معرفی و دانلود کتاب همه چیز را می‌دانم

عکس جلد کتاب همه چیز را می‌دانم
قیمت:
۴۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز را می‌دانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه چیز را می‌دانم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه چیز را می‌دانم

آیا یک روان‌پزشک خود می‌تواند مرتکب قتل همسرش شود؟ داستان بی‌نهایت جذاب و معمایی کتاب همه چیز را می‌دانم دائما ذهن شما را با این پرسش درگیر می‌کند. متیو فارل در این رمان روانشناختی و جنایی از شیوه روایی جریان سیال ذهن بهره برده است.

درباره کتاب همه چیز را می‌دانم:

یک روان‌پزشک حاذق به سلامت عقل خود شک می‌کند! زیرا فاجعه‌ای رخ داده است که شواهد علیه او هستند...

متیو فارل (Matthew Farrell)، داستان‌نویس جوان و خوش‌ذوق آمریکایی در کتاب همه چیز را می‌دانم (I Know Everything) که سال 2019 تالیف کرده است، داستان یک تصادف مشکوک و جنایتی هولناک را روایت می‌کند.

سوزان آدلر نقش یک کارآگاه پلیس را دارد که ماموریت کشف علت این تصادف را برعهده گرفته است. او و همکارانش اطلاعات دقیقی درباره قربانیان حادثه و دیگر جزئیات به دست آوردند؛ همین ادله آن‌ها را به سمت و سویی سوق داد که این تصادف صرفا یک پیش‌آمد نبوده است! تصادف ساختگی چه کسانی را هدف گرفته بود و چرا آن‌ها باید کشته می‌شدند؟

سوالاتی که روند داستان را جذاب و جذاب‌تر می‌کند و شما را تشنه کشف حقیقت ماجرا با خود همراه می‌نماید. بسیاری از منتقدین این اثر اعتقاد دارند که یکی از نقاط قوت داستان همه چیز را می‌دانم در تعلیق‌های مناسب و غافلگیری خواننده است.

مقتول این تصادف هولناک، آماندا بروک، همسر روان‌پزشک مشهوری به نام رندال بروک است. رندال متخصص روان‌درمانی بالینی بیمارانی است که تجربیات تلخ و وحشت‌انگیزی را از سر گذرانده‌اند و سلامت روان‌شان به دلیل دیدن صحنه‌های تکان‌دهنده به خطر افتاده است. نکته جالب اینجاست که خود رندال بروک نیز یک سری تجربیات تلخ را پشت سر گذاشته و از این نظر به بیمارانش شباهت دارد! چیزی که رندال درباره آن مطمئن است، این است که او هرگز مرتکب قتل همسرش نشده؛ اما یافته‌های سوزان آدلر چیز دیگری را نشان می‌دهد...!

مارک ادواردز در مورد کتاب همه چیز را می‌دانم می‌گوید: این تریلر روانشناختی می‌تواند تا ماه‌ها ذهن‌تان را به خود مشغول کند.

نکوداشت‌های کتاب همه چیز را می‌دانم:

- تریلری مهیج و نفس‌گیر که از نخستین صفحه ذهن شما را درگیر خود می‌کند. حتی تا سطر آخر این کتاب مجبور به حدس زدن خواهید شد! این رمان حسابی غافلگیرتان می‌کند... (جنیفر هیلر)

- یک داستان پلیسی هیجان‌انگیز! فارل ذهن شما را از مسیرهای پر پیچ و خم تاریکی برای کشف داستان عبور می‌دهد. (هفته‌نامه ناشران)

خواندن کتاب کتاب همه چیز را می‌دانم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به خواندن تریلرهای جنایی علاقمندید و از پیگیری داستان‌های خوفناک لذت می‌برید، کتاب همه چیز را می‌دانم را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین اگر روحیه‌تان با رمان‌های وحشتناکی که صحنه‌های دلخراش در آن به وفور دیده می‌شود سازگار نیست، این رمان مناسب شما نمی‌باشد.

در بخشی از کتاب همه چیز را می‌دانم می‌خوانیم:

اتاق در سکوت فرو رفته بود. رندال ویدئو را خاموش کرد و کنترل را روی میز انداخت. دست‌به‌سینه مقابل آن دو مرد نشسته بود و عکس العمل هایشان را زیر نظر داشت. دکتر لینهارت، رئیس بخش روان‌پزشکیِ دانشگاه کوآریم، به صفحۀ نمایش سفید خیره شده بود. حالت چهره اش ثابت مانده بود و بدنش به‌غیراز سر که اندکی به جلو و عقب تکان می خورد، کاملاً بی حرکت بود.

بالاخره گفت: «من فکر می کردم داریم پیشرفت می کنیم.»

پیتر مدام دست هایش را به شلوارش می  مالید و می خواست حرف هایی را که می زند با دقت انتخاب کند. «داریم پیشرفت می کنیم، اما در مسیرِ درکِ کامل این آزمایش یه سری فرازوفرودهایی وجود داره. مسیری که بیمار باید طی کنه تا به بهبودی برسه یه خط صاف نیست. گمون می کنم قبل از اینکه تغییرات محسوسی درموردِ جِری مشاهده کنیم، به حداقل هشت تا ده جلسۀ دیگه نیاز داره. اما ما به اونجا خواهیم رسید.»

دکتر لینهارت که پشتش به پیتر و رندال بود، به‌سمت لبۀ صندلی اش سُر خورد و برگشت تا آن‌ها را ببیند. فکرش مغشوش بود. با انگشتان لاغر و کشیده اش لکۀ قهوه ای روی پیشانی اش را خاراند. «چیزی که من دیدم بیماری بود که طی روند بهبودی، ناگهان به‌سمت فانتزی های خشونت آمیز خودش برمی گرده. چطور از من توقع دارید وقتی در مسیر قابل‌قبولی قرار نداریم به‌دنبال ادامۀ راه باشم؟ این نه‌تنها پیشرفت نیست که پسرفت هم هست. اگه خودم بخوام در موردش حرف بزنم می گم که مسئلۀ خیلی بزرگیه.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه چیز را می‌دانم
نویسنده
مترجمنیوشا افخمی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-622-235-128-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه چیز را می‌دانم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب همه چیز را می‌دانم

برای دریافت کتاب همه چیز را می‌دانم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.