معرفی و دانلود کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس

عکس جلد کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس

مینوش حسینی و حجت بهادری در کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس نحوه‌ی انجام معاملات در شرکت‌های کارگزاری را به طور کامل برای شما توضیح می‌دهند. با خواندن این کتاب علاوه‌ بر آن‌که قوانین حاکم بر بورس را می‌شناسید، می‌توانید دست به انجام معاملات سودآور بزنید و دارایی‌های خود را افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس

با گذشت بیش از پنج دهه از عمر بورس اوراق بهادار در تهران، هنوز بسیاری از افراد با این نهاد مهم بازار سرمایه آشنایی درستی ندارند و جای خالی آموزش آن، به‌عنوان یک خلأ فرهنگی و اقتصادی، کاملاً احساس می‌شود. هدف اصلی از نگارش کتاب همه چیز درباره‌ی کارگزاری بورس، فرهنگسازی در این زمینه و ایجاد بستری مناسب برای شناخت فعالیت‌های صنعت کارگزاری است تا شما، به‌عنوان مخاطبان کتاب، سرمایه‌گذاری امن‌تری را تجربه کنید.

مینوش حسینی و حجت بهادری ضمن بررسی آثار و منابع علمی موجود در این حوزه، اثری منسجم و دارای توالی منطقی را پیش روی مخاطبان قرار داده‌اند که علاوه‌ بر توضیح تئوری‌های دانش بورس، جنبه‌ی کاربردی نیز دارد. در این اثر درمی‌یابید شرکت‌های کارگزاری برای فراهم کردن دسترسی سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه چه خدماتی ارائه می‌دهند و پذیرش سفارش مشتریان در بورس‌، بازارهای خارج از بورس، پذیرش معاملات آتی کالا و اوراق بهادار و... چطور انجام می‌پذیرد. به‌علاوه در جریان خدماتی چون انجام معاملات اینترنتی و معاملات برخط در دفاتر کارگزاری‌ها قرار می‌گیرید.

پذیرش و احراز هویت مشتریان، نحوه‌ی اجرای سفارش‌های خرید و فروش آن‌ها و انعقاد انواع قرارداد با مشتریان، انواع ریسک‌های صنعت کارگزاری، فرآیند بازرسی و نظارت بر شرکت‌های کارگزاری و... از دیگر مباحثی هستند که در این کتاب به‌ طور مفصل به آنها پرداخته شده است. کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و عموم علاقه‌مندان به حوزه‌ی سرمایه‌گذاری می‌توانند از دستاوردهای علمی این اثر بهره ببرند.

کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس مناسب چه کسانی است؟

مطالب آموزشی کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس برای سرمایه‌گذاران، فعّالان بازار سرمایه، دانشجویان اقتصاد و مدیریت و تمامی افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بورس مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس می‌خوانیم

یکی از مهم‌ترین ارکان اصلی در دنیای تجارت، شناخت و قابلیت اعتماد به طرف‌های تجاری است. حسن شهرت و پایبندی طرفین به استانداردهای عالی اخلاقی و حرفه‌ای، لازمه تداوم یک رابطه تجاری و کاری خوب در بستری است که بالطبع طرفین از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد. نظام مالی نیز از این امر مستثنی نیست. شرکت‌های کارگزاری به‌عنوان یکی از ارکان تشکیل‌دهنده‌ی این نظام از آسیب‌پذیری خاصی در این زمینه برخوردارند.

موضوع شناسایی مشتری دارای بیشترین ارتباط با مقوله‌ی مبارزه با پول‌شویی است. فرآیندی که در طی آن سعی می‌شود تا با پنهان ساختن ماهیت و منشأ غیرقانونی مال حاصل از ارتکاب جرم، ظاهری قانونی به آن داده شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کلیات کارگزاری‌های بورس
فصل دوم: نحوه‌ی دریافت مجوزهای مختلف
فصل سوم: پرسنل و ضوابط موجود
فصل چهارم: پذیرش و احراز هویت مشتریان
فصل پنجم: معاملات اوراق بهادار
فصل ششم: عملیات مالی کارگزاری
فصل هفتم: انعقاد انواع قراردادها با مشتریان
فصل هشتم: فرآیند بازرسی و ارائه گزارش‌های دوره‌ای به ناظران بازار سرمایه
فصل نهم: ریسک‌ها و کنترل داخلی کارگزاری
فصل دهم: سایر عملیات کارگزاری‌ها
پیوست‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات248
زبانفارسی
شابک978-622-218-078-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس

برای دریافت کتاب همه چیز درباره کارگزاری بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.