معرفی و دانلود کتاب نیمه پنهان تغییر

عکس جلد کتاب نیمه پنهان تغییر
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نیمه پنهان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نیمه پنهان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نیمه پنهان تغییر

کتاب نیمه پنهان تغییر به قلم لوک دو براباندر، به رابطه میان ذهن و جهان می‌پردازد و نشان می‌دهد که برای ایجاد یا پذیرش تغییر، باید آن را درک کرد و برای درک صحیح، باید کلیشه‌ها و الگوهای پیش‌ساخته را شکست.

همانطور که انسان تغییرات در جهان را اداره می‌ کند باید توانایی تغییر درک خود از جهان را نیز داشته باشد. خلاقیت یکی از ضروری‌ترین نیازها برای ایجاد یک کسب و کار است. شرکت‌ها علاوه بر پیشرفت کردن باید خود را با تغییرات محیط انطباق دهند.

کتاب نیمه پنهان تغییر (The forgotten half of change) به شما کمک می‌کند تا بتوانید در مورد چگونگی فکر کردن‌تان تحقیق کنید و بفهمید چه موقع برای تمرکز بر نیمه دوم تغییر یا تغییر درک، زمان مناسبی است. در عین نگرش مدیریتی، فلسفی و انسانی، ظرافت طنزآمیزی در این کتاب نهفته است و با مثال‌هایی از ریاضیات، فلسفه، و زبان‌شناسی، هم سرگرم‌ کننده و هم چالش‌ برانگیز است.

لوک دو براباندر (Luc de Brabandere) در این کتاب که شامل هشت فصل است، نگاهی تازه از مفهوم تغییر را در اختیار شما قرار می‌دهد. او در دو فصل اول تغییر جهان و فرصت‌های موجود در این تغییرات را بازگو می‌کند. موضوع فصل سوم را نحوه کارکرد ذهن قرار داده است. در فصل چهارم به نشانه‌های فاصله گرفتن زندگی از واقعیت مطلوب می‌پردازد. فصل پنجم را دو بخش خلاق و منطقی مغز تشریح می‌کند. در فصل ششم نقش پرسش در فرآیند فهم را مورد توجه قرار می‌دهد و در دو فصل پایانی نقش ایده‌سازی در کسب و کار و زندگی شخصی را بررسی می‌کند.

در بخشی از کتاب نیمه پنهان تغییر می‌خوانیم:

شخصی را تصور کنید که همیشه دیر به جلسات می‌رسد. اگر برای او ساعت بخرید یا هر چقدر که او را زود از خواب بیدار کنید و جلسات او را سازماندهی و مدیریت کنید، تا وقتی این تلاش‌ها فقط اقدامات اجرایی باشد، او باز هم دیر خواهد رسید! برای اینکه این تغییر رفتار را در او نهادینه کنید، باید نگرش او به وقت شناسی» را تغییر دهید.

این، تغییری از نوع دوم است. در این صورت، به موقع رسیدن برای او به عنوان یک ارزش، ضرورت پیدا می‌کند و دیگر محدودیت تلقی نمی‌شود، تنها، تغییر از نوع دوم است که تغییر برگشت ناپذیر و مؤثری از نوع اول را می‌سازد. در واقع او باید دو بار تغییر کند. یکبار ذهنش را تغییر دهد و سپس رفتارش را. هر مدیری سازمان خود را در دو بعد اداره می‌کند.

یکی نقش مدیریتی روزمره و فرایندهای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری و اقدامات اجرایی، و به موازات آن، تصورات و ایده‌هایش که آینده کسب و کارش را شکل می‌دهد. منحنی پیشرفت شرکت‌ها معمولا به صورت شیب‌دار و هر از گاهی با یک جهش همراه است. گاهی متوجه می‌شویم که استراتژی‌های ما قدیمی و کم تأثیر شده‌اند. این لحظه‌ای خواهد بود که باید از نوآوری به خلاقیت روی بیاوریم و به اصلاح مدل‌های ذهنی بپردازیم.

برای شفاف‌تر شدن بحث، چند مثال دیگر را مرور می‌کنیم. اگر شخصی بخواهد پسرش زبان فرانسوی یاد بگیرد، می‌تواند او را به کلاس‌های خصوصی بفرستد. این تغییری از نوع اول ایجاد می‌کند. اما اگر فرزندش عاشق یک دختر فرانسوی شود، فرایند یادگیری فرانسه از نوع دوم و بسیار متفاوت و کاراتر خواهد بود سیاستمداری که انتخابات بزرگی را باخته است نیز باید دو بار تغییر کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
دو بار تغییر کنید
جهان ناتمام‌ها
دیدن و باور کردن
نجات از موفقیت
دو بار فکر کنید
جادوی تخیل
کارخانه ایده
مدیر ایده آل
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نیمه پنهان تغییر
نویسنده
مترجمفرهاد طاهری
ناشر چاپی موسسه فرهنگی آرمان رشد
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-9870-13-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نیمه پنهان تغییر

لادن نامی
۱۳۹۸/۸/۲۹
عالیه حتما بخونید
Ftme Jafari
۱۳۹۸/۶/۹
عالیه
حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نیمه پنهان تغییر

برای دریافت کتاب نیمه پنهان تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.