معرفی و دانلود کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

نسیم کردستانی و حجت بهادری در کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس شما را با نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های کارگزاری، چگونگی دریافت کد بورسی، نحوه‌ی خرید و فروش سهام و بسیاری مهارت‌های مهم دیگر در دنیای سرمایه‌گذاری مدرن آشنا می‌کنند.

درباره‌ی کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

امروزه سرمایه‌گذاری در بورس، یکی از روش‌های حفظ و افزایش دارایی است که اغلب به‌عنوان جایگزینی برای پس‌اندازهای کم‌سود در بانک معرفی می‌شود. البته ورود به دنیای بورس پیچیدگی‌ها و فوت‌وفن‌های خاص خود را دارد؛ برای همین بهتر است پیش از هرگونه فعالیت جدی، نسبت به جزئیات فضای آن اطلاعات و دانش کافی به دست آورده باشید.نسیم کردستانی و حجت بهادری کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس را با هدف آشنایی هرچه بهتر شما با این فضا و آگاهی از قواعد و اصول سرمایه‌گذاری در کارگزاری‌های گوناگون به نگارش درآورده‌اند.

به‌طور خلاصه، بورس این امکان را ایجاد می‌کند که یک فرد عادی بتواند در مالکیت واحدهای تولیدی و تجاری بزرگ مشارکت داشته باشد و از نتایج سرمایه‌گذاری خود بهره‌مند گردد؛ به‌ همین‌ سبب لازم است با فواید و سودمندی‌های بورس به‌خوبی آشنا شوید و میزان سهام خود را با در نظر گرفتن ریسک‌های احتمالی تعیین کنید. شما در این کتاب با انواع شرکت‌های تأمین سرمایه، طبقه‌بندی بازارهای مالی، انواع سهام و اوراق، انواع ریسک، مدارک لازم برای دریافت کد بورسی، روش‌های افزایش سرمایه و ده‌ها مبحث مهم و کلیدی دیگر آشنا می‌شوید تا بتوانید با دید باز و دانش کافی در مسیر یک سرمایه‌گذاری سودمند قدم بردارید.

کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس از سوی مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و علاقه‌مندان به فعالیت در بازار بورس می‌توانند از این راهنمای ارزشمند استفاده کنند.

کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس مناسب چه کسانی است؟

اگر مایلید در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید و پیش از آن با فضای این بازار و مزایا و خطرات احتمالی آن آشنا شوید، این کتاب می‌تواند اطاعات ارزنده‌ای در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس می‌خوانیم

افرادی که در شرکت‌های کارگزاری مشغول به فعالیت هستند، افرادی خبره، باتجربه و آشنا به مسائل مالی هستند که نسبت به شرایط اقتصادی، بازار اوراق بهادار و بازار کالاهای مختلفی که معامله می‌شود، شناخت دارند و با تسلط خود بر قوانین و مقررات می‌توانند بهترین اقدام به‌منظور خرید و فروش اوراق بهادار و کالا در تالار معاملات بورس‌ها و بازارهای خارج از بورس را برای مشتریان انجام دهند. شرکت‌های کارگزاری برای فراهم آمدن دسترسی همه‌ی سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه با تأسیس شعبه، دفتر، نمایندگی یا تالار معاملات اختصاصی در تهران و سایر شهرستان‌ها خدمات خود را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کنند. در هریک از این دفاتر ممکن است خدماتی نظیر پذیرش سفارش مشتریان در بورس‌ها، بازارهای خارج از بورس، پذیرش معاملات آتی کالا و اوراق بهادار و پذیرش درخواست‌های صدور و ابطال واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری انجام پذیرد.

ضمناً اکثر شرکت‌های کارگزاری با ارائه‌ی خدماتی نظیر انجام معاملات اینترنتی یا معاملات برخط بدون نیاز به حضور مشتریان در دفاتر خود به آن‌ها خدمات ارائه می‌کنند. برخی از کارگزارها فقط در یک حوزه‌ی خاص (مثلاً بورس اوراق بهادار، بورس کالا یا بورس انرژی) به ارائه‌ی خدمات مشغول هستند. بنابراین چنان‌چه شما تمایل به خریدوفروش سهام شرکت‌ها داشته باشید، نمی‌توانید از یک کارگزار صرفاً بورس کالا خدماتی دریافت کنید یا اگر تصمیم به معامله در بورس کالا داشته باشید، نمی‌توانید از کارگزاری صرفاً بورس اوراق بهادار کمک بخواهید و نیاز خواهید داشت در هر حوزه به کارگزاری مراجعه کنید که امکان ارائه‌ی خدمات مربوطه را داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: انواع نهادهای مالی
فصل دوم: انواع بازارهای مالی
فصل سوم: انواع اوراق بهادار
فصل چهارم: اصطلاحات رایج در بورس
فصل پنجم: ریسک و بازده
فصل ششم: وظایف کارگزاران و معرفی شرکت‌های کارگزاری و معیارهای انتخاب
فصل هفتم: روش‌های خریدوفروش سهام
فصل هشتم: کارمزدها در بازار سرمایه 
فصل نهم: عرضه‌ی اولیه‌ی سهام
فصل دهم: افزایش سرمایه
فصل یازدهم: صورت‌های مالی
فصل دوازدهم: نسبت‌های مالی
فصل سیزدهم: تحلیل تکنیکال و بنیادی
فصل چهاردهم: شرایط پذیرش شرکت‌ها در بورس و فرابورس
فصل پانزدهم: حقوق سهام‌داران
فصل شانزدهم: سرمایه‌گذاری و روان‌شناسی
پیوست 1
پیوست 2

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات189
زبانفارسی
شابک978-600-124-912-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

یاشار خلج
۱۴۰۲/۲/۲۴
این کتاب یک گزارش و انشا بیش نیست
مثل کتاب اختیاری دانشگاه میمونه خیلی هم خلاصه وسطحی
این کتاب فقط یک دایره المعارف بورسیه
که بیشتر بدرد شرکت‌ها میخوره که میخوان بورسی شن تحلیل یاد نمیده
amin jannatkhah
۱۴۰۲/۲/۹
بورس یکی از سرمایه گذاری‌های اصلی در این زمان محسوب می‌شود. هر کسی مایل به وارد شدن به این سرمایه گذاری است، این کتاب کمک خوبی می‌تواند بکند.
فرهاد زندی
۱۴۰۲/۴/۹
کتاب بسیار عالی و کاملی بود. قسمت‌های مختلف و انواع معامله در بورس را به خوبی توضیح داده و از ناشر و نویسندگان کمال تشکر را دارم.
آرسس شفیعی
۱۴۰۲/۱۱/۲
فقط توضیح خلاصه واری از سرمایه گذاری بهت یاد می‌دهد ولی خوب و جالب است حتما بخوانید
وحید پویان فر
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
بیشتر برای آماتورها خوبه خیلی به صفر نزدیکتره تا به صد
mohammad mahdi hamidi
۱۴۰۲/۲/۹
بسیار خوب میشه نکات مربوط به بورس رو فهمید
یکتا رحیمی
۱۴۰۳/۱/۲۲
برای آموزش مبتدی‌ها کتاب خوبی هستش
لیلا عابدی فرد
۱۴۰۲/۲/۹
بسیار عالیست و کد بورسی دریافت کردم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس

برای دریافت کتاب صفر تا صد سرمایه گذاری در بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.