معرفی و دانلود کتاب دختران درهم شکسته

عکس جلد کتاب دختران درهم شکسته
قیمت:
۲۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختران درهم شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختران درهم شکسته و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختران درهم شکسته

سایمون سنت جیمز در کتاب دختران درهم شکسته داستانی نفسگیر و وحشتناک را روایت می‌کند که در مدرسه‌ای شبانه‌روزی رخ می‌دهد. این مدرسه زمانی پناه دخترانی بوده که طرد شده‌اند اما اکنون برای فیونا، تنها صحنه‌ی جرمی است که باید راز قتل خواهرش را حل کند؛ رازی که ابعادی وسیع به خود می‌گیرد.

معرفی کتاب دختران درهم شکسته:

خواهر فیونا بیست سال پیش به قتل رسیده و او که اکنون روزنامه‌نگار موفقی است هنوز نتوانسته مرگ خواهرش را فراموش کند. جسد خواهر فیونا اطراف ساختمان متروک آیدلوایلد هال پیدا شده بود. این ماجرا در تمام این سال‌ها زندگی فیونا را به شدت تغییر داد. درست است که دوست‌پسر خواهرش به عنوان قاتل دستگیر و متهم شد اما فیونا همچنان بر این باور است که این قتل نکات مبهم بسیاری دارد.

فیونا متوجه می‌شود که آیدلوایلد هال پس از سال‌ها توسط افرادی ناشناخته در حال بازسازی است و به همین دلیل قصد می‌کند تا داستانی درباره‌ی این ساختمان مخوف بنویسد. تصمیم او نقطه‌ی عطفی در رمان دختران درهم شکسته (The broken girls) به شمارمی‌آید؛ چراکه فیونا را به سمت اتفاقاتی سوق می‌دهد که رازهای بی‌شمار آن بنا را کشف می‌کند، رازهایی که به گذشته‌های دور باز می‌گردد و به شکل عجیبی با مرگ خواهرش در ارتباط است.

داستان‌های سایمون سنت جیمز (Simone St. James) معجونی سحرآمیز از وحشت، دلهره و عشق هستند که به روایت مشکلات و رنج‌های زنان می‌پردازد و در رمان دختران درهم شکسته نیز چنین رویکردی دنبال می‌شود و شما با زندگی دخترانی طرد شده آشنا می‌شوید که در مدرسه‌ای شبانه‌روزی به حال خود رها شده‌اند.

یکی از نکات مهم این کتاب خواندنی نحوه‌ی روایت آن است چون جیمز داستان خود را در دو زمان 1950 و 2014 شرح می‌دهد و با قلم توانمندی که دارد به خوبی از عهده‌ی این کار برمی‌آید و انسجام ماجرا حفظ می‌شود. این رمان از طرف کاربران سایت گودریدز به عنوان یکی از ده رمان ترسناک و معمایی انتخاب شده و تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخته است.

مطالعه‌ی کتاب دختران درهم شکسته به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

اگر به داستان‌های ترسناک و رمزآلود علاقه دارید، این کتاب برایتان تجربه‌ی جذابی خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب دختران درهم شکسته:

- یک داستان ترسناک در مورد قدرت حیرت انگیز نادیده گرفتن. (Publishers Weekly)

- کتاب دختران مطرود داستان‌های ترسناک ماوراالطبیعه را با یک راز جنجالی ترکیب می‌کند. همچنین به خوبی داستانی در مورد دوستی ناگسستنی، مسائل مربوط به والدین، وسواس وگرایش جنسی را در یک طرح رضایت بخش که دو دوره از زمان را دنبال می‌کند، کار می‌کند. (Associated Press)

- داستانی جادویی از رازهای نگه‌داشته شده، قتل‌های مرموز و یک مدرسه شبانه روزی! این داستان گوتیک که از طریق جدول زمانی ماهرانه‌ای به هم پیوسته است به درون من نفوذ کرد. خواندن این رمان اعتیادآور را نباید از دست داد. (کریستینا مک موریس، نویسنده)

در بخشی از کتاب دختران درهم شکسته می‌خوانیم:

جیمی آهی کشید و به میز نزدیک شد. فیونا با احساسی غیرواقعی نگاهش کرد. گاهی وقتی به جیمی نگاه می‌کرد چنین حسی داشت، حتی حالا. یک سال پیش شب بدی داشت تنها، در حالی که در حسی از ترحم به خودش و اندوهی برای دب غلت می‌زد و برای نوشیدن به باری محلی رفته بود. جیمی چهارپایه‌اش را طرف او کشیده بود خوش‌تیپ، عضلانی، با خستگی زیبایی بر چهره‌اش، مثل کسی بود که انگار در دانشگاه ورزشکار بوده ولی بعد چیزی وادارش کرده بود مثل حیوانی وحشی رام و محتاط شود. فیونا نوشیدنی‌اش را کنار گذاشته و در انتظار حرفی به او نگاه کرده بود، ولی جیمی هیچ عجله‌ای نداشت. متفکرانه جرعه‌ای از آبجویش نوشید و سپس آن را روی پیشخان گذاشت. گفته بود سلام.

چیزهای بیشتری می‌توانست بگوید، ولی واقعاً همین بود؛ فقط سلام. دو ساعت بعد توی اتاق جیمی بودند که خود فیونا را هم متعجب کرده بود، ولی یک‌جورهایی با حال و هوایش جور درمی‌آمد. فیونا فکر نمی‌کرد اتفاق خاصی بینشان بیفتد، ولی جیمی شماره‌اش را خواسته بود. وقتی جیمی بهش زنگ زد، شگفتی‌اش را قورت داده و گفته بود بله. و وقتی دوباره بهش زنگ زده بود، دوباره گفته بود بله.

با عقل جور درنمی‌آمد. پلیس‌ها و روزنامه‌نگارها دشمنان ذاتی بودند؛ هرگز نباید با هم قاتی می‌شدند. و خیلی وقت‌ها هم نمی‌شدند. جیمی فیونا را به همکارانش معرفی نکرد، یا او را به هیچ‌کدام از گردهمایی‌های اجتماعی‌اش نبرد. فیونا هم هر وقت می‌خواست او را در ساعات کاری ببیند، داخل پاسگاه نمی‌رفت، در عوض بیرون منتظرش می‌ماند. جیمی او را دقیقاً یک بار به والدینش معرفی کرده بود، طی گفت‌وگویی سرد که چند دقیقه بیشتر طول نکشیده بود. فیونا هم از طرف خودش جیمی را به ملاقات مالکوم برده بود، ولی فقط چون مالکوم اصرار کرده بود. او وقتی شنیده بود دخترش با پلیسی قرار گذاشته حتی با این‌که هرگز در زندگی عشقی او دخالت نکرده نگران شده بود. ملاقاتشان ناشیانه بود، و فیونا هنوز هیچ تصوری نداشت این دو مرد چه حرفی برای گفتن دارند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختران درهم شکسته
نویسنده
مترجمنادر قبله ای
ناشر چاپینشر خوب
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات382
زبانفارسی
شابک978-622-6513-83-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختران درهم شکسته

❤M❤
۱۴۰۲/۲/۲۸
از نظر من که داستانهای حرفه‌ای زیادی خوندم داستانی بود که بر عکس تبلیغاتش هیچ هیجان خاصی نداشت و خیلی خیلی خسته کننده بود داستان در مورد خبرنگاری به نام فیونا بود که در پی کشف یک جسد نوجوان از چاه یک مدرسه که مربوط به شصت سال پیش میشده و ماجرای قتل خواهرش که مربوط به زمان حال هستش و جسدش در اون شده مدرسه پیدا رو به تصویر می‌کشه هشتاد در صد کتاب در مورد روند تحقیقات خسته کننده فیونا هست و ما بقی اشاره مختصری به زندگی دختران در اون مدرسه هست همین و هیچ ماجرای خاصی نداشت
خاطره
۱۴۰۱/۱۰/۵
اوایل کتاب تا جایی که نسخه نمونه هست کتاب پرازحرف وخسته کننده است طوری که خود من مردد بودم خرید کنم یا نه ولی بعد خرید وچند صفحه بعد خیلی خوشم اومد وخوشحال شدم از خرید. اگر زمان حال اصلا نداشت بهتر بود چون جز اینکه کتاب رو خسته کننده کنه باحرفهای بیخود وتکراری هیچ هیجانی به کتاب نمیده. نویسنده میتونست کتاب رو تو همون زمان گذشته بدون حاشیه بنویسه وجذاب تر هم میشد
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۵/۴
این کتاب عالی بود چرخش بین زمان حال و گذشته در امتداد هم بسیار عالی پیش میرفت هر سوال بی جوابی در زمان حال بلافاصله در زمان گذشته پاسخ داده میشد که مانع از سردرگمی و انتظار بی مورد بود و بسیار بجا و درست. از خوندنش لذت بردم از پایان داستان و سرانجام شخصیت‌های اصلی لذت بردم
لیلا فرضی
۱۴۰۱/۵/۱۱
عالی بود
ترسناک
مو به تن‌ سیخ میشه
وحشتناک
اصولا شبا قبل از خواب کتاب میخونم
ولی از این کتاب میترسیدم
همشو وقتی روز بود میخوندم
عالی بود
شخصیت‌ها عالی
دلم برای کیتی. روبرتا سیسی …. تنگ میشه
در یک کلام کیف کردم از خوندنش
Nazanin zahra
۱۴۰۱/۵/۵
داستانی جالب که با بهره گیری از روایت ماجراهایی در فضای بین واقعیت و خیال، در قسمتهایی از داستان، موفق به جذاب تر کردن داستان شده، روایتها و توضیحات کامل و پرکشش. پایان منطقی و خوب. خواندنش رو توصیه می‌کنم.
محدثه اکبری
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
داستانی بود که فارغ از احساسات روند خودش رو به درستی طی میکرد. ویژگی هیلی جذابش این بود که عجله‌ای برای نتیجه گیری نداشت. و برای کسایی که هنوز نخوندنش میگم که از متن داستان لذت ببرید نه از پایان بندیش.
نوشین
۱۴۰۱/۸/۲
خیلی قشنگ بود لذت بردم، کسانی که به ژانر معمایی و رازآلود علاقه دارن شدیدا توصیه میشه خوندنش.
ای کاش فیلمشو بسازن، شاید هم ساختن من خبر ندارم ولی وقتی میخوندم به خوبی دیدن فیلم میتونستم تجسم کنم صحنه‌ها رو
نیلوفر محمدی نیا
۱۴۰۰/۸/۲۷
خیلی کتاب جذابی بود وقتی داستان رو میخوندی خود به خود با شخصیت‌های داستان همدردی میکردی و احساس میکردی اونها واقعی هستن اگه به کتابای معمایی علاقه دارید حتما این کتابو بخونید
روناک نظرى
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
تو نسخه نمونه واقعا شک داشتم کتاب رو بخرم یا نه! ولى خوشحالم که کتاب رو کامل خوندم داستان عالى پر از کشش بود. ارزش خوندن رو ١٠٠٪؜ داشت
Neda S
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب خوبی بود. روند وقایع جالب و معماگونه بود و قابل حدس نبود ولی اخر داستان برای اون دخترهت زیادی خوب پیش رفت
نرگس زبیدی
۱۴۰۱/۸/۱۲
احساس میکردم به دهه‌ها پیش رفتم و در اون مدرسه شبانه روزی زندگی می‌کنم!
همینقدر واضخ و عمیق
الهام. ت
۱۳۹۹/۸/۹
خوب بود و واقعا دلهره آور و غافلگیر کننده
ممنونم کتابراه
Shadi Karimi
۱۴۰۱/۵/۴
خیلی کتاب خوبی بود. حتی وقتی نمی‌خونیش بدتر فکرت پیشش هست.
تیما اطایا
۱۴۰۰/۶/۱۳
به عنوان یک داستان معمایی جالب بود.
تارا وجود
۱۴۰۱/۹/۲۵
ترسناک بود ولی جذاب
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب دختران درهم شکسته

برای دریافت کتاب دختران درهم شکسته و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.