معرفی و دانلود کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

عکس جلد کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها نوشته‌ی مایمی کوپر، با دادن اطلاعات و نکات ارزشمند به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از نیروی شگفت‌انگیز رنگ‌ها در زندگی شخصی و کاری خود پیشرفت کنید.

رنگ‌ها با نیروی شگفت‌انگیزی که دارند تأثیر زیادی روی روحیه، روان و نوع رفتار انسان‌ها می‌گذارند و منجر می‌شوند تا انتخاب و تصمیم‌گیری اشخاص را هم تغییر دهند. در واقع رنگ‌ها به خاطر پیام‌های ظریف و پیچیده‌ای که در درون خود دارند، شما را به طور غریزی به خود جذب می‌کنند و به صورت ناخودآگاه به آن‌ها واکنش نشان می‌دهید.

مایمی کوپر (Mimi Cooper) در کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها (Color smart: how to use color to enhance your business and personal life)، راز و رمز رنگ‌ها و تأثیرات آن‌ها را به شما آموزش می‌دهد؛ اسراری درباره‌ی نقشی که رنگ‌ها در زندگی‌تان خواهند گذاشت.

شما می‌توانید با یادگیری اصول دانش و روانشناسی رنگ‌ها، متوجه شوید که رنگ مورد علاقه‌ی هر فرد چه چیزی است و او با چه رنگی تحت تأثیر قرار می‌گیرد. همچنین می‌آموزید که در موقعیت‌های ویژه، مثلاً زمانی که برای یک مصاحبه می‌روید و یا در یک جلسه یا سمینار حضور دارید باید لباس‌تان به چه رنگ باشد.

رنگ یکی از نعمات بزرگ الهی است و بدون آن زندگی ملال‌آور، بی‌روح و کسل کننده است. و این که با بهره‌گیری از رنگ هر کاری میسر است.

در بخشی از کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها می‌خوانیم:

رنگ علاوه بر این که از لحاظ جسمی و احساسی بر ما تأثیر می‌گذارد، بر اساس فرهنگ جامعه نیز بر ما تأثیرگذار است. در بسیاری از موارد، رنگ تداعی کننده‌ی تجربیاتی است که از آن داشته‌ایم و این که در فرهنگ جامعه چگونه و به چه منظور به کار رفته است. زبان، اسطوره‌ها، ادبیات و رسوم اجتماعی مناسبت رنگ‌ها را به ما می‌آموزند.

کشوری که در آن زندگی می‌کنیم و فرهنگی که در آن پرورش یافته‌ایم، برای هر رنگ، کاربردی ویژه دارد و این تعالیم اجتماعی به ما القا می‌شود. برای مثال، اگر در جامعه‌ای پرورش یابید که اکثر عروسان در جشن عروسی‌شان لباس سفید می‌پوشند، احتمالاً رنگ سفید را با پاکی، پاکدامنی و شروعی نو مرتبط می‌دانید. اگر در کشورهای آمریکای لاتین زندگی می‌کردید که برای سوگواری رنگ ارغوانی را به کار می‌برند، احتمالاً رنگ ارغوانی مراسم عزاداری را در ذهن‌تان تداعی می‌کرد. در این صورت، رنگ ارغوانی را رنگی که کاربرد روزانه دارد به حساب نمی‌آوردید. در کشور ژاپن، رنگ‌های صورتی ملایم، گل‌بهی و کرم برای کیمونوی زنان جوان مرسوم است، در صورتی که این رنگ‌ها برای زنان مسن‌تر زننده است.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
اهمیت رنگ
فصل اول: شناخت نمایه‌ی رنگ‌ها
فصل دوم: رنگ‌ها چه پیامی را ارسال می‌کنند
فصل سوم: حرفه‌ای‌ها چگونه از رنگ‌ها بهره می‌گیرند
فصل چهارم: بهره‌گیری از رنگ در زندگی شخصی
مؤخره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-94104-1-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

Mina.hanem
۱۴۰۲/۳/۱۶
این کتاب کتاب جالبی هست از لحاظ اینکه وقتی علت دیدن یک رنگ رو میگه و اینکه هر رنگ چه نمادی رو داره مثلا سبز آرامش و یا قرمز عشق و یا بنفس جسور و شجاع بودن و.. و اینکه به طرف مقابل این حس رو میده. خیلی جالب بود واقعا کاملا آگاهانه میتوانید روی ذهن دیگران تاثیر بگذارید با رنگ ها
بهار اسکندری
۱۴۰۲/۸/۲۷
میخوندمش تا بالاخره به یه موضوع جالب برسم ولی جالب نبود!
چیزای رو میگفت که همه میدونن مثلا تو کاربرد رنگ‌ها نباید افراط کرد یا اینکه رنگ‌ها چه چیزیو تداعی میکنن مثلا زرد و سیاه خطر و تداعی میکنن
چیز جدید و علمی‌ای رو نگفته.
م ه
۱۳۹۸/۱۲/۷
بسیار مفید و لذت بخش
۹۰ درصد کامله
خلاصه هاش اینا هستن
هر رنگ چه معنی داره
برای هرشرایطی از چه رنگی استفاده کنیم (کسب و کار.. مصاحبه.. رنگ کالا فروش و... )
شهاب
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب خوب و مختصر و مفیدیه اضافه گویی نکرده چکیده و مفید روانشناسی و اثرات رنگ روی خودمون و اطرافیانمون و.. رو توضیح داده به یبار خوندنش میارزه
صمد منتظری
۱۴۰۱/۱/۱۶
کتابی که کمکت می‌کنه تا بهتر بتونی رنگی رو که باید در شرایط و مکان و زمان خاصش ازش استفاده کنی و در مورد اثرات اون رنگ میگه
Solmaz Barnoush
۱۳۹۹/۶/۲۵
خیلی کتاب خوب و مفیدی بود از یک دیدگاه جدید به رنگ نگاه کرده بود و بررسی شد
محمد معصومی
۱۳۹۹/۲/۲۸
کتاب خوبیه برای اینکه رنگ‌ها رو بهتر بشناسیم و در محیط کار و غیر استفاده کنیم
Zahra
۱۴۰۲/۱۲/۳
چیزایی که بقیه کتابا طولش میدن تا بگن و خیلی زیبا و ساده بیان کرده
بهزا دینی
۱۴۰۲/۲/۱۰
خوب بود دیدم رو وسیعتر کرد
مطالعش رو به دوستان هم توصیه میکنم
مهتا طوفانیان
۱۴۰۲/۸/۲۹
با خوندن این کتاب به رنگ‌ها آگاه تر شدم ممنونم
عسل زاهدی
۱۴۰۲/۷/۲۳
مطالب خوبی داره برای هنرجویان، آژانس‌های تبلیغاتی مفیدتره
Zahragorbanian
۱۴۰۲/۱/۸
عالی خیلی روی کار فتوشاپ و عکاسیم تاثیر مثبت گذاشت
Hami Toldo
۱۴۰۱/۲/۲۳
خوبه و کاربردی برای کسب و کار و چیزای دیگه
مهسا بهرامی
۱۴۰۰/۳/۲۶
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم بخونید این کتاب
Minjac Lans
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتاب خوبی است و هم اطلاعات خوبی در مورد رنگ‌ها می‌دهد
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها

برای دریافت کتاب دانش و روانشناسی رنگ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.