معرفی و دانلود کتاب نقش افکار در زندگی

عکس جلد کتاب نقش افکار در زندگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نقش افکار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نقش افکار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نقش افکار در زندگی

کتاب نقش افکار در زندگی نوشته‌ی یونس بویری ده شیخ، تاثیر ذهن و روحیاتتان را در تکامل، رشد شخصی و موفقیت در زندگی بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا افکار خود را با هدفتان هم‌سو کنید و از توانایی‌های ذهنی خود حداکثر استفاده را ببرید.

با توجه به دنیای امروز که بیشتر افراد در فضای مجازی مشغول گذراندن و یا شاید اتلاف وقت خود هستند، باید به شما تبریک گفت که قدر لحظات خود را می‌دانید و برای رشد شخصی خود، کتاب را انتخاب کرده‌اید؛ چون قطعا مطالعه‌ی کتاب حاضر تأثیر شگرفی در افکار شما به وجود می‌آورد.

در کتاب نقش افکار در زندگی با این موضوع طرز فکر و افکارتان چطور می‌توانند شما را به اوج برسانند و یا برعکس چطور شما را زمین‌گیر کنند، آشنا می‌شوید. شما همواره با اقداماتتان، آینده را برای خود طراحی می‌کنید، همینطور که اقدامات گذشته را در حال حاضر زندگی می‌کنید. چنانچه برای آینده هدفی طراحی نکنید، باید زندگی اجباری را تجربه کنید. شما بیشتر اوقات در معرض دریافت افکار منفی هستید و باید ورودی‌های ذهن خود را مرتب چک کنید.

مثبت اندیش بودن این امکان را به شما می‌دهد که در ارتباط با دیگران نتیجه بهتری را به همراه داشته باشید. اگر بینش بهتری نسبت به فرصت‌ها داشته باشید می‌توانید فرصت‌ها را بهتر شناسایی کنید. ذهن شما در هر شرایطی می‌تواند ایده‌های زیادی را به شما دهد. کتاب حاضر به کمک می‌کند، ذهن خود را بیشتر بشناسید.

باید گفت اگر مطالعه را در اولویت زندگی خود قرار ندهید، در زندگی رنج‌های فراوانی را تجربه خواهید کرد. موقعیتی که بیشتر افراد جامعه با آن مواجه هستند. کتاب نقش افکار در زندگی حاصل تجارب و تحقیق ساعت‌ها و بلکه ماه‌ها و سال‌های یونس بویری ده شیخ است که در اختیار شما قرار می‌گیرد؛ به این امید که از این تجارب نهایت استفاده را ببرید.

جملات برگزیده کتاب «نقش افکار در زندگی»:

- به راه‌حل فکر کنیم نه اتفاق.
- خوب ‌فکر کردن با فقط‌ فکر ‌کردن نتیجه متفاوت دارد.
- تفکرات اشتباه باعث به‌ وجود ‌آمدن مشکلات و سختی در زندگی می‌شود.
- منتظر دیگران نباشید که شما را خوشبخت کنند، خود شما خوشبختی را وارد زندگی خود کنید.
- هر هدفی زمان و مکان مناسبی دارد و در مسیر موفقیت فراز و نشیب وجود دارد که باید این روند طی شود.

در بخشی از کتاب نقش افکار در زندگی می‌خوانیم:

یکی از راه‌های به‌ آرامش ‌رسیدن به عمل ما مربوط می‌شود که می‌گویند هر عملی عکس‌العملی دارد. ما اگر در رابطه با اطرافیان خود بتوانیم ظرف احساسات شخص مقابل را پر کنیم، ظرف احساسات خود را هم پر کرده‌ایم. همه ما طبق احساسی که داریم، با دیگران رفتار می‌کنیم.

برای اکثر ما پیش آمده که با کسی بد برخورد کردیم و در زمان دیگر از همان شخص معذرت‌خواهی کردیم و می‌گوییم که آن لحظه به خاطر مسئله‌ای که ذهنم را در‌گیر کرده بود، حالم خوب نبود و اگر ما این حس خوب را به کسی بدهیم، در رفتار یا از شخص مقابل توانایی‌های که دارد دوباره به او یادآوری کنیم و از رفتار خوبی که دارد، یاد کنیم یا کمکی برای کسی انجام دهیم، مطمئن باشید که همان اندازه که حال شخص مقابل را خوب کرده‌ایم، حال خودمان هم خوب می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل یک: تجربه در تصمیم‌گیری تصویرسازی ذهنی
فصل دوم: با افکار باز‌دارنده آشنا شویم
فصل سوم: افکار خودباوری در موفقیت
فصل چهارم: چگونه به آرامش فکری برسیم
فصل پنجم: قانع‌ کردن افکار بازدارنده برای یک تصمیم
فصل ششم: انتخاب‌های تأثیرگذار
فصل هفتم: نقش باورهای ذهنی
فصل هشتم: چگونه افکار ما روی شخصیت ما تأثیر می‌گذارد؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نقش افکار در زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-622-6974-13-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نقش افکار در زندگی

برای دریافت کتاب نقش افکار در زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.