معرفی و دانلود کتاب همسران تابستانی

عکس جلد کتاب همسران تابستانی
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همسران تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همسران تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همسران تابستانی

تابه‌حال به منشا اتفاقات سرنوشت‌سازی که در طول تاریخ رخ داده‌اند توجه کرده‌اید؟ در بسیاری از موارد، اگر رد این حوادث را بگیرید،‌ قطعا به پول یا عشق برمی‌خورید! کتاب همسران تابستانی اثر محبوب و خواندنی بئاتریس ویلیامز، یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است. این اثر داستانی، روایتی جذاب از عشق، ثروت و جنایت را به تصویر می‌کشد! کتاب حاضر در سال 2018 به‌عنوان نامزد جایزه گودریدز معرفی شد.

درباره کتاب همسران تابستانی:

تضاد طبقاتی یکی از پرتکرارترین مسائلی است که در هر دوره‌ای از زندگی وجود دارد. مسئله‌ای که اگر با عشق و دوست داشتن پیوند بخورد،‌ رنگ و بوی متفاوتی به خود می‌گیرد! کتاب همسران تابستانی (The summer wives) روایتی تاریخی و شیرین از بئاتریس ویلیامز (Beatriz Williams) است که حول محور همین دو موضوع حرف می‌زند.

داستان کتاب از تابستان سال 1951 آغاز می‌شود که میراندا شویلر یک دختربچه مدرسه‌ای است که به جزیره وینتروپ می‌رود، درحالی‌که هنوز با رنج از دست دادن پدرش در جنگ جهانی دوم کنار نیامده است. زمانی که مادرش با هیو فیشر ازدواج می‌کند، میراندا به دنیای جدیدی از لذت‌های طبقه مرفه وارد می‌شود که برای او پر از هیجان و شگفتی است. در جزیره‌ای که میراندا در آن زندگی می‌کند، یک دو قطبی آشکار، میان طبقه ثروتمند جامعه و طبقه کارگر دیده می‌شود و همین مسئله شکافی را میان این دو گروه ایجاد کرده است. در این میان میراندا رفته‌ رفته، به جوزف وارگاس که پدر و مادرش از فانوس دریایی محافظت می‌کنند، علاقه‌مند می‌شود! اما در پایان تابستان، میراندا درگیر فاجعه‌ای می‌شود که به دو دهه تبعید او از جزیره وینتروپ می‌انجامد.

پس از گذشت زمان طولانی، سرانجام میراندا در تابستان 1969 به‌عنوان یک هنرپیشه مشهور،‌ به جزیره باز می‌گردد. اما، همراه با بازگشت او، اتفاقات جدیدی رخ می‌دهند که جریان زندگی‌اش را دوباره دستخوش تغییر می‌کنند.

ویلیامز این کتاب را با ظرافت هنرمندانه‌ای نوشته است که در آن تاریخ را به خدمت ادبیات در می‌آورد و اثری زیبا و قابل تامل را خلق می‌کند.

جایزه و افتخارات کتاب همسران تابستانی:

- نامزد جایزه گودریدز برای داستان‌های تاریخی (2018)
- یکی از ده رمان برگزیده‌ سال، در ژانر داستان تاریخی (2018)

نکوداشت‌های کتاب همسران تابستانی:

- طرفداران قدیمی ویلیامز، خوانندگان داستان‌های تاریخی و اسرارآمیز و هرکسی که به دنبال پیچش‌های داستانی جذاب است، از خواندن این کتاب لذت خواهد برد. (Booklist)

- این کتاب ترکیبی از مسائل عاشقانه،‌ رازهای تاریک و قتل است که خواننده را به خودش جذب می‌کند. (Bustle)

- ویلیامز با درک کامل و درست تلخی‌ها این کتاب را به شیوه هنرمندانه‌ای نوشته است. (Kirkus)

- همسران تابستانی رمانی است که به زیبایی پرداخته شده‌ است و به دو موضوع مورد علاقه من می‌پردازد: عشق و پول. (الین هیلدربرند، نویسنده کتاب The Perfect Couple)

کتاب همسران تابستانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه افرادی که از ادبیات داستانی و خواندن داستان‌های تاریخی و پیچیده لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

با بئاتریس ویلیامز بیشتر آشنا شویم:

یکی از نویسندگان برجسته آمریکایی که با رمان‌های بی‌نظیرش به شهرت و محبوبیت رسیده، بئاتریس ویلیامز است. او که در سیاتل آمریکا به دنیا آمده، از دانشگاه استنفورد فارغ‌التحصیل شده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته امور مالی از دانشگاه کلمبیا دریافت کرده است. ویلیامز پیش از ورود به عرصه نویسندگی و ادبیات، به‌عنوان مشاور استراتژی شرکت‌های بزرگ فعالیت می‌کرد. بئاتریس همچنین یکی از نویسندگان پرفروش داستان‌های تاریخی نیویورک تایمز است و کتاب‌های او طرفداران بسیاری دارد و تاکنون به ده‌ها زبان مختلف ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب همسران تابستانی می‌خوانیم:

اولین صبح بعد از این‌که به گری‌‌فریارز برگشته بودم، با وجود این‌که هوا گرفته و بد بود، تمام مسیر به طرف بندرگاه را رفتم و برگشتم. می‌‌خواستم از شرش خلاص شوم تا درست در همان مسیر پا بگذارم و ارواحی را که در پیچ و خمش کمین کرده و پنهان شده بودند، دور کنم. وقتی به صخره‌‌ها رسیدم، از خود جاده خارج شدم و در چمنی بلند و مرطوب ایستادم تا به آبراه و کانال فلیت راک، تنگه، فانوس دریایی و همان‌جایی که ایزابل من را پیدا کرده بود، چشم بدوزم.

وقتی شب قبلش به گری‌‌فریارز رسیدم، ایزابل چیزی نگفت و هیچ شور و اشتیاقی نشان نداد. او مادرم را صدا زد که داشت با عجله این طرف و آن طرف می‌‌دوید تا برای من جا آماده کند، همان‌طور که ممکن بود این کار را برای هر هنرمند دیگری بکند که برای اقامت در تابستان به گذر گری‌‌فریارز می‌آید. انگار مادرم منتظر من بود و به فکر آماده کردن جا برای من افتاده بود. هیچ کدام از ما سه نفر حتی یک کلمه هم درباره‌ی گذشته یا آینده حرف نزدیم، تنها درباره‌ی ضروریات حال حاضر حرف زدیم.

ایزابل چیزی درباره‌ی صخره‌‌ها هم نگفت. با کمی فاصله، کنار هم ایستادیم؛ چون اگر نزدیک‌‌تر می‌‌شدیم، دست و پای‌مان به هم می‌‌خوردند. طراوات جوانی از صورتش رفته بود. مثل همیشه لاغر و حتی استخوانی بود و فقط دست و پاهایش نشان خوش‌‌اندامی گذشته را داشتند. هیچ آرایشی نداشت، حتی رژ لب قرمز قدیمی‌‌اش. موهای صاف و روشنش از جلا افتاده و کم‌‌پشت شده بود. نسیم دریا محکم به ما می‌‌خورد، اما هیچ کدام از ما نمی‌‌خواست اولین کسی باشد که کوتاه می‌‌آید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همسران تابستانی
نویسنده
مترجمندا لهردی
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات464
زبانفارسی
شابک978-622-99936-8-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همسران تابستانی

یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۱/۹/۲۸
سلام. شخصیت‌های داستان مثل مولکول‌های گاز تو یه بادکنک بودن که بر اثر گرم شدن به صورت کاتوره‌ای با هم برخورد میکردن!!! ترجمه، روند داستان و موضوع کاملا ضعیف
شادی ن
۱۴۰۱/۳/۱۷
چند فصل اول کتاب‌گنگ و گیج کننده ست ولی داستان شیر قشنگی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب همسران تابستانی

برای دریافت کتاب همسران تابستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.