معرفی و دانلود کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری

عکس جلد کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری
قیمت:
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری

دارن بریجر در کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری راهنمایی عملی و مناسب را برای طراحی موثر محصولات شما تدوین کرده است. در این کتاب با مفهوم بازاریابی عصبی و کاربرد آن در طراحی آشنا خواهید شد و می‌آموزید چطور با خواندن ذهن مشتریان، بهترین شیوه را در طراحی محصول خود به کار بگیرید.

درباره‌ی کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری

بازاریابی عصبی یا نورومارکتینگ رشته‌ای‌ست که در آن از یافته‌های علم روان‌شناسی در شناخت و تحلیل رفتار مشتریان استفاده می‌شود. در این رشته ضمن آن‌که بهترین روش‌های تولید، طراحی و تبلیغ محصول، براساس ذهنیت مشتریان، مد نظر قرار می‌گیرد، توجه به احساسات مصرف‌کنندگان به عنوان مهم‌ترین محرک فروش یک محصول از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تأثیرگذاری یک محصول بر مشتریان، اطلاعات بصری و تقویت محرک‌های دیداری مشتری است و طراحی ویژه‌ی یک محصول در این فرایند نقش پررنگی را ایفا می‌کند. در کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری (Neuro Design: Neuromarketing Insights to Boost Engagement and Profitability)، نوشته‌ی دارن بریجر (Darren Bridger)، با این فرایند و راه‌های به‌کارگیری آن در طراحی محصولات و خدمات مختلف آشنا خواهید شد.

اگر بخواهیم طراحی عصبی یا نورودیزاین را به زبان ساده تعریف کنیم، باید بگوییم این روش هنر دیدن پدیده‌ها از چشم دیگران است که در دنیای کسب‌وکار، بازاریابی و برندینگ نقش مهمی در جذب مشتری دارد. به بیان دیگر، توجه به احساسات و علایق مصرف‌کننده می‌تواند اطلاعات مفیدی در اختیار طراحان قرار دهد که ضامن فروش بالای یک محصول خواهد بود.

استفاده از دستاوردهای نورودیزاین به تولیدکنندگان، بازاریابان و طراحان محصول و حتی افرادی چون فیلم‌سازان کمک می‌کند اهمیت تعامل میان عملکرد مغز افراد و طراحی محصول را جدی بگیرند و خدمات بهتر و موثرتری به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهند. در همین راستا در کتاب حاضر با موضوعات مهمی چون تعریف طراحی عصبی، تکنیک‌های تازه‌ی طراحی بر اساس یافته‌های علم اعصاب، زیبایی‌شناسی در طراحی عصبی و بسیاری مسائل جزئی و کاربردی دیگر پیرامون این دانش نوین آشنا خواهید شد.

کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری ترجمه‌ی پیمان پروری و محمد صادق اسلامی است که از سوی انتشارات دیباگران تهران منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری

  • کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری اثری فوق‌العاده و آسان برای ابهام‌زدایی از دنیای طراحی عصبی است. (جیمی کروگون، مدیر طراحی)

  • دارن بریج راهنمایی بسیار کاربردی برای طراحی بر اساس مغز مشتری شما ارائه می‌دهد. طراحی عصبی مملو از استراتژی‌ها و تکنیک‌های عملی است و خواندن آن برای هر بازاریاب و طراحی ضروری به شمار می‌رود. (راجر دولی، نویسنده)

  • کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری دارای موضوعی‌ست که انتظار می‌رود برای هر کسی که در حوزه‌ی تجارت‌های خرده‌فروشی، تبلیغات و بازاریابی فعال است، اهمیت زیادی داشته باشد. دارن بریجر با موضوعات پیچیده به شیوه‌ای جذاب و عملی سروکار داشته و در این اثر تمام جنبه‌های تعامل بین عملکرد مغز و طراحی محصول را پوشش داده است. (دکتر دیوید لوئیس، نویسنده)

کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری مناسب چه کسانی است؟

بازاریابان، طراحان تبلیغاتی، فیلم‌سازان، تولیدکنندگان و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند تکنیک‌های علمی و کاربردی این کتاب در طراحی محصول را الگوی کار خود قرار دهند.

با دارن بریجر بیشتر آشنا شویم

دارن بریجر یکی از پیشگامان اصلی صنعت مصرف‌کننده است که همواره در این زمینه پیشتاز بوده است. او پیرامون داده‌هایی که منجر به برانگیختن افکار و انگیزه‌های ناخودآگاهِ مصرف‌کنندگان می‌شود، به طراحان و بازاریابان مشاوره می‌دهد. بریجر در حال حاضر مدیریت شرکت نورو استراتا را بر عهده دارد. از دیگر کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او به فارسی، جز اثر حاضر، باید به کتاب «رمزگشایی ذهن مصرف‌کننده‌ی غیرعقلانی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری می‌خوانیم

حیوانات و انسان‌ها برای تضمین این‌که نوزادان را محافظت کنند و پرورش دهند، این‌گونه تکامل یافته‌اند تا قیافه‌ی بچه‌ها را جذاب و دوست‌داشتنی بدانند. بچه‌های حیوانات که نسبتاً درمانده هستند و نیاز به دوره‌ی طولانی‌تر پرورش دارند، در نظر ما جذاب هستند (مثل سگ‌ها، خرگوش‌ها یا خرس‌ها) درحالی‌که آن‌هایی که در همان هنگام تولد آماده برای حرکت کردن هستند، (مانند ماهی و حشرات) این‌گونه نیستند.

اندام چاق و چشمان بزرگ دو عامل مهم برای ایجاد جذابیت هستند. سرهای نوزادان به طور نامتناسبی بزرگ هستند (در مقایسه با بزرگسالان)، بنابراین سرهای بزرگ، به ویژه پیشانی‌های بزرگ، گونه‌های بزرگ، پوست لطیف و چشمان بزرگ، باعث جذابیت می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: طراحی عصبی چیست؟
فصل دوم: زیبایی‌شناسی عصبی
فصل سوم: سلاست پردازش
فصل چهارم: برداشت‌های اولیه چگونه عمل می‌کنند؟
فصل پنجم: طراحی چندحسی و عاطفی
فصل ششم: نقشه‌های برجستگی بصری
فصل هفتم: متقاعدسازی بصری و اقتصاد رفتاری
فصل هشتم: طراحی برای صفحات نمایش
فصل نهم: طراحی‌های ویروسی
فصل دهم: طراحی اسلایدهای ارائه
فصل یازدهم: انجام تحقیقات طراحی عصبی
فصل دوازدهم: نتیجه‌گیری
منابع
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری
نویسنده
مترجمپیمان پروری، محمدصادق اسلامی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات409
زبانفارسی
شابک978-600-124-852-8
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های آموزش نقاشی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰۰ ۱۰۸,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری

برای دریافت کتاب نورودیزاین: بینش نورومارکتینگ برای افزایش جذابیت و سودآوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.