معرفی و دانلود کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد

عکس جلد کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد، داستان پیروزی عدالت در برابر ظلم و نیرنگ است. اگر شما هم به داستان‌های قدیمی علاقه دارید، خواندن کتاب برادران گریم را از دست ندهید. یکی از سربازان آلمانی، قصد سیر و سفر در دنیای پر از رمز و شگفتی را در سر می‌پروراند؛ سفری که منجر به آشنایی او با پنج‌ تن از قوی‌ترین مردان شهر خواهد شد و آن‌ها را به تقابلی بزرگ با پادشاه خواهد کشاند!

درباره‌‌ی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد

اکنون در تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد، چشم و دل خود را به شنیدن افسانه‌‌ای ارزشمند از سال‌های کهن بسپارید. برادران گریم (Brothers Grimm) نویسندگان کتاب قدرت جهانی شش مرد (How Six Men Got On in the World) در داستانی جذاب و آموزنده، ما را به قعر دنیای قصه‌های قدیمی و عامیانه‌ی آلمانی خواهند برد.

قدرت منحصر‌به‌فرد شخصیت‌های داستانی‌ که هم‌اکنون در دست دارید، به افسانه‌ای باشکوه و جهانی در زبان عام و خاص بدل شده. با این‌حال روزی که شش مرد این قصه با یک‌دیگر عهد برادری می‌بستند، هیچ‌ خبر نداشتند بزرگ‌ترین اتفاقات روزگار به وسیله‌ی همان دست‌های گره‌‌خورده‌ رقم خواهد خورد. شخصیت اصلی داستان یک سرباز است. او برای محافظت از سرزمینش از هیچ تلاشی فرو نمی‌گذارد؛ اما حقوق و مواجبی که از پادشاه دریافت می‌کند هیچ‌گاه به‌قدر کفایت نیست. قهرمان داستان، مثل خیلی از مردمان شهر از ظلم پادشاه به ستوه آمده و با این حال خوب می‌داند که هنوز وقت انتقام نرسیده. او برای رسیدن به هدف بزرگ خود نیاز به هم‌پیمانان قدرت‌مندی دارد؛ هم‌پیمانانی که دست سرنوشت به درستی سر راهش قرار می‌دهد.

سرباز داستان در طی سفر طول و دراز خود در دنیا، با پنج مرد قوی و دارای توانایی‌های منحصر‌به‌فرد آشنا می‌شود. هر یک از پنج مرد یک ویژگی خارق‌العاده دارد که همانندش در دنیا پیدا نخواهد شد. یکی از مردها در دویدن از باد جلو می‌زند! دیگری نفسی نیرومند دارد که سنگ را نیز از جای خود بلند می‌کند، بعدیدر قدرت تیراندازی حریف می‌طلبد و یکی دیگر قدرت آن را دارد که طوفانی سرد برپا کند. حالا وقت آن رسیده قهرمانان داستان قدرت جهانی شش مرد، در رقابتی بزرگ به مصاف پادشاه بروند، پس همگی راهی مسابقه‌ی بزرگی می‌شوند که در عمارت مجلل پادشاه ترتیب داده شده، مسابقه‌ای که جایزه‌ی پیروزی در آن، ازدواج با دختر پادشاه است!

کتاب اولین‌بار در سال 1884 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر پرتقال و ترجمه‌ی خوب غلامرضا امامی، به دست علاقه‌مندان رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک

نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک، مجموعه‌ای داستانی برای کودکان است که افسانه‌های چهارگوشه‌ی جهان را روایت می‌کند. این مجموعه با تلاش و همت نشر پرتقال و برگردان مترجم به‌نام ایرانی، غلام‌رضا امامی به چاپ رسیده و با هدف آشنایی کودکان با اساطیر و قصه‌های کهن و الگوبرداری از مفاهیم انسانی و اخلاقی ارزنده‌ی آن‌ها گرد هم آمده. تاکنون چهار مجلد با نام‌های «بلبل امپراطور چین»، «گربه و شیطان»، «زیبای خفته» و «قدرت جهانی شش مرد» ذیل این مجموعه منتشر شده است.

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد به کودکان علاقه‌مند به ماجراهای جذاب و آموزنده، و دوست‌داران آشنایی با اساطیر و افسانه‌های کهن پیشنهاد می‌شود. این کتاب برای مطالعه‌ی گروه سنی 7 تا 12 سال مناسب است.

با برادران گریم بیشتر آشنا شویم

یاکوب لودویک کارل گریم (متولد 1785) یک پژوهش‌گر و اسطوره‌شناس اهل آلمان بود. او به همراه برادرش ویلهلم، سال‌های زیادی را صرف جمع‌آوری و ثبت افسانه‌های کهن در سراسر آلمان کرد. حاصل تحقیقات این دو برادر اکنون به بیش از دویست قصه‌ی محبوب و آموزنده برای کودکان می‌رسد که برخی از آن‌ها نیز شهرت جهانی پیدا کرده‌اند و بارها مورد اقتباس هنرمندان مختلف قرار گرفته‌اند که در این میان، داستان «شنل‌قرمزی»، «سیندرلا» و «سفیدبرفی» از همه نام‌آشنا‌تر است. یاکوب پس از سال‌ها تحقیق و خدمت به جهان اسطوره‌شناسی، سرانجام در سال 1863 به جهان دیگر رفت.

ویلهلم کارل گریم (متولد 1786) از دیگر اسطوره‌شناسان و محققان آلمانی و برادر یاکوب بود. او نیز به کمک برادر خود نقش ویژه‌ای در گردآوری قصه‌های قدیمی و فولکلور و حفظ فرهنگ شفاهی آلمان داشت. ویلهلم نیز پس از سال‌ها خدمت به هنر عامیانه‌ی آلمان، سرانجام در سال 1859 جهان را ترک گرفت.

امروزه ادبیات داستانی عامیانه، به‌ویژه قصه‌های کودکان خود را وام‌دار سال‌ها تلاش و تحقیق این دو برادر می‌داند. نکته‌ی قابل‍توجه در زندگی برادران گریم، مرگ زودهنگام پدرشان و سال‌های ابتدایی سخت و همراه با فقر برای خانواده‌ی آن‌ها بود. بااین‌حال این دو برادر توانستند سال‌ها بعد تحصیلات خود را در دانشگاه ماربورگ ادامه دهند و باقی عمر خود را وقف جمع‌آوری قصه‌های عامیانه‌ی آلمانی و خدمت به ادبیات کنند.

در بخشی از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد می‌خوانیم

آن مرد بالای درخت، یکی از سوراح‌های بینی‌اش را گرفته بود و از سوراخ دیگر هوا را با شدت بیرون می‌داد. مرد کاردان گفت: «آه خدا من! بالای درخت چه‌کار می‌کنی؟ با هوایی که از یک سوراخ بینی‌ات بیرون می‌دهی چه‌چیزی را روی زمین به حرکت و چرخش درمی‌آوری؟»
مرد از بالای درخت گفت: «آن طرف‌تر، خیلی خیلی دورتر از اینجا هفت آسیاب بادی هست و من با این کارم، با ایجاد باد، آسیاب‌ها را به حرکت درمی‌آورم.»
مرد کاردان گفت: «چه خوب! تو هم بیا و با ما هم‌سفر شو. ما چهار نفر در این جهان بی‌کران با هم هم‌سفر می‌شویم و به دوردست‌ها می‌رویم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد
نویسنده
مترجمغلامرضا امامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-889-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد

برای دریافت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: قدرت جهانی شش مرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.