معرفی و دانلود کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل

برای دانلود قانونی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل

محمد کشاورز، مهناز جوان‌بخت و احمد اسدزاده در کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل نکات و توصیه‌هایی را در اختیار شما می‌گذارند که با به کار بستن آن‌ها می‌توانید شانس موفقیتان در محل کار را بیشتر کرده،‌ به مدیریت زمانتان بپردازید و روابط مؤثرتری با همکارانتان برقرار کنید. اگر به دنبال نقشه راهی برای رسیدن به موفقیت شغلی می‌گردید، این شما و این کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل.

درباره‌ی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل

در دنیایی که جاه‌طلبی و رقابت بر آن حکم می‌راند، جای تعجب نیست که بسیاری از ما همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در محل کارمان به‌عنوان فردی موفق شناخته شویم. کتابی که پیش روی شماست، با نام نکته‌های طلایی موفقیت در شغل اثر محمد کشاورز، مهناز جوان‌بخت و احمد اسدزاده، سه تن از نویسندگان کشورمان است. این نویسندگان در کتاب نامبرده دقیقاً روی همین موضوع، یعنی موفقیت شغلی متمرکز شده‌اند و شیوه‌ها و توصیه‌هایی را در اختیارتان می‌گذارند که به شما کمک می‌کنند به سوی موفقیت قدم بردارید. بنابراین، اگر دلتان می‌خواهد پتانسیل‌های خود را در کار به فعلیت برسانید و در حرفه‌ی خود پیشرفت کنید، تا انتهای این معرفی با ما همراه باشید.

کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل ترکیبی از توصیه‌های عملی، استراتژی‌های اثربخش و حکایات الهام‌بخش را در اختیار مخاطب خود می‌گذارد. محمد کشاورز، مهناز جوان‌بخت و احمد اسدزاده در این کتاب تعریفتان را از موفقیت به چالش می‌کشند و شما را وا می‌دارند تا درک خودتان را از موفق بودن اصلاح کنید. با مطالعه‌ی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را در کار شناسایی کنید و اهداف روشنی را برای موفقیت و رشد شخصی و شغلی برگزینید.

یکی از نکاتی که در کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل برجسته و به آن پرداخته می‌شود، مسأله‌ی مدیریت زمان است. نویسندگان کتاب حاضر عقیده دارند یکی از بهترین اقدامات برای رسیدن به هدف توسعه‌ی شغلی، نحوه‌ی مدیریت زمان است. وقتی این مهارت را داشته باشید، به همه‌ی کارهایی که باید، رسیدگی می‌کنید و در نهایت، می‌توانید کارآمد و سازنده باشید. با استفاده از یک برنامه‌ی مدیریتی، قادر خواهید بود بر مدت‌زمانی که برای انجام کارهایتان صرف کرده‌اید، اشراف پیدا کنید. نویسندگان این کتاب قدم‌به‌قدم با شما هستند تا برای انجام کارهایتان بازه‌ی مشخصی را تعیین کنید و به حواس‌پرتی دچار نشوید.

یکی دیگر از مسائلی که نویسندگان کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل بر آن تأکید دارند، موضوع خلاقیت است. خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت افراد در شغل‌های گوناگون به‌شمار می‌رود. افراد خلاق با بهره‌گیری از روش‌های جدید و نو در حل مسائل باعث رشد و پیشرفت شغلی خود می‌شوند. چراکه خلاقیت، مواردی ازجمله ارتقای کیفیت کار، افزایش کارایی و بهره‌وری شغلی، کاهش هزینه‌ها، ایجاد انگیزه در شغل و رسیدن به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیاد را به ارمغان می‌آورد. بنابراین، افرادی که به دنبال پیشرفت‌های شغلی هستند، باید راه‌های جدید را امتحان کنند و ریسک‌پذیری خود را افزایش دهند.

شما پس از آن‌که کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل را به پایان برسانید، چندین دستاورد خواهید داشت که ما در ادامه آن‌ها را به صورت خلاصه برایتان بازگو کرده‌ایم:

  1. می‌توانید برنامه‌ریزی شغلی داشته باشید.
  2. نقاط ضعف فردی که مانع پیشرفت شغلی‌تان شده را شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش می‌کنید.
  3. قادر خواهید بود با همکارانتان ارتباط سازنده و مؤثر برقرار کنید.
  4. مدیریت زمان در شغل را یاد می‌گیرید.
  5. با ماهیت بازخورد شغلی آشنا می‌شوید و می‌توانید از دیگران بازخوردهای سازنده دریافت کنید.
  6. انتقادپذیری خود را در محل کار افزایش می‌دهید.

کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل را محمد کشاورز، مهناز جوان‌بخت و احمد اسدزاده نوشته‌اند و مؤسسه‌ی فرهنگی و هنری دیباگران تهران، ناشر تخصصی کتاب‌های فنی، آن را روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت شغلی علاقه‌مند هستند، از مطالعه‌ی کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل لذت و بهره می‌برند.

در بخشی از کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل می‌خوانیم

با آمادگی کامل بر نقاط ضعفتان غالب شوید؛ مثلاً اگر مشکل شما این است که چیزها را فراموش می کنید، پس لیستی از آن‌ها تهیه کنید و در دسترس خود قرار دهید. بهترین راه برای غالب شدن بر نقاط ضعف این است، که لیستی از این موارد تهیه کنید و بعد از آن، آن‌ها را بر طبق اولویت طبقه‌بندی نمایید. در مرحله بعد، یک به یک روی هر کدام کار کنید. هر کدام را که برایتان مشکل‌سازتر است در اولویت قرار دهید و بعد از رفع آن به سراغ کار بعدی بروید.

با توجه به مطالب گفته‌شده برای طی کردن مسیر شغلی و پیشرفت در آن مستلزم برنامه‌ریزی مسیر هستیم و اولین گام برای برنامه‌ریزی شناسایی نقاط ضعف و قوت خویش می‌باشد. پس به بررسی نقاط ضعف و قوت پرداخته و نتیجه‌گیری می‌کنیم که با شناسایی نقاط ضعف و قوتمان و در واقع پیدا کردن خودآگاهی نسبت به خود می‌توانیم یک برنامه کامل و جامع برای پیشرفت هر چه بهتر در مسیر شغلی خود ایجاد کنیم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ماهیت برنامه‌ریزی شغلی
فصل 2: شناسایی نقاط ضعف فردی مانع پیشرفت شغلی
فصل 3: نکاتی پیرامون دیده شدن در محیط کار
فصل 4: ارتباط سازنده با همکاران
فصل 5: مدیریت زمان در شغل
فصل 6: بازخورد شغلی
فصل 7: تفویض اختیار
فصل 8: جابه‌جایی توانمندی‌ها
فصل 9: انتقادپذیری
فصل 10: برنامه جانشینی شغلی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات135
زبانفارسی
شابک978-622-218-643-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل

برای دریافت کتاب نکته‌های طلایی موفقیت در شغل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.