معرفی و دانلود کتاب نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود

عکس جلد کتاب نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نگرش یعنی همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نگرش یعنی همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود

کتاب نگرش یعنی همه چیز نوشته‌ی جف کلر، راه رسیدن به یک زندگی شاد و موفق را به شما نشان می‌دهد و با برنامه‌ای گام به گام کمک می‌کند تا با تغییر نگرش‌تان استعدادهای خود را توسعه دهید، روابط خود را بهبود بخشید، با سختی‌ها مقابله کنید و در نهایت زندگی‌تان را دگرگون سازید.

درباره‌ی کتاب نگرش یعنی همه چیز:

این کتاب شما را راهنمایی می‌کند تا راه موفقیت را پیدا کنید. این اثر همانطور که از عنوانش مشخص است با روش‌های کارآمد و تضمینی شما را تشویق می‌کند تا نگرش‌تان را تغییر دهید؛ چرا که هیچ اتفاقی یکباره رخ نمی‌دهد و شما زمانی در یک کار به موفقیت دست می‌یابید که متوجه شوید خودتان باید دست به کار شده و با تلاش به اهداف خود دست یابید.

هر اندازه که طرز فکرتان مثبت یا منفی باشد باز هم می‌توانید از این کتاب استفاده کنید. اگر شما فردی با نگرشی منفی هستید، ناامید نشوید چون با مطالعه‌ی مطالب کتاب نگرش یعنی همه چیز (Attitude Is Everything) قطعاً می‌توانید به نتایج مثبتی دست پیدا کنید. همچنین اگر طرز فکر مثبتی دارید با استفاده از اصول این کتاب می‌توانید موفقیت‌ها و پیروزی‌های بیشتری به دست آورید.

جف کلر (Jeff Keller) بیش از بیست سال است که بر روی این موضوع تحقیق می‌کند که چرا برخی از افراد موفق هستند و برخی ناکام. او در طی این مدت هزاران مقاله، صدها کتاب و هزاران ساعت فایل صوتی در مورد نگرش و موفقیت مطالعه کرده و علاوه بر این‌ها با اشخاص فراوانی مصاحبه کرده تا راز موفقیت آن‌ها را کشف کند. کلر تمام راهکارهای ارائه شده در این کتاب را شخصاً در زندگی‌اش اعمال کرده و نتایج آن‌ها را مشاهده کرده است. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت این نظریات اثرگذارند و در صورت استفاده منجر به تحول زندگی شما خواهند شد. او با طرز نگرش منفی و بدبینانه نیز آشناست، چرا که سی سال اولیه‌ی زندگی خود را با این نگرش گذرانده است. او می‌داند که منفی‌بافی و تردید چه حالی برای انسان رقم می‌زند. اما او با اصول همین کتاب زندگی خود را تغییر داد.

کتاب نگرش یعنی همه چیز درباره‌ی اثرگذارترین خصوصیت شما صحبت می‌کند. اگر دیدگاه و نگرش‌تان را نسبت به جهان عوض کنید، شاهد تحول و موفقیت‌هایی هیجان انگیز در زندگی خواهید بود. این کتاب شما را در مسیر تغییر نگرش یاری می‌دهد و در نهایت زندگی شما را متحول خواهد کرد.

کتاب نگرش یعنی همه چیز مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید و به دنبال اتفاقاتی سازنده و موفقیت‌هایی چشمگیر هستید، از همین امروز خواندن این کتاب را آغاز کنید.

با جف کلر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در سال 1976 در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد. او فرزند نخست خانواده‌ی کلر است و یک خواهر کوچک به نام استفانی دارد. جف 18 سال اول زندگی خود را در فاستر سیتی که یک جای ساکت و آرام است سپری کرد. او در جوانی در یک آزمایشگاه تحقیقات سرطان مشغول به کار شد و همچنان بر این باور است جالب‌ترین تجربه‌اش به شمار می‌آید.

او برای تحصیل در دانشگاه رشته‌های مختلفی مانند پزشکی، کامپیوتر و... را امتحان کرد اما در هیچ کدام از آن‌ها دوام نیاورد. جف در نهایت رشته‌ی حقوق را برای تحصیل انتخاب کرد و چندین سال نیز در این زمینه فعالیت داشت اما همچنان آن رضایت شغلی مدنظر خود را پیدا نکرد تا این‌که به برنامه‌های خودیاری روی آورد و آن را با علاقه ادامه داد.

جف کلر که امروزه چهره‌ی مهمی در میان نویسندگان حوزه‌ی انگیزشی و موفقیت محسوب می‌شود، موسس و همچنین رئیس شرکت مشهور نگرش یعنی همه چیز است و آثار موفقی مانند نگرش یعنی همه چیز، نگرش برنده، موفقیت و شادی و... در کارنامه‌ی نویسندگی خود دارد.

جملات برگزیده کتاب نگرش یعنی همه چیز:

- هیچ‌گاه نیرویى را که براى تحول خود در اختیار دارید، دست‌کم نگیرید.
- همیشه نمى‌توانید شرایط را کنترل کنید. اما مى‌توانید افکارتان را کنترل کنید.
- شما آن چیزى نیستید که فکر مى‌کنید، بلکه آن اندیشه‌اى هستید که در سر دارید.
- اگر اندیشه، گفتار و کردارتان با اشتیاق توأم باشد، نتایج مثبتى عاید خود خواهید کرد.
- موفقیت وضعیتى ذهنى است. اگر خواهان موفقیت هستید، از همین حالا خودتان را فردى موفق تصویر کنید.

در بخشی از کتاب نگرش یعنی همه چیز می‌خوانیم:

این حقیقت را در نظر داشته باشید: وضعیت کنونى شما حاصل باورهایى است که در گذشته داشته‌اید، و اندیشه‌هایى که از این لحظه به بعد دارید، آینده‌تان را رقم مى‌زند.

در واقع، نتیجه‌هایى که در هر یک از حوزه‌هاى زندگى‌تان حاصل مى‌کنید، انعکاسى است از افکار عمیق درونى شما نسبت به خودتان. مثلاً، وضعیت مالى‌تان را در نظر بگیرید. چه باورهایى نسبت به این حوزه دارید؟ آیا پیوسته درباره‌ى کمبود پول فکر مى‌کنید؟ اگر به این فکر (کمبود پول) بچسبید، مانع از جذب پول به سوى خودتان خواهید شد.

یا به روابط خودتان دقت کنید. اگر فکر کنید که آدم شایسته و بالیاقتى نیستید، دوستان یا شریکانى را که وارد زندگى‌تان مى‌کنید رفتار مناسبى با شما نخواهند داشت. مطمئنم که در اطرافیان خود دست‌کم یک نفر را مى‌شناسید که روى هر کس براى ازدواج انگشت مى‌گذارد، طرف به اصطلاح «توزرد» از آب درمى‌آید! آیا تصور مى‌کنید این واقعه تصادفى است؟ نه، هرگز! بلکه باور عمیق درونى این شخص باعث مى‌شود که چنین اشخاصى به زندگى‌اش جذب شوند.

خواه درباره‌ى امور مالى، خواه در روابط و خواه در زمینه‌ى مشاغل، این حقیقت صدق مى‌کند: اگر افکارتان را عوض نکنید، نتایجى که حاصل مى‌کنید عوض نخواهند شد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش 1: موفقیت از ذهن نشأت مى‌گیرد
درس اول: نگرش شما پنجره‌اى است به سوى جهان
درس دوم: شما مغناطیسى انسانى هستید
درس سوم: موفقیت خودتان را مجسم کنید!
درس چهارم: متعهد شوید... و کوه را جابه‌جا کنید!
درس پنجم: مشکلات خود را به فرصت تبدیل کنید
بخش 2: مراقب گفتارتان باشید
درس ششم: کلام شما چراغ راهتان است
درس هفتم: حالتان چطور است؟
درس هشتم: از گِله و شکایت دست بردارید!
بخش 3: از تو حرکت، از خدا برکت
درس نهم: با اشخاص مثبت معاشرت کنید
درس دهم: با ترس‌هایتان مقابله کنید تا پیروز شوید
درس یازدهم: برو و شکست بخور!
درس دوازدهم: برقرارى روابط مؤثر
نتیجه: نگرشتان را عوض کنید تا زندگى‌تان دگرگون شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نگرش یعنی همه چیز: نگرش‌تان را عوض کنید زندگی‌تان عوض می‌شود
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات172
زبانفارسی
شابک978-600-340-092-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نگرش یعنی همه چیز

amin aslani
۱۴۰۱/۶/۴
کتاب‌های متنوعی رو مطالعه کردم.
اما به جرعت میتونم بگم این کتاب «فوق‌العاده هست» ¶اندیشه ¶گفتار¶کردار.
واقعا این ۳ مورد دارن زندگی مارو میسازن.
یک مثال خوب بخواهم بزنم:
مثل وقتی که سیل میاد‌. یک عده خونهاشون رو از دست میده یک عده بابت کشاورزی و باران خوشحالن.
در صورتی که یک اتفاق واحد که
افتاده. دقیقا اینجاست یک عده با استفاده از نگرششون به این واقعه واحد پاسخ میدن. یک عده منفی - و یک عده +.
از مطالعه کتاب راضیم و امیدوارم به خیلی‌ها کمک کنه و راهنمایی کنه.
نگرش یعنی همچیز. ⚡
واقعا درسته. ما در هر دقیقه ثانیه درحال نگرش اتفاقات و وقایع هستیم. این بستگی به نگرش ما برای آنالیز اون داره.
باتشکر. ✓
کتابخوان
۱۴۰۱/۶/۲۲
کتاب خوبی است اما در بعضی‌ها از بخش‌ها دچار تکرار شده و حتی بعضی قسمت‌ها شعاری می‌باشد. حتی خود نویسنده در بعضی قسمت‌ها اعلام میکند که خواننده ممکنه به راحتی نتواند موضوع را درک کند. اما در کل در بعضی از قسمت‌ها راهکارهایی را ارائه می‌دهد که میتواند راهگشاباشد. به جهت تغییر دیدگاه و نگاه مثبت این و کتاب را توصیه میکنم. به هرحال مطالعه اینطور کتاب‌ها برای کسانی که ناامید هستند مدام منفی فکر می‌کنند حداقل می‌تواند انگیزه‌ای باشد و قدمی در جهت برآورد خواسته هاشون بردارند. ضمنا نویسنده مثال‌هایی از زندگی خود و دوستان خود ادامه می‌دهد که توصیه‌های داده شده را باورپذیرتر میکند.
ندا محاسن پور
۱۴۰۱/۲/۲۶
سلام هنوز یک سوم کتاب رو خوندم ولی نتونستم نظرندم. این کتاب واقعاً فوق العاده ست. فیلمهای ذهنی قبلیتونو پاک کنید و فیلمهای جدید در ذهنتون درست کنید. تا بتوتید به خواسته‌ها و اهدافتون برسین. دقیقاً ما قبل از وقوع هر اتفاقی اونو تو ذهنمون مجسم میکنیم و همون هم تو زندگیمون اتفاق می‌افته. واقعاً نگرش یعنی همه چیز. به شکست فک کنی شکست میخوری. به موفقیت فک کنی موفق میشی.
عباس م
۱۴۰۲/۴/۲۳
همه ما یک روزی، در یک جایی، در یک زمانی، نیاز به یک تلنگر داریم
تا بفهمیم انچه میدانیم مهم نیست بلکه انچه انجام میدهیم مهم است
و انجه انجام میدهیم هم دقیقا وابسته به نگرش ماست، پس لازم است نگرش را تغییر دهیم تا زندگی ما تغییر یابد
این کتاب بیش از آنچه تصور میکردم ارزشمند و اثرگزار بود
ایوب آدینه
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
جف کلر یکی از نویسنگان خوش قلم و شناخته شده است و در بین آثارش آثر بدی وجود نداره
این اثرشم طبق اتظار خیلی خوبه و واقعا اگر دیدگاهتون رو به توصیه‌ها و نکته هاش رو وفق بدید واقعا میتونید با تغیر زاویه دید خیلی از مسائلی رو که تا الان باعث آزارتون میشد رو اصلا دیگه خنده دار ببینین
Moon
۱۴۰۱/۳/۱۶
کتاب خوبیه، روان و سلیس نوشته و ترجمه شده
خیلی راحت با جریان کتاب پیش میرید، برخی مطالبش برام تکراری بود، اما به عنوان مروری بر کلیات و ضروریات مفید بود.
نگرش در کنترل خود ماست و نگرش یعنی همه چیز.
پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک راهگشاست.
عیسی طاهریان
۱۴۰۱/۳/۳
خود نگرش یعنی همه چیز، جمله‌ای است که ساعتها جای بحث و تامل دارد و این نویسنده خوب مفهوم این جمله رو در چند بخش توضیح داده.
این کتاب مثل کتاب انسان در جستجو معنا به اینکه چه نگرشی در زندگی دنبال میکنی و به کجا میخواهی برسی.
زهره پاکدل
۱۴۰۱/۶/۱۳
سلام به همه همراهان. من این کتاب رو مطالعه کردم و میتونم بگم کتاب فوق العاده‌ای هست و ترجمه روان و خوبی داره. در مورد نوع دیدگاه و تفکر هست. و اینکه واقعا اگه با دقت خوانده بشه نوع دیدتون رو نسبت به همه چیز تغییر میده.
زهرا
۱۴۰۱/۳/۲۰
کتاب خوبی بود اما مطالبش برام تکراری بود، برای کسانی که در خصوص قدرت درون و نقش افکار و... مطالعه ندارند مناسب تر است. خلاصه روان و‌شفاف است. اما نمیشه انکار کرد که بر دانش من اضافه شد. امید که برای همه تاثیر گذار باشد
ناصح تالاوی
۱۴۰۲/۶/۱۳
از اون کتاباییه که باید روی بعضی جملاتش تامل کنیم و اون پیش زمینه‌ی قبلی ذهنی رو با نگرشی که کتاب بهمون میده مقایسه کنیم و چند بار تکرار کنیم. از ترجمه روان و خوبش هم که نمیشه گذشت.
Bahareh Behesht ara
۱۴۰۱/۹/۱۴
شاید همه روزها خوب نباشند، اما قطعا تو هر روزی یه اتفاق خوب هست که باید بیشتر از بقیه موضوعات بهش توجه کرد" و براساس اون حال خوب باقی روز و گذروند.
مطالب و مفاهیم کتاب عالی بود. ممنون از کتابراه
مینا امینی
۱۴۰۱/۸/۲۳
حاصل جمع آوری کتابهای انگیزشی و راز به صورت خلاصه و تکراری بود، اول کتاب متفاوت شروع شده بود و اصلا توقع نمی‌رفت در ادامه، خلاصه کتب دیگه باشه
خلاصه, تکراری و تکراری و تکراری بود.
سمیه عبدالله نژاد
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب عالی هستش نگرش منو تعییر داد از امروز تصمیم گرفتم هر چقدر که میتونم در باره‌ی اهدافم مثبت اندیش باشم و حتی شده در حد قدمهای کوچک برای راهبرد اهدافم قدم بردارم
سمیرا زکریا
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خیلی عالی هست و با خودم این کتاب متوجه میشی که یکی از ستون‌های لازم برای موفقیت تو هر کسب و کاری داشتن نگرش و دیدن آینده و ادامه دادن هست
همتاارجمند
۱۴۰۲/۱۰/۹
واقعا نگرش همه چیز است؟ نمی‌دونم چرا گاهی که مایوس هستم و منفی بافی می‌کنم خدا از جایی که گمان ندارم برام می‌رسونه!! چه جوری نگرش همه چیز هست؟ هنوزم نفهمیدم
مشاهده همه نظرات 63

راهنمای مطالعه کتاب نگرش یعنی همه چیز

برای دریافت کتاب نگرش یعنی همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.