معرفی و دانلود کتاب خودت را باور داشته باش

عکس جلد کتاب خودت را باور داشته باش
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خودت را باور داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خودت را باور داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خودت را باور داشته باش

تمام آن‌چه که برای داشتن یک زندگی خوب نیازمندید خودباوری است! ام جی رایان این اصل مهم را در زندگی به شما در کتاب خودت را باور داشته باش می‌آموزد. آیا در دنیای پر زرق و برق امروزی با الگوهای زندگی ایده‌آل‌گرایانه مجالی برای عشق ورزیدن به خود حقیقی‌تان باقی می‌ماند؟ این کتاب شما را با معجزه خودباوری آشنا می‌کند.

درباره کتاب خودت را باور داشته باش:

احساس غرق شدن در زندگی را متوقف کنید و بیاموزید که چگونه نگرانی‌ها و شک خود را برطرف کرده و به ندای درونی‌تان گوش فرا دهید.

در عصر ارتباطات، روزانه با اخبار بی‌شماری احاطه می‌شویم و شاهد تنوع سبک زندگی‌های متفاوتی هستیم، حال این احتمال وجود دارد که برخی از الگوهای زندگی در جامعه پذیرفته‌تر و مطلو‌ب‌تر به نظر آیند؛ برای مثال داشتن یک اندام ایده‌ال، ثروت‌اندوزی، استفاده از لوازم لوکس و مجلل برای زندگی امری مهم تلقی می‌شود؛ اما حقیقت این است که شما نباید درگیر این تبلیغات رسانه‌ای شوید، زیرا تنها پیامد آن برای‌تان ناامیدی، عدم رضایت از خود حقیقی و از دست دادن اعتماد به نفس است.

ام جی رایان (M.J. Ryan) در کتاب خودت را باور داشته باش (Trusting Yourself) سعی دارد تا با زبانی صمیمانه و لحنی خودمانی و گیرا، رویی دیگر از زندگی را به شما نشان دهد. او با استدلالی منطقی ریشه تمام مشکلات امروزی بشر را می‌کاود و شما را قدم به قدم به این نتیجه می‌رساند که پایه و اساس تمام گرفتاری‌ها و نارضایتی‌های انسان امروزی از زندگی‌اش با وجود کار و تلاش فراوان، ایمان نداشتن به خود است.

این اثر فرصتی شگفت‌انگیز به شما می‌دهد تا درباره مسیر زندگی خود و نگرش‌تان به هستی، تغییری اساسی ایجاد کنید. بنیادی‌ترین درونمایۀ کتاب خودت را باور داشته باش، تمرین برای به وجود آوردن عزت نفسی پایدار و اعتمادی سازنده به خود است. نویسنده علاوه بر آموزش چگونگی کسب این مهارت‌ها، از پیامدهای مثبت و دل‌پذیر آن در زندگی نیز صمیمانه سخن می‌گوید.

خواندن کتاب خودت را باور داشته باش به چه کسانی توصیه می‌شود؟

اگر از خواندن کتاب‌های روانشناسی انگیزشی لذت می‌برید و در جستجوی مطالعه کتاب‌هایی سودمند و الهام‌بخش برای خودباوری و کشف عزت نفس‌ حقیقی هستید، کتاب خودت را باور داشته باش به شما پیشنهاد می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب خودت را باور داشته باش:

- نویسنده با شفافیت و دلسوزی، راهنمایی‌های ارزشمندی را برای پر کردن جاهای خالی من از نظر رانندگی ارائه داد و بهتر از آن ، مرا متقاعد کرد که توانایی و خرد لازم برای چنین کاری را دارم. (Oriah Mountain Dreamer)

- ام. جی. راین در این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه گام‌های لازم جهت داشتن اعتماد به نفس سازنده را در خود پرورش دهیم. (تارا برچ، نویسنده کتاب پذیرش رادیکالی)

- این کتاب با شفافیت هر چه تمام‌تر، راهنمای بی‌نظیری را برای پرکردن خلا عزت نفس در شخصیت افراد گوناگون ارائه می‌دهد. (سو پاتون تول، نویسنده کتاب تشویق برای تبدیل شدن به خود)

با ام جی رایان بیشتر آشنا شویم:

او بانوی موفقی در عرصه نوشتن آثار الهام‌بخش به شمار می‌آید و بسیاری از کتاب‌هایش در لیست پرفروش‌ترین آثار انگیزشی نیویورک تایمز قرار دارند. این اثر او نیز همچون دیگر آثار رایان از فروش و استقبال خوبی برخوردار بوده و به چندین زبان در سراسر جهان ترجمه شده است. رایان در سال 2005 به عنوان نامزد دریافت جایزه کتاب‌های انگیزشی انتخاب شد.

جملات برگزیده کتاب خودت را باور داشته باش:

- آنچه هستید بسیار باارزش‌تر از کسی‌ست که آرزو دارید باشید. چهرۀ شما مختص خود شماست و شبیه به هیچ‌کس نیست، روح شما مختص خود شماست و به هیچ‌کس شباهت ندارد، شما به نسبت خودتان به‌اندازۀ کافی شایسته هستید. (پاراماهانسا یوگاناندا)

- کلمات نمی‌تواند فلسفۀ زندگی فرد را ابراز کند بلکه انتخاب‌های آن آدم این را ابراز می‌دارند و انتخاب‌هایی که انجام می‌دهیم در آخر همان مسئولیت‌های ما هستند. (الآنور روزولت)

- آیا گمان می‌کنید موجود کوچکی هستید، درحالی‌که کل جهان در درونتان نهفته است؟ (امام علی (ع))

- زمانی‌که شخصی تصمیم می‌گیرد از انفعال دربیاید و تبدیل به انسانی واقعی شود بسیاری از دلواپسی‌ها در او از بین می‌رود. (کوکو شانل)

- من به این درک رسیده‌ام که بیشتر وعده‌های این دنیا خیالاتی پوچ و عبث با ظاهری فریبنده هستند. تنها باور و اعتماد به خودمان است که ارزشمند است و امن‌ترین و بهترین اصل در دنیا همین است. (میکل آنژ)

در بخشی از کتاب خودت را باور داشته باش می‌خوانیم:

من در هواپیما بودم. کنارم مردی نشسته بود که جورِ خاصی حرف می‌زد. می‌دانید چه‌جور حرف‌زدنی را می‌گویم، از آن صداهایی که مهم نیست چقدر تلاش کنید آن را نشنوید، درهرحال در مغز شما نفوذ می‌کند. من سعی می‌کردم مطالعه کنم، بر روی کلمۀ سعی کردن تأکید می‌کنم، اما مدام ذهنم به‌سمت مکالمات آن مرد کشیده می‌شد.

از اینکه صدای او را بلندبلند می‌شنیدم اذیت شده بودم که ناگهان به‌صورت محرمانه این داستان را برای کنار دستی‌اش تعریف کرد: «من همیشه نگران بودم که نتوانم خانواده‌ام را حمایت کنم. نگران بودم کارم را از دست بدهم. بعد یک روز آنتن تلویزیون شکست و باید می‌رفتم پشت‌بام خانه. آنجا ایستادم و به پشت‌بام خانه‌ها نگاه کردم. هر پشت‌بام نشان‌دهندۀ یک خانواده بود. همۀ آن خانواده‌ها به طریقی از پس زندگی برآمده بودند و فکر کردم اگر همه توانستند این کار را انجام دهند پس من هم می‌توانم.»

انگار آن مرد با پیغامی از بهشت برای من فرستاده شده بود. من بیشتر بزرگسالی‌ام را با ترس از اینکه نتوانم از عهدۀ زندگی برآیم گذراندم، احساس می‌کردم من دانش کافی و لازم که بقیه از آن برخوردارند را ندارم. احساس می‌کردم نمی‌توانم از عهدۀ کارهایی که یک انسان بالغ باید انجام دهد برآیم.

از کودکی تا حالا همیشه این رؤیا را می‌دیدم؛ به‌طور ناگهانی نوزاد یا بچه‌گربه‌هایی را پیدا می‌کنم که یا مرده بودند یا داشتند می‌مردند. من نسبت به آن‌ها مسئول بودم اما خودم این را نمی‌دانستم. آن‌ها می‌مردند چون من نتوانسته بودم از آن‌ها مراقبت کنم. این رؤیا گاهی در آب، مزرعه یا اتومبیل می‌گذشت، مکان و منظره تغییر می‌کرد اما پیام این رؤیا هیچ‌گاه عوض نمی‌شد: من نتوانسته بودم از عهدۀ مسئولیتی که داشتم برآیم و درنتیجه جان موجودات بی‌گناه گرفته می‌شد. من همیشه ترس این را داشتم که نکند ندانم وظایفم چیست. همیشه از این می‌ترسیدم که زمان را از دست بدهم و عقب باشم. شاید بیش از پانصد بار این رؤیا را دیدم و این دقیقاً همان عدم اعتماد به خویش است.

فهرست مطالب کتاب

اول | قدرت خودباوری
دوم | موهبت‌های خودباوری
سوم | روش برخورد با خودباوری
چهارم | تمرین خودباوری
پنجم | پانزده راهکار ساده برای افزایش خودباوری
ششم | سفر به‌سمت تمامیت و یگانگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خودت را باور داشته باش
نویسنده
مترجمنیوشا افخمی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات190
زبانفارسی
شابک978-600-9876-51-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خودت را باور داشته باش

سمیرا جعفری
۱۴۰۱/۴/۱۴
نصایح خوبی توش به چشم می‌خوره اما مطالب منسجم و طبقه بندی شده نیستند. اینجوریه که داری یه چیزی یاد می‌گیری می‌بینی رفته تو یه مبحث دیگه.
Mahsa Mousavi
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
بیشتر روایت میکنه تا اینکه جمله‌های انگیزشی بگه اما خب خوندنش بهتر از نخوندنش هست و هر کتابی در هر صورت به آدم چیزی یاد میده پس بخونیدش
Amir Omidfar
۱۴۰۰/۹/۱۹
این کتاب واقعا عالیه هر چیزی که در مورد عزت نفس بخواید داخل این کتاب هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب خودت را باور داشته باش

برای دریافت کتاب خودت را باور داشته باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.