معرفی و دانلود کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید

عکس جلد کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید

کیت شرایتر و تام شرایتر در کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید سعی بر این دارند تا به تمام بازاریابانی که به دنبال ایجاد ارتباطی مثبت و مؤثر با مشتریان احتمالی خود هستند کمک کنند تیپ شخصیتی مشتری مورد نظرشان را بهتر بشناسند و به زبان خودش با او سخن بگویند.

درباره‌ی کتاب به زبان رنگ‌ها:

آیا می‌خواهید یک «برگ تقلب» از جملاتی داشته باشید که به کمک آن‌ها بتوانید با مشتری احتمالی‌تان ارتباط بهتری برقرار کنید؟ اگر چنین است، پس درنگ نکنید و کتاب به زبان رنگ‌ها (Mini-Scripts for the Four Color Personalities) را فورا بخوانید. بدون شک این کتاب شگفت‌انگیز کار شما را آسان خواهد کرد.

فرض بر این است که شما قبلا کتاب چهار رنگ؛ تیپ‌شناسی مشتری احتمالی را خوانده‌اید. در آن کتاب تام شرایتر (Tom Schreiter) چهار شخصیت مختلف و طرز شناخت آن‌ها را شرح داده است. همچنین با ارائه مثال‌هایی گوناگون به شما نشان می‌دهد که چه نوع زبانی را باید برای هر رنگ شخصیت به کار ببرید. کتاب به زبان رنگ‌ها در حقیقت ادامه‌ی بحث مذکور است. در این کتاب نیز مثال‌هایی آورده می‌شود که نشان دهد در موقعیت‌های مختلف چطور باید با هر رنگ به زبان خودش صحبت کرد.

واقعیت این است که مشتریان احتمالی عموما خیلی زود درباره‌ی شما قضاوت می‌کنند. به همین خاطر برای آن که مطمئن شوید مشتری مورد نظر به حرف‌هایتان با دقت گوش می‌دهد، باید قلق او را به دست بیاورید و در کوتاه‌ترین زمان تشخیص دهید که چه تیپ شخصیتی‌ دارد تا بتوانید با زبان خودش با او صحبت کنید. در این راستا کیت شرایتر (Keith Schreiter) و تام شرایتر سعی بر این دارند تا نخست ویژگی‌های مختلف تیپ‌های شخصیتی گوناگون را با زبانی ساده به شما معرفی کنند، سپس نشان دهند که مناسب‌ترین کلمه و جمله‌ی آغازین در گفتگو با هر شخصیت کدام است.

بر اساس گفته‌های شرایتر زمانی که درک درستی از شخصیت‌های رنگی داشته باشید، روابطتان با آدم‌ها به‌ مراتب بهتر می‌شود. گفتگو با مردم به نحوی که پیام‌تان را درک کنند و به شما نزدیک‌تر شوند خودش سرگرمی است؛ پس بیایید خودتان را سرگرم کنیم.

در آخر باید بدانید، موقع تشریح هر یک از شخصیت‌های رنگی در این کتاب از تعمیم‌های اغراق‌آمیزی استفاده شده است. این موضوع باعث می‌شود به خاطر سپردن آن‌ها آسان‌تر باشد. البته شخصیت هیچ‌ کس کاملاً تک‌ رنگ نیست. اما بیشتر مردم یک رنگ غالب شخصیتی دارند.

کیت شرایتر و تام شرایتر را بیشتر بشناسیم:

کیت شرایتر دارای بیش از 20 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای و بازاریابی چندسطحی است. او به بازاریابان شبکه‌ای می‌آموزد که چطور از سیستم‌های ساده برای ایجاد یک کسب ‌و کار باثبات و رو به رشد استفاده کنند.

تام «بیگ اَل» شرایتر نیز با بیش از 40 سال تجربه در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای می‌کوشد تا نشان دهد که دقیقاً چه کلمات و عبارت‌هایی را باید به کار برد تا ذهن مشتری احتمالی باز شود و به شما جواب مثبت دهد.

اَلِ بزرگ، به سبب تألیف آثار آموزشی متعدد، یکی از سخنرانان محبوب در همایش‌های سازمانی و مراسم‌های محلی محسوب می‌شود.

در بخشی از کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید می‌خوانیم:

با شخصیت‌های مختلف باید با سرعت‌های متفاوت حرف زد تا راحت باشند. شخصیت‌های زرد بیشتر اهل تأمل هستند. می‌خواهند درباره‌ی حرف‌هایمان فکر کنند، و درباره‌ی پاسخ خودشان هم فکر کنند. نگران این هستند که نکند پاسخ‌های آن‌ها بر دیگران تأثیر نامطلوبی بگذارد.

پس اگر خیلی سریع با شخصیت‌های زرد صحبت کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا احساس دلشوره و نگرانی می‌کنند؟ قطعاً. آیا احساس دستپاچگی می‌کنند؟ البته. و به این ترتیب، داریم آن‌ها را از محدوده‌ی راحتی‌شان خارج می‌کنیم.

وقتی مردم از محدوده‌ی راحتی‌شان خارج شوند، ارتباط بین ما دچار اشکال می‌شود. حالا علاوه بر حرف‌هایی که می‌زنیم، نگرانی‌هایی دیگری هم دارند. به عنوان مثال، شاید فکر کنند داریم تند تند حرف می‌زنیم یا داریم چیزی را پنهان می‌کنیم. یا اینکه داریم پشت سر هم اطلاعات را به زور توی حلق‌شان فرو می‌کنیم تا نتوانند وسط حرفمان بپرند یا سؤالی بپرسند.

شخصیت‌های زرد به زمان نیاز دارند تا بفهمند چه می‌گوییم. به زمان نیاز دارند تا بفهمند چه احساسی داریم. به همین علت نباید گفتگوی عجولانه‌ای داشته باشیم، بلکه باید با طمأنینه و با صبر و حوصله صحبت کنیم.

لحن صحبت کردن‌مان باید چگونه باشد؟ مشخصاً از صدای بلند چندان خوش‌شان نمی‌آید. در طول گفتگو باید لحن یکنواخت و صدای آرامی داشته باشیم. هیچ‌ کس از تغییرات احساسی شدید هنگام حرف زدن خوشش نمی‌آید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
گربه‌ی پشمالو؟؟؟
چطور با شخصیت‌های زرد حرف بزنیم؟
چطور با شخصیت‌های آبی حرف بزنیم؟
چطور با شخصیت‌های قرمز حرف بزنیم؟
چطور با شخصیت‌های سبز حرف بزنیم؟
و در نهایت...
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید
نویسنده،
مترجمبامداد صالحی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-622-740325-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید

مریم شریفی
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب خوبی بود ولی یک کتاب دیگه پیش‌زمینه‌اش بود که اگر توی قسمت توضیحات می‌نوشت بهتر بود و اینکه راهکاری ارائه نداد چجوری افراد را با اولین قرار ملاقات بشناسیم بیشتر بدرد تجزیه دو یا چند جلسه ارتباط با مخاطب است می‌خورد تا بتوان به درستی رنگ او را تشخیص داد ولی از مزایا‌اش کم صفحه بودنش و مطلب را واضح و قابل درک بیان کرده است.
دهقانی مهدی
۱۴۰۲/۴/۹
کتاب خوبی بود ولی من درست نشناخت من ابی رنگ مورد علاقه‌ام بود ولی من بیشتر خصوصیات زرد داشتم کمی هم از ابی به ارث برده بودم اینکه هی عجله دارم میخوام سریع یکاری تموم کنم سریع یه چی حواسم پرت میکنه وگاهی انقدر تند مینویسم یک چیزی را که کلی اشتباه تایپی پیش میاد کتابم خیلی کوتاه بود من تو سه ساعت تقریباً خوندمش
Ali Lak
۱۴۰۰/۲/۳۰
محتوای کتاب بسیار کاربردیه، نه تنها برای بازاریابی بلکه برای ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف خیلی خوبه، با اینکه حجم کتاب کمه ولی همش نکات کاربردیه. خیلی مثال میزنه، انقدر از انواع مثال‌ها استفاده میکنه تا کامل متوجه بشی، ترجمه‌ی کتاب هم روان و فوق‌العاده ‌س
قربانی
۱۴۰۲/۵/۱۶
این کتاب یکی از بهترین کتاب ها در مورد شغل بازار یابی شبکه ای بود و نکات مهم برای شناخت و حتی نوع صحبت و... گفته ریز به ریز خیلی عالی بودفقط باید بعد خوندن این کتاب کتاب به زبان رنگ هاروهم بخونید عالیه و تکمیل میشه اطلاعاتتون
نگار قریشی زاده
۱۴۰۲/۲/۲۱
کتابش هم برای معاشرت هم برای کارو زندگی با افراد تیپهای مختلف رنگی عالیه پیشنهاد میکنم کسانی که به شخصیت شناسی از طریق رنگها علاقه دارن حتما بخوننش
asal h
۱۴۰۰/۲/۲۳
به نظرم لازمه همه افراد بخونن این کتابو خیلی عالی هم در حوزه نتورک مارکتینگ و زندگی خیلی میتونه تاثیر گذار باشه 💎💎👌🏻
آزاده مینویی
۱۴۰۱/۷/۴
عالی بود مخصوصا که من همیشه مشکل داشتم همیشه چرا بقیه ادمها مثل من به یک کسب و کار نگاهشون نیست و الان کاملا درک میکنم چرا
میلاد احمدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی عالییییییی
بهاره خورشیدی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب بی نظری بود، در واقع یاد میگیریم که چطوری توپ روو تو زمین طرف مقابل بندازیم و چیزی ما می‌خواهیم اتفاق بیفته
موژان حسینی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خیلی عالی با خوندن این کتاب میتونید با هر شخصیتی ارتباط خوب داشته باشید
مرتضی شیرسوار
۱۴۰۱/۷/۱
خیلی عالیه که بدونیم با هرکسی با چه دیالوگی شروع کنیم، ادامه بدیم و تموم کنیم
طاها محمدیان
۱۴۰۲/۵/۳
کتاب جالبی بود و راهنمای ساده ایه برای دسته بندی افراد
ز.رحمانی
۱۴۰۲/۲/۱۹
قبلا خوندمش ولی دوس داشتم با تایپ شما هم‌دوباره بخونمش
حمید تفتی
۱۴۰۱/۳/۱۶
کتاب خوب و کار بردی پیشنهاد میکنم به دوستان
وریا پرویزی
۱۴۰۰/۳/۲۶
این کتاب خیلی به دردم خورد
تو کل زندگیم کاربرد داره
ممنون
مشاهده همه نظرات 20

راهنمای مطالعه کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید

برای دریافت کتاب به زبان رنگ‌ها: با هر کس به زبان خودش صحبت کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.