معرفی و دانلود کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)

سید محمدحسین صدر طباطبایی و محمد ترکمان پری در کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)، به سراغ ارائه‌ی راهکارهایی موثر برای عملکرد بهتر در بازاریابی صنعت بیمه و فروش بیمه نامه رفته‌اند. این اثر با ذکر اساسی‌ترین نکات به صورت خلاصه، می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای کارشناسان و نمایندگان بیمه باشد.

درباره‌ی کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)

از مهم‌ترین راه‌های تثبیت جایگاه هر کسب‌وکاری در صنعت، افزایش کیفیت بازاریابی و فروش بیشتر است. یادگیری تکنیک‌های موثر و روش‌هایی برای جذب مشتری و به کارگیری آن‌ها می‌تواند به هر فروشنده و کارشناس فروشی کمک کند تا با افزایش بازدهی فعالیت‌های خود، رشد و پیشرفت کسب‌وکار را نیز میسر کنند. صنعت بیمه در میان کسب‌وکارها و صنایع مختلف پول‌ساز و پرسود، یکی از مهم‌ترین عناوین است و از همین رو نیز بهتر است فعالان این حوزه از اهمیت آموزش تکنیک‌های روز در زمینه‌ی فروش و بازاریابی غافل نشوند تا بتوانند از سوددهی این بستر بهترین استفاده را ببرند. بنابراین یافتن یک راهنمای خوب برای بهبود اوضاع فروش، از اهمیت قابل‌توجهی برخوردار است. کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)، راهکارهایی اثبات‌شده و عملی را برای افزایش توانمندی کارشناسان فروش بیمه و افزایش بازدهی کاری آنان ارائه کرده و یک راهنمای مختصر اما کاربردی در این زمینه به شمار می‌رود.

اهمیت صنعت بیمه در اقتصاد کشور و گسترش روزافزون وسعت آن، بر هیچ متخصصی پوشیده نیست و همین امر هم باعث ایجاد رقبای جدید می‌شود که نیاز به سرعت در پیشرفت را در این صنعت زنده نگه می‌دارد. شرکت‌های بیمه معمولاً بزرگترین شبکه‌های فروش را تشکیل می‌دهند و از این طریق هر یک از شرکت‌های مختلف به دنبال افزایش سهم خود در بازار هستند. هر شرکت تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی مزایای رقابتی، خدمات‌رسانی بهتر و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان، با افزایش فروش، جایگاه خود را ارتقا ببخشد. اما نکته‌ی اصلی این است که گسترش شبکه‌ی فروش، به تنهایی برای هیچ کسب‌وکاری کافی نیست. شرکت‌های بیمه نیز باید بکوشند تا دانش بازاریابی نمایندگان و کارشناسان فروش خود را طبق تکنیک‌های روز ارتقا دهند. سید محمدحسین صدر طباطبایی و محمد ترکمان پری، کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد 1) را با استفاده از تجربیات خود در زمینه‌ی بازاریابی و با به کارگیری موثرترین تکنیک‌های فروش مختص صنعت بیمه، تالیف کرده‌اند تا یک راهنمای کاربردی را در اختیار کارشناسان فروش بیمه قرار دهند.

مولفین در این کتابچه‌ی راهنما، با بررسی شبکه‌های فروش در حوزه‌ی بیمه، اصول و روش‌هایی برای جایگاه‌سازی از طریق این شبکه را معرفی کرده‌اند. همچنین بازاریابی خیابانی و راهکارهای آن را کاملاً مورد بررسی قرار داده‌اند و نگاهی نیز به ماتریس SWOT در این زمینه داشته‌اند. الگوی ارزیابی، روش‌های یافتن مناسب‌ترین استراتژی فروش و تکنیک‌های فروش بیمه‌نامه از دیگر مواردی هستند که در این اثر شرح داده شده‌اند. با مطالعه‌ی کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد 1) می‌توانید درک خوبی از تمام این موارد و نیز مدیریت ریسک در بیمه به دست بیاورید و با به کارگیری مفاهیم و روش‌های آن، بهبود فروش در صنعت بیمه را شاهد باشید.

اثری که پیش رو داریم توسط انتشارات نارون دانش به چاپ رسیده است.

کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تازگی وارد حرفه‌ی فروش در صنعت بیمه شده‌اید و برای شروع مسیر به دنبال یک راهنمای جامع هستید تا کاربردی‌ترین نکات این حرفه را در اختیارتان قرار دهد، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر سابقه‌ی فعالیت در این حوزه را دارید و در پی ارتقای دانش کاری خود هستید، این راهنما می‌تواند برای شما مناسب باشد.

در بخشی از کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول) می‌خوانیم

نمایندگان و کارکنان شاغل در شعب به‌عنوان شبکه فروش، مسئول عرضه خدمات بیمه‌ای به اشخاص و بخش‌های مختلف اقتصادی هستند که این شبکه در شرکت‌های بیمه به‌ منزله بازوی اجرائی در حوزه تبلیغات، بازاریابی و فروش می‌باشد. ازاین‌ رو شرکت‌های بیمه برای افزایش سهم بیشتر از بازار، به‌سرعت در حال افزایش شبکه فروش خود هستند؛ اما مهم‌تر از تعداد و گستره شبکه فروش، سطح توانمندی این شبکه می‌باشد چراکه بدیهی است شبکه فروش توانمند، از شبکه‌های فروش کم‌توان به‌مراتب بهتر خواهد بود؛ بنابراین آشنایی شبکه فروش با ماهیت محصولات بیمه‌ای از مهم‌ترین گام‌ها در موفقیت برای بازاریابی و فروش می‌باشد.

در حال حاضر شرکت‌های بیمه در یک فضای رقابتی فعالیت می‌کنند که تنوع خدمات ارائه‌شده در این صنعت یکسان می‌باشد. هیچ شرکت بیمه‌ای نمی‌تواند در زمینه‌های مختلف، بهترین خدمات ممکن را ارائه یا خدمات خویش را به‌کل بازار و مشتریان بالقوه ارائه دهد. به همین دلیل برای بالا بردن توان رقابتی شرکت‌های بیمه، شناخت عوامل و بررسی ریسک در زمان خود از یک ‌سو و از سوی دیگر تحلیل مستمر این عوامل با در نظر گرفتن محدودیت‌های قانونی، امری حیاتی می‌باشد. لذا در صورت عدم شناخت آگاهانه این عوامل، هدف‌گذاری و ارائه خدمت به بیمه‌گذاران نادرست بوده و صدمات جبران‌ناپذیری به برند شرکت بیمه وارد می‌سازد؛ بنابراین ارتقاء دانش بازاریابی و ریسک سنجی با توجه به اهمیت صنعت بیمه در رشد اقتصادی کشور از طریق پوشش ریسک بیمه‌گذاران و سرمایه‌گذاری حق بیمه‌های دریافتی امری حیاتی می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
شبکه فروش در بیمه
جایگاه سازی
بازاریابی خیابانی
راهکار بازاریابی خیابانی
فرایند تحلیل سوات یا ماتریس SWOT
الگوی ارزیابی و انتخاب استراتژی
فروش بیمه‌نامه
ریسک بیمه‌گری
ویژگی‌های خطر
مدیریت ریسک در بیمه
استراتژی مدیریت ریسک در بیمه
کارکنان
فرآیند نگهداشت کارکنان حول هشت محور می‌چرخد
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک976-622-276-631-3
موضوع کتابکتاب‌های مالی و بیمه، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول)

برای دریافت کتاب چگونه بیمه نامه بفروشیم؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.