معرفی و دانلود کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی: نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی

عکس جلد کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی: نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی
قیمت:
۸۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی: نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی

کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی نوشته‌ی گای کاوازاکی و پگ فیتزپاتریک به بررسی اهمیت حضور اثربخش در شبکه‌های اجتماعی و امکانات آن‌ها برای زندگی بشر امروز می‌پردازد. در دنیای امروز رسانه‌های اجتماعی نقش بسیار پررنگی در بسیاری از جنبه‌های زندگی افراد داشته و از عوامل بسیار تأثیرگذار بر کیفیت زندگی و روابط بین فردی ما هستند. اینکه چگونه استفاده‌ای اثربخش و مفید از این رسانه‌ها داشته باشیم، کلیدی طلایی‌ست که خواندن این کتاب به دست ما می‌دهد.

درباره‌ی کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی

در دنیای امروز کم نیستند افرادی که از کانال یکی از شبکه‌های اجتماعی به شهرت و ثروت رسیده‌اند و به اصطلاح یک شبه ره صد ساله رفته‌اند. اینکه هر کدام از ما رویای شهرت را در سر بپرورانیم، چندان عجیب و دور از ذهن نیست. هدف کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی (The Art of Social Media: Power Tips for Power Users) نیز همین است؛ اینکه ما رسانه‌های اجتماعی را به لرزه دربیاوریم. اهمیت حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و اگر کسی تا به امروز به این اهمیت پی نبرده باشد، به گفته‌ی جک ولش «به زودی مجبور به این کار خواهد شد.» گای کاوازاکی (Guy Kawasaki)، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه استنفورد و MBA از UCLA و همچنین دکترای افتخاری از کالج بابسون است. کاوازاکی همچنین کارنامه‌ی بسیار درخشانی در زمینه‌ی برندسازی و شهرت این برندها دارد. پگ فیتزپاتریک (Peg Fitzpatrick) نیز تنها یک راهبردشناس رسانه‌های اجتماعی نیست، او یک کاوشگر واقعی در دنیای دیجیتال است. این دو با همکاری یکدیگر اثری خارق‌العاده به نام هنر رسانه‌های اجتماعی را خلق کرده‌اند.

کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی پیش از هر چیز شما را با این واقعیت مواجه می‌کند که در دنیای امروز چنانچه در حال تبلیغ برای یک کسب و کار، یک محصول و یا حتی خودتان باشید، رسانه های اجتماعی شاید از مهم‌ترین عوامل در موفقیت شما هستند. و کارشناسان، نویسندگان و مشاوران بی‌شماری مشتاق مشاوره دادن به افراد در این زمینه هستند. با معرفی بیش از 100 نکته، ترفند و راهنمای عملی، کاوازاکی و فیتزپاتریک یک استراتژی اساسی برای ایجاد حضوری بابرنامه و متمرکز، کامل و مستمر در محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌کنند. آنها شما را از طریق مراحل پایه‌ای ساخت حساب کاربری، جمع آوری دارایی‌های دیجیتال، ورود به بازار، بهینه‌سازی حساب نمایه‌ی خود، جذب فالوورهای بیشتر و ادغام مؤثر رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ نویسی راهنمایی می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی

در بخشی از کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی به معرفی عناوین جذابی پرداخته شده که تقریباً همیشه محبوب هستند؛ مثلاً قهوه، لگو، ناسا، استار ترک و جنگ ستارگان. گای کاوازاکی عنوان می‌کند که این عناوین نباید به اصل مطالب گردآوری‌شده برای شبکه‌های اجتماعی بدل شوند، اما اگر چند بار در هفته مطلب بامزه‌ای نیز به صفحه‌ اضافه شود، جذابیت حساب کاربری برای دنبال‌کنندگان بیشتر خواهد شد. این تنها یکی از ده‌ها نمونه از راهنمایی‌های بسیار کاربردیِ موجود در کتاب است.

کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی مخصوص تازه‌کارهایی است که در انتخاب‌های نادرست خود غرق شده‌اند، و همچنین حرفه‌ای‌های کاربلد و باتجربه‌ای که مشتاق بهبود کیفیت بازی خود هستند. این کتاب پر از تاکتیک‌هایی است که کاربردی بودنشان در دنیای واقعی ثابت شده. کتابی که خواندنش برای هر بازاریاب عصر دیجیتالی لازم و واجب است.

در کتاب پیش رو مباحث بسیار جالب و مهمی مطرح می‌شوند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چگونه از پروفایل خود بیشترین استفاده را ببریم؟
  • چگونه غول محتوا را سیر کنیم؟
  • چگونه مطالب خود را تکمیل کنیم؟
  • چگونه به نظرات پاسخ دهیم؟
  • چگونه رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی را ادغام کنیم؟
  • چگونه دنبال‌کنندگان بیشتری به دست بیاوریم؟

و...

این کتاب را دکتر بهنام شاهنگیان به فارسی برگردانده و انتشارات آموخته آن را چاپ کرده و در اختیار خوانندگان قرار داده است.

کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه به بازاریابی دیجیتال، الگوریتم و کار با شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندید، و یا به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خود هستید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی: نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی می‌خوانیم

هر مطلبی که به اشتراک می‌گذارید (به معنای واقعی کلمه هر مطلب واحد) باید حاوی «جذابیت بصری» به شکل یک تصویر، طرح گرافیکی، یا فیلم باشد. طبق بررسی انجام‌شده توسط اسکای‌ورد، «درصورتی‌که مقاله‌ی منتشر‌شده حاوی عکس یا اینفوگرافیک (داده‌نما) مرتبط باشد، به صورت میانگین، در مقایسه با مقاله‌های بدون تصویر در همان مقوله، کل بازدیدها [از محتوای به اشتراک گذاشته‌شده توسط مشتریان] تا 94% افزایش خواهد داشت».

گرافیک عالی یا فیلم ضمیمه‌ی مطلب به اشتراک گذاشته‌شده، در موفقیت مطلب تأثیر زیادی دارد. روش‌های متعدد استفاده از عناصر بصری عبارت‌اند از:

• درج پیوند در داستان: در گوگل‌پلاس و فیس‌بوک، درج یک پیوند به صورت خودکار تصویری از داستان به مطلب ضمیمه می‌کند. توجه داشته باشید این تصاویر در گوگل‌پلاس کوچک‌تر از حداکثر اندازه‌ی مجاز و در اندازه‌ی تمبر پستی هستند.

• اسکرین‌شاتی از منبع بگیرید یا تصویری از منبع «ذخیره» کنید و به صورت دستی آن را به مطلب خود اضافه کنید: سعی کنید تصویری بگیرید که حداقل 500 پیکسل باشد. توجه داشته باشید که با این کار، حق استفاده‌ی منصفانه‌ی پردردسر و حق تکثیر انحصاری را زیر پا می‌گذارید.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسندگان
ابتدا اینجا را بخوانید
سپاسگزاری‌ها
1: چگونه از پروفایل خود بیشترین استفاده را ببریم؟
2: چگونه غول محتوا را سیر کنیم؟
3: چگونه مطالب خود را تکمیل کنیم؟
4: چگونه به نظرات پاسخ دهیم؟
5: چگونه رسانه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی را ادغام کنیم؟
6: چگونه دنبال‌کنندگان بیشتری به دست بیاوریم؟
7: چگونه رویدادها را بین مردم ببریم؟
8: چگونه تماس‌های ویدیویی گوگل‌پلاس را از طریق اینترنت به‌صورت تصویری و زنده پخش کنیم؟
9: چگونه چَتِ توییتری را بترکانیم؟
10: چگونه کودن به نظر نرسیم؟
11: چگونه از هر رسانه‌ی اجتماعی بهترین استفاده را ببریم؟
12: چگونه همه چیز را ترکیب کنیم؟
نتیجه‌گیری
فهرست برنامه‌های کاربردی و سرویس‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر رسانه‌های اجتماعی: نکته‌های جادویی برای کاربران جادویی
نویسنده،
مترجمبهنام شاهنگیان
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-8237-34-1
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی

برای دریافت کتاب هنر رسانه‌های اجتماعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.