معرفی و دانلود کتاب هنر خلق فراوانی: ده قانون سعادتمند زیستن

عکس جلد کتاب هنر خلق فراوانی: ده قانون سعادتمند زیستن
قیمت:
59600 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر خلق فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر خلق فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر خلق فراوانی: ده قانون سعادتمند زیستن

داشتن یک زندگی سعادتمند، آرزویی دست‌نیافتنی نیست. کتاب هنر خلق فراوانی اثر دنیس مریت جونز، ده قانون طلایی را به شما معرفی می‌کند تا با پیروی از آن‌ها، به یک هنر منحصربه‌فرد برسید: هنر ایجاد برکت و فراوانی در هر جنبه از زندگی که به آن نیاز دارید. درک این هنر و دست یافتن به آن، تمامی قوانین زندگی شما را تغییر خواهد داد.

درباره‌ی کتاب هنر خلق فراوانی

داشتن هدف و رسیدن به کمال عناصری هستند که زندگی را شایسته‌ی زیستن می‌کنند. اگر به تمام اوقاتی که احساس افسردگی و بیهودگی می‌کردیم فکر کنیم، یک نقطه‌ی مشترک را در همه‌ی آن حالات خواهیم یافت: پوچی! در واقع حس پوچی و عبث بودن زندگی همیشه زمانی به سراغمان می‌آید که مقصد و مقصودی برای رسیدن یا بهانه‌ای برای برنامه‌ریزی نداشته باشیم. دنیس مریت جونز (Dennis Merritt Jones) در کتاب هنر خلق فراوانی (The Art of Abundance: Ten Rules for a Prosperous Life) ده قانون طلایی را در اختیار خواننده قرار می‌دهد تا زندگی هدفمند و سرشار از سعادت و برکت را برای خود ایجاد کند.

دکتر جونز در کتاب هنر خلق فراوانی ابتدا توجه خواننده را به این موضوع جلب می‌کند که جهان ما نیازمند نگاهی تازه است. نگاهی که به زندگی معنا و ارزش دهد و دریابیم که همه‌ی ما برای رسیدن به هدفی یکسان در تلاش و تکاپو هستیم. این هدف هیچ ارتباطی با پول و دارایی‌های مادی ندارد، بلکه همگی در ماورای افکار و اعمال خود همواره به دنبال آزادی و آرامش درونی هستیم و دلمان می‌خواهد زندگی‌ای را تجربه کنیم که ارزش زیستن داشته باشد. زندگی‌ای سرشار از هدف و معنا که ما را به سوی کمال و یکپارچگی هدایت کند. شاید بسیاری از ما سعادت و رفاه را در کثرت دارایی‌های مادی بدانیم، اما نویسنده تعاریفی متفاوت از رفاه و فراوانی عرضه کرده و ما را به سوی سعادت حقیقی فرا می‌خواند.

هر فصل از کتاب هنر خلق فراوانی به یکی از قوانین ده‌گانه اختصاص یافته و نویسنده هر کدام را به پنج بخش تقسیم کرده که شامل فرضیه، مسئله، اصل، تمرین و نتیجه می‌شود. نکات کلیدی هر فصل نیز به عنوان خلاصه‌ای از آنچه بیان شده، در انتها در اختیار خواننده قرار می‌گیرد.

کتاب هنر خلق فراوانی اولین بار در سال 2018 به انتشار رسیده و انتشارات کتاب‌درمانی آن را با ترجمه‌ی فرامرز رضایی به چاپ رسانده و در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب هنر خلق فراوانی

  • کاوشی دلنشین در عرصه‌ی انرژی و قصد و چگونگی استفاده از آن‌ها. (گری زوکاو، نویسنده‌ی کتاب پرفروش جایگاه روح)

  • یک راهنمای عملی برای رسیدن به کمال در زندگی. (جان دبلیو. لی، بنیان‌گذار مؤسسه‌ی Learning Curve International)

  • راز رسیدن به زندگی‌ای که ارزش زیستن داشته باشد، در خلاص شدن از ترس «کافی نبودن» نهفته و دنیس مریت جونز به روشی شگفت‌انگیز موفق شده ما را از این حقیقت آگاه سازد. (دکتر کن گوردون، آموزگار معنوی)

کتاب هنر خلق فراوانی مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتب موفقیت، راهنمای معنوی و تکنیک‌های خودسازی از خواندن این کتاب بهره خواهند برد.

با دنیس مریت جونز بیشتر آشنا شویم

دکتر دنیس مریت جونز، نویسنده‌ی آمریکایی است که سابقه‌ای طولانی در ارائه‌ی سخنرانی‌های انگیزشی و آموزش دارد. جونز در دوران فعالیت خود همواره سعی داشته افراد را به گونه‌ای هدایت کند تا بتوانند هدفشان را به‌خوبی بیابند. همچنین آن را یاری می‌کند که نسبت به ماهیت خود آگاهی کامل به‌دست آورده و به دلیل حضور خود در زمین پی ببرند. جونز معتقد است افراد تنها در این حالت قادر خواهند بود موهبت‌هایشان را با دیگران تقسیم کرده و زندگی سرشار از برکتی را برای خود و دنیای پیرامونشان خلق کنند.

آثار این نویسنده شش کتاب و صدها مقاله و بلاگ را در بر می‌گیرند که برای سه عنوان از کتاب‌هایش، جایزه‌ی ناتیلوس طلا و نقره را دریافت کرده است. از دیگر آثار جونز می‌توان به «هنر نامطمئن بودن»، «کلمات نویدبخش» و «هنر بودن» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب هنر خلق فراوانی

  • تجلی خودآگاهانه‌ی اصل فراوانی دریچه‌های سعادت و کامیابی را می‌گشاید. این باور به یگانگی با مفهوم «بیش از حد کافی» است که به ما آزادی می‌بخشد.
  • آزادی یعنی چیزی جلوی مسیر زندگی‌ای را که انتخاب کرده‌ای سد نکرده باشد. هرچه غیر از این نوعی اسارت است.
  • بر جهان هستی روندی خلاق و چندبعدی حاکم است که مدام برای شما و تمام موجودات زنده فرصت‌هایی تازه خلق می‌کند.
  • بر اساس نظریه‌ی نسبیت خاص، ماده و انرژی دو تجسم متفاوت از چیزی مشابه هستند، مفهومی نسبتاً ناآشنا برای اذهان معمول و متوسط.
  • حقیقت این است که ما زاده شده‌ایم تا از همه چیز بهره ببریم. بااین‌حال، وقتی بزرگ می‌شویم نقصی همگانی به جانمان می‌افتد؛ این‌که دیگر نیروی بالقوه‌مان را نمی‌شناسیم.

در بخشی از کتاب هنر خلق فراوانی می‌خوانیم

پیش از آن‌که بتوانید خواسته‌های بیشتری را تحقق بخشید، باید در ابتدا از طریق توسعه‌ی خودآگاهی که بر عدم کمبود آنچه به دنبالش هستید تأکید دارد، به جهان هستی ثابت کنید که شایسته‌ی داشتنش هستید. بدین منظور شما باید جایی برای آنچه دریافتش را انتظار می‌کشید خالی کنید و تنها راهش هم این است که با علم به این‌که چیزی بهتر به سمتتان جریان می‌یابد از داشته‌هایتان دست کشیده و آن‌ها را رها کنید. قانون چرخش در عمل بدین‌گونه است. چنین امر منطقی‌ای برای افرادی که در ترس ناکافی‌بودن تنیده شده‌اند هیچ معنا و مفهومی در بر ندارد. پس سفت به مال خود می‌چسبند و انبار انبار احتکار می‌کنند و اینگونه خبر کمبود را به گوش جهان هستی می‌رسانند. او نیز چنین پاسخ می‌دهد: «بگذار کمکت کنم تا این عقیده‌ات تقویت شود». برای کسی که جای پایش در هوشیاری آگاهانه به یگانگی با منبع تمامی مخلوقات محکم شده، چیزی واضح‌تر از این نیست که لازمه‌ی اصلی دریافت‌کردن، رها کردن است. با اعتماد به اصل فراوانی و قانون چرخش، انجام این مهم بسیار آسان‌تر می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین معماهای زندگی در مرکز و پوسته‌ی اصل فراوانی یافت می‌شود. قانون چرخش تأیید می‌کند که جهان هستی نیرویی است که مدام در حال جنب‌وجوش بوده و به نحوی پویا از یک حالت به حالتی دیگر از خود تغییر شکل می‌دهد. برای این‌که فراوانی، به هر شکلی که شده به درون زندگی‌مان جاری شود، باید اجازه دهیم از زندگی‌مان نیز به بیرون جریان یابد. از آن جا که این تغییر حالت پویا برای بشریت دور از ذهن و نامحتمل به نظر می‌آید، به دغدغه‌ای تبدیل شده که هزاران سال است با آن سروکله می‌زند. در اصل پیامی که پس این مسئله نهفته این‌چنین است: «رها کردن داشته‌ها پیش‌شرط دریافت بیشتر خواسته‌هاست». بیایید با حقیقت رودررو شویم؛ بی‌توجه به نوع نیاز، هرکسی بیشتر دریافت‌کردن، بیشتر داشتن و به‌ویژه بیشتر دوام‌آوردن را دوست می‌دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1. زندگی ارزش زیستن دارد
فصل 2. قانون اول: یکی‌بودن با زندگی
فصل 3. قانون دوم: هوشیاری به زیستن در یک جهان درحال گسترش
فصل 4. قانون سوم: پذیرفتن خودآگاهی
فصل 5. قانون چهارم: متمرکز بودن
فصل 6. قانون پنجم: با جریان همراه‌بودن
فصل 7. قانون ششم: مشتاق‌بودن
فصل 8. قانون هفتم: آگاه‌بودن به لطف خداوند
فصل 9. قانون هشتم: خدمت‌گزار بودن
فصل 10. قانون نهم: جسور بودن
فصل 11. قانون دهم: واسطه‌ی خیر بودن
فصل 12. جمع‌بندی
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر خلق فراوانی: ده قانون سعادتمند زیستن
نویسنده
مترجمفرامرز رضایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-6483-52-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
59600 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر خلق فراوانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر خلق فراوانی

برای دریافت کتاب هنر خلق فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.