معرفی و دانلود کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!

عکس جلد کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!

کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! نوشته‌ی کورت تپرواین شما را به سمت تمرکز بر پرورش ذهنتان هدایت می‌کند. این اثر با کمک علم روان‌شناسی راهکارهایی ارائه می‌دهد که بتوانید به آگاهی برسید. آگاهی‌ای که به زندگی‌تان نظم می‌دهد و از طریق آن می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که چه کنید. این کتاب با آموزه‌های خود شما را به سوی «آگاهی» شدن هدایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!

تابه‌حال چیزهای بسیاری در زندگی آموخته‌اید. اکثر مطالب را هم در مدرسه یاد گرفتید چیزهایی مثل قانون نسبیت، جدول اتمی، کارکرد قلب، جبر و مساحت قاره آسیا و ... اما هیچ‌کس به شما یاد نداده است که که چگونه تندرست باشید، چگونه همسری مناسب انتخاب کنید، چگونه خانه‌ی خوبی که می‌خواهید را بخرید و به بیانی دیگر چگونه خودتان باشید. بله خودتان باشید! شاید بپرسید؛ یعنی چه؟ کورت تپرواین (Kurt Tepperwein) کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! (Lebenskünstler leben leichter) را نوشته است تا همین موضوع را به شما یاد بدهد.

نویسنده در این کتاب به سراغ آموزش مفهومی رفته است که برای رسیدن به آن باید از توهم «من» بودن دست بکشید و تبدیل به «آگاهی» شوید. آگاهی چیست؟ یعنی شما باید به این موضوع برسید که همه‌چیز به ذهنیتتان برمی‌گردد. شما همان چیزی می‌شوید که به آن فکر می‌کنید و آگاهانه تصمیم می‌گیرید.شما در هر سنی که باشید، با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنید. در هر دوره زندگی سؤالات و دوراهی‌هایی مقابلتان قرار می‌گیرد که نمی‌دانید با آن‌ها چه کنید. سؤالاتی درباره‌ی زندگی برایتان پیش می‌آید که نمی‌دانید چه جوابی را درباره‌ی آن بپذیرید و همه‌ی این‌ها برای این است که از هوشیار شدن می‌ترسید. قدم نخست برای هشیار شدن این است که خودتان تصمیم بگیرید. به این باور برسید که خودتان آن کسی هستید که باید تصمیم بگیرد نه کسی دیگر.

می‌دانید چه کسی زندگی را برای شما سخت و دشوار می‌کند؟ درست حدس زدید؛ خود شما! شرایط و مشکلات وجود دارد، اما کسی که تصمیم می‌گیرد چگونه با آن برخورد کند خود شما هستید. شما باید یاد بگیرید که زندگی را به خود سخت نگیرید زیرا هستی سخت نیست. گام بعدی این است که فکر کنید استاد زندگی‌کردن هستید در این لحظه به هوشیاری می‌رسید.

هشیار زندگی‌ کردن به معنای آن است که بپذیرید که شما «هستید». حتماً پیش‌آمده که در دوران مختلف زندگی خود پرسش‌هایی نظیر: این رشته بروم یا آن رشته؟ این شغل را انتخاب کنم یا آن یکی را؟ کجا خانه بخرم؟ و ... را از خود کرده باشید. برای پاسخ به این پرسش‌ها شما به عقل و منطقتان رجوع می‌کنید. عقل و منطق دلایلی مثل شأن و موقعیت اجتماعی، درآمد یا لذت را برایتان آورده است؛ اما درونتان حسی دارید که می‌تواند به تمام این سؤال‌ها به‌درستی و سرعت پاسخ دهد. این حس همان آگاهی و هوشیاری است.

بعدازاین مرحله است که می‌آموزید ذهنتان باید واقعیت‌پرداز باشد؛ یعنی شما باید تصور کنید موقعیت شغلی‌ای که حق خود می‌دانید واقعی است و الان دارید همان کار را انجام می‌دهد، خانه‌ی رؤیایی‌ای که همیشه می‌خواستید را واقعی بپندارید و ... . هیچ‌چیز وجود ندارد که نتوانید به آن دست پیدا کنید. فقط باید به‌شیوه‌ای آن را تصور کنید که انگار واقعیت دارد باید در آن ذوب شوید، جوری که انگار شما یکی هستید. یاد بگیرید ذهنتان را پرورش دهید.

گفتنی‌ست کلارا کرمی این اثر را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به کسانی که دنبال تغییر زندگی هستند و می‌خواهند وارد مسیر موفقیت و خودباوری شوند پیشنهاد می‌کنیم.

با کورت تپرواین بیشتر آشنا شویم

کورت تپرواین متولد سال 1932 در آلمان است. او در سال 1973 علی‌رغم موفقیتش از تجارت کناره‌گیری کرد و در پی یافتن علت درد و بیماری‌ها پزشک تجربی شد. سال 1986 مدرک دکتری روان‌شناسی خود را از دانشگاه کلیتن سنت لوئیس آمریکا گرفت و به تدریس در دانشگاه صلح برلین مشغول شد. او از سال 1984 در آکادمی علوم‌انسانی و از سال 1997 در آکادمی بین‌المللی علوم در وادوس مشغول به تدریس است. در همین سال به‌خاطر خدماتش برنده‌ی جایزه‌ی علوم در زمینه‌ی «علم یا فلسفه‌ی درون» شد. کتاب‌های او در زمینه‌ی خودیاری به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. از آثار او می‌توان به کتاب «ذهن خلاق» اشاره کرد. روش ابداعی او راجع به پرورش ذهن در زندگی بسیاری از افراد اثر مثبتی داشته است.

کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! نوشته‌ی کورت تپرواین شما را به سمت تمرکز بر پرورش ذهنتان هدایت می‌کند. این اثر با کمک علم روان‌شناسی راهکارهایی ارائه می‌دهد که بتوانید به آگاهی برسید. آگاهی‌ای که به زندگی‌تان نظم می‌دهد و از طریق آن می‌توانید خودتان تصمیم بگیرید که چه کنید. این کتاب با آموزه‌های خود شما را به سوی «آگاهی» شدن هدایت می‌کند.

در بخشی از کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! می‌خوانیم

یک جمع‌بندی کوتاه می‌کنیم: راه سلامتی و شادابی به‌طور کلی برای همه آشناست اما تنها زمانی به ما کمک می‌کند که در آن گام بگذاریم. این راه از گام‌های کوچک بسیاری تشکیل شده است که هرکدام، ما را کمی به هدف نزدیک‌تر می‌کند. اما هر گامی که برنداریم، ما را از هدفمان دور می‌کند. در واقع باید به دو موضوع دقت کنیم:

نخست، باید اشتباهات را کنار بگذاریم؛ یعنی دقت کنیم که کدام عادات درست نیستند. به‌عنوان مثال، می‌توانند موارد زیر باشند: سیگار کشیدن، نوشیدنی‌های حاوی کولا، لیموناد‌های شیرین، کم‌تحرکی، تنفس سطحی، گفتگو‌های بیهوده، ‌ فعالیت‌های نامناسب، ‌ خانه‌ی نامناسب، لباس‌های غیرطبیعی و نیز خودپنداره‌ی اشتباه. به این ترتیب، خیلی موارد وجود دارد که می‌تواند نادرست باشد. به‌خصوص می‌خواهم به کمبود خواب اشاره کنم. بیشتر افراد، از کم خوابی رنج می‌برند زیرا به رختخواب نمی‌روند و می‌گویند: «یعنی تمام روز فقط همین بوده؟ منتظرم که تازه زندگی شروع شود.» اما اگر حتی چند ساعت دیگر هم بیدار بمانند، فردا خسته و کوفته خواهند بود و بیشتر هم زندگی نکرده‌اند. اگر بخشی بزرگ از مواردی را که متعلق به زندگی ما نیستند رها کنیم، می‌توانیم به بخش دیگر بپردازیم.

می‌توانیم با انجام کارهای درست، یعنی تأمل و تمرکز، آگاهانه زندگی کنیم. تغذیه‌ی جسمی و روحی درستی داشته باشیم، به امور مهم و تعیین‌کننده بپردازیم و گفتگوهای بیهوده و سطحی را کنار بگذاریم. اگر کسی گفتگویی بی‌اهمیت را با شما آغاز کرد یا آن را به موارد مهم برگردانید یا به گفتگو پایان دهید. نگذارید از شما به عنوان سطل زباله استفاده کنند فقط به این دلیل که فردی دیگر می‌خواهد زباله‌هایش را در آگاهی شما خالی کند.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول
فصل 1: خود شما آفریننده‌ی زندگی‌تان هستید
فصل 2: هشیار زندگی کردن
فصل 3: تاج را بر سر بگذارید
بخش دوم
چگونه می‌توان هنرمند زندگی شد
فصل 4: مرحله‌ی اول: شما کارگردان زندگی خود هستید – علت‌های درست را ایجاد کنید
فصل 5: مرحله‌ی دوم: هر چیز و هر کسی موقعیتی برای پیشرفت است - هنرمندان زندگی و سرنوشت
فصل 6: مرحله‌ی سوم: هر کسی می‌تواند در هر زمانی همه چیز را تغییر دهد – در نعمت و فراوانی زندگی کنید
بخش سوم: همراه
فصل 7: تندرستی هنرمند زندگی
فصل 8: شریک زندگی هنرمند زندگی
سخن پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!
نویسنده
مترجمکلارا کرمی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-964-236-371-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند!

برای دریافت کتاب هنرمندان زندگی راحت‌تر زندگی می‌کنند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.