معرفی و دانلود کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

عکس جلد کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید دنباله‌ی رمان پرفروش «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» است. میچ آلبوم در این رمان به زندگی پس از مرگ «آنی»، شخصیت اصلی داستان می‌پردازد که در بهشت با پنج نفر ملاقات می‌کند و هرکدام جنبه‌ای از زندگی را برای او آشکار می‌کنند. داستان زندگی و مرگ آنی به ما یادآوری می‌کند که زندگی همه‌ی افراد اهمیت دارد و هر پایانی می‌تواند شروع جدیدی باشد. رمان نامبرده به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز انتخاب شده است.

درباره‌ی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

میچ آلبوم (Mitch Albom) در رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید (The next person you meet in heaven)، داستان مرگ و اتفاق‌های پس از مرگ آنی را روایت می‌کند. آنی که در شب ازدواج در تصادفی ناگهانی برای نجات عشق زندگی‌اش خود را فدا کرده است در بهشت و پس از مرگ با ادی ملاقات می‌کند. ادی سرباز کهنه‌کار جنگ‌جهانی است که سال‌ها پیش در تصادفی در شهربازی، آنی خردسال را نجات داده است. کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید داستان اتفاقات پس از مرگ ادی بود و حالا میچ آلبوم در رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید سرنوشت مشابهی را برای آنی رقم زده است.

تصادفی که باعث مرگ ادی می‌شود، زخم جسمانی و روانی بزرگی برای آنی به همراه دارد. دست چپ آنی در این تصادف نیاز به جراحی پیدا کرده؛ رابطه‌ی آنی با مادرش همیشه احساس گناه را در او تقویت کرده و باعث شده آنی خود را مقصر مرگ ادی و دیگر مصیبت‌هایی که گرفتار آن است بداند. در نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید میچ آلبوم به ادی فرصتی داده است تا نتیجه‌ی ازخودگذشتگی و تأثیر فداکاری‌اش را از نزدیک ببیند. رویارویی ادی و آنی کمک می‌کند تا هردوی آن‌ها دوباره به به زندگی و چیزهایی که از دست داده یا به ‌دست آورده‌اند فکر کنند.

ادی در تلاش برای نجات دختر کوچکی به نام آنی جان خود را از دست داده است. آنی که توانایی ارتباط صمیمانه با هم‌سن‌وسال‌های خود را از دست داده است، همیشه تلاش می‌کند که خود را به دیگران اثبات کند؛ سختی‌های زندگی و رنج‌های ناشی از تجربه‌ی تصادف و مرگ ادی درنتیجه‌ی رابطه‌ی عاشقانه آنی و پائولو کمرنگ می‌شوند. داستان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید با ازدواج آنی و پائولو شروع می‌شود ولی شب عروسی با تصادف سختی پایان می‌یابد. آنی در بهشت چشم باز می‌کند و ادی را ملاقات می‌کند؛ یکی از پنج نفری که میچ آلبوم در مسیر رمان در برابر آنی قرار داده است. هرکدام از این افراد به آنی نشان می‌دهند که تا چه اندازه زندگی او و زندگی همه‌ی انسان‌ها اهمیت دارد و نباید ارزش زندگی دست‌کم گرفته شود.

شهرزاد ضیائی ترجمه‌ی فارسی کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید را انجام داده است و این رمان توسط نشر شمشاد منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید

مجموعه‌ی پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید (The Five People You Meet in Heaven) تا کنون شامل دو کتاب پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید و نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید است. میچ آلبوم احتمال اضافه شدن جلد‌های دیگری برای این مجموعه را رد یا تأیید نکرده است. او در مورد چرایی ادامه دادن رمان پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید به این اشاره می‌کند که اشتیاق خوانندگان برای بیشتر شنیدن از ادی و آنی زمینه‌ی نوشتن رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید را آماده کرده است. در این مجموعه ما شاهد ملاقات افراد در بهشت هستیم. هرکدام از این ملاقات‌ها یادآور تعاملات انسانی افراد با هم و دیگران در طول زندگی است. این ملاقات‌ها باعث می‌شود که افراد در پیش‌فرض‌هایی که نسبت به معنای جهان و روابط انسانی دارند تردید کنند.

اقتباس‌های فرهنگی از کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

مهم‌ترین اقتباس سینمایی از رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید با نام کتاب اول مجموعه منتشر شده است، اما داستان‌ها و روایت‌های موجود در کتاب دوم را نیز دربر می‌گیرد. فیلم تلویزیونی پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید در سال 2004 به کارگردانی لوید کرامر (Lloyd Kramer) منتشر شد. این فیلم که خود میچ آلبوم در نوشتن فیلم‌نامه‌ی آن همکاری کرده است به‌عنوان پربیننده‌ترین فیلم تلویزیونی سال با بیش از 18.7 میلیون بیننده شناخته شد.

نکوداشت‌های کتاب نفر بعدی که در بهش ملاقات می‌کنید

  • طرفداران کتاب اول چیزهای بسیاری برای قدردانی خواهند داشت. (پابلیشرز ویکلی)
  • استعداد داستان‌گویی آلبوم در این دنباله نیز همچنان درخشان است. (لایبرری ژورنال)
  • رمان جدید آلبوم چرخش‌های داستانی غیرقابل پیش‌بینی‌ای دارد که طرفدار او را به وجد می‌آورد. (مجله اِی‌اِی‌آرپی)
  • این داستانی لبریز از لذت، حس و دانش است؛ یادآوری‌ای برای گرامی‌داشت کسانی که بیش از همه دوست می‌داریم. (مجله‌ی جهان زنان)

کتاب نفر بعدی که در بهش ملاقات می‌کنید برای چه کسی مناسب است؟

رمان نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید برای کسانی که معتقدند معناهای نهفته‌ی بسیاری در جهان وجود دارند خواندنی خواهد بود. تمام کسانی که به نوعی به معنای زندگی و مرگ می‌اندیشند می‌توانند از خواننده‌های این رمان باشند. تردید در چرایی سرگذشت ما و نقش اتفاق‌های بزرگ و کوچک در معنادادن به زندگی مسئله‌ای است که این کتاب را برای طیف بزرگی از خوانندگان لذت‌بخش می‌کند.

با میچ آلبوم بیشتر آشنا شویم

میچ دیوید آلبوم (Mitchell David Albom) نویسنده‌، خبرنگار و موسیقیدان آمریکایی، در 23 می 1958 در خانواده‌ای یهودی به‌دنیا آمد. میچ آلبوم در جوانی به‌عنوان نوازنده و روزنامه‌نگار فعالیت می‌کرد و این‌گونه توانست هزینه‌های تحصیل در رشته‌ی روزنامه‌نگاری در دانشگاه کلمبیا را پرداخت کند. آلبوم که فعالیت خود را به‌عنوان نویسنده‌ای ورزشی شروع کرد، به‌مرور به نوشتن داستان‌هایی معنوی گرایش پیدا کرد. میچ آلبوم نویسنده‌ی چندین کتاب پرفروش است و تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان به فروش رفته است. از محبوب‌ترین کتاب‌های میچ آلبوم می‌توان به کتاب سه‌شنبه‌ها با موری اشاره کرد که به مدت چهار سال در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌ تایمز قرار داشت. کتاب‌های «ارباب زمان»، «برای یک روز بیشتر»، «تارهای جادویی فرانکی پرستو»، «کمی ایمان داشته باش» و «اولین تماس تلفنی از بهشت» جزو نوشته‌های میچ آلبوم هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

میچ آلبوم در هیئت مدیره‌ی مؤسسات خیریه‌ی متفاوتی خدمت می‌کند و در سال 1999 به‌عنوان مرد سال سازمان ملی آسایشگاه (National Hospice Organization) انتخاب شد. آلبوم برای یک عمر دستاورد توسط سردبیران ورزشی آسوشیتدپرس به‌عنوان دریافت‌کننده‌ی جایزه‌ی رد اسمیت نیز انتخاب شده است. میچ آلبوم برنده‌ی بیش از 200 جایزه‌ی ادبی از سازمان‌ها و نشریات متفاوت است.

در بخشی از کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید می‌خوانیم

هیچ‌ داستانی به تنهایی بال و پر نمی‌گیرد. زندگی‌های ما همچون نخ‌های ماشین بافندگی جوری در هم تنیده شده که هیچ‌گاه نخواهیم فهمید. همان موقع که آنی و پائولو داشتند در عروسی‌شان می‌رقصیدند، چهل مایل آن‌طرف‌تر، مردی به نام تولبرت رفت تا کلیدهایش را بردارد. به خاطر آورد که کامیونش به قدر کافی سوخت ندارد و با توجه به این که می‌دانست پیدا کردن ایستگاه سوختگیری که آن ساعت باز باشد، کار سختی است، کلید ماشین همسرش را برداشت؛ ماشین کوچکی شبیه قوطی کبریت که یکی از چرخ‌هایش کم باد بود. بدون این که در خانه را قفل کند بیرون زد و نگاهی گذرا به ابرهایی انداخت که همچون یراق‌دوزی خاکستری دور ماه را گرفته بودند. اگر کامیونش را بر می‌داشت، این داستان جور دیگری تمام می‌شد. اگر آنی و پائولو برای آخرین سری عکس‌ها توقف نکرده بودند، این داستان جور دیگری تمام می‌شد. اگر راننده‌ی لیموزین یادش می‌ماند که کیفی که کنار در آپارتمانش بود را بردارد، این داستان جور دیگری تمام می‌شد. داستان زندگی شما ثانیه به ثانیه نوشته شده؛ و همچون جابه‌جایی مداد و پاک‌کن، بی ثبات و قابل تغییر است.

پائولو آواز می‌خواند «اما ما می‌خواهیم ازدواج کنیم!» و آنی به او که کلمات را فراموش کرده بود، می‌خندید. آنی پشتش را به او کرد و خودش را در آغوش امنش جای داد. در زندگی‌تان، بعضی لمس‌ها هویت دارند؛ بعضی لمس‌ها چنان یادگاری بر جای می‌گذارند که دیگر با چشمان بسته هم می‌شناسی‌شان...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید
نویسنده
مترجمشهرزاد ضیائی
ناشر چاپیانتشارات شمشاد
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات156
زبانفارسی
شابک978-600-8392-79-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

محمد شمس الدین
۱۴۰۳/۱/۹
سلام این دومین کتابی بود که از میچ آلبوم خوندم و همین باعث شد کتاب دیگه‌ای از این نویسنده قدرتمند رو هم انتخاب و مطالعه کنم، این کتاب بسیار تاثیر گذار و زیبا نوشته شده، دقیقا همون جاهایی که کمی حوصله‌ام از داستان سر میرفت، به طرز جالبی روند داستان به سمت جالبتری پیش می‌رفت. با این کتاب خندیدم، گریه کردم و به فکر فرو رفتم، در کل باید بگم بسیار لذت بردم و حس خوبی رو تجربه کردم. از عوامل کتاب راه و همچنین تهیه کنندگان این اثر متشکرم، نیاز به تعریف از نویسنده قدرتمند اثر نیست، همه کتابهای میچ آلبوم ارزش مطالعه دارند و قطعا ارزشمند هستند. باسپاس
نازنین شریفی
۱۴۰۱/۱۲/۶
کتاب حاوی مطالب جالبی بود که انسان را بفکر وا میداشت اینکه رفتار دیگران را با ذهنیت و برداشت خودمان قضاوت نکنیم سپاسگذار عشق و محبت خانواده و دوستان باشیم و همچنین قدردان لحظات عمرمان که به سرعت سپری میشود بوده و از رویدادهای مسیر زندگی درس بگیریم نه اینکه خود را بابت آن‌ها حالا یا درست یا نادرست سرزنش کنیم ممنون از کتابراه بابت این کتاب زیبا و آموزنده
سعیده کاس پور
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
بی نهابت زیبا
بی نهایت آگاهی بخش
قدردان و شاد زیستن در گرو صلح و آشتی با اتفاقات نه چندان خوشایند زندگیست و این زمانی میسر می‌شود که نگرشی وسیع تر پیدا کنیم و دیدی کل نگر.
حتما توصیه می‌کنم این کتاب رو مطالعه کنید. 🌹
سمیه صفری
۱۴۰۲/۴/۱۳
قصه بسیار جذاب و پرکشش.
فلسفی و عمیق
سیر داستان غیر قابل پیش بینیه
سیر تکامل یه انسان رو بخوبی و کمی خلاصه نشون میده. از خوندش هم متاثر شدم و هم بسیار لذت بردم.
خوندنش رو بتمامی دوستان پیشنهاد میکنم.
ممنون از کتابراه.
Fatemeh.M
۱۴۰۲/۱/۵
وقتی دلیل رفتارها و تصمیمات اشخاص را نمیدانیم، آن‌ها را قضاوت نکنیم. واقعا انسان نمیداند که دنیا در هر لحظه از زندگی چه چیزی برایش رقم می‌زند. با تشکر از کتابراه
افسانه ذوالفقار
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با تشکر از کتابراه کتاب خوبی بود و اینکه نشان میداد که خوبی کردن و بدی کردن همیشه با ادما هست و اینکه به زندگی خیلی امیدوارانه تر نگاه کنیم و اینکه پایان هرچیزی شروع دوباره است
AreZoO F
۱۴۰۲/۱/۷
در ادامه کتاب پنج نفری ک در بهشت ملاقات میکنید هست و مثل همون کتاب جذاب و دوست داشتنی بود، من لذت بردم
tabasom
۱۴۰۲/۹/۹
فلسفی
سیرتکامل از ابتدا تا انتهای یک ادم رو به خوبی طبقه بندی میکنه
احسان حسینی
۱۴۰۲/۹/۱۹
تقریباً شبیه برنامه زندگی پس از زندگی هستش
مرضیه گرانمایه
۱۴۰۲/۲/۱۷
عالی بود، دید جدیدی به مسائل همچون مرگ و پیش از مرگ دارد
سحرشریفی
۱۴۰۲/۷/۷
آموزنده و جذاب و سرگرم کننده. ممنون
الهه حاجی ملک
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
غم انگیز بود قلبم رو لمس کرد...
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید

برای دریافت کتاب نفر بعدی که در بهشت ملاقات می‌کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.