معرفی و دانلود کتاب فقط احساس خوب: راز رسیدن به زندگی دلخواهتان

عکس جلد کتاب فقط احساس خوب: راز رسیدن به زندگی دلخواهتان
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط احساس خوب: راز رسیدن به زندگی دلخواهتان

یکی از روش‌های دست‌یابی به آرزوهای بزرگ این است که آن‌ها را بیش از حد در ذهنتان پیچیده‌ نکنید. اندرو کپ در کتاب فقط احساس خوب فرمول جذب خواسته‌هایتان را در اختیار شما قرار داده است. در این کتاب می‌آموزید پیش از تلاش در مسیر اهدافتان، درباره‌ی حس خوشایندی که نسبت به هر هدف دارید در ذهنتان تصویرسازی کنید. شاید ساده و باورنکردنی به نظر برسد، اما با انجام تمرینات کوتاه و روزانه‌ی این کتاب شاهد نتایجی باورنکردنی خواهید بود.

درباره‌ی کتاب فقط احساس خوب

احساسی که نسبت به خودتان و خواسته‌هایتان دارید در حقیقت گذرگاهی‌ست که می‌تواند شما را به مقصدی تاریک یا روشن برساند. حالا اگر این احساس خوشایند را با تصورِ داشتنِ چیزی که می‌خواهید همراه کنید، خیلی زود انرژی ناشی از آن را در ابعاد مختلف زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد. شاید کمی غیرمعمول و عجیب به نظر بیاید، اما این فرمول تابه‌حال بارها به اثبات رسیده است.

در کتاب فقط احساس خوب (Just Feel Good)، نوشته‌ی اندرو کپ (Andrew Kap) با چگونگی جذب اتفاقات خوب و برآورده شدن خواسته‌های کوچک و بزرگتان آشنا می‌شوید و می‌بینید که چطور با کمک قدرت ذهن می‌توانید جهان پیرامونتان را از نو بنا کنید. در واقع زندگی شما به قبل و بعد از شروع این سبک زندگی تقسیم و با تغییر در درون شما، به مرور تغییرات چشمگیری در ابعاد مورد نظرتان ایجاد می‌شود.

واقعیت این است که تمام آنچه که در حال حاضر ممکن است آن را آرزو کنید، فقط به این دلیل برای شما دوست‌داشتنی است که احساس خوشایندی در وجودتان ایجاد می‌کند؛ اما راهش این نیست که اول در پی خواسته‌ای باشید و سپس احساس خوشایندی در زندگی‌تان دریافت کنید، بلکه این چرخه از نظر اندرو کپ کاملاً برعکس است.

کل رازی که نویسنده‌ی این کتاب می‌خواهد با شما در میان بگذارد این است که ابتدا باید در وجودتان احساس خوب ایجاد کنید تا بعد بتوانید به خواسته‌هایتان برسید. پس اگر در طول زندگی‌ همیشه عکس این قانون را اجرا کرده‌اید و اغلب از ناکامی‌ها و برآورده نشدن نیازهای خود شاکی هستید، خواندن این کتاب فرصتی برای تغییر الگوهای پیشین ذهنتان است. این‌گونه می‌توانید شرایط بیرونی را نیز به تناسب آن تغییر دهید.

با وجود آن‌که امروزه فناوری اطلاعات پیشرفت‌های قابل توجهی داشته، اما هنوز هم بخش ناخودآگاه مغز شما قدرتمندترین ابر‌رایانه‌ای‌ست که در جهان وجود دارد و می‌تواند مشکلات ساده و پیچیده را به سادگی حل کند. البته برای این کار لازم است به ذهن‌آگاهی برسید که در کتاب فقط احساس خوب راهکار معجزه‌آسای آن را یاد می‌گیرید.

این کتاب شامل ده روش قدرتمند است که با هدف تجربه‌ی احساس شادی واقعی تدوین شده‌اند تا تنها با کمتر از چند دقیقه تمرین در روز احساس خوب را وارد زندگی‌تان کنید. نکته٬ی مثبت روش حاضر این است که هرقدر هم که سرتان شلوغ باشد، می‌توانید آن را در برنامه‌تان بگنجانید و وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. شما می‌توانید در حین کار، موقع پیاده‌روی و در لحظات کوتاه استراحتتان لحظه‌ای درنگ کنید و این تمرین‌ها را به اجرا در بیاورید و نتیجه‌ی آن را در بلندمدت در زندگی‌تان مشاهده کنید.

برای ایجاد تغییر در باورهای کهنه و تبدیل احساسات منفی به عواطفی سالم، خوشایند و مثبت هیچ‌گاه دیر نیست، اما چه بهتر که زودتر در این مسیر قدم بگذارید تا تغییرات را در زندگی فردی، عاطفی و اجتماعی‌تان احساس کنید. کتاب فقط احساس خوب ترجمه‌ی لیلا امانت ملایی است که از سوی مؤسسه‌ی انتشاراتی فلسفه منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی قرار دارد.

کتاب فقط احساس خوب مناسب چه کسانی است؟

اگر از طرفداران قانون جذب و روان‌شناسی مثبت‌گرا هستید، خواندن کتاب فقط احساس خوب را از دست ندهید.

با اندرو کپ بیشتر آشنا شویم

اندرو کپ بیشتر به خاطر پرداختن به موضوعات دشوار و تبدیل آن‌ها به محتواهای کاربردی معروف است. پرفروش‌ترین کتاب او «آخرین کتاب قانون جذب که باید حتماً آن را بخوانید» است که بیش از صدهزار نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسیده و نقدهای پنج ستاره‌ی متعددی را به خود اختصاص داده است.

در بخشی از کتاب فقط احساس خوب: راز رسیدن به زندگی دلخواهتان می‌خوانیم

من چند سال پیش وقتی کتاب «قانون جذب، آخرین کتابی که باید بخوانید» را منتشر کردم، کمی دقیق‌تر به این موضوع پرداختم، اما برای خلاصه کردن آنچه نوشتم باید این را بگویم که نفس شما اساساً بخشی از ذهن شما است که منحصراً به جسم علاقه دارد. باعث ادامه‌ی بقای شما است. شما را زنده می‌خواهد و با چنگ‌و‌دندان می‌جنگد تا شما را در این راه نگه دارد. به آسایش‌تان اهمیتی نمی‌دهد. به شادی شما اهمیتی نمی‌دهد. به کیفیت زندگی شما اهمیتی نمی‌دهد. تا آنجا که به آن مربوط می‌شود تا زمانی که زنده هستید، نفس شما کار خود را انجام می‌دهد. درک این امر حیاتی است زیرا این بدان معناست که در حال حاضر هر مشکل مالی که ممکن است داشته باشید ... هر مشکلی که ممکن است در رابطه داشته باشید ... یا هر مشکل دیگری که ممکن است در حال حاضر با آن روبه‌رو شوید - تمام آنچه نفس در این لحظه می‌شناسد و می‌فهمد این است که شما زنده هستید؛ و آن‌گونه که نفس به چیزها نگاه می‌کند این است که هر تغییری در وضعیت موجود (حتی اگر این تغییر در ظاهر مثبت به نظر برسد) یک تهدید بالقوه‌ی معتبر برای بقای شما و در اصل، بقای خودش است؛ بنابراین هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا شما را از ایجاد تغییرات موردنظرتان باز دارد.

به‌هرحال نفس شما نمی‌تواند پیش‌بینی کند که چگونه هر یک از آن تغییراتی که به دنبال آن هستید ممکن است واقعاً بر احتمال زنده ماندن شما تأثیر بگذارد. برای مثال ممکن است بخواهید ثروتمند و مشهور باشید؛ اما ازآنجایی‌که منیت شما می‌داند، معروف شدن ممکن است منجر به تغییر شما شود که بدیهی است آن را به‌عنوان یک تهدید حتمی برای بقا می‌داند؛ زیرا که منیت شما می‌داند، داشتن پول بیشتر ممکن است منجر به این شود که افرادی که حتی هرگز آن‌ها را ندیده‌اید از جایی بی‌نظیر بیایند و سعی کنند از شما برای هر چیزی که از منظر نفس تهدید واضح به شمار می‌آید، درخواست کنند. من نمی‌گویم که این احتمالات معقول است. می‌گویم نفس شما عمداً غیرمنطقی است؛ زیرا نفس این رویکرد غیرمنطقی را گامی ضروری برای تضمین بقای شما می‌داند. نمی‌خواهد هیچ شانسی را بپذیرد. اتفاقاً نفس واقعاً سعی ندارد شما را بدبخت کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: فرمولی برای دست‌یابی به آنچه می‌ خواهید
فصل اول: چگونه زندگی‌تان ‌وقتی فقط این‌ یک کار را انجام دهید، تغییر می‌کند
فصل دوم: تضمین کامل این راز
فصل سوم: زمانی که شما واقعاً احساس مثبت داشته باشید در حقیقت چه اتفاقی می‌افتد
فصل چهارم: آخرین راه برای داشتن احساس خوب (و چگونه آن را ایجاد کنیم)
فصل پنجم: ساده ‌ترین راه برای اینکه درنهایت احساس خوبی داشته باشید
فصل ششم: خارج شدن از راه اصلی (کلید گم‌شده)
فصل هفتم: هدف این نیست که هرگز احساس بد نداشته باشید (دلیل اینجا است)
فصل هشتم: برای تجربه‌ی یک احساس خوب، دلایلی بسیار بیشتر از آنچه که فکر می‌ کنید دارید
فصل نهم: ده روش بسیار ساده برای اینکه فقط احساس خوبی داشته باشید
فصل دهم: آئین روزانه پنج دقیقه «احساس خوب» من
فصل یازدهم: این را بیش ‌از حد پیچیده نکنید (ساده است، پس همین‌‌طور ادامه دهید)
فصل دوازدهم: این کار را انجام دهید تا همین الان احساس خوبی داشته باشید (یک تظاهر فوری)
فصل سیزدهم: شما مسئول واقعیت زندگی خود هستید
فصل چهاردهم: چند جایزه‌ی ویژه
فصل پانزدهم: زندگی جدیدتان به قیمت رها کردن زندگی قبلی‌تان می‌ارزد
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط احساس خوب: راز رسیدن به زندگی دلخواهتان
نویسنده
مترجملیلا امانت ملایی
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-7857-40-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط احساس خوب

همتاارجمند
۱۴۰۳/۲/۸
با سلام و تشکر از کتابراه با خواندن نسخه نمونه کتاب که رایگان بود، چنان حس خوشبختی بهم دست داد که دیگه برام مهم نبود کی هستم و کجا می‌خوام برم. دیدم دور و برم پر از احساسات ناب و شادی هست. من برای شاد بودن نیازی به ثروت زیاد، موفقیت شغلی، همسر همه چیز تمام و غیره ندارم، چون هر لحظه با تمرکز بر که و دارایی‌هایی خدای بزرگ بهم عطا کرده، می‌تونم چند لحظه شادی رو مهمان زندگیم کنم. حس خوب این خیلی مهمه. مثلاً اگه به شغلت حس خوبی نداری، پیشرفتی هم نمی‌کنی. اگه در روابطت با دیگران حس خوبی نداری، حس‌های بدتر بیشتری جذب می‌کنی اما بالعکس اگه از همنشینی با آدمهای خوب لذت می‌بری، خداوند دوستان خوب بیشتری برات می‌فرسته. دوستان کتاب خوان من قدر این نعمت خارق العاده رو بدونید منظورم احساس تمرکز هست. تا می‌تونید با حس‌های مثبت به سمت خودتون انرژیها و افراد مثبت رو جذب کنید.
Rostami
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
این کتاب با پرداختن به بحث احساس که مهمترین و از نقطه نظر جذب مهمترین پیش نیاز برای دستیابی به خواسته هاست راه رو برای مخاطبش کوتاه و مفید و مختصر کرده؛ بنا به تجربه شخصی و اطلاعی که دارم تمام دوره‌های قانون جذب چه ایرانی و چه از اساتید خارجی روی این نکته تاکید قاطع دارند تا جایی که در یکی از قانون بزرگترین دوره‌های جذب ایران موضوح احساس خوب رو به عنوان شاه کلید رسیدن به هر چیز نام برده و همچنین اساتید بزرگ‌ دنیا همین تاکید رو دارند که بدون داشتن حس خوب و احساس‌های روشن و دوری از فضای منفی فکر تمام راه‌ها محکوم به شکست و بی نتیجه‌اند و این موضوع توی این کتاب به خوبی و بسیار روان برای مخاطب توضیح و جا انداخته شده
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
خیلیییی خوووبه من تازه خریداری کردم ولی با خوندن همون چند صفحه اول نسخه نمونش فهمیدم باید بگیرمش و کامل بخونمش تا اینجای کتاب که برای من بیشتر حال وهوای کتاب راز و داشته که از کتابای معروف و پرفروش بوده اما اینم خوبه🥰🙏
gol bano
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
هر چند مطالب کتاب تکراری بود اما بسیاری کاربردی است و کمک می‌کند تا احساس بد را از خود دور کنیم. نویسنده با اوردن مثال سعی کرده مخاطب را پر از حس خوب و تازگی کند.
Nazanin.apr
۱۴۰۲/۶/۲۶
یکی از بهترین کتاب‌هایی که خوندم و درنهایت در فصل پایانی تلاش دلسوزانه نویسنده منو بیشتر وادار به حرف شنوی کرد، از نویسنده عزیز ممنونم و به شما توصیه میکنم کتاب و بخونید
امیر دریس زاده
۱۴۰۳/۱/۲۸
موضوع کتاب عالیه ولی متاسفانه خیلی بد ترجمه شده و اصلا ترجمه روانی نداره و جملاتش بسیار گنگ و نامفهوم ترجمه شده
Reza
۱۴۰۲/۸/۲۶
کتاب بسیار کامل... بازبانی ساده.. پیشنهاد میکنم حتماً کتاب رو چند بار بخوانید
عباس نبی زاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
خیلی مختصر کوتاه کتابهایی بهتری نسبت به این وجود داره
Mahsa Mousavi
۱۴۰۲/۱۱/۸
فقط احساس خوب واقعا باهاش فقط احساس خوب داری
شهرام جوادی
۱۴۰۲/۹/۵
بدرد نمی‌خوره خیلی بده
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب فقط احساس خوب

برای دریافت کتاب فقط احساس خوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.