معرفی و دانلود کتاب هنر فراوانی: ده قانون یک زندگی موفق و ایده آل

عکس جلد کتاب هنر فراوانی: ده قانون یک زندگی موفق و ایده آل
قیمت:
44000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر فراوانی: ده قانون یک زندگی موفق و ایده آل

دنیس مریت جونز در کتاب هنر فراوانی به معرفی ده قانون یک زندگی موفق و ایده‌آل می‌پردازد و با کلام جادویی و تاثیرگذار خود، شما را با نگاهی نو به جهان هستی آشنا می‌سازد. این کتاب شگفت‌انگیز به شما می‌آموزد که به کاربردی‌ترین شیوه ممکن قانون جذب را در زندگی‌تان به کار ببندید.

درباره کتاب هنر فراوانی:

ما همانی هستیم که فکر می‌کنیم. هر آن چه هستیم، از افکارمان سرچشمه می‌گیرد و با افکارمان جهان هستی را می‌سازیم!

جملات بالا ممکن است برای برخی از افراد تکان‌دهنده و برای عده‌ای دیگر اندکی کلیشه‌ای به نظر آید. اما آن چه که حقیقت دارد این است که معنی این جملات برای تمامی انسان‌ها صادق و جاری است. دنیس مریت جونز (Dennis Merritt Jones) با هدف راهنمایی و آگاهی‌رسانی به همه انسان‌ها برای به کارگیری قانون جذب در زندگی، کتاب هنر فراوانی (The Art of Abundance: Ten Rules for a Prosperous Life) را در سال 2018 منتشر نمود.

پیام این کتاب کاملا واضح است؛ وقتی ذهن ما عوض شود، جهان پیرامون‌مان هم عوض می‌شود؛ وقتی چیزی را بخواهیم آن را ناخودآگاه به سوی خود جذب می‌کنیم؛ اما دستیابی به آن شرایطی دارد که باید آن‌ها را محقق سازیم و این کار نیاز به تلاش و اراده‌ی معطوف به عمل دارد. هدف نویسنده از ارائه‌ی ده قانون فراوانی، خودآگاهی در شماست؛ به صورتی که ذهن و قلب شما را درگیر کند و آتش اشتیاق شما را شعله‌ور و رویای شما را فعال نماید. همان‌گونه که والاس واتلز در جمله‌ی ابتدایی این فصل بیان می‌کند، تفکر مثبت و افکار سعادتمندانه به تنهایی بدون تحقق آن افکار، وقت تلف کردن است.

مریت جونز صراحتا می‌گوید: «تنها هدف من از نگارش هنر فراوانی: ده قانون یک زندگی موفق و ارائه‌ی طرح یا نقشه‌ی راه است که درنهایت شما را به سفری باز می‌گرداند که از بدو تولد آغاز گردید. آن سفر، یگانگی شما با زندگی است. شما پس از خواندن این کتاب، با منبع الهی فراوانی یکی خواهید شد؛ اما باید خطر کنید تا از محیط ایمن خود فراتر بروید و از ده قانون فراوانی برای هدایت به سمت یک نگرش جدید استفاده کنید که این مهم از طریق اصول و تمرینات کتاب حاضر میسر خواهد شد.»

نکوداشت‌های کتاب هنر فراوانی:

- هنر فراوانی به طور کل ریشه در حقیقت بزرگی دارد. تک تک صفحات آن را دوست دارم! این کتاب برای دوره‌ی جدید مدیریت مالی یک کتاب خواندنی است. (لین یاکوب)
- ده قانون اساسی هنر فراوانی را بپذیرید و به آن عمل کنید تا به رشد و موفقیت پویا در زندگی خود دست یابید. (راجر تیل)
- دنیس مریت جونز ما را به ناحیه‌ی ناهموار مرزهای خود محدود کننده و باغ خودباوری آزادی مادی و معنوی می‌برد. (باربارا ای فیلدز)
- نویسنده این کتاب با دنبال کردن کتاب‌های موفقیت ناتمام، درک قواعد و تمرینات یک زندگی ارزشمند را به شما پیشنهاد می‌کند. (وندی کری پورسل)

خواندن کتاب هنر فراوانی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر مترصد یک تغییر شگفت‌انگیز در جهان‌بینی‌تان به جهان هستی می‌باشید، کتاب هنر فراوانی را به شما توصیه می‌کنیم. این اثر برای تمامی علاقمندان کتاب‌های انگیزشی و قانون جذب سودمند خواهد بود.

با دنیس مریت جونز بیشتر آشنا شویم:

او با بیش از سی سال سابقه‌ی تدریس و سخنرانی‌های مذهبی در جنبش استعداد بشری فعالیت‌های متنوعی برای آگاهی‌رسانی به هم‌نوعانش داشته است. دنیس مریت جونز مؤسس یک انجمن مذهبی در کالیفرنیا است و مدیریت آن را سال‌ها بر عهده داشته. جونز کتاب‌های پرطرفدار روانشناسی از جمله کتاب‌های «یادآوری دیگرگونه‌ی خاطرات»، «اصل عدم قطعیت»، «هنر فراوانی» و «قانون هستی» را تالیف کرده است و برخی از آثار او افتخار کسب جوایز ادبی «ناتیلوس» را در کارنامه دارند. وی همچنین در مجله‌‌های هاف‌پست و علم ذهن مقاله می‌نویسد.

جملات برگزیده کتاب هنر فراوانی:

- همه‌ی تفاوت‌های جهان درجه‌ای است و نه از نوع، زیرا یگانگی راز همه‌ی چیزها است. (سوآمی ویوکاناندا)

- اراده نقطه‌ی آغاز هر رویاست و قدرت خلاقانه‌ای است که نیازهای اقتصادی، اجتماعی، عاطفی و نیاز به عشق و محبت را برآورده می‌کند. هرچیزی که در جهان هستی رخ می‌دهد با اراده آغاز می‌شود. (دیپاک چوپرا)

- هر عمل، اندیشه و احساس ما از یک نیت سرچشمه می‌گیرد و هر نیتی اثر و نتیجه‌ای را به دنبال دارد. وقتی در کاری شریک باشیم، در اثر و نتیجه آن نیز شریک خواهیم بود. (گری زوکاو)

- اکثریت قریب به اتفاق افراد در تنگدستی و شکست زاده می‌شوند، رشد می‌کنند و با زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند و متوجه نمی‌شوند که تغییر دیدگاه و دستیابی به آنچه می‌خواهند، آسان خواهد بود، و تشخیص نمی‌دهند که ذهن هر چه را که به آن فکر کنند، جذب می‌کند. (ناپلئون هیل)

- به هرچیزی که توجه می‌کنید در زندگی شما آشکار می‌شود. هدف، توجه، آشکارسازی سازی؛ جهان به این صورت عمل می‌کند. (سری سری راوی شانکار)

در بخشی از کتاب هنر فراوانی می‌خوانیم:

کامیابی «یک حالت موفق، شکوفا، و یا پررونق است». به عبارت دیگر، کامیابی یک حالت است نه اصل: تأثیر یا شفاف سازی فراوانی است که در فرم یا حالات خاص تحقق می‌یابد. بسیاری از افراد تمایل دارند کامیابی را ثروت، و یا دارایی‌های مادی تلقی کنند که این بخشی از آن است. با این حال، چیزی فراتر از آن است. ما می‌توانیم از راه‌های متعدد مثل فراوانی استعداد، روابط، آرامش درونی، سلامتی، و لذت از تمام این موارد به موفقیت دست یابیم.

هرچه در کلمه‌ی کامیابی عمیق‌تر می‌اندیشیم، می‌بینیم که بدون توجه به تعریف آن و با درک درست از روابط میان فراوانی و کامیابی، دنیای جدیدی از امکانات پیش روی ما گشوده می‌شود. به عبارت ساده‌تر، فراوانی اصل مسبب زیاد است و کامیابی یک تأثیر چشمگیر است.

و سؤال این جاست: به کدام یک از این تمایل بیشتری دارید؟ علت یا معلول؟ همان طور که بررسی خواهیم کرد، نمی‌توانیم یکی را بدون دیگری داشته باشیم، رمز و راز زندگی در دانستن اولویت هر کدام از این دو مسئله است. خبر خوب این است که می‌توانید با ذهن متفکر خود تمرین کنید تا به شما در تمرکز بر روی هنر فراوانی کمک کند. به خواندن ادامه دهید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: زندگی ارزش زیستن دارد
فصل دوم: قانون 1: با زندگی یکی باشید
فصل سوم: قانون 2: آگاه باشید که در یک جهان پهناور زندگی می‌کنید
فصل چهارم: قانون 3: مسئول آگاهی خود باشید
فصل پنجم: قانون 4: متمرکز باشید
فصل ششم: قانون 5: در جریان باشید
فصل هفتم: قانون 6: مشتاق باشید
فصل هشتم: قانون 7: خوشبخت باشید
فصل نهم: قانون 8: سودمند باشید
فصل دهم: قانون 9: شجاع باشید
فصل یازدهم: قانون 10: واسطه‌ی خیر باشید
فصل دوازدهم: نتیجه گیری
درباره‌ی نویسنده
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر فراوانی: ده قانون یک زندگی موفق و ایده آل
نویسنده
مترجممهران داور
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-97971-5-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
44000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر فراوانی

سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خیلی خوبی بود ارزشش رو داشت براش وقت صرف کنم و بخونم و تمرین باور فراوانی رو انجام بدم واین حس خوبی هست وقتی ما باور فراوانی رو به زندگی مون دعوت میکنیم قطعا حضور خدا رو بیشتر احساس میکنیم وترس از دست دادن رو نداریم تو هیچ وجه از زندگی
Mahboobe Momeni
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
این کتاب رو توصیه میکنم به همههمه ما ثروتمند هستیم فقط کافیه به داشته هامون فکر کنیم
لقمان حکیم
۱۴۰۰/۱۲/۳
بیان ساده و آموزه‌های کاربردی داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب هنر فراوانی

برای دریافت کتاب هنر فراوانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.