معرفی و دانلود کتاب هر روز غلبه بر یک ترس

عکس جلد کتاب هر روز غلبه بر یک ترس
قیمت:
۵۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هر روز غلبه بر یک ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هر روز غلبه بر یک ترس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هر روز غلبه بر یک ترس

می‌خواهید در عرض یک سال، توانمندی‌ها و فرصت‌های پیش روی خود را چندین برابر کنید؟ با کتاب هر روز غلبه بر یک ترس که به همت دایان جی. اسمیت و رابی راجی جمع‌آوری شده است، این کار برایتان مقدور می‌شود. کتاب حاضر، ژورنالی جذاب است که همراه با سخن مشاهیر در زمینه‌ی غلبه بر ترس، برای شما فضایی را فراهم می‌کند تا ترس‌های مختلف خود را بشناسید و بر آن‌ها غلبه کنید.

درباره‌ی کتاب هر روز غلبه بر یک ترس

ما در منطقه‌ی امن خود، همیشه احساس آرامش و راحتی می‌کنیم و دوست نداریم که دست به کاری، خارج از چارچوب‌های ذهنی خود بزنیم. می‌ترسیم کاری جدید انجام بدهیم و آن‌قدری که تصور می‌کردیم خوب پیش نرود. می‌ترسیم که به حد کافی خوب نباشیم، می‌ترسیم که دوستانمان را از دست بدهیم، می‌ترسیم دیدگاه دیگران نسبت به ما عوض شود، می‌ترسیم به درخواست دیگران نه یا بله بگوییم، حتی می‌ترسیم خوراکی جدیدی را امتحان کنیم.

این ترس‌ها یکی دو تا نیستند و هر چه که بیشتر پا به سن می‌گذاریم و به روزمرگی خود خو می‌گیریم نیز، این ترس‌ها بزرگ و پررنگ‌تر می‌شوند. از طرفی هم با خود فکر می‌کنیم چرا زندگی‌مان تغییری نمی‌کند؟ چرا شادابی و نشاط همیشگی را از دست داده‌ایم؟ چرا رشدمان متوقف شده است و در زمینه‌های گوناگون زندگی پیشرفتی نمی‌کنیم؟ باید بدانیم که تا بر ترس‌هایمان غلبه نکنیم و از محدوده‌ی امنمان خارج نشویم، اوضاع به همین منوال است. کتاب هر روز غلبه بر یک ترس (Do One Thing Every Day That Scares You: A Journal) را دایان جی. اسمیت (Dian G. Smith) و رابی راجی (Robie Rogge) به همین منظور جمع‌آوری کرده‌اند.

کتاب هر روز غلبه بر یک ترس، در ابتدا درباره‌ی اهمیت غلبه بر ترس‌های کوچک و بزرگمان مطلب کوتاهی دارد و سپس با نقل قول‌هایی از افراد معروف و موفق درباره‌ی شجاعت، تشویقمان می‌کند که هر روز، بر انواع ترس‌های خود فائق بیاییم. در هر صفحه از کتاب، بخش‌هایی برای یادداشت وجود دارد که می‌توانیم در آن تاریخ بزنیم و تجربه‌ی ترسناکی را که با موفقیت یا حتی شکست پشت‌سر گذاشته‌ایم، یادداشت کنیم. علاوه بر این، برخی نقل‌قول‌ها یا سؤالات و آزمون‌های مطرح‌شده در کتاب، بینشی جدید نسبت به ترس‌ها به ما می دهند و ذهن ما را نسبت به ترس‌هایی که در ناخودآگاه خود داریم آگاه می‌کند. مثلاً شاید اصلاً حواسمان هم نباشد که آینه‌هراسی داریم یا از خوردن بعضی خوراکی‌ها همیشه طفره می‌رویم. با پشنهادات کتاب، می‌توانیم به ابعاد مختلف هراس‌های شخصی، اجتماعی، شغلی، ارتباطی و... که در ما وجود دارد، آگاه شویم.

وقتی ژورنال هر روز غلبه بر یک ترس را پر می‌کنید، روز به روز به انسان جدیدی تبدیل می‌شوید که محدودیت‌های بسیار کمتری دارد و در نتیجه فرصت‌های فوق‌العاده‌ای به سراغش می‌آید. علاوه بر این، رشد و پیشرفت روزانه‌ی شما در از بین بردن محدودیت‌ها، شاید به قدری آهسته باشد که خودتان متوجه آن نشوید، ولی وقتی بعد از مدتی به صفحات ابتدایی ژورنال خود نگاه می‌کنید، نمی‌توانید باور کنید کارهای ساده‌ای که امروز انجام می‌دهید، روزی جزو کارهایی بوده که در لیست ترس‌هایتان قرار داشته است. شاید غذایی که امروز مورد علاقه‌تان است، روزی غذای ترسناکی برایتان محسوب می‌شده است.

این کتاب، هدیه‌ای فوق‌العاده برای دوستان و عزیزانی است که دوست دارید رشد و پیشرفتشان را ببینید. طراحی و گرافیک زیبای کتاب هر روز غلبه بر یک ترس لذت خواندن و نوشتن در کتاب را دوچندان می‌کند و ترجمه‌ی خوب زهره زاهدی نیز باعث می‌شود دوست داشته باشید کتاب را یکسره بخوانید. انتشارات آسمان نیلگون این کتاب خوب و کاربردی را به چاپ رسانده است.

کتاب هر روز غلبه بر یک ترس برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب هر روز غلبه بر یک ترس برای همه‌ی کسانی که به دنبال رشد شخصی، غلبه بر ترس‌ها و محدودیت‌های شخصی خود هستند، کتابی عالی است. همین‌طور این کتاب، هدیه‌ای فوق‌العاده برای دوستان و عزیزانتان است تا از لاک خود بیرون بیایند و دنیا را عمیق‌تر تجربه کنند.

در بخشی از کتاب هر روز غلبه بر یک ترس می‌خوانیم

مى‌ترسید ظاهرتان را تغییر دهید، درخواست ترفیع کنید، با غریبه‌ها حرف بزنید، غذاهاى کشورهاى دیگر را بپزید، به یک جاى شلوغ یا اپرا بروید، یا به مدرسه برگردید؟

قدرت تحمل مخاطره، دیوارى که مرزهاى محدوده‌ى امن ما را تعیین مى‌کند، در هر یک از ما متفاوت است. قدرت تحمل شما چقدر است؟ کار را با تهیه‌ى فهرستى از کارهاى کوچک و بزرگى که شما را مى‌ترساند شروع کنید. سپس بعد از یک سال یادداشت‌بردارى از اعمال روزانه‌ى شجاعانه، فهرستى تهیه کنید از کارهایى که دیگر شما را نمى‌ترساند. با برداشتن قدم‌هاى کوچک، منظم و داوطلبانه، ملاحظه خواهید کرد که آن دیوار عقب نشسته و محدوده‌ى امن شما توسعه یافته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هر روز غلبه بر یک ترس
نویسنده،
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات369
زبانفارسی
شابک978-600-7575-06-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هر روز غلبه بر یک ترس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هر روز غلبه بر یک ترس

برای دریافت کتاب هر روز غلبه بر یک ترس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.