معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول یک مجموعه‌ سوال کنکوری به‌همراه پاسخنامه‌ی کلیدی است که به تسلط شما بر مباحث درسی و قرار گرفتن در حال‌و‌هوای آزمون سراسری کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول

برای استفاده‌ی هرچه مفیدتر از کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول، ابتدا تست‌های هر مبحث را پاسخ دهید، سپس از پاسخنامه‌ی کلیدی برای اطمینان از پاسخ‌هایتان استفاده کنید. همچنین برای دسترسی به درسنامه‌های جامع و پاسخ‌های تشریحی می‌توانید به جلد دوم این کتاب مراجعه کنید.

در این کتاب سوالاتی تحت عنوان "مروری" آورده شده که مناسب امتحانات و دوره‌ی جمع‌بندی شما هستند. با پاسخگویی به این دسته پرسش‌ها، پیش از آزمون‌های جامع هر ترم می‌توانید مباحث را مرور کنید تا آسان‌تر به یاد بیاورید. این کتاب حاصل تلاش گروهی افشین محی‌الدین، ابوالفضل غلامی، جلال الدین دهقانی و امیر افضلی است که از سوی انتشارات خیلی سبز، به‌عنوان ناشر حرفه‌ای کتاب‌های کمک‌درسی در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر برای جمع‌بندی فارسی کنکور سراسری تدوین شده و به کنکوری‌های کلیه‌ی رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول
نویسنده، ، ،
ناشر چاپیانتشارات خیلی سبز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات507
زبانفارسی
شابک978-622-230-281-1
موضوع کتابکتاب‌های کنکور کارشناسی
قیمت نسخه الکترونیک
115000 ت - 12.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهار گزینه‌ای فارسی جامع - سوال - دهم، یازدهم و دوازدهم - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.