معرفی و دانلود کتاب هفت جنایت مرموز

عکس جلد کتاب هفت جنایت مرموز
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هفت جنایت مرموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هفت جنایت مرموز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هفت جنایت مرموز

رازهای سربه‌مهری که یکباره برملا می‌شوند می‌توانند جهان را تغییر دهند! کتاب هفت جنایت مرموز اثر خواندنی جیمز هادلی چیس در ژانر جنایی نوشته شده است. ماجر از این قرار است که دو روزنامه‌نگار جنایی‌نویس به پرونده‌ی مختومه‌ی یک دختر برمی‌خورند که سال‌ها پیش ناپدید شده است و این تازه آغاز ماجراست...

درباره‌ی کتاب هفت جنایت مرموز

فی بنسون دختر بازیگری است که در یک کلاب کار می‌کند و به‌شکل کاملا ناگهانی ناپدید می‌شود. پلیس برای مدت کوتاهی سرنخ‌هایی را برای یافتن او پیدا می‌کند اما در نبود شواهد و مدارک مناسب، تحقیقات به نتیجه‌ی خاصی نمی‌رسد و پرونده‌ی دختر گمشده مختومه اعلام می‌شود. پس از مدتی دو روزنامه‌نگار جنایی‌نویس برای آماده کردن یک مقاله‌ی خواندنی، پیگیر این پرونده می‌شوند و در میان کنجکاوی‌های خود می‌فهمند که مدارک مرتبط با این پرونده به طرز عجیب‌وغریبی مفهود شده‌اند! با سرک کشیدن روزنامه‌نگارها در این پرونده‌ی مرموز، کسانی که از اصل ماجرا و پرونده باخبر بودند به تهدید و ساکت کردنآن‌ها روی می‌آورند. اما این دو نفر از تلاش دست برنمی‌دارند و جست‌و‌جوها در نهایت آن‌ها را به نقطه‌ای می‌رساند که نشان می‌دهد دختر ناپدید شده، به قتل رسیده و این قتل، بخشی از یک جنایت بزرگتر است. هفت جنایت مرموزی که همه را سر جایشان میخکوب می‌کند!

کتاب هفت جنایت مرموز (Seven Mysterious Crimes) نوشته‌ی جیمز هادلی چیس (James Hadley Chase) در سال 1954 منتشر شد. این کتاب اولین بار در سال 1360 در ایران ترجمه شد و به دست مخاطبان رسید. ترجمه‌ی حاضر به‌همت صونا شیرانلی و میترا شیرانلی به‌روزترین ترجمه‌ی فارسی در حال حاضر است که در سال 1397 توسط انتشارات آئی‌سا منتشر شد و با استقبال خوانندگان، در سال 1401 به سوم چاپ رسید.

کتاب هفت جنایت مرموز برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به آثار جنایی و معمایی از خواندن کتاب هفت جنایت مرموز لذت خواهند برد.

با جیمز هادلی چیس بیشتر آشنا شویم

رنه لاج باربازون ریموند نویسنده‌ی انگلیسی متولد 1906 است که تاکنون نزدیک به صد اثر، بیشتر در ژانر جنایی و معمایی، از خود به جای گذاشته است. او از چندین نام مستعار برای انتشار کتاب‌هایش استفاده می‌کرد و جیمز هادلی چیس شناخته‌شده‌ترین نام مستعار اوست. آثار چیس در سطح جهانی پرفروش و محبوب بودند و تا به امروز بیش از پنجاه اثر منبع اقتباس‌های سینمایی بوده‌اند. از آثار مشهورترِ او می‌توانیم «کسی برای دوشیزه بلندیش دسته گل ارکیده نفرستاد»، «تو پیداش کن، من درستش می‌کنم» و «کرکس‌ها گرسنه‌اند» را یاد کنیم. جیمز هادلی چیس پس از یک عمر نویسندگی ودریافت عنوان «پادشاه تریلرنویسان»، در سال 1985 درگذشت.

در بخشی از کتاب هفت جنایت مرموز می‌خوانیم

بعد از مدتی پیاده‌روی چراغ‌های عمارت وان بلیک را از دور دیدم که هاله‌ی زردرنگی به اطراف خانه انداخته بود و تا حدی باغچه‌ها و چمن‌کاری‌ها را روشن کرده بود. در همان حال که جلو می‌رفتم نمی‌دانستم آیا کورنلیا در خانه هست یا نه و اگر هست دارد چه کار می‌کند؟ وقتی دیدم کوره‌راه به محوطه‌ی بی‌درختی می‌رسد و دیگر ادامه ندارد از سرعت‌ قدم‌هایم کم کردم. پشت درختی پناه گرفتم و نقشه‌ای که لاتیمر به من داده بود را بیرون آوردم و نگاه کردم. در پایان کوره‌راه باید به راست می‌پیچیدم و عمارت را دور می‌زدم و کمی جلوتر می‌رفتم تا به کلبه‌ی تابستانی می‌رسیدم.

نقشه را در جیبم گذاشتم و دوباره به راه افتادم و از همان مسیری رد شدم که تد دیلون در شب کشته شدنش از آن گذشته بود. بعد از دور زدن عمارت وارد قسمت دیگری از جنگل شدم و ایستادم. کلبه‌ی تابستانی باید در جایی سمت راست من باشد. یک کوره‌راهی هم در اینجا وجود داشت که به داخل جنگل می‌رفت. همه جا بی‌نهایت ساکت و تاریک بود. دوباره به راه افتادم ولی درخت‌ها به اندازه‌ای به هم نزدیک بودند که شاخ و برگ‌هایشان به صورتم می‌خورد و مجبور شدم از چراغ‌قوه استفاده کنم. اما برای اینکه نورش توجه ساکنان عمارت را جلب نکند، سعی کردم تا جایی که می‌شود با انگشت‌هایم نور آن را کم کنم. ناگهان صدای عجیبی مرا از جا پراند و نزدیک بود قلبم در سینه‌ام بترکد. فوراً نور چراغ‌قوه را به طرف صدا انداختم و دیدم تعداد زیادی قرقاول روی شاخه‌ی درخت‌ها نشسته‌اند و صدای بال‌های آن‌ها مرا این همه به وحشت انداخته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هفت جنایت مرموز
نویسنده
مترجممیترا شیرانلی، صونا شیرانلی
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات340
زبانفارسی
شابک978-622-95194-6-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هفت جنایت مرموز

M.s
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب خیلی ضعیفی بود از نظر محتوا چون در ابتدا خیلی ساده از کنار قتل میگذرد و در آخر بجز جنایت اول شش جنایت دیگر با کمترین تلاش کشف میشود
M.Zarei
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب جالبی هست. توصیه میکنم مطالعه کنید
هم نگارش خوبی داره هم خوب ترجمه شده
مهناز ابراهیم زاده
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
من اصلا و ابدا خوشم نیومد، بچه بازی بود، حیف هزینه و وقتی که براش گزاشتم
مانا پورعبودی
۱۴۰۱/۹/۵
خوب بود ولی در نهایت ک قاتل پیدا میشه خیلی از ذهن دور هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب هفت جنایت مرموز

برای دریافت کتاب هفت جنایت مرموز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.