معرفی و دانلود کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

عکس جلد کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان
قیمت:
۱۴,۸۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان نوشته‌ی جیمز جویس نویسنده‌ی ایرلندی است که داستان آن با یک توافق عجیب میان شهردار شهر و شیطان اتفاق می‌افتد! معامله‌ی بین شیطان و شهردار برای ساختن یک پل در شهر صورت می‌گیرد که مردم بتوانند از آن عبور کنند. اما همه چیز به همین سادگی نیست و حیله‌ای پشت آن قرار دارد!

درباره کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

داستان با دردسرهای وجود یک رودخانه در نزدیکی شهری در کشور فرانسه شروع می‌شود. جایی که مردم محبورند برای عبور از این رودخانه حداقل ده‌هزار قدم برمی‌دارند و این اتفاق روزانه آن‌ها را بسیار خسته کرده است. آن‌ها کم‌کم به فکر ساختن یک پل می‌افتند، اما هیچ‌یک از آن‌ها موفق نمی‌شود که آن را بسازد.

در ادامه‌ی این اتفاقات، شیطان شاهد این ماجراست، تصمیم می‌گیرد تا با استفاده از این مشکل مردم را فریب دهد. بنابراین بهترین لباسش را می‌پوشد و به خانه‌ی شهردار می‌رود تا پشنهادش را مطرح کند و معامله را شکل دهد. به نظر شما شیطان موفق می‌شود که بار دیگر آدم‌ها را گول بزند؟ اصلا فکر می‌کنید پیشنهاد او چیست؟!

داستان کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان (The Cat and the Devil) یکی از نوشته‌های جیمز جویس (James Joyce) است که آن را در سال‌های پایانی عمر خود برای نوه‌اش استیو جویس تعریف می‌کرد. این کتاب با نثر روان و زیبا و همراه با تصاویر جذاب و تماشایی خود، یکی از آثار محبوب در حوزه‌ی کودک به‌شمار می‌رود. جیمز جویس این اثر ماندگار را سال‌ها پیش تالیف کرده اما اعجاز کلمات و هنرمندی او در خلق شخصیت‌ها باعث شده همچنان عده‌ی زیادی به آن علاقه‌مند باشند.

این داستان جذاب با ترجمه‌ی غلامرضا امامی و به کوشش نشر پرتقال به چاپ رسیده است.

در نکوداشت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

این کتاب یک افسانه‌ی جادویی را روایت می‌کند که ترکیبی از شوخ‌طبعی‌های ایرلندی و فرهنگ عامه‌ی فرانسوی است. (آمازون)

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که از خواندن داستان و قصه لذت می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

با جیمز جویس بیشتر آشنا شویم

جیمز آگوستین آلوسیوس جویس متولد 2 فوریه 1882 در دوبلین ایرلند است. این نویسنده پس از ویرجینیا وولف از جمله نویسندگانی به شمار می‌رود که به نوشتن با شیوه سیال ذهن شهرت دارد و این ویژگی جزوی از هنرمندی خاص او در خلق داستان است. از جمله کتاب‌های پرطرفدار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «دوبلینی‌ها» و «چهره مرد هنرمند در جوانی» اشاره کرد. همچنین رمان «اولیس» که به نظر عده‌ای بزرگ‌ترین رمان سده‌ی بیستم است، توسط جیمز جویس نوشته شده است.وی به سیزده زبان زنده‌ی دنیا آشنایی داشته و بر زبان‌های ایتالیایی و فرانسوی کاملا مسلط بوده است. این نویسنده سرانجام در تاریخ 13 ژانویه 1941 در زوریخ دار فانی را وداع گفت.

در بخشی از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان می‌خوانیم

در زمان‌های قدیم، مردم برای گذشتن از رودخانه باید سوار قایق می‌شدند، چون پلی وجود نداشت. مردم نه بلد بودند که پلی بسازند و نه پولی داشتند که به کسی بدهند تا برایشان پل بسازد، پس چه کار باید می‌کردند؟

شیطان، که همیشه روزنامه می‌خواند، از این مشکل باخبر شد. فکری به ذهنش رسید و دست به کار شد؛ زیباترین لباسش را پوشید و برای دیدار با شهردار شهر به راه افتاد. شهردار بوژنسی مردی به نام «آلفرد بیرنه» بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان
نویسنده
مترجمغلامرضا امامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462837-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

فتی
۱۴۰۲/۱۰/۹
زودتر تر از نوشیدن فنجان چای عصرانه‌ام خواندمش و برای اولین بار ناچارم به شیطان حق دهم. داستان کوتاه به همین دلیل زیباست که دقایقی چند ما را به جهان دیگری می‌برد بی آنکه از کارهای مان باز بمانیم. بویژه داستان‌های کودکانه...
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان

برای دریافت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌های کوچک: گربه و شیطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.