معرفی و دانلود کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی

عکس جلد کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی
قیمت:
۳۵۹۰۰ 17950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی

کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی نوشته‌ی پیمان صحرایی به بررسی زوایای آشکار و پنهان برخی از اصول و ارکان موفقیت و شیوه‌های غلبه بر چالش‌های زندگی می‌پردازد.

انسان باید آمادگی داشته باشد که هر آنچه را خواهان آن است با اشتیاقی سوزان برای رسیدن به آن دنبال کند. اشتیاق به شما قدرت و انگیزۀ حرکت به سمت هدف را ممکن می‌سازد. بدانید که باورهای شما زندگی‌تان را می‌سازند. موفقیت پاداش تلاش و حرکت است و زندگی بدون چالش و غلبه بر مشکلات به دستیابی به هدف منجر نمی‌شود.

باید مسیر درستی را برای رسیدن به اهداف انتخاب کنید و در صورت نیاز به تغییر مسیر، انعطاف‌پذیر باشید. افراد موفق در تغییر مسیر انعطاف دارند. تفاوت انسان‌های موفق و عادی در این است که انسان‌های موفق در پی تغییر هستند و انسان‌های عادی دوست ندارند که از حاشیۀ امن خود خارج شوند. بنابراین برای رسیدن به پیروزی باید بهای آن را بپردازید.

برای پرورش استعدادها و رسیدن به اهداف مورد نظر در زندگی لازم است که انسان ارزش‌ها، عقاید اساسی و قلبی خود را بشناسد، چرا که این ارزش‌ها و اعتقادات هستند که مسیر زندگی هر شخصی را در زندگی تعیین می‌کند و به برنامه‌ها و کارهای انسان جهت می‌دهند. برای رسیدن به پیروزی باید در ابتدا زمینه‌های فکری و نگرشی آن را در ذهن آماده کرد. مدیریت زندگی و هدفمندی در وظایف نیاز به برنامه‌ریزی و اجرای صحیح و استفاده از فرصت‌هاست.

تمام کارها و برنامه‌ها با اهرم جسارت و جرأت برای اقدام و تغییرات سازنده در زندگی رنگ واقعی می‌گیرد. در اقدام و حرکت به ‌سوی اهداف مورد نظر باید تمام جوانب و چالش‌ها و هزینه به‌ درستی مورد مطالعه قرار گیرد. این کتاب به بررسی اصولی از زندگی می‌پردازد که پیوسته با آن سر و کار داریم. به عنوان مثال باید بدانیم در زندگی سختی‌ها و مشکلاتی داریم اما باید بر آن‌ها غلبه کنیم.

پیمان صحرایی در بخش دیگری از این کتاب اهمیت انتخاب‌ها و تصمیمات در زندگی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. اینکه بدون پذیرش مسئولیت و تعهد به انضباط فردی نمی‌توان به خواسته‌ها رسید. هم‌چنین در مسیر حرکت به سمت خواسته‌ها باید پایداری و استقامت را سرلوحۀ کار قرار دارد، چرا که رسیدن به پیروزی نیازمند یک فرایند با برنامه و طولانی ‌مدت است و یک‌ب اره محقق نمی‌شود.

در بخشی از کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی می‌خوانیم:

مدیریت زمان و استفادۀ مناسب از وقت باعث سر و سامان یافتن زندگی و امور شخصی و کاری می‌شود. زمان توقف‌ناپذیر است و قابل نگهداری و ذخیره نیست، بنابراین برای بهره‌برداری بیشتر از زمان، باید خود را مدیریت کرد. کامیابی و پیروزی در اثر استفاده از زمان تحقق می‌یابد. انتخاب چگونه سپری کردن زمان بر عهدۀ هر شخص است و کلید موفقیت، توانایی انتخاب کارهای هدفمند و با برنامه است. باید بتوانید زمان را به برنامه‌ها و اهداف مهم اختصاص دهید. زمانی که به هر کاری اختصاص می‌دهید، تعیین می‌کند که ارزش آن کار برای شما تا چه اندازه اهمیت دارد. باید یاد بگیرید که زمان خود را صرف کارهای با اهمیت کنید. از طریق بررسی سپری کردن زمان است که شما متوجه شوید که چه چیزی برایتان مهم است. اعمال و برنامه‌های شما نشان می‌دهد که به چه چیزهایی بیشتر ارزش می‌دهید.

شما باید آگاهانه و با برنامه، انتخاب کنید که چه کارهایی برای شما با اهمیت و با ارزش هستند و در هر فرصت زمانی بهترین مسئولیت را به انجام برسانید. گاهی انسان‌ها از فعالیت‌های مهم خود طفره می‌روند، این امر می‌تواند ناشی از فقدان برنامه‌ریزی در مدیریت زمان باشد. باید مراقب باشید که بیشتر اوقات خود را صرف کارهای بی‌اهمیت یا کم‌اهمیت نکنید. باید هشیار بود که عادت‌های غلط زمان شما را هدر ندهد. اگر از زمان به ‌درستی استفاده نشود، احتمال دارد که طفره رفتن و به عقب انداختن کارها جزو عادات ناپسند هرکس شود. برخی از افراد زمان زیادی را صرف کارهایی می‌کنند که منجر به تفاوتی مهم در زندگی آن‌ها نمی‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: زمینه‌های ذهنی موفقیت
فصل دوم: شناخت ارزش‌ها در موفقیت
فصل سوم: مدیریت خود در زندگی
فصل چهارم: جرأت اقدام برای تغییر
فصل پنجم: هنر رهایی از چالش‌ها
فصل ششم: پذیرش مسئولیت زندگی
فصل هفتم: پیامدهای خطر نکردن
فصل هشتم: دستیابی به استعدادها و توانگری
فصل نهم: غلبه بر موانع موفقیت
فصل دهم: نقش نگرش و امیدواری در شخصیت
فصل یازدهم: قدرت شور و اشتیاق درونی
فصل دوازدهم: پایداری و مقاومت
فصل سیزدهم: نقش انتخاب و تصمیم درست
فصل چهاردهم: نقش انعطاف پذیری و تواضع در پیشرفت
فصل پانزدهم: پرورش قدرت اراده
فصل شانزدهم: مدیریت زمان
فصل هفدهم: نقش انضباط فردی در موفقیت
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-739303-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۵۹۰۰ 17950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی

برای دریافت کتاب هنر رهایی از چالش‌ها: 17 مقاله برای خلق زندگی پویا و مدیریت در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.