معرفی و دانلود کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده

عکس جلد کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده

کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده به قلم ماریسا پیر، راهکارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن‌ها می‌توانید الگوها و رفتارهایی که شما را ناراضی می‌کنند از خود دور کرده، سپس ذهن ناخودآگاهتان را آرام کنید.

انسان‌ها بدون اینکه حتی خبر داشته باشند، خود را با الگوهای منفی‌شان وفق می‌دهند؛ تا زمانیکه این الگوها بر آن‌ها سیطره پیدا می‌کنند. زمانی که چنین احساسی دارید یا مغزتان همانند کلافی سردرگم به نظر می‌رسد صرفاً این کتاب را بخوانید و ببینید که گره‌ها گشوده می‌شوند.

اگر به مغزتان کمک کنید تا مسیرهای نورونی جدیدی ایجاد کند، می‌تواند تغییر کند و از این تغییر خوشحال نیز می‌شود. مطالعه کتاب من کافی هستم (I am enough) و به کار بردن مطالب آن زحمت چندانی ندارد و با این کار در روزها و هفته‌های پیش رو احساس خواهید کرد که کاملاً تغییر کرده‌اید.

فصل‌های این کتاب تکنیک‌های مختلفی را که می‌توانید در زندگی روزمره‌تان به کار ببرید به‌تفصیل شرح می‌دهند و می‌توانید بلافاصله شروع به انجام آن‌ها کنید. این تکنیک‌ها عجیب نیستند، اجرای آن‌ها دشوار نیست، هزینه‌ای برای شما ندارند و انجام‌شان تجهیزات خاصی نمی‌خواهد. تمام آنچه نیاز دارید تمایل به تغییر و پرداختن به عادات ذهنی‌ای است که سال‌ها گرفتار آن‌ها بوده‌اید.

فصل نخست به بررسی این مسئله می‌پردازد که چگونه گفتار و گفتگوهای بیرونی شما بر چیزی که ذهنتان تصور می‌کند از آن می‌خواهید انجام بدهد، تأثیر می‌گذارد. فصل دوم به بررسی تجسم فکری و چگونگی تأثیرگذاری تصویرسازی بر عقاید ما می‌پردازد و فصل سوم توضیح خواهد داد که چگونه برای همیشه احساستان را نسبت به چیزهایی که دوست ندارید مانند فوبیاها (ترس‌های مرضی)، رژیم گرفتن و کار سخت تغییر دهید.

ماریسا پیر در فصل چهار تا شش برخی از عادات آسان اما مؤثری را با شما در میان خواهد گذاشت که تقریباً تمام افراد موفقی که در طول سال‌ها با آن‌ها برخورد کرده در زندگی هر روزه‌شان انجام می‌داده‌اند. فصل هفت به این مسئله خواهد پرداخت که چگونه می‌توانید برخی از این عادت‌ها را در مورد چالشی که افراد زیادی با آن روبرو هستند، یعنی کم کردن وزن به کار ببرید.

فصل هشت از ذکری پرده بر خواهد داشت که نویسنده معتقد است انسان‌ها را شفا می‌دهد؛ در حالی‌که فصل نه به بررسی این مسئله می‌پردازد که در دنیایی که همیشه با شما خوب تا نخواهد کرد، چطور عمل کنید. فصل ده درباره‌ی مفهوم دوست داشتنی بودن بحث خواهد کرد و فصل آخر به شما خواهد آموخت که چگونه تمام این درس‌ها را برای خلق زندگی‌ای خارق‌العاده کنار هم بگذارید.

همان‌طور که می‌توانید ببینید هیچ‌یک از این تکنیک‌ها در مورد اجتناب از سختی‌ها یا خالی کردن زندگی‌تان از کشمکش‌ها نیستند. همچنین هیچ‌یک از آن‌ها راه‌های سریع و موقتی‌ای نیستند که بر مفاهیم دروغین یا خرافات عصر جدید مبتنی است؛ بلکه این تکنیک‌ها تماماً در مورد مجهز کردن مغزتان برای برخورد با چیزی است که زندگی به شما می‌دهد؛ برخوردی که تحت کنترل خود شما و سرشار از سپاسگزاری است و نه تحت کنترل خواسته‌های بدترین عادات ذهنی‌تان.

مهم است بپذیرید که اغلب نمی‌توانید وقایع بیرونی‌ای که شما را احاطه می‌کنند تغییر دهید، تنها می‌توانید نحوه‌ی واکنش نشان دادنتان به آن‌ها را متحول کنید. خوشبختانه تغییر دادن احساسات درونی‌تان، چگونگی احساستان نسبت به وقایع بیرونی را بیشتر از آنچه تصور کنید، تغییر خواهد داد.

جملات برگزیده کتاب من کافی هستم:

- در نبرد منطق و احساس، همیشه احساس پیروز است.
- مهم‌ترین دو روز زندگی‌تان روزی است که به دنیا آمدید و روزی که می‌فهمید چرا.
- ایمان، برداشتن نخستین گام است، حتی هنگامی‌که نمی‌توانید تمام مسیر را ببینید.
- زمانی که افکار منفی را با افکار مثبت جایگزین کنید، شروع به گرفتن نتایج مثبت می‌کنید.
- احساسی که نتواند خود را به‌ صورت اشک نشان دهد، ممکن است باعث شود سایر اندام‌ها گریه کنند.
- اگر کاری را انجام دهید که همیشه انجام می‌داده‌اید، همان نتیجه‌ای را می‌گیرید که همیشه می‌گرفته‌اید.
- دوست داشتن خود عاشقانه‌ای است برای تمام عمر که هرگز کم‌رنگ نمی‌شود و شما را خسته یا ناامید نمی‌کند.
- بزرگ‌ترین کشف نسل من این است که انسان‌ها می‌توانند با تغییر دادن نگرش فکری‌ خود، زندگی‌شان را عوض کنند.

ماریسا پیر را بیشتر بشناسیم:

ماریسا پیر (Marisa Peer) علم هیپنوتراپی یا درمان از طریق هیپنوتیزم را در موسسه‌ی آموزش هیپنوتیزم لس‌آنجلس آموخته است که به‌عنوان بهترین موسسه‌ی آموزش هیپنوتیزم در جهان شناخته می‌شود. او بیش از سی سال از زندگی‌اش را صرف کار با فهرستی گسترده از مراجعین کرده است؛ از اعضای خاندان سلطنتی گرفته تا ستارگان راک، بازیگران، مدیران عامل و قهرمانان المپیک.

او روش منحصر به‌ فرد خودش را ایجاد کرده است که اغلب از آن به‌عنوان روشی یاد می‌شود که زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهد. ماریسا فعالیت زیادی در تلویزیون و رادیو دارد و در برنامه‌هایی مانند فوق‌العاده چاق‌ در برابر فوق‌العاده لاغر و باشگاه تناسب‌اندام چهره‌های مشهور در انگلستان و آمریکا ظاهر شده است.

ماریسا در ماه می‌سال 2006 توسط مجله‌ی سلامت مردان به‌عنوان بهترین درمانگر انگلیسی نامیده شد و در راهنمای مجله‌ی تاتلر در میان 250 پزشک برتر بریتانیا قرار گرفت.

برخی از تحسین‌ها در باب کتاب من کافی هستم:

- اینکه این گفته چگونه عمل می‌کند، واقعاً باورنکردنی است. متشکرم ماریسا. (سوزان)

- من در حال انجام برنامه‌ی ماریسا هستم که برای من متحول‌کننده بوده است و نسبت به شخصی که شش ماه قبل بوده‌ام، کاملاً متفاوت شده‌ام. (لورنا)

- «ماریسا، به تو به خاطر ادامه دادن تلاش‌هایت در مسیر ایجاد راه‌هایی برای قدرتمند کردن مجدد بشریت و تغییر دنیا دست‌مریزاد می‌گویم، این دوره و کتاب قطعاً این کار را انجام می‌دهند!» (کارِن)

- می‌خواهم این پیام من کافی هستم را بیش از هزار بار لایک کنم! انجام این آموزش زندگی من و بسیاری از اطرافیانم را تغییر داد. کلمه‌ی متشکرم نمی‌تواند آن‌طور که باید بگوید که چقدر قدردان تو و استعداد‌های تو هستم. (سام)

- وقتی‌ سال‌ها پیش یاد گرفتم که من کافی هستم، این مسئله شیوه‌ی نگرش من به خودم را تغییر داد. این سه کلمه من را از کسل‌ترین و نازل‌ترین دوران زندگی‌ام بیرون کشید و از آن زمان این عبارت ذکر روزانه‌ی من بوده است. ماریسا من از آشنایی با تو بسیار خوشحالم. (نازیا)

در بخشی از کتاب من کافی هستم می‌خوانیم:

وقتی می‌فهمید که ذهنتان به دستورالعمل‌های مفصلی که از طریق گفتگوهای درونی و بیرونی‌تان به او می‌دهید، واکنش نشان می‌دهد، می‌توانید از این آگاهی به نفع خودتان استفاده کنید. بااین‌حال می‌خواهم برایتان روشن باشد که در مورد «قدرت تفکر مثبت» صحبت نمی‌کنم که در آن به افراد یاد داده می‌شود که به دنبال ترس‌ها، فوبیاها و مصیبت‌ها صرفاً تظاهر کنند همه‌چیز درخشان و ایدئال است؛ بلکه در مورد این صحبت می‌کنم که به ذهنتان پیرامون آن ترس‌ها، فوبیاها و لحظات سخت اطلاعات صریح، مشخص و به‌روز بدهید.

زمانی که این منطق به کار گرفته شود، سفر درون‌شهری «ترسناک و عذاب‌آور» به سمت محل کارتان صرفاً به «یک چالش ناراحت‌کننده» تبدیل می‌شود که درعین‌حال «می‌توان بر آن فائق آمد». اینکه بعدازظهر یکشنبه مجبور هستید به مهمانی نروید تا در خانه بمانید و روی گزارشتان یا نوشتن یک طرح پیشنهادی کارکنید، لازم نیست «تنها کاری که دلتان نمی‌خواهد انجام بدهید» باشد؛ بلکه در عوض می‌تواند «فرصتی برای پیشرفت و احساس آمادگی برای هفته‌ی پیش رو» باشد.

نیاز نیست گفتگوی جدیدی که با ذهنتان دارید غیر واقعی یا خیالی باشد. به‌ هر حال هیچ‌کس دوست ندارد در ترافیک بماند یا خوشی‌های آخر هفته را از دست بدهد؛ اما قطعاً لازم است این گفتگوی جدید بیان مجددی از واقعیت اصلی‌ای که با آن روبرو هستید، باشد.

غیر از مواقعی که زندگی‌تان حقیقتاً در معرض خطر است، هر بار که چیزی دقیقاً همان‌طور که برنامه‌ریزی شده است، پیش نمی‌رود به ذهنتان علامت‌هایی را که نیاز دارد تا درگیر وضعیت جنگ‌ یا گریز شود، ندهید.

فهرست مطالب کتاب

معرفی نویسنده
عناوین کتاب‌های قبلی ماریسا پییر
تحسین‌هایی در باب کتاب «من کافی هستم»
تقدیم‌نامه
پیشگفتار
مقدمه
فصل یک: «مسیرتان به سمت محل کار جهنمی نیست»
فصل دو: «چرا نوزادان از پرواز با هواپیما نمی‌ترسند»
فصل سه: «چرا نمی‌خواهید یک برنده‌ی بخت‌آزمایی باشید»
فصل چهار: «برای موفق بودن، ابتدا این کار را انجام بده»
فصل پنج: «خبری از میانبر نیست؛ اما تضمین چرا»
فصل شش: «ذهن شما همانند کلاسی پر از بچه‌های شش‌ساله است»
فصل هفت: «بدن‌های غارنشینی که در عصر جدید زندگی می‌کنند»
فصل هشت: «بزرگ‌ترین چالش در برابر لذت بردن از خوشبختی و آرامش درونی»
فصل نه: «انتقاد تباه می‌کند، تحسین می‌سازد»
فصل ده: «آهنگ خودت را بخوان»
فصل یازده: «ساخت یک رابطه‌ی عاشقانه از خودتان شروع می‌شود»
فصل دوازده: «چطور از تمام این‌ها برای خلق یک زندگی باورنکردنی استفاده کنید»
پیوست

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده
نویسنده
مترجمفرزانه کاویان
ناشر چاپیانتشارات آرنا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات254
زبانفارسی
شابک978-600-356-897-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده

ترانه عزیزی
۱۳۹۹/۶/۲۷
کتاب بسیار خوبی بود.
همونطور که نویسنده هم در کتاب گفته این کتاب در مورد قدرت تفکر مثبت صحبت نمیکنه که در اون به افراد گفته میشه که در برابر ترس‌ها، فوبیاها و نگرانی‌های زندگی صرفا تظاهر کنند که همه چیز درخشان و ایده آله. بلکه در این مورد صحبت میکنه که به ذهنتون در مورد اون ترس‌ها فوبیاها و لحظات
سخت اطلاعات صریح، مشخص و به روز بدهید.
من کافی هستم خیال خام یا وانمود کردن نیست. گفتن این عبارت شبیه گفتن من یک الهه هستم، من ثروتمند و قوی هستم یا من بی عیب و نقص هستم، نیست. این چیزها ممکنه واقعی باشند یا نباشند و به برداشت دیگران از شما بستگی دارن. اما عبارت من کافی هستم واقعیه. هر فردی به واسطه وجود داشتنش کافی و شایسته عشقه. قدرت این عبارت در سادگی آن و توانایی مغز در پذیرش آن و رد نکردن آن است.
با تشکر از مترجم کتاب
Arian Emt
۱۴۰۲/۱/۳
اگر ب دنباله رشده شخصی هستید اگر دنباله ثروت هستید و اگر همیشه یک جاییه خالی را در زندگیتون احساس میکنید این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم که یکی از بهترین اثار ماریسا پیر هستش من نسخه‌ی انگلیسیش رو هم تهیه کرده بودم، اگر هم ب دنباله تغییره ناگهانی با کمترین زمان و انرژی ممکن هستید و نمیخوایید هزینه و زمانه زیادی رو با یک مشاور، روان شناس، یا تراپیست، یا روان پزشک بگذرونید بهتون دوره‌ی RTT اثر ماریسا پیر رو به شدت پیشنهاد میکنم برای پیدا کردن این دوره در یوتیوب و یا خریدش تویه گوگل سرچ کنید ''هیپنوتیزم ثروت ماریسا پیر’’ و میبینید ک چ جوری زندگی معنوی و مادی و کارته بانکیه شما و روابطتون دگرگون میشه حتما پیشنهاد میکنم
محسن یاراحمدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
ما به سبکی زندگی میکنیم که انگار برنامه‌های اون توسط خانواده و محیط اطراف برنامه ریزی شده و ما هیچ نقشی در اون نداشتیم
از یک جایی به بعد تو زندگی یک رفتارها و واکنش‌هایی از ما باعث میشه به پله اول سقوط کنیم و اونجاست که میفهمیم این هویت رو دیگه دوست نداری و تصمیم میگیری کسی رو خلق کنی که بر اساس و
عقاید خودت باشه
این کتاب کمک میکنه دلیل خیلی از رفتار هاتو از یه زوایه دیگه ببینی اگر در زمان درستی باشی
بهترین راهنما میتونه باشه
sara
۱۴۰۲/۹/۴
خانم ماریسا پیر از برجسته‌ترین روانشناس‌های بریتانیا هستن. کتاب من کافی هستم یکی از کتاب‌های خوبی که برای پرورش اعتماد به نفس و عزت نفس شما کمک‌کننده است. چون ما در تله‌های ذهنی محدودیت خودمون چنان گیر می‌افتیم که برای حل مسایل مون همیشه منتظر یه ناجی هستیم. اما این کتاب ما رو از این تله‌ها رها می‌کنه و به ما یاد میده که خودمون برای رسیدن به تمام خواسته‌های خودمون کافی هستیم.
Abbas jamshidi
۱۴۰۲/۱/۱۷
نویسنده کتاب یک هیپنوتراپیست مطرح جهانی است و دارد روش‌هایی برای تلقین بنفس و بنوعی خود هیپنوز را آموزش میدهد.
از اینکه ابزاری بسیار کاراً برای کنترل و هدایت ضمیر ناخودآگاه که سرچشمه اراده و انگیزش ماست بدست میدهد.
برای آنان که موفقیت بیشتری را می‌طلبند می‌تواند کمک کننده باشد.
صدف مقدم
۱۴۰۱/۹/۲۲
من از این کتاب یاد گرفتم که خودم رو همونطور که هستم دوست داشته باشم و همیشه لزومی نداره در تلاش برای بهتر شدن یا بهتر دیده شدن باشم.
به نظرم خوندن این کتاب به ما کمک میکنه تا با انتظارات غیرواقعیمون از خودمون، روبرو بشیم و بفهمیم که سودی ندارن.
زارعی
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
یکی از کتاب‌هایی که خوندنش رو توصیه می‌کنم
کتاب به یه موضوع خیلی مهمی پرداخته که خیلیا درگیرش هستن و اون احساس کافی نبودنه
به نظرم هر کسی میتونه از مطالب این کتاب برای بهبود حداقل بخشی از افکار و باورهای ذهنیش استفاده کنه
کورش دوستی
۱۴۰۲/۸/۱۴
کتاب فوق العاده‌ای بود خیلی ساده و روان بیان شده بود و اصل موضوع رو مطرح کرده و دقیقا یکی از ریشه‌ای‌ترین مشکلات ۹۹ درصد ادمها هست... چیزی که اکثر ادمها به دنبالش هستن ولی دقیقا نمیدونن چی هست، اینجا خیلی زیبا گفته شده.
Shahab Shokuhi
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
یک جمله بسیار عمیق و فوق العاده قبلا اصلا توجهی نمی کردم که من کافی هستم چه قدر میتونه تاثیرگذار باشه و این کتاب درک و اگاهی من رو بالا برد و من هم دارم هر روز تکرارش میکنم و ایمان دارم که من رو تغییر میده
ماریا عدالت
۱۴۰۲/۴/۳۰
برای شروع خواندن وعمل کردن به این گونه رفتارها کتاب نسبتا خوبی هست ولی اگر کتاب‌های دیگری در این رابطه خوندین وپادکست‌هایی در این موضوعات گوش دادین این کتاب برای من نوعی تکرار موضوعات بود
Bahar Asadi
۱۳۹۹/۹/۲۱
من کافی هستم باور قوی و تاثیر گذار هست که زندگی هر فردی که به این باور برسه را دگرگون میکنه. ممنون از کتاب راه بخاطر کتاب‌های ارزشمندی که دسترس جامعه قرار میدن
Mehran
۱۴۰۲/۸/۲۷
اموزشهای ماریسا عالی هستن اگر به تمرینهای اموزشی عمل کنیم متوجه نتایج میشیم با دیدن اسم کتاب یاد این جمله افتادم که میگه تنها کسی که میتونه به شما کمک کنه خودتون هستین
علیرضا دانایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام هر کسی دوره‌ها، کتابها وسمینارهای خانم ماریسا پیر را از دست دهد ضرر بسیاری کرده واقعا از افراد موثر جهان میباشد این اثر ایشان هم واقعا بی نظیر است بهره بردم
مرسانا تنگستانی
۱۴۰۲/۹/۱۸
کتابی روان و شیوا که با مثال‌های متعدد کمک می‌کنه آسانتر از قبل خودتو بپذیری و دوست داشته باشی و به طبع اون مسیرت برای پیشرفت توی همه‌ی زمینه‌ها هموار بشه
الهه امین نژاد
۱۴۰۱/۱/۶
من هم این کتاب رو خوندم و هم دوره‌های خانم ماریسا رو استفاده کردم. واقعا اگر به توصیه هاشون دقیقا عمل بشه تاثیرات مثبتی روی زندگی داره
مشاهده همه نظرات 48

راهنمای مطالعه کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده

برای دریافت کتاب من کافی هستم: با ذهنت وارد گفتگو شو و زندگی‌ات را تغییر بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.