معرفی و دانلود کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه: پنج نکته برای زنان جوان (از طرف زن جوان دیروز)

عکس جلد کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه: پنج نکته برای زنان جوان (از طرف زن جوان دیروز)
قیمت:
۱۱۰۰۰ 5500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه: پنج نکته برای زنان جوان (از طرف زن جوان دیروز)

دانا پرینو در کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه سعی دارد به دختران جوان کمک کند تا بتوانند شیوه‌ی تفکرشان را تغییر بدهند، خودشان را باور کنند، ریسک‌پذیر باشند، قدرت خود را درک کنند و به‌طور کلی حس بهتری داشته باشند. او در این کتاب بحران سنین جوانی را در زنان مورد بحث قرار می‌دهد و سعی دارد به افرادی که در این بحران گرفتار شده‌اند کمک کند تا آن را بهتر پشتِ‌سر بگذارند. گفتنی است این اثر پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی بوده است.

درباره‌ی کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه

درباره‌ی بحران میان‌سالی بسیار شنیده‌ایم. اما آیا درباره‌ی بحران زندگی در یک‌چهارم چیزی می‌دانید؟ این بحران که اکثر نسل‌ها را درگیر خود می‌کند می‌تواند تأثیرات ویرانگری داشته باشد. اولین بار، الکس فاوک، روان‌شناس بالینی این بحران را تعریف کرد: «یک دوره‌ی عدم امنیت، تردید و ناامیدی در رابطه با شغل، روابط شخصی و اوضاع مالی.»

این دوران عموماً از اوایل بیست‌سالگی شروع می‌شود و تا سال‌های اول سی‌سالگی ادامه پیدا می‌کند. اما اگر این دوران را پشت‌سر گذاشته‌اید و به دهه‌ی چهل یا پنجاه زندگی رسیده‌اید، این کتاب باز هم برای شما روشنگر خواهد بود. چراکه دانا پرینو (Dana Perino) در کتابش پیامی را منتقل می‌کند که در تمام دوران‌ها به کار می‌آید.

کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه به شما کمک می‌کند تا بدانید:

  • چگونه روابط خود را (در دانشگاه، خانواده و ...) مدیریت کنید؛
  • چگونه بهترین عملکرد خود را در شغلتان نشان دهید؛
  • چگونه ارزیابی کنید که آیا در مسیر شغلی درستی هستید؛
  • چگونه از کارمند تازه‌وارد به مدیر تبدیل شوید؛
  • چگونه بزرگ‌ترین مشکلاتتان را حل کنید؛
  • چگونه از موانع گذشته عبور کنید.

این کتاب یک نقشه‌ی راه عملی برای زنان جوان است که از سوی یک زن جوان دیروز برای آن‌ها ترسیم شده است. دانا پرینو در کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه مراحلی ساده را ارائه می‌دهد که خوانندگان بتوانند آن‌ها را در مسیر شغلی و همچنین زندگی شخصیشان به‌کار بگیرند و به احساس رضایت برسند. دانا پرینو معتقد است که پشتکار نتیجه می‌دهد و همچنین اضافه می‌کند که باید برای مرحله بعدی آماده باشیم، چالش‌ها را با اشتیاق بپذیریم و اطرافمان را با افرادی پر کنیم که باورهایی مشترک با ما دارند. بااین‌همه، او در کتاب همه‌ چی رو به ‌راه می‌شه به زنان جوان این اطمینان را می‌دهد که اشتباه کردن، به مانع برخوردن و ناامیدی، کاملاً طبیعی است.

کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه با این‌ وجود که مستقیماً زنان جوان را مخاطب قرار می‌دهد، راهکارهایی عملی برای مردان جوان نیز ارائه داده است. این کتاب می‌تواند برای همه افرادی که در ابتدای مسیر حرفه‌ای خود هستند، روشنگر و الهام‌بخش باشد.

این کتاب توسط بهناز همتی ترجمه و از سوی انتشارات السانا منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه

  • کتابی شگفت‌انگیز پر از عشق به زندگی و قدرشناسی. این کتاب، صریح و شفاف است و از بدبینی، کنایه و تظاهر به دور می‌باشد. (جوی نوردلینگر، نشنال ریویو)

  • این کتاب جواهری است که متواضعانه، تکان‌دهنده، شفاف و ساده ارائه شده است. کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه، توصیه‌هایی عملی و اخلاقی به افرادی می‌دهد که در ابتدای مسیر زندگی حرفه‌ای‌شان هستند. به علاوه، این کتاب پر از داستان‌های فوق‌العاده و بامزه است. (پگی نونان)

  • شرح‌حالی دوست‌داشتنی، جذاب و عاقلانه که به درس‌هایی از زندگی خود نویسنده مزین شده است؛ زندگی کسی که به بالاترین سطوح رسانه و دولت ورود پیدا کرده است. این یک کتاب شگفت‌انگیز است. (چارلز کراتمر)

کتاب همه ‌چی رو به ‌راه می‌شه مناسب چه کسانی است؟

کتاب همه چی رو به راه می‌شه برای زنان و افرادی که به خودسازی علاقه‌مندند مناسب است.

با دانا پرینو بیشتر آشنا شویم

دانا پرینو، متولد سال 1979 و نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی و مجری محبوب شبکه خبری فاکس نیوز است. او در رشته‌ی ارتباطات جمعی تحصیل کرده و دومین زنی است که به‌عنوان منشی رسانه‌ی کاخ سفید فعالیت کرده. از کتاب‌هایی که دانا پرینو نوشته است می‌توان به «خبر خوب این است: نیمه‌ی پر لیوان را ببینید» و «بگذار درباره جسپر برایت بگویم: چطور بهترین دوست من تبدیل به سگ محبوب آمریکا شد؟» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه: پنج نکته برای زنان جوان (از طرف زن جوان دیروز) می‌خوانیم

سخت‌ترین قسمت هر ورزش، اولین حرکات تمرینات هوازی است؛ اما انجام این کار در باشگاه برایتان رضایت‌بخش خواهد بود. خواندن کتاب مشاوره نیز همین‌طور است. تبریک می‌گویم! شما صفحۀ اول را شروع کرده‌اید. قول می‌دهم زمانی که صرف خواندن آن می‌کنید، ارزشمند و کاری راحت و بی‌دردسر است.

در بهار سال 2015، کتاب خبر خوب این است: نیمۀ پر لیوان را ببینید! را نوشتم. فصل راهنمایی، حاوی مطالبی است که اغلب هنگام صحبت با زنان جوان از من پرسیده می‌شود.

من هنوز هم ایمیل‌هایی در رابطه با پیشنهادم برای توقف پوشیدن پوتین در محل کار (‌و دیگر نکات مربوط به لباس محل کار) دریافت می‌کنم؛ مثلاً زنان جوان نباید در محیط دفتر سلانه‌سلانه راه بروند، گویی علاقۀ چندانی به کارشان ندارند.

من معمولاً به‌خاطر کمک به خوانندگان در ترک عادتِ استفادۀ بیش‌ازحد از علامت تعجب (!!!) مورد احترام قرار می‌گیرم. انجام این کار باعث ایجاد وحشت بی‌جا شده و دیگر تصویری از من از عهدۀ این کار برمی‌آیم ارائه نمی‌دهد.

همچنین مشاوره‌های مربوط به مسائل مهم‌تر برای خوانندگان مفید واقع شد؛ طوری‌که دیگر بابت مهاجرت به شهر جدید برای کار یا فرصت‌های دیگر هراسی نداشتند و یا این‌که روابط عاطفی نباید محدودکنندۀ تصمیمات شغلی باشد. (گاهی اوقات باید به‌خاطر عشق وارد عمل شوید؛ البته نه دقیقاً پس از اولین دیدار.)

و یک جملۀ بسیار به‌یادماندنی: صدای پرقدرت خود را پیدا و از آن عاقلانه استفاده کنید.

بسیار خوشحالم که حداقل توصیه‌هایم برای افراد زیادی مفید واقع شده است. در فصل راهنمایی، نکات بسیاری مطرح شد که البته تنها بخشی از گفت‌وگوهایم است. هنگام کمک به زنان جوان در اولین مراحل شغل‌شان، داستان‌های بسیاری از آن‌ها شنیدم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمۀ مترجم
مقدمه
فصل اول: این‌جا چه می‌کنیم؟
فصل دوم: دانا پرینو کیست؟
فصل سوم: بزرگ‌ترین مشکلی که می‌خواهید حلش کنید، چیست؟
فصل چهارم: چگونه الگویابی می‌کنید؟
فصل پنجم: چگونه می‌توانید روز کاری خود را بهبود ببخشید؟
بخش ۱: وقت دست‌به‌کارشدن است
بخش 2: قدرت نگرش
بخش 3: به تعالی پایبند باشید
بخش 4: یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید
بخش 5: به دانش دیجیتالی خود افتخار کنید
بخش 6: دوستی یک خیابان دوطرفه است
بخش 7: چشم‌انداز بزرگ
فصل ششم: چگونه کارتان را بهبود می‌بخشید؟
فصل هفتم: آرامش: چگونه می‌توانید پاکسازی و بازیابی کنید و دور آخر را به پایان برسانید؟
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه: پنج نکته برای زنان جوان (از طرف زن جوان دیروز)
نویسنده
مترجمبهناز همتی
ناشر چاپیانتشارات السانا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-622-7584-11-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۰۰۰ 5500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه

A Am
۱۴۰۲/۸/۲۷
کتاب خوبیه ک نویسنده زندگی کاری خودش رونسبت به فرهنگ اون کشور توضیح میده و راهنمایی میکنه
واسه کسایی ک میخوان درکارشون پیشرفت کنند خوبه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه

برای دریافت کتاب همه چی رو‌‌ به‌‌ راه می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.