معرفی و دانلود کتاب در بازی بمان: سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند

عکس جلد کتاب در بازی بمان: سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در بازی بمان: سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند

کتاب در بازی بمان رویکرد تازه‌ای را در مواجهه با موانع به مخاطب پیشنهاد می‌دهد که منجر به دوری از ناامیدی و ماندن در مسیر می‌شود. به‌زعم جول اوستین هیچ مسئله‌ای آنقدر بزرگ نیست که انسان را به تسلیم شدن وادارد. او مثال‌هایی واقعی از افرادی می‌آورد که با ماندن در بازی، زندگی خود را متحول کرده‌اند.

درباره‌ی کتاب در بازی بمان

حتماً برای شما هم پیش آمده که حس کنید به اندازه‌ی کافی برای کاری به‌خصوص خوب نیستید؛ ممکن است حتی برچسبی که دیگران بر شما می‌زنند را بپذیرید و تا آخر عمر با این تصور که ناتوانید، زندگی کنید. اما جالب است بدانید راز موفقیت انسان‌های بزرگ ماندن در مسیر و مبارزه با این باورهاست. شاید ساده‌ترین کار این باشد که تسلیم شوید و از میدان کنار بروید، اما این راهی نیست که جول اوستین (Joel Osteen) به شما توصیه کند. مهم‌ترین حرفی که او در کتاب در بازی بمان (Stay in the Game) می‌زند این است که از هیچ رویایی دست نکشید، تنها به این دلیل که استعداد و توانایی لازم را ندارید. مهارتْ کسب‌شدنی است، اما اگر رویایتان را رها کنید، شاید هیچ‌گاه در زندگی احساس رضایت نکنید.

جول اوستین داستانِ واقعیِ زندگی پسری سیزده‌ساله را با دو متر و شانزده سانت قد و صدوبیست کیلو وزن شرح می‌دهد که به‌دلیل جثه‌ی بزرگ از تیم بسکتبال کنار گذاشته شده بود. اما مواجهه‌ی او با مربیِ بسکتبالی به نام دیل براون، زندگی‌اش را متحول کرد. این پسر می‌توانست ناامید و سرخورده، برای همیشه بسکتبال را رها کند، اما راهی را برگزید که دیل براون به او توصیه کرد: در بازی ماند. سال‌ها بعد این پسر جوان که شکیل اونیل (Shaquille O'Neal) نام داشت، به یکی از بزرگ‌ترین بسکتبالیست‌های جهان تبدیل شد.

چیزی که جول اوستین بر آن تأکید می‌ورزد، اول ایمان به خدا و معجزاتش و دوم ایمان به خود است. دراین‌صورت هیچ‌چیز نمی‌تواند شما را از پا دربیاورد. فرار از غم و اندوه و احساس شکست در زندگی ممکن نیست، اما بدون هیچ شعارزدگی، می‌توان پس از هر شکستی، دوباره از زمین بلند شد و زندگی جدیدی آغاز کرد. خواندن کتاب در بازی بمان به شما کمک خواهد کرد تا نگرش و دیدگاهی نو اتخاذ کنید، به زمین بازی برگردید و با ایمانی استوار در جبهه‌ی خیر و نیکی بجنگید.

کتاب در بازی بمان را فرامرز رضایی ترجمه کرده و انتشارات کتاب‌درمانی آن را منتشر کرده است.

کتاب در بازی بمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر آماده هستید تا با دیدگاهی جدید، مسیر تازه‌ای به سمت رویاهایتان بسازید، کتاب در بازی بمان به شما در این راه کمک خواهد کرد.

در بخشی از کتاب در بازی بمان: سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند می‌خوانیم

پولس قدیس بیان می‌کند: «به‌یاری خداوند که مرا نیرومند ساخته بر هر چیزی غلبه خواهم کرد. من برای رویارویی با هر چیزی آماده‌ام. از طریق خداوند که نیرو و توان در من دمیده با همه‌چیز یکی خواهم بود. شاید دشمن بر من ضربه‌ای سخت وارد سازد، بااین‌حال مرا متوقف نخواهد ساخت. چیزی فراتر از پیروزی در میدان مبارزه در انتظارم است.»

پولس به‌خوبی می‌دانست از چه سخن می‌گوید؛ کشتی‌ای که سوار بر آن سفر آغاز کرده بود، در هم شکست و روزهای متمادی را غوطه‌ور بر دریا، بی آب و خوراک سپری کرد. به جرم ناکرده متهمش کردند، بر تنش تازیانه نواختند و او را به زندان‌ انداختند. مردمانی که به کلیسای تأسیس‌شده توسط او می‌آمدند، بر او دروغ می‌بافتند و دیگری را تحسین می‌کردند.

اگر کسی در ‌این دنیا حقی برای منفی‌بافی، تلخ‌کامی ‌و گله‌مندی داشته باشد، پولس قدیس است. اما او نکته را خوب فهمیده بود. نگرش وی ‌این‌گونه بود که «من از پسش برمی‌آیم. من برای رویارویی با مشکلات آماده‌ام، زیرا چیزی از آن‌ها کم ندارم. خداوند بلندمرتبه، خالق کل هستی، نیرو و توانش را در من دمیده است. اوست که مرا به انواع نیروها مجهز کرده، به‌عنوان اشرف مخلوقات برگزیده، تاج لطف و رحمت بر سرم نهاده، حیات را در رگانم جاری ساخته و مرا بر تخت پادشاهی زندگی نشانده تا بر آن فرمان برانم.»

شما نیز باید به‌هنگام مواجهه با سختی‌های زندگی چون پولس با خود سخن گویید. اگر با خود سخن نگویید، افکارتان زبان به صحبت خواهند گشود و در گوشتان چنین خواهند خواند: «از عهده و توانت خارج است. هرگز چیزی تغییر نخواهد کرد. چنین شرایطی عادلانه نیست. اگر خداوند دوستت می‌داشت، هرگز اجازه نمی‌داد چنین اتفاقی رخ دهد.»

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: در میدان بازی بمان
ذهنی ساخته ‌و پرداخته داشته باش
از زخم به ستاره
به‌پا خیز
با وجود درد بازی کن
توجه خداوند را به خود جلب کن
در کنج عزلت منشین
فصل دوم: دیدگاهی درست برگزین
در هراس نباش
نگرشی پیروزی‌طلب اختیار کن
همه‌چیز به‌ زیر چرخ اراده‌ی توست
نیروی خودانگیخته
مسلح به قدرت
فصل سوم: از پسش برمی‌آیی
بر ریسمان الهی چنگ ‌انداز
در آتش رو به‌آسانی
همه‌چیز بر وفق مرادت خواهد شد
در هیچ مخمصه‌ای گیر نخواهی کرد
تسلیم‌ شدن را پس بزن
تو یک پروانه خواهی شد
فصل چهارم: نیروی کمکی در راه است
از هوش مرو
نیرویی تازه بیاب
روز از نو، روزی از نو
پایان داستان، از پیش نوشته شده
هیچ مشکلی در حد و ‌اندازه‌ات نیست
چهارنعل به‌پیش بتاز
محکم بایست
فصل پنجم: رحمت پایانی
در پایان شکوفا خواهی شد
آنقدر در بازی بمان تا برنده شوی
نیروی همیشه در دسترس
از آتش درونت محافظت کن
روزگار را با شادمانی به‌پایان رسان
هرگز تسلیم مشو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در بازی بمان: سختی‌های زندگی آنقدرها هم بزرگ نیستند
نویسنده
مترجمفرامرز رضایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب درمانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-6483-54-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در بازی بمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در بازی بمان

برای دریافت کتاب در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.