معرفی و دانلود کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول

عکس جلد کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول

کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول نوشته‌ی وحید استرابی و سید محمدحسین صدر طباطبایی، به شما مهم‌ترین و کلیدی‌ترین ایده‌های بازاریابی را آموزش می‌دهد که منجر به تغییر تصور فرد نسبت به محصول و افزایش فروش شما خواهد شد.

در کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول (Marketing Methods) یاد می‌گیرید که بازاریابی موفق تنها با یک محصول منحصر به ‌فرد یا یک ایده بزرگ و بی‌نظیر آغاز نمی‌شود. بازاریابی روشی برای بالا بردن ضریب نفوذ محصولات و خدمات است؛ زیرا بستگی به مصرف‌کنندگانی دارد که خواسته و نیازهایشان معطوف به خرید محصولات می‌باشد و منابعی برای خرید آن محصول نیز در اختیار دارند، سروکار دارد.

بنایراین می‌توان گفت بازاریابی راهکاری جهت تغییر نگرش افراد و در نهایت افزایش ضریب نفوذ می‌باشد، به ‌طوری ‌که با تأثیر بر باور و احساس افراد باعث تغییر تصور فرد نسبت به محصول یا خدمت می‌گردد؛ به ‌عبارت ‌دیگر بازاریابی تلاشی برنامه‌ریزی‌ شده، به ‌منظور تغییر در احساس، ادراک و نگرش افراد در جهت فروش محصول یا ارائه خدمت با کمترین هزینه می‌باشد.

فلیپ کاتلر پدر علم بازاریابی نوین است و او بازاریابی را فرآیندی مدیریتی - اجتماعی می‌داند که از طریق آن افراد و گروه‌های مختلف به رفع نیازهای خود می‌پردازند. کاتلر در این تعریف به مفهوم ارزش تأکید زیادی دارد زیرا مفهوم ارزش بسیار بالاتر از کالا و خدمات است. به طور خلاصه بازاریابی عملکردی است جهت رفع نیاز که از طریق تولید و مبادله ارزش صورت می‌گیرد و شاید بتوانید بازاریابی را یک استراتژی جهت برقراری ارتباط با مشتری بیان کنید که منجر به بالا رفتن آگاهی مشتری از ویژگی‌های مختلف محصول و خدمات خواهد شد.

در بخشی از کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول می‌خوانیم:

اگر محصول مطابق با نیاز مصرف‌کننده تولید و قیمتی منطقی برای آن در نظر گرفته شود، بعدازآن در فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش به‌راحتی در دسترس قرار گیرد، ولی مصرف‌کننده درباره قیمت، ‌ویژگی‌ها و چگونگی دسترسی به محصول اطلاعات کافی نداشته باشد، ‌ تمام تلاش‌های تیم بازاریابی بی‌نتیجه خواهد ماند. ترفیع، ‌ فرایند آگاهی‌رسانی، ترغیب کردن و تحت تأثیر قرار دادن مصرف‌کننده است برای اینکه بتواند محصولی که نیاز دارد را بخرد.

فرایند ترفیع از طریق فروش شخصی، تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش انجام می‌شود. این مؤلفه از آمیخته بازاریابی درباره نحوه دسترسی، ویژگی‌ها و کاربردهای محصول اطلاعاتی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. علایق مشتری بالقوه را نسبت به محصول برمی‌انگیزد، محصول را با محصول رقبا مقایسه می‌کند تا در نهایت مشتری بتواند انتخابش را انجام دهد.

اقدامات تبلیغی و ترفیعی، ارزش محصول یا خدمت را به مشتریان می‌شناساند و می‌تواند در جذب سهم بازار رقبا مؤثر باشد، به‌گونه‌ای که برقراری ارتباط و اطلاع‌رسانی به مشتریان رقیب، در تغییر علایق آن‌ها تأثیرگذار است. علاوه بر این، فعالیت‌های تبلیغی می‌تواند نام تجاری برند محصول را ارتقا دهد. در این میان ازدیاد رسانه‌های چاپی و الکترونیکی کمک چشم‌گیری به فرایند ترفیع کرده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بازاریابی
آمیخته‌های بازاریابی
محصول
قیمت
توزیع
ترفیع
بازاریابی خیابانی
هدف از بازاریابی خیابانی چیست؟
راهکار بازاریابی خیابانی
مراحل هفتگانه اصول بازاریابی برایان تریسی
تاریخچه بازاریابی چریکی
بازاریابی چریکی چیست؟
بازاریابی چریکی در کسب‌ و کارهای کوچک و متوسط
آمیخته بازاریابی در بازاریابی چریکی
ارتقا فروش چریکی
قیمت‌گذاری چریکی
توزیع چریکی
بازاریابی چریکی و ارزش ویژه برند
راهکار بازاریابی چریکی
بازاریابی ویروسی چیست؟
بازاریابی ویروسی راهبردی چیست؟
اهداف بازاریابی ویروسی
مقصود بازاریابی ویروسی
دلایل محبوبیت بازاریابی ویروسی
انواع بازاریابی ویروسی
مشکلات بازاریابی ویروسی
راهکارهای غلبه بر مشکلات بازاریابی ویروسی
روش‌های مؤثر برای بازاریابی ویروسی
استراتژی بسیار مؤثر در بازاریابی ویروسی
محرک‌های ویروسی
میزبان‌های ویروسی
تهدیدات بازاریابی ویروسی
ابزارهای رایگان برای بازاریابی ویروسی
روش انجام بازاریابی ویروسی
طرح بازاریابی ویروسی اثربخش
کلید موفقیت در بازاریابی ویروسی
موانع بر سر راه بازاریابی ویروسی
عناصر اثربخش بازاریابی ویروسی
راهکار بازاریابی ویروسی
مفهوم جایگاه سازی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات74
زبانفارسی
شابک978-622-7158-43-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول

برای دریافت کتاب نگاهی بر روش‌های بازاریابی - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.