معرفی و دانلود کتاب نیروی حال

عکس جلد کتاب نیروی حال
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیروی حال

اکهارت تله در کتاب نیروی حال که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز در سال 2002 انتخاب شده است، سعی بر این دارد تا با شرح زندگی پرفراز و نشیب خود، شما را به داشتن زندگی معنوی دعوت کند.

کتاب پرفروش‌ نیروی حال (The power of now: a guide to spiritual enlightenment)، به شما نشان می‌دهد که چطور با کنار زدن گذشته، زندگی بهتری داشته باشید. پس سعی کنید این کتاب ارزشمند را از اعماق وجود خود درک نمایید.

امروزه بشر به دنبال پاسخ دو پرسش مهم است: ما که هستیم؟ ماهیت دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم چیست؟ پاسخ به این پرسش‌ها کیفیت ارتباط با خانواده، دوستان و همکاران را معین می‌کند و اگر وسیع‌تر بنگرید، کیفیت جامعه را مشخص می‌نماید.

هنگامی که خواندن کتاب نیروی حال را شروع می‌کنید، در آغاز امکان دارد مفهوم بعضی از لغات مانند «هستی» و «حضور» برایتان کاملاً روشن نباشد ولی به خواندن ادامه دهید. ممکن است پرسش‌ها یا استدلال‌هایی به ذهنتان برسد که در بخش‌های بعدی به آنان پاسخ داده شود و یا ممکن است با تفکر بیشتر در مطلب یا در خودتان به جواب سوالات مورد نظر دست یابید.

برای فهم مطالب کتاب عجله نکنید، نیازی نیست که همه‌ی محتوای آن برایتان قابل درک باشد. لازم نیست با کلیه مطالب این کتاب موافق یا مخالف باشید. پس قضاوت در رابطه‌ با مطالب آن را به زمانی دیگر موکول کنید.

گرفتاری‌های بشر ریشه در افکار خودش دارد. ذهن مشتاق است تا مطالب را دسته‌بندی و مقایسه کند اما اگر در مورد این کتاب سعی در مقایسه کردن اصطلاحات آن نداشته باشید به نتیجه بهتری خواهید رسید وگرنه احتمال گیج شدن وجود دارد.

در ورای کلام تله، قدرتی نهفته است که آن را تنها در بیان مربیان معنوی بسیار شاخص می‌توان یافت. او از اعماق حقایق، مسیری نیرومند را به دیگران، برای ملحق شدن به خود نشان می‌دهد. بدون شک اگر باقی مردم نیز این راه را بپیمایند، جهان جای بهتری خواهد شد.

افتخارات کتاب نیروی حال:

- جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های ایران
- جزء فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد
- جزء لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

اکهارت تله را ببیشتر بشناسیم:

اکهارت تله (Eckhart Tolle) در آلمان دیده به جهان گشود ولی در سال‌‌‌های نخست جوانی به انگلستان مهاجرت کرد تا به ادامه تحصیل بپردازد. او بعد از فارغ‌التحصیلی، در دانشگاه کمبریج مشغول به کار شد. اکهارت در آستانه 30 سالگی به بیماری سختی دچار شد، این موضوع تحولات جدی در زندگی او ایجاد کرد و دیدگاهش را نسبت به خیلی از موضوعات تغییر داد.

به گفته‌ی اکهارت تله کتاب حاضر پاسخ به پرسش‌هایی است که در سمینارها، کلاس‌های مراقبه و جلسات خصوصی مشاوره شکل گرفته‌اند.

در بخشی از کتاب نیروی حال می‌خوانیم:

یاد بگیر تا زمان را فقط در موارد عملی زندگی روزانه‌ی خود به کار بگیری – می‌توانیم این زمان را زمان ساعتی بنامیم – اما پس از استفاده از آن در این موارد، بلافاصله به آگاهی لحظه‌ی حال برگرد. به این شیوه، دیگر «زمان روانی»، که یکی ‌انگاشتن خود با گذشته و فرافکنی مدام خواهش‌ها به آینده است، در تو انباشته نمی‌شود.

زمان ساعتی، فقط قرار گذاشتن و یا تنظیمِ برنامه‌ی سفر نیست. زمان ساعتی، شامل درس گرفتن از گذشته برای عدمِ تکرارِ اشتباهات، تعیینِ هدف‌ها و گام برداشتن به سوی آن‌ها نیز می‌شود. پیش‌بینیِ آینده بر اساس الگوها و قوانینِ فیزیکی و ریاضی و غیره، و نیز یادگیری از گذشته و تدارکِ عملکردی درست بر اساسِ پیش‌بینی‌ها نیز بخشی از کارکردهای زمان ساعتی‌ست.

اما حتی در این‌جا، در حوزه‌ی زندگیِ عملی، جایی که نمی‌توانیم بدونِ رجوع به گذشته و آینده کاری انجام بدهیم، لحظه‌یِ حال از اهمیتی اساسی برخوردار است: هر درسی که از گذشته می‌گیریم، مربوط به لحظه‌ی حال است و در لحظه‌یِ حال به کار گرفته می‌شود. تنظیمِ برنامه‌ها و تعیین هدف‌ها و عمل کردن برای رسیدن به هدف‌ها نیز در لحظه‌یِ حال اتفاق می‌افتد.

مرکز توجه‌ی آدم روشن ‌شده، همواره لحظه‌یِ حال است. با وجود این، آن‌ها، در حاشیه، نسبت به زمان نیز آگاهی دارند. به تعبیر دیگر، آن‌ها از زمان ساعتی استفاده می‌کنند، اما از زمان روانی آزاد و رهایند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
تو ذهن خود نیستی
آگاهی: راه رهایی از درد و رنج
سفر به ژرفایِ لحظه‌یِ حال
نقشه‌های ذهن برای فرار از لحظه‌یِ حال
ساحتِ حضور
کالبدِ درونی
درهایی گشوده به ذاتِ غیرمُتَجَلّی
رابطه‌های روشن
دل‌آسودگی: فراسوی غم و شادی
معنای تسلیم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیروی حال
نویسنده
مترجممسیحا برزگر
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات352
زبانفارسی
شابک978-600-5219-46-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیروی حال

کتایون کریم پور
۱۴۰۰/۳/۵
بینظیرترین کتابی که تا حالا خوندم👌!!! کسانی که در راه بیداری این کتاب رو خوندن بخش عظیمی ازین آگاهی و بیداری رو مدیون اکهارت تول بزرگوار هستند!
البته من این مطلب رو بیان کردم که اگر کسی ذره‌ای برای دریافت این کتاب دودل بود، بتونه مصمم بشه که مطالعه ش کنه، دلم نیومد رد بشم! وگرنه نیازی نیست منِ و
نوعی بیام اینجا بیان کنم که تاثیر خوبی روی زندگیِ درونیم داشته، درواقع کسی که این کتاب رو با دل جان درک کنه به سکوت مطلق میرسه...
hamideh khademzadeh
۱۳۹۹/۹/۱۶
هم خوانی مستقیمی با آموزه‌های مولانا دارد. حضور در لحظه حال یعنی ضعیف کردن نفس و بالا بردن سطح انرژی جان. امیدوارم زمانی که این کتاب رو می‌خونین تو فاز مناسبی قرار داشته باشین تا درکش براتون قابل پذیرش باشه.
rezag ebrahimi
۱۴۰۱/۱۲/۸
سلام
قبل از مطالعه کتاب
حتما آسیب شناسی کتابهای اکهارت توله رو تو گوگل سرچ کنید...
نتیجه گیری بنده حقیر از خواندن این موضوع ابن بود که "اکهارت توله بازگشت به خدا رو به فراموشی سپرده است"
البته متن خود مقاله بود که براتون نوشتم ولی دقیقا به این باور و نتیجه رسیدم وکلی وقت هدر دادم....
من رو
آسیب شناسی اکهارت توله بعد از خوندن ۳ کتاب از ایشون بطور اتفاقی دیدم. ولی واقع برای فهم نادرست حقیقت و حسهای خشکی که از نوشتارهای ایشون گرفتم نجات بخش بود.
پیشنهاد میکنم کتابهای حال خوب کن اصیلتر از نویسنده‌های اصیلتر رو جایگزین ایشون و کتابهاش کنید.
تا مثل من کلی وقت از دست ندید برای طرز فکر ایشون.
موفق باشید با امید به خدا🧿
Arezoo Khoshkhoo
۱۴۰۱/۶/۱۴
با خواندن (شنیدن) این کتاب به خیلی از اموری که به طور روزانه ذهن مان را مشغول خود می‌کنند بدون آنکه حتی ذره‌ای در توسعه و پیشرفت فردی کمکی کنند، پی می‌بریم و البته که انجام تمرینات آن در هر لحظه ما را به وسعت بی انتهای درون مان راهنمایی می‌کند. حتما بخوانید یا بشنوید 🌟🌟🌟🌟🌟
ساحل پیری
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
کتاب بسیار عالی و سنگینی هست به نظرم بهتره چندین بار مطالعه شود این کتاب یک نوع بیداری برای انسان ها است که همیشه درگیر گذشته و یا آینده بودند این کتاب در مورد حضور در لحظه‌ی حال و غنیمت شمردن لحظه‌ی حال رو تاکید میکنه و نکته‌ها و آموزه‌های سنگینی در خودش جا داده که با هر بار مطالعه ممکنه بتوان درک جدید و بیداری دیگه‌ای رو تجربه کرد
مبینا رضایی
۱۴۰۲/۳/۹
کتاب خیلی جالب و با فهم سخت
اینجور کتاب‌ها رو باید با حوصله خوند و تکرار و تمرین داشته باشی تا بتونی به چیزی که نویسنده ازت خواسته برسی و من همیشه بدنبال همچین کتاب‌هایی بودم چون واقعا از زندگی کردن در گذشته و ترس از آینده خسته شدم دوست دارم درحال زندگی کنم و لذت ببرم به امید اینکه بتونم به درک نویسنده از زندگی برسم
بهاره قناعتی
۱۴۰۲/۵/۱۱
به نظر بنده اگر تمام انسانها همین یک کتاب را درک کنند کل زندگی را برنده میشوند، و بدون شک درک مطالب کتاب نیروی حال با یک بار مطالعه میسر نخواهد شد. کتاب را باید زندگی کرد تا درک شود و تنها تایید جملات آن موثر نخواهد بود! این کتاب باید زندگی شود.
Jamosa
۱۴۰۲/۵/۶
اکیدا توصیه می‌کنم این کتاب و سایر کتابهای این نویسنده بزرگ را بخوانید، چرا که باعث تحولی شگرف در وجودتان خواهد شد، حتی اگر بعضی از مطالبش برای شما سنگین بود و متوجه نشدید، چند باره بخوانید تا کاملا مفهوم بشه، خواهشاً با تمام وجود بخوانید و به دیگران هم توصیه کنید بخوانند.
زهرا قاسمی
۱۴۰۲/۹/۱۰
بسیار خوب، اما از درک بسیاری از افراد حتی مثلا خود من خارج هست و پیش‌نیاز زیادی برای درک مفاهیم سنگین کتاب نیاز دارید خود من هم اگر تمرینات معجزه سپاسگزاری راندا برن رو انجام نمی‌دادم، و به اون حال معنوی نمیرسیدم، اصلا این کتاب رو قبول نداشتم
فاطمه
۱۴۰۱/۸/۲۶
فعلا ۱۰۰ صفحه از کتاب رو خوندم نسخه نمونه رو خوندم خوشم اومد ولی در ادامه نتونستم باهاش ارتباط بگیرم، بخاطر نشخوارهای ذهنی و رهایی یک سری احساسات آزار دهنده کتاب رو خریداری کردم ولی تا بحال که اون چیزی نبود که تصور کرده بودم، امیدوارم با خوندن مجدد به کارم بیاد
M
۱۴۰۲/۷/۱۰
فوق العاده ست کاش همه این کتاب رو بخونناین کتاب برای همه کسایی که درگیر هرگونه وسواس و نگرانی و افسردگی و نشخوار ذهنی و.. هستن مفیده مسئله‌ای که سالها زندگیم رو دربر گرفته بود کمتر از یک ماه کاملا برطرف شد، من دیگه رها و آزادم
رها ایازیان
۱۴۰۲/۵/۲۲
عااالی عااااالی با خوندن این کتاب اشک از چشمام جاری شد بغض گلوم رو گرفت از شوق و حس نابی که میده شُکر برای این همه آگاهی امیدوارم بتونیم این آگاهی هارو در زندگی مون عملی کنیم اونوقت این زمین برای ما بهشت میشه ممنونم از کتابراه
Lnik23
۱۴۰۱/۸/۲۳
کتاب معرکه‌ای بود. برای رسیدن به هرموفقیتی توزندگی اول باید درونتو پر از موفقیت و ثروت ببینی تا بیاد سمتت و این کتاب خیلی کمکت میکنه تا خودتورشد بدی و تون رشد رو توزندگی فیزیکی هم ببینی
مرجان سهیل فرد
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بسیار کتاب خوب و پر محتوایی
مخصوصا خوندش برای افرادی که تمرکز کافی به حال امروز زندگی خودشون ندارن و افسوس گذشته و آینده ایی که هنوز نمایان نشده را دارند میتونه کمک خیلی خوبی باشه برای تمرکز روی حال حاضر زندگیشون
نفیسه برزگرنژاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کتابی که همراه با معلم معنوی، توانست منو از مرحله مهمی از زندگیم به خوبی عبور بده، از نظر من بی نظیره به شرطی که در وقت خودش خونده بشه، ینی درفرکانس این کتاب قراربگیری، اکهارت تله، معلم بزرگ معنویست.
مشاهده همه نظرات 140

راهنمای مطالعه کتاب نیروی حال

برای دریافت کتاب نیروی حال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.