معرفی و دانلود کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته

عکس جلد کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته
قیمت:
14800 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته

تا حالا دربارهٔ نفرین پریان چیزی شنیده‌اید؟ کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته نوشته‌ی شارل پرو داستان هیجان‌‌انگیزی را درباره یک شاهزاده خانم کوچک روایت می‌کند که به نفرین پری پیر و بدجنس دچار شده است!

درباره‌ی کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته

در سال‌های بسیار دور و در شهری که همه‌ی مردمان آن شاد بودند، پادشاه و ملکه‌ی جوانی حکمرانی می‌کردند. زمانی که آن‌ها صاحب دختر بسیار زیبایی شدند، تصمیم گرفتند شادی به دنیا آمدن فرزند کوچکشان را با برگزاری یک مهمانی بزرگ و باشکوه با همهٔ مردم شهر تقسیم کنند. آن‌ها در این مراسم هفت پری را هم دعوت کردند که هر یک از آن‌ها هدیه خاصی را به کودک بخشیدند. یکی از پری‌ها، شادابی، دیگری زیبایی، آن یکی شخصیت خوب و قلب مهربان و ...را به کودک هدیه کردند. اما ناگهان یک پری پیر وارد قصر شد و هدیه عجیب و ترسناکی را به خانواده پادشاه داد. او فریاد‌زنان گفت: «هدیه من این است که وقتی شاهزاده خانم پانزده ساله شد، انگشت او با سوزن دوک نخ‌ریسی زخمی شود و بمیرد!»

این اتفاق، دلهرهٔ زیادی را در دل پادشاه و ملکه به‌وجود آورد و به این صورت سرنوشت دختر زیبایشان را تغییر داد. شما فکر می‌کنید سرنوشت شاهزاده خانم چه شد و در جشن تولد پانزده‌سالگی او چه اتفاقاتی رخ داد؟!

کتاب زیبای خفته (Sleeping Beauty) نوشته شارل پرو (Charles Perrault) از مجموعه‌ داستان‌های «نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک» به همت نشر پرتقال است و یکی از محبوب‌ترین داستان‌های دنیای شاه و پریان محسوب می‌شود که چندین نسل را با خودش همراه کرده است. این کتاب سرگرم‌کننده برای همه کودکان علاقه‌مند به داستان و قصه جذاب خواهد بود.

درباره‌ی مجموعه‌ی نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک

انتشارات پرتقال مجموعه‌ای را تحت عنوان «نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک» منتشر کرده است که در آن داستان‌های معروفی از نویسندگان نام‌آشنای جهان، مانند شارل پرو، هانس کریستین اندرسن و برادران گریم، وجود دارند. این مجموعه با تصاویر کودکانه و زبان روان، به‌طور ویژه برای کودکان گردآوری شده است و هدف از این کار آشنایی بیشتر کودکان با داستان‌هایی از نویسندگان مطرح دنیا و انس گرفتن آن‌ها با ادبیات، کتاب و مطالعه است. مهم‌ترین ویژگی مجموعه‌ی پیش‌ رو، این است که برخی از داستان‌ها برای اولین بار به فارسی ترجمه می‌شوند.

غلامرضا امامی از مترجمان توانای ایرانی کار انتخاب داستان‌ها و ترجمه‌ی آن‌ها را برعهده داشته است. او تلاش کرده آثاری را انتخاب کند که چهار عنصر شادی، لذت، بازی و آگاهی را در بر بگیرند. از برخی داستان‌ها که ذیل این مجموعه به انتشار رسیده‌اند، می‌توان به کتاب «نادان»، «گربه و شیطان»، «بلبل امپراتور چین» و «قدرت جهانی شش مرد» اشاره کرد.

در این جلد از مجموعه کتاب‌های نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک، داستان زیبای خفته، نوشته‌ی شارل پرو را می‌خوانید که یکی از مشهورترین داستان‌های کودکانه‌ی دنیاست.

اقتباس از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته

مشهورترین اقتباس از این کتاب که دقیقاً مطابق با داستان آن است، در سال 1959 توسط والت دیزنی و به صورت پویانمایی ساخته و منتشر شد. این انیمیشن آمریکایی به تمام جهان راه یافت و همچنان عده زیادی طرفدار آن هستند.

کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که از خواندن قصه‌های مصور پریان و خیال‌پردازی لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

با شارل پرو بیشتر آشنا شویم

یکی از نویسندگان نام‌آشنای فرانسوی که بنیان‌گذار سبک جدید افسانه شاه و پریان در ادبیات است، شارل پرو نام دارد. این نویسنده و شاعر در سال 1628 به دنیا آمد و داستان‌های مشهور او ازجمله زیبای خفته، سیندرلا، شنل قرمزی و ... در دنیا شناخته شده و بسیار محبوبند. قصه‌های شارل پرو تا امروز بارها به چاپ مجدد رسیده‌ و به صورت نمایش‌های موزیکال، فیلم، اپرا و باله و ... در آمده‌اند.

در بخشی از کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته می‌خوانیم

پادشاه شاهزاده خانم را به اتاقش برد و او را روی تختش که از طلا و گل بود خواباند.

پس از مدتی پادشاه، ملکه، نجیب‌زادگان، خدمتکاران، سربازان، روستاییان، صنعتگران و همه مردم داخل قصر شروع کردند به خمیازه کشیدن. همگی به خواب عمیقی فرو رفتند؛ حتی سگ‌ها، گربه‌ها، اسب‌ها، کبوترها و موش‌های انبار.

در اطراف قصر، بوته‌ها چنان درهم‌تنیده رشد کردند که دیگر قصر دیده نمی‌شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته
نویسنده
مترجمغلامرضا امامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات27
زبانفارسی
شابک978-600-462-779-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14800 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته

برای دریافت کتاب نویسنده‌های بزرگ، خواننده‌‌های کوچک: زیبای خفته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.