معرفی و دانلود کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

عکس جلد کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

کتاب جامعی که به شما کمک می‌کند تا اهمیت هدف‌گذاری در زندگی شخصی و کاری‌تان را بیشتر درک کنید. کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم نوشته‌ی میشل استاویکی به شما خواهد گفت که اگر در زندگی هدفی نداشته باشید هیچ شانسی به شما رجوع نخواهد کرد و موفقیتی نیز به دست نمی‌آورید.

درباره‌ی کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

همه‌ی ما در زندگی افراد موفق و ناموفق بسیاری را می‌بینیم و سعی می‌کنیم با بررسی زندگی آن‌ها مسیر خود را به سوی موفقیت هموارتر کنیم؛ عوامل مختلفی برای موفقیت وجود دارد که هر کدام ممکن است در شرایط و وضعیت‌های مشابه برای هرکس پاسخی مشابه نداشته باشد؛ به همین دلیل گفته می‌شود هر کس باید راه موفقیت خود را بدون در نظر گرفتن مسیرهای مشابه پی بگیرد. اما نمی‌توان از این نکته چشم‌پوشی کرد که همه‌ی افراد موفق دست‌کم در یک امر مشترک بوده‌اند و آن چیزی نیست، مگر داشتن هدف در زندگی.

کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم (Directed by Purpose) نوشته‌ی میشل استاویکی (Michal Stawicki) کتابی است که اهمیت هدف را در زندگی بیش از پیش به شما متذکر می‌شود و نقش آن را در موفقیت روشن می‌کند؛ این کتاب با نگاهی معنادار به موضوع «هدف» در کار و زندگی شخصی نکته‌ای درخشان را یادآوری می‌کند و آن اینکه اگر ندانیم به سوی کدام ساحل حرکت کنیم، باد موافق معنایی نخواهد داشت؛ این یعنی بدون هدف روی هیچ شانسی نمی‌توانیم حساب باز کنیم.

موضوعی که در این کتاب بر آن تأکید می‌شود آن است که افراد موفق عادت‌های موفقیت‌آمیزی دارند؛ بنابراین اگر فردی هنوز به‌عنوان فرد موفق شناخته نمی‌شود به این دلیل است که متعهد نشده تا عادت‌هایی را در پیش گیرد که موجب خلق نتایج دلخواهش شوند. مهم‌ترین این عادت‌ها «هدف داشتن» است؛ بنابراین افراد موفق کسانی هستند که توانسته‌اند به‌صورت روزمره، چشم‌اندازهای خود را تعریف کرده به سمت آن‌ها حرکت کنند.

در کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم نوشته‌ی میشل استاویکی و ترجمه‌ی شیما مربوط فنون و روش‌هایی توضیح داده می‌شوند که فرد بر اساس آن‌ها می‌تواند مهارت‌های خود را افزایش دهد. همچنین این کتاب راهنمایی است تا فارغ از اینکه چه استعداد و یا توانایی خاصی دارید بتوانید با تمرکزی شفاف و انگیزه‌ای قابل‌لمس، به طرف اهداف خود حرکت کنید و آن‌ها را به‌دست بیاورید.

همچنین در این کتاب با مطالعه‌ی داستان‌های شخصی و نمونه‌هایی از زندگی واقعی نویسنده، برای توسعه‌ی فردی با مثال‌های عینی و زنده روبه‌رو خواهیم شد؛ نویسنده معتقد است که با عمل‌گرایی، کنار گذاشتن عادت‌ها بد و جایگزین کردن‌شان با عادت‌های بهتر، کسب مهارت‌های جدید و شروع کردن به پس‌انداز به جای ولخرجی می‌توان برای تبدیل شدن به یک فرد انگیزه‌مند و هدفدار آماده شد.

نکوداشت‌های کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

  • بعد از خواندن کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم بلافاصله حس اشتیاق برای ادامه‌ی کار در جهت علاقه‌های شخصی‌ام به من القا شد. (جردن رینگ، نویسنده)

  • ایده‌های این کتاب نه تنها به موفقیت من در تمام کارهایی که انجام می‌دهم کمک کرده‌اند، بلکه به من آرامش می‌دهند که بهتر بدانم چگونه کار درست را انجام دهم. (لاو جو دنس، نویسنده)

  • این نویسنده باعث شد من بیشتر الهام بگیرم تا اهدافم را دنبال کنم و هر روز را گامی به سوی موفقیت ببینم. نوشته‌های او بسیار مثبت است و باورش سخت است که او روزگاری با افسردگی دست‌وپنجه نرم کرده است. (کاری چان، نویسنده)

  • من شخصاً احساس می‌کنم که این کتاب نسخه‌ی اصلی کتاب «عادت هشتم» اثر استفن کاوی است. نه به این دلیل که محتوای آن‌ها یکسان است، بلکه احساس می‌کنم که «هدف‌گذاری قدم به قدم» کتابی الهام‌بخش‌تر و بزرگ‌تر است. (راب لئو، نویسنده)

کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی افرادی که به موفقیت فکر می‌کنند و می‌خواهند در زندگی شخصی و کاری بهتر از قبل عمل کنند کتابی الهام‌بخش و مناسب است. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی، موفقیت و شادکامی نیز از این کتاب استفاده خواهند برد.

با میشل استاویکی بیشتر آشنا شوید

میشل استاویکی نویسنده و متخصص توسعه‌ی فردی، متولد سال 1970 در لهستان است. او سال‌ها به‌عنوان متخصص فناوری اطلاعات در بزرگ‌ترین شبکه‌ی رسانه‌ای لهستان فعالیت می‌کرد، اما در سال 2015 کار خود را رها کرد و به صورت حرفه‌ای به نوشتن مشغول شد. او با مطالعه‌ی کتاب «برتری خفیف» نوشته‌ی جف اولسون تخول بزرگی را در زندگی‌اش تجربه کرد و پس از آن توانست با نوشتن و منتشر کردن کتاب‌های خود به زبان انگلیسی حتی بیماری افسردگی خود را هم پشت سر بگذارد.

جملات برگزیده‌ی کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

  • آنچه هر روز انجام می‌دهی، تو را شکل می‌دهد و به آن تبدیل می‌شوی. (آنتونی رابینز)
  • خوشبختی واقعی این است: لذت بردن از زمان حال، بدون اضطراب نسبت به آینده. (لوسیوس آنائوس سنکا)
  • جوری دعا کن که انگار همه‌چیز به خدا بستگی دارد، طوری کار کن که انگار همه‌چیز به تو بستگی دارد. (سنت آگوستین)

در بخشی از کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم می‌خوانیم

پَت فِلین کارآفرینی است که در یک دفترِ کارِ خانگی فعالیت می‌کند. این روش را راهی برای زندگیِ مشترک و خانوادگی بهتر می‌داند. بیشتر روز خود را می‌تواند با کودکانش بگذراند. علاوه بر این، عاشق شغل خود است؛ زیرا به افراد زیادی می‌تواند کمک کند تا کارآفرینان آنلاین شوند. دوستم، مَت گیبز، توانست در مسیر سلامت خودش تحولی ایجاد کند و الان در حوزه آموزش سلامت مشغول به کار است و می‌خواهد تمام کشفیات خود در راستای سلامت را به دیگران آموزش دهد. این دو مرد، کارهایی را که دوست دارند انجام می‌دهند. به‌صورت رایگان ولی خوشحال به انجام آن می‌پردازند. هردو به‌صورت موقتی کار می‌کنند. پت اولین وب‌سایت خود را به منظور کمک به خود و دیگران در گذراندن امتحان دشوار معماری راه‌اندازی کرد. مت فقط به‌خاطر اشتیاق خودش به این کار، به آموزش‌ پیاده‌روی نوردیک پرداخت.

یکی از تعاریف جایگزین برای موفقیت که من با آن روبه‌رو شدم این است: «موفقیت انجام کاری است که دوست داری، حتی اگر بابت آن به تو دستمزد ندهند.» ولی تناقضی وجود دارد که به‌نظر من جذاب است. سخت است که کاری را از صمیم قلب انجام دهی و از نظر مالی پاداشی دریافت نکنی. پت بیش از صد هزار دلار در ماه درآمد دارد. مت هم تجارت موفقی برای خودش دست‌و‌پا کرده است.

از این دست داستان‌ها از نزدیک زیاد دیده و شنیده‌ام. دوست دیگرم، مارک مِسیک نویسنده است. با خواندن چند صفحه از هرکدام از کتاب‌های او متوجه می‌شوی که تا چه اندازه شور و اشتیاق دارد. درآمد او از حق امتیاز این کتاب‌ها، برای یک نوجوان، درآمد چشمگیری است.

استارلا ویچ، زن تحسین‌برانگیزی برای من است. او از مشکلات جسمی زیادی رنج می‌برد. ولی این مشکلات، باعث تضعیف روحیه او نشده است. استارلا، جنبشی را به‌منظور الهام بخشیدن به دیگران برای پیگیری رؤیاهای خود به راه انداخت و با «تشویق شرکت‌ها» کارش را آغاز کرد. وبلاگ و انجمنی در فیس‌بوک راه‌اندازی کرد و بابت مطالبی که در آن‌جا می‌نوشت، هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کرد. در انتهای مسیر، فرصتی برای او مهیا شد. برای نوشتن مقاله‌ای درباره سلامت، به یک مجله معروف دعوت شد. حال او در مجله سهم دارد و از مقالاتش درآمد کسب می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
درباره نویسنده
این دنیا، دنیای زامبی‌هاست!
مفهوم تمرکز
بخش اول: هدف چه ارزشی دارد؟
بخش دوم: جهت‌یابی
بخش سوم: ماهیت انگیزه
بخش چهارم: حفظ تمرکز در زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هدف‌گذاری قدم به قدم
نویسنده
مترجمشیما مربوط
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات114
زبانفارسی
شابک978-622-7741-61-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم

برای دریافت کتاب هدف‌گذاری قدم به قدم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.