معرفی و دانلود کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

عکس جلد کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود
قیمت:
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود، نوشته‌ی کشیش، مجری و نویسنده‌ی مطرح آمریکایی جول اوستین است. نویسنده در این کتاب با منشی الهی به تعریف دوباره‌ای از سختی‌های زندگی پرداخته و با سخن از ایمان و اعتماد به خالق هستی، مخاطب را در اتخاذ نگرشی مثبت به حوادث مختلف زندگی، به‌ویژه سختی و ناخوشی‌ها یاری می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

آیا همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود؟ در نگاه اول، پاسخ همه‌ی ما یک‌چیز خواهد بود: معلوم است که نه! اما جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب خود، یعنی همه چیز به نفع تو پیش می‌رود (All things are working for your good) پاسخ کاملاً متفاوتی به این سوال دارد.

البته که همگی ما روزهای دشوار زیادی پشت سر می‌گذاریم؛ دوست صمیمی‌مان با ما به اختلاف می‌خورد؛ در محیط کار با بی‌عدالتی رو‌به‌رو می‌شویم یا یک بیماری غیرمنتظره به‌سراغمان می‌آید. با این حساب، شاید در ابتدا، نظر نویسنده در این خصوص که همه‌چیز می‌تواند به نفع ما باشد، راه‌حلی کلیشه‌ای به حجم بدشانسی‌ها و اتفاقات ناگوار زندگی به‌نظر برسد. اما در نگاه دقیق‌تر درمی‌یابیم نویسنده چنین نگرشی را با پشتوانه‌ای بسیار عمیق‌تر از آنچه فکر می‌کنیم به دست آورده، بله، هراتفاقی خوب است، به یک شرط: این‌که به سازوکاری که اتفاقات سخت را برایمان رقم می‌زنند، اعتماد داشته باشیم. در حقیقت اگر به این باور برسیم که «خداوند فقط برای اینکه رشد کنیم، ما را در شرایط دشوار قرار می‌دهد.» نه‌تنها خبری از بدبیاری نخواهد بود، بلکه همه‌چیز به نفع ما پیش می‌رود! این کتاب شواهد زیاد و نمونه‌های واقعی بسیاری را ارائه می‌دهد تا نشان دهد همه‌چیز در زندگی ما به دلیلی ویژه اتفاق می‌افتد.

نویسنده در کتاب خود ما را به این باور می‌رساند که زندگی در حقیقت یک سفر واقعی‌ست، و همانند هر سفر دیگری دره و موانع زیادی در آن وجود دارد و تنها راه گذر از این موانع، حفظ باور و دیدگاه مثبتمان به خالق این وقایع است. این همان رمز ساده و قطعی برای به بند کشیدن تمامی اتفاقات خوش و تلخ زندگی است: ایمان به مسیر و اعتماد به خدا. با جول اوستین و راهبردهای منحصر‌به‌فرد او در کتاب همه‌ چیز به نفع تو پیش می‌رود، همراه باشید. این کتاب برای اولین بار در سال 2018 میلادی وارد بازار جهانی شد. همچنین نسخه‌ی فارسی آن به همت انتشارات نسل نو اندیش و ترجمه‌ی افسانه اکبرزاده مقدم در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفت.

در نکوداشت کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

  • با این راهنمای الهام بخش و روشنگر از کشیش کلیسا و نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز، در دوران تاریک زندگی‌تان آرامش پیدا کنید و اعتماد و ایمان خود را به خدا افزایش دهید. (آمازون)

کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رودبرای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمامی باورمندان به حق و حقیقت و همچنین کسانی که جویای نگرش پاک و درست به مسیر زندگی و گذر از چالش‌های سخت آن هستند پیشنهاد می‌شود.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین (متولد 1963) نویسنده، سخنران و از کشیشان ارشد کلیسای لیک وود (Lakewood) در هیوستون تگزاس است. او بیش از همه بابت برنامه‌ی تلوزیونی و رادیویی خود که هرهفته بیش از میلیون‌ها مخاطب را به خود جذب می‌کند شناخته می‌شود. او همچنین صاحب بیش از ده کتاب در زمینه‌ی موفقیت، خودسازی و نگرش مثبت به زندگی‌ست و از جمله نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز به شمار می‌رود. جول اوستین که به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان شناخته می‌شود و اکنون درکنار همسرش ویکتوریا در هیوستون زندگی می کند. از این نویسنده چندین کتاب دیگر از جمله «آغازی دوباره»، «آرامش هدفمند» و «احساسات منفی را خالی کنید» نیز به فارسی ترجمه شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

  • اکثر اوقات دشمنان بیشتر از دوستان ما سکوی پرتاب می‌شوند.
  • چیزی که ممکن بود مادرم را نابود کند، او را به مرحلۀ جدیدی از سرنوشت سوق داد.
  • پیش از آنکه رویدادهای منفی را رها کنیم، باید درسی را که گرفته‌ایم به خاطر بسپاریم.
  • آن رنج برای متوقف کردن تو نیست؛ برای بهبود بخشیدن، مهیا کردن و گسترش دادن شخصیت توست.
  • شاید خدا اجازه داد این اتفاق برای تو بیفتد؛ زیرا قرار است سه سال دیگر به کسی کمک کنی تا به زندگی خود ادامه بدهد.

در بخشی از کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود می‌خوانیم

شاید با موانع بسیاری مواجه شده‌ای. احساس می‌کنی تو را داخل کوره آتش انداخته‌اند. خبر خوب این است: تو تنها نیستی. تا وقتی که خدا نخواهد تو را در آتش نمی‌اندازند. دشمن نمی‌تواند زندگی تو را کنترل کند؛ فرمان زندگی تو به دست خداوند است. او برنامه‌های خود را اجرا می‌کند. گاهی اوقات کوره آتش هم در برنامه او قرار دارد. گاهی اوقات با غول‌ها، دریاهای سرخ، فرعون‌ها و آدم‌های ناخوشایند مواجه می‌شوی.

بعضی اوقات به نظر می‌رسد موانع ازبین‌رفتنی نیستند. هیچ راهی نمی‌بینی، اما ازآنجایی‌که می‌دانی خداوند عالم گام‌های تو را هدایت می‌کند، دیگر دنبال دلیل همه‌چیز نمی‌گردی. شاید فکر می‌کنی به آخر خط رسیده‌ای، اما مانند آن سه نوجوان، ایمانی بی‌قیدوشرط داری. «می‌دانم خداوند مرا نجات می‌دهد، اما اگر چنین نکند، هنوز هم او را ستایش می‌کنم. همچنان ایمان خواهم داشت. باخوشحالی زندگی خواهم کرد.»

پادشاه آن سه نوجوان را داخل کوره آتش انداخت. آتش به‌حدی شعله‌ور بود که وقتی نگهبانان در را باز کردند، آن سه نوجوان باید درجا کشته می‌شدند. چند دقیقه بعد، پادشاه برای نظارت سر رسید. به کوره نگاه کرد. باور نمی‌کرد. گفت: «ما این سه نوجوان را با دست‌های بسته به کوره انداختیم. اما من حضور خدا را حس می‌کنم». خب، خداوند برنامه خود را اجرا می‌کند. درهای مناسب را می‌گشاید، افراد مناسب را سر راه تو قرار می‌دهد، شرایط ناگوار را برطرف می‌کند و تو را به منتهای سرنوشتت می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: هر اتفاقی خوب است
بخش دوم: موهبت پنهان
بخش سوم: شبانگاه
بخش چهارم: ناامیدی‌های مخفیانه
بخش پنجم: اعتماد بی‌قیدوشرط
بخش ششم: رنج خود را هدر نده
بخش هفتم: دشمنانت موجب برکت می‌شوند
بخش هشتم: هیچ‌چیز هدر نمی‌رود
بخش نهم: مشکلات محل عبور هستند
بخش دهم: زمین خوردی، اما فراموش نشدی
بخش یازدهم: جبران کسری بودجه
بخش دوازدهم: ایمان در نیمۀ راه
بخش سیزدهم: در بندرگاه امید لنگر بینداز
بخش چهاردهم: به‌سمت هدفت سوق داده می‌شوی
بخش پانزدهم: به وادی غیب قدم بگذار
بخش شانزدهم: همچنان ایستاده‌ام
بخش هفدهم: رؤیایت را به خاطر بیاور
بخش هجدهم: پایان حدس‌زدنی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود
نویسنده
مترجمافسانه اکبرزاده مقدم
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-622-220-098-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۹۰۰ ۳۷,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

کاملیا کندی
۱۴۰۲/۱/۹
من سخنرانی‌ها و کتابهای جول اوستین را خیلی خوندم باید بگم در خیلی از جاها جملات تکراری هست. البته گاهی تکرار در زندگی خوب هست. در هر صورت شیوه گفتار اوستین بسیار رسا و گویا و دلنشین هست
سید حسین موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
با سلام و عرض ادب. کتاب خوبی بود ولی این که بگم عالی باشه هم نیست نسبت به کتابهایی که خوندم از جول اوستین این کتاب ضعیف بود ضمنا این نظر شخصی من است شاید برای دیگر نظر‌ها عالی باشه این کتاب ‌با تشکر
Mahsa tavakoli
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
عالی واقعا عاااااااااالی
این کتاب یکی از فوق العاده‌ترین کتابایی که تا الان مطالعه کردم مخصوصا فصل دوازدهش: ایمان میانه راه. حتما خوندنشو توصیه میکنم.
مریم نجفی
۱۴۰۲/۷/۲۱
به جرات میتونم بگم هرکی این کتاب رو مطالعه کنه زندگیش تغییر میکنه امیدش به زندگی بیشتر میشه
نگار انصاری
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی کتاب خوبیه جزو بهترین کتاب‌هاست به نظرم. عالیه
اله‍_____ام
۱۴۰۲/۸/۲۵
همه کتابهای جول اوستین خواندنی هستن. اینم محشره به نظرم
طیبه زکوی
۱۴۰۲/۵/۵
این کتاب از طرف همکارم به من معرفی شده یک کتاب نگرشی و عالی
زینب
۱۴۰۱/۱۲/۷
جول اوستین یک موجود بینظیره که من مسلمون رو باخدا اشنا کرد
بهار
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بسیار عالی حتما مطالعه کنین ارزشش رو داره
fari rafi
۱۴۰۳/۱/۲۳
کتابی از هر لحاظ معنوی است
علی خضری
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
خیلی خوب و کاربردی و مفید بود
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود

برای دریافت کتاب همه چیز به نفع تو پیش می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.