معرفی و دانلود کتاب هنر به ارث بردن رازها

عکس جلد کتاب هنر به ارث بردن رازها
قیمت:
۷۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر به ارث بردن رازها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر به ارث بردن رازها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر به ارث بردن رازها

کتاب هنر به ارث بردن رازها، نوشته‌ی باربارا اونیل، رمانی جذاب و پُرکشش درباره‌ی زن جوانی است که پس از مرگ مادرش، متوجه می‌شود یک دارایی بسیار بزرگ در روستایی در انگلستان به او به ارث رسیده؛ ازجمله قلعه‌ای اسرارآمیز که عده‌ای معتقدند خانه‌ای نفرین‌شده است. او رفته‌رفته به‌دنبال سرنخ‌هایی از گذشته‌ی مادرش می‌گردد و با رازهایی عجیب درباره‌ی خاندانش آشنا می‌شود. این داستان معمایی، خواننده را نیز در طی مسیر رمزگشایی از گذشته، با راوی همراه می‌سازد.

درباره‌ی کتاب هنر به ارث بردن رازها

همه‌چیز از مرگ مادر شروع می‌شود؛ و وقتی «کارولین شاو» در 64 سالگی بر اثر ابتلا به ذات‌الریه در سانفرانسیسکوی آمریکا دنیا را ترک می‌گوید، دخترش اولیویا می‌فهمد بی‌آنکه بداند؛ وارث ملک‌های زیادی در زادگاه مادرش، انگلستان، شده است. پس اندکی بعد، به روستای خانوادگی سفر می‌کند و متوجه می‌شود که وارث دو هزار هکتار زمین، باغ و یک قلعه‌ی اسرارآمیز با 37 اتاق است؛ جایی که برای بیش از چهار دهه متروکه مانده و حالا او باید رمزوراز آنجا را پیدا کند.

باربارا اونیل (Barbara O'Neal) در کتاب هنر به ارث بردن رازها (The Art of Inheriting Secrets)، خواننده را همراه با راوی داستان به سفری اودیسه‌وار برای کشف رازهای مگو درباره‌ی خاندان شاو می‌برد و هرچه رمان پیش می‌رود، کنجکاوی درباره‌ی سرگذشت این خانواده‌ی اشرافی و چرایی پنهان‌ماندن این واقعیت‌ها از چشم اولیویای 38 ساله بیش‌تر می‌شود. به‌ویژه وقتی او از طریق اینترنت متوجه می‌شود که قدمت قلعه‌ی رزمر به قرن یازدهم میلادی برمی‌گردد؛ زمانی که به‌عنوان یک صومعه و باغ دارویی مشهور بوده است!

راوی در ادامه می‌فهمد که جد بزرگش عنوان ارل رزمر را داشته و این عنوان تا 400 سال بعد در خانواده‌ی مادرش وجود داشته، تا اینکه در دهه‌ی 1970، ملک‌های خانوادگی آن‌ها به طرزی مرموز رها می‌شود. اولیویا سپس از یکی از اهالی می‌شوند که این قلعه، نفرین‌شده است و مردهای آنجا به‌شکل‌های خشونت‌باری مثل قتل، جنگ و خودکشی کشته شده‌اند. او که حالا پس از مرگ مادرش، کنتس (Countess) جدید رزمر است، از اینکه در همه‌ی این سال‌ها، هرگز کلمه‌ای درباره‌ی اصل‌ونسب خود نشنیده، بیش‌تر حیرت می‌کند.

نویسنده در این رمان، به شکلی هوشمندانه، شیوه‌ی انتقال اطلاعات و برملاشدن رازهای مگو را طراحی می‌کند و با دیالوگ‌های به‌جا، سیر منطقی پیشبرد ماجرا را جلو می‌برد. ازاین‌منظر، این داستان پُرکشش و جذاب را می‌توان رمانی در ژانر معمایی طبقه‌بندی کرد. کتاب هنر به ارث بردن رازها، نوشته‌ی باربارا اونیل را آتنا هوشمند ترجمه کرده و انتشارات افرا نیز به زبان فارسی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب هنر به ارث بردن رازها

  • کتابی عالی و عاشقانه، با شخصیت‌هایی فوق‌العاده و چند شگفتی که خوانند‌ه‌ها را تا پایان کنجکاو نگه می‌گذارد. (Kirkus Reviews)

  • هنر به‌ارث‌بردن رازها، داستان سفر یک زن برای کشف گذشته‌ی پنهان خانواده‌اش است. این کتاب که در پس‌زمینه‌ی داستانی‌اش یک خانه‌ی مسکونی بزرگ در انگلستان قرار دارد، سرشار از رمزوراز است. کتابی که باعث می‌شود تا پایان به حدس‌زدن خود ادامه دهید! (Nicole Meier، نویسنده‌ی کتاب The House of Bradbury)

  • عنوان هوشمندانه‌ی باربارا اونیل، سفری جذاب را برای خواننده‌ها شروع می‌کند که هر لایه‌اش به‌شکلی غافلگیرکننده گره‌گشایی می‌شود. داستان‌‌سرایی استادانه‌ی ستایش‌برانگیز او، آمیزه‌ای از رمزوراز، هنر، عشق و آشفتگی در یک دهکده‌ی عجیب‌وغریب انگلیسی است. یک اثر درخشان! (Patricia Sands، نویسنده‌ی مجموعه‌کتاب پرفروش Love in Provence)

  • با یک فنجان چای و بیسکوییت، برای یک ماجراجویی جذاب درباره‌ی به‌ارث‌بردن یک عمارت انگلیسی و ابزار بازسازی آن آماده شوید. توصیف‌های واضح و شخصیت‌هایی که مانند بهترین دوست‌ها نوشته شده‌اند، تا مدت‌ها پس از پایان این داستان لذت‌بخش با شما خواهند ماند. (Cynthia Ellingsen، نویسنده‌ی کتاب پرفروش The Lighthouse Keeper)

کتاب هنر به ارث بردن رازها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران رمان‌های آمریکایی، به‌ویژه آن‌ها که به داستان‌های معمایی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

با باربارا اونیل بیشتر آشنا شویم

باربارا اونیل نویسنده‌ی آمریکایی در سال 1959 میلادی به دنیا آمد و از سال 1990 که نویسندگی را شروع کرد، تاکنون بیش از چهل رمان پرفروش نوشته است. او کتاب‌هایش را به جز نام خودش، با نام‌های دیگری مثل باربارا ساموئل (Barbara Samuel)، روس ویند (Ruth Wind) و لارک اونیل (Lark O'Neal) منتشر می‌کند. او همچنین به خاطر آثارش افتخارها و جایزه‌های ادبی زیادی کسب کرده؛ ازجمله حضور در تالار مشاهیر نویسنده‌های عاشقانه، به‌خاطر عناصر قدرتمند رومانتیک در آثارش، سه جایزه‌ی ریتا (RITA Award) به‌خاطر نوشتن بهترین رمان عاشقانه، برای کتاب‌های «How to Bake a Perfect Life» و «The Lost Recipe for Happiness»، دو جایزه‌ی ریتا به‌خاطر نوشتن بهترین مجموعه‌عاشقانه‌های معاصر، برای کتاب‌های «Meant» و «Reckless»، یک جایزه‌ی ریتا به‌خاطر نوشتن بهترین داستان کوتاه تاریخی، برای کتاب «Heart of a Knight» و یک جایزه‌ی ریتای دیگر به‌خاطر نوشتن بهترین تک‌عنوان معاصر، برای کتاب «No Place Like Home». از بهترین کتاب‌های باربارا اونیل که به فارسی ترجمه شده نیز می‌توان به کتاب «زمانی که پری دریایی را باور داشتیم» و اثر حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب هنر به ارث بردن رازها می‌خوانیم

شخصی که پوشال را حمل می‌کرد آن را روی شیروانی پرت کرد و به طرفی رفت که باعث سرگیجه‌ام شد. همانطور که پاهایم را تکان می‌دادم تا بیرون بیایم متوجه شدم که تمام پایم در روزِ سرد و مرطوب خشک شده است. زیر پاهایم، زمین گل‌آلود بود و چند دقیقه طول کشید تا بااحتیاط تعادلم را به دست بیاورم. برایم عجیب است که چقدر سریع تعادلت را از دست می‌دهی! شنیدن صدای مادرم به من یادآوری کرد که بهترین قیافه را به خودم بگیرم. من در خاطرات او حسابگرانه یک قدم محکم برمی‌داشتم و سپس قدم بعد را. در مقابلم، ربکا با صدای بلند به پوشال‌گذارها گفت: «بچه‌ها، باید بیایید و کمی خورش آهو بخورید. هر لحظه ممکن است دوباره باران ببارد.» گوشت آهو. قلبم فرو ریخت. ربکا درحالی‌که مرا به داخل می‌برد، گفت: «بیا دیگر. باید آماده‌ات کنیم. یک فنجان چای می‌نوشی؟»

آتشی دوستانه به‌آرامی در شومینه شعله‌ور بود و من در صندلی بزرگ و نرمی فرو رفتم و به اطراف نگاه کردم؛ دو اتاق با کفپوش‌های چوبی پهن، یک اتاق نشیمن با شومینه و یک آشپزخانه با پنجره‌های چند لایه که رو به باغ بود. برنارد روی فرش رو‌به‌روی من افتاد و گربه‌ا‌ی زرد رنگ از اتاقی دیگر دوان‌دوان آمد تا به سمت او بچرخد. لیسش زد و کنارش روی بدن پشمالویش خوابید. گفتم: «دوست‌داشتنی است.» ربکا که در آشپزخانه در تکاپو بود و داشت کتری را پر می‌کرد، گفت: «آن‌ها بهترین دوستان هستند. مادر جیمی 28 او را زمانی که حدوداً چهار یا پنج هفته داشت رها کرد و برنارد عاشقش بود.»

«یک میلیون بازدید در یوتیوب خواهید داشت.»

شانه بالا انداخت. «اوووم. چه کسی وقتش را دارد؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر به ارث بردن رازها
نویسنده
مترجمآتنا هوشمند
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات432
زبانفارسی
شابک978-622-97886-3-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر به ارث بردن رازها

نرگس صیادی
۱۴۰۲/۲/۷
داستان خوب و کمی هیجان انگیز و معمایی داشت روون بود فقط گاهی مخاطب یا گویینده‌ی بعضی جمله‌ها مشخص نبود که ممکنه به ترجمه ربط داشته باشه از پایان شاد و مشخصی که داشت راضی بودم
الهام. ت
۱۴۰۲/۲/۱۳
اون انتظاری که از رمان معمایی یا حتی عاشقانه دارید برآورد نمیشه تو هیچ زمینه خاص و جالب نبود ترجمه در هم بود و بعضی جاها انگار چند پاراگراف جا افتاده بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب هنر به ارث بردن رازها

برای دریافت کتاب هنر به ارث بردن رازها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.