معرفی و دانلود کتاب هنر کار کردن

عکس جلد کتاب هنر کار کردن
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنر کار کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنر کار کردن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنر کار کردن

کتاب هنر کار کردن اثر جف گوینز به شما نشان می‌دهد که راه رسیدن به کار هدفمند همیشه شبیه برنامه‌ای نیست که طرح آن با دقت و ماهرانه ریخته شده باشد. گاهی مسیر رسیدن به هدف ما تجربه‌ای درهم و برهم است و نحوه‌ی واکنش نشان دادن ما بیشتر اهمیت دارد تا اینکه چه اتفاقی برای ما می‌افتد.

تمایز اصلی کتاب هنر کار کردن (The Art of Work) با بقیه مطالب و کتاب‌های مشابه در این خصوص، آن است که به شما نشان می‌دهد، پیدا کردن رسالت واقعی شما، بیش‌تر یک مسیر است تا یک برنامه، زیرا باید انعطاف‌پذیری خود و پذیرای شگفتگی‌ها بودن را که در راه به سراغ‌تان می‌آید را حفظ کنید. به عقیده جف گوینز (Jeff Goins) رسالت یک سفر است، رفتن از یک مکان به مکانی دیگر و عبور از پیچ و خم‌هایی که در آخر به شما کمک می‌کند سرنوشت خود را پیدا کنید.

گوینز در این کتاب با خلاصه کردن داستان صد‌ها فردی که رسالت خود را پیدا کردند، هفت عنصر مشترک را شناسایی کرده تا خواننده هم رسالت واقعی خود را پیدا کند، که از جمله آن‌ها می‌توان به: آگاهی، کارآموزی، تمرین که به شما کمک می‌کنند برای سفر خود آماده شوید. اکتشاف، حرفه، و خبرگی جایی که دست به عمل می‌زنید و در آخر از خود میراث به جا می‌گذارید، اشاره کرد.

تمرکز نویسنده بر این است تا خواننده را آماده کند تا بتواند مسیری که به رسالت واقعی‌اش منجر می‌شود را پیدا و دنبال کند. رسالت قرار نیست آسان باشد اما به فرد معنا خواهد داد و در پایان چیزی است که باعث می‌شود از ته دل، افراد احساس خوشحالی و خشنودی از خود را داشته باشند.

از دیگر کتاب‌های جِف گوینز می‌توان به سه کتاب بینابین، درب و داغان، و تو یک نویسنده هستی اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب هنر کار کردن:

- وقتی تلاش کردن به اندازه‌ی کافی خوب نیست همیشه بیش‌تر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود انجام دهید.
- چرا شکست دوست شماست اگر در ابتدا موفق نشدی، دوباره و دوباره سعی کن. بعد آن را رها کن. اما دلیلی ندارد به خاطر آن حماقت به خرج دهی.
- آینده به آن‌هایی تعلق دارد که مهارت‌های بیشتری یاد گرفته و به شیوه‌ای خلاقانه آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند.
- زندگی قابل توجه نیست مگر زمانی که بر زندگی دیگران تأثیر داشته باشد.
- هنر را هرگز پایانی نیست، مگر آنکه رها شود.

دربخشی از کتاب هنر کار کردن می‌خوانیم:

زمانی، شما به این ایده پر و بال دادید که به دنیا آمده‌اید تا یک کار قابل توجه انجام دهید. اما بعد نوبت به دبیرستان یا دانشگاه رسید. والدین‌تان شما را قانع کردند به جای آنکه بخواهید نانوا شوید به فکر وکیل شدن باشید. آن پرفسور به شما گفت اگر به دانشکده‌ی پزشکی بروید این کار بهتر از نقل مکان کردن به نیویورک برای امتحان حرفه‌ی بازیگری خواهد بود. شما حرف آن‌ها را باور کردید. وقتی «زندگی واقعی» شروع شد، تسلیم شدید، اما در عوض آن را بالغ شدن نامیدید و آن رویا را به کل کنار گذاشتید. شروع به بهانه‌تراشی کردید چرا که خواستن یک چیز خارق‌العاده به نحوی از روی خودخواهی و ناپختگی بوده و این سوال برای شما پیش آمد که آیا این احساسات بچگانه که در ابتدای امر داشته‌اید واقعی بوده است.

اما حتی آن زمان هم می‌دانستید اشتباه می‌کنید. مهم نیست که جهان چقدر پُرهیاهو باشد، مهم نیست که چقدر مشغله پیدا کرده‌اید، همیشه یک چیزی درون شما خواهد بود، ندای درونی که در لحظات آرام زندگی با شما نجوا می‌کند و با سایه‌ی زندگی‌ای که آن را زندگی نکرده‌اید کفر شما را درمی‌آورد. اگر به دقت گوش دهید، هنوز هم می‌توانید صدای آن را بشنوید.

هر کجا را که نگاه می‌کنید، مردمی را می‌بینید که بهانه می‌آورند دنبال آن کاری که برای انجام آن به دنیا آمده‌اند نرفته‌اند. برخی می‌گویند «هنوز کار می‌برد»، در حالی که بقیه با بی‌تفاوتی شانه بالا می‌اندازند و می‌گویند هنوز سعی دارند بفهمند وقتی بزرگ شدند می‌خواهند چه کار کنند. چنین عباراتی به نظر بی‌ضرر می‌آید، اما همه‌چیز است مگر بی‌ضرر بودن. اگر بخواهیم صادق باشیم، خیلی از ما احساس درماندگی می‌کنیم، بدون هدف از یک شغل به شغلی دیگر سرگردان هستیم و مطمئن نیستیم به دنبال چه چیزی برویم یا حتی انتظار چه چیزی را داشته باشیم. ما تقدیر خود را در زندگی پذیرفته‌ایم. تقدیر ما همان‌چیزی است که هست. هرچند نهایت سعی خود را می‌کنیم که به حقیقت ایمان آوریم، اما باز هم آرام و قرار نداریم. جز این تصور مبهم که ما تنها نیستیم چه تسلی دیگری داریم؟

فهرست مطالب کتاب

معرفی
بخش اول: آمادگی
فصل اول: گوش سپردن به زندگی خود
فصل دوم: کارآموزی‌های تصادفی
فصل سوم: تمرین دردناک
بخش دوم: حرکت
فصل چهارم: ساختن پل
فصل پنجم: نقاطِ محوری
فصل ششم: زندگی نمونه‌کارها
بخش سوم: به پایان رساندن
فصل هفتم: شاهکار شما
جمع‌بندی
پیوست
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنر کار کردن
نویسنده
مترجمسالومه خدابخشی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر کار کردن

مهدی علاقه بند
۱۳۹۸/۴/۲۷
یک کتاب تکمیلی بسیار مناسب برای کسانی است که قبلا در حوزه مباحث رسالت، ماموریت و چشم انداز و هدف گذاری مطالعه کرده اند، و تلاش‌های آن‌ها برای پیدا کردن رسالت واقعیشان به نتیجه نرسیده و از روشهای متداول نتیجه خیلی مثبتی براشون حاصل نشده. ولی این کتاب به صورت کاملا واقع بینانه و به دور از شعارزدگی، و گلوگاه‌های این مسیر را به خوبی معرفی راهکارهای خوبی را با ذکر مثالهای واقعی متعدد بیان میکنه. توصیه میکنم یک بار کتاب رو بخونید تا با مفاهیم و مثالها آشنا بشین و برای بار دوم نکات و مثالهای طلایی رو که برای شخص شما نوشته شده پیدا و یادداشت کنید و البته خیلی زود دست به عمل بزنید. اصلا مهم نیست که چقدر در این حوزه اطلاعات دارین، بلکه تنها راهی که شما رو به هدف میرسونه و رسالتتون رو براتون شفاف می‌کنه، اینه که شیرجه بزنید!به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم
رقیه باقری
۱۳۹۸/۳/۱
فوق العاده ست. برای اونایی که نمی‌دونن با زندگی شون چی کار کنن بسیار توصیه میشه. یه مدت حرف از رسالت فردی و... خیلی طرفدار پیدا کرده، به نظرم به جای کلاس‌های پرهزینه‌ای که برگزار می‌کنن این کتاب رو ۲ بار بخونین خیلی خیلی بیشتر جواب میده
ممنون از کتابراه بابت اینچنین کتابهایی که دیدگاه آدم رو نسبت به زندگی تغییر میده، اونم از نوع مثبت😉
علی علیزاده
۱۳۹۸/۳/۴
کار مترجم واقعا واضح و شفاف بود
امیدوارم کتاب‌های ترجمه شده‌ی بیشتری رو از خانم سالومه خدابخشی ببینم
در نهایت یک خسته نباشید و یک دستتون درد نکنه ویژه تقدیم شما
Mehran Zarif
۱۳۹۹/۵/۸
خانم سالومه خدابخشی بعید میدونم کسی بتونه به بدیه شما این کتاب را ترجمه کنه
کاربر ق
۱۳۹۸/۴/۲۰
کتاب خیلی خوبیه. ولی متاسفانه ترجمش اصلا جالب نیست.
Masoud Samadi
۱۳۹۸/۳/۱۱
کتاب بسیار جالب و جدیدیه میتونه راه درستو بهتون نشون بده عالی بود...
reza reza
۱۳۹۸/۳/۹
ترجمه خوب نبود و نیاز به ویراستاری دارد.
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب هنر کار کردن

برای دریافت کتاب هنر کار کردن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.