معرفی و دانلود کتاب هواداران دو آتشه

عکس جلد کتاب هواداران دو آتشه
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هواداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هواداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هواداران دو آتشه

تفاوتی ندارد در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید، اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ای است که برای بقای آن به طرفداران خاصی احتیاج دارید، کتاب هواداران دو آتشه از پت فلین، دقیقا همان راهنمایی‌ست که بهتر است برای بهبود اوضاع خود به سراغ آن بروید؛ حتی اگر احساس می‌کنید تعداد طرفدارانی که دارید برای کسب‌وکارتان کافی‌ست! فراموش نکنید که هواداران بیشتر، سود بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت.

درباره‌ی کتاب هواداران دو آتشه

«برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق، نیازی به تغییر کل دنیا ندارید، فقط باید دنیای چند نفر را تغییر دهید!» این جمله، از مهم‌ترین مفاهیمی است که با خواندن کتابِ پیش رو، به آن ایمان خواهید آورد. اعتقاد نویسنده به تئوری «1000 طرفدار واقعی» (1000 True Fans) که توسط کوین کلی (Kevin Kelly) مطرح شده، اساس نگارش این اثر است. در حقیقت گروه طرفداران دو آتشه، خود مانند یک تیم بازاریابی کارکشته و قوی عمل می‌کنند، تا شما را به دیگران بشناسانند، برای شما تبلیغ کنند، جذابیت برند شما را برای دیگران نمایان کرده و در نهایت قادر خواهند بود مشتریان و به اصطلاح هواداران جدیدی را برای شما دست‌وپا کنند. کتاب هواداران دو آتشه (Superfans)، با زبانی گویا و با استناد به مثال‌ها و تجربیات واقعی، بهترین راهنمای شما برای تبدیل مشتریان و دنبال‌کنندگان به هواداران دو آتشه است.

معرفی و دانلود کتاب هواداران دو آتشه

یک گروه موسیقی را تصور کنید که قبیله‌ای از طرفداران را طی سال‌ها فعالیت تشکیل داده است. اگر آلبومی از این گروه به بازار عرضه شود، توسط هواداران خریداری می‌شود، یا اگر کنسرتی برگزار شود، ممکن است هواداران علی‌رغم مسافت‌های طولانی بلیت‌های کنسرت را تهیه کنند و خود را به دیدن خواننده یا گروه موسیقی محبوبشان برسانند. حتی اگر محصولاتی با تصاویری از اعضای گروه محبوبشان وارد بازار شوند، هرطور شده آن‌ها را تهیه و احتمالاً به کلکسیون خود اضافه می‌کنند. در بسیاری از موارد هم این هواداران دو آتشه، در شبکه‌های اجتماعی برای سلبریتی محبوبشان یک صفحه‌ی طرفداری یا اصطلاحاً فن‌پیج تشکیل می‌دهند و با دیگر هواداران ارتباط می‌گیرند. همه‌ی این‌ها تنها به این دلیل انجام می‌شوند که هواداران بتوانند علاقه و وفاداری خود را به سلبریتی‌های موردعلاقه‌شان نشان دهند.

حالا فرض کنید بتوانید مشتریان کسب و کار خود را به هواداران دو آتشه تبدیل کنید تا علاوه بر وفاداری به برند، مشتریان و طرفداران جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند. در این صورت شما یک تیم مارکتینگ قوی و خودجوش خواهید داشت، که تنها با ایجاد یک تعامل اصولی و درست با آن‌ها و نیز با ارائه‌ی خدماتی که دلخواه آنان باشد، تشکیل شده است. در چنین شرایطی، حتی اگر محصول و خدماتی مشابه با خدمات برند شما توسط سایر حاضران در صنعت ارائه شوند، وفاداری مشتریان به برند شما، باعث می‌شود تا همچنان از خدمات شما استفاده کنند. کتاب هواداران دو آتشه با تعریف یک هرم هواداری، راه‌های تبدیل طرفداران و مشتریان عادی به مشتریان فعال، سپس تبدیل آن‌ها به مشتریان دارای تعامل و در نهایت ایجاد گروهی از طرفداران دو آتشه را در اختیار شما قرار داده است. با مطالعه‌ی این اثر خواهید آموخت که تاثیر تعاملات فرد به فرد، بسیار بیشتر از تعاملات بین کسب‌وکارها (B2B) یا تعامل میان کسب‌وکار با مشتری (B2C) است. درواقع همین تعاملات بین‌فردی هستند که می‌توانند طرفداران و مشتریان عادی را به طرفداران دو آتشه تبدیل کنند. شخصی‌سازی خدمات، دسترسی‌ها و حتی پیام‌ها هم در این مسیر بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

این اثر دیدگاه جدیدی از تعامل با مشتریان را در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهد، تا جایی که حتی ممکن است با رعایت اصول مطرح‌شده در آن، تغییرات قابل‌توجهی را در کسب‌وکار مشاهده کرد. با خواندن کتاب هواداران دو آتشه، دیگر به افراد تنها به چشم یک مشتری یا خریدار نگاه نمی‌کنید؛ بلکه می‌دانید در صورت تبدیل شدن آن‌ها به طرفداران دو آتشه، می‌توانید سفیران جدیدی برای برند خود داشته باشید!

کتاب حاضر توسط پت فلین (Pat Flynn) نوشته شده، مجید مجیدی و بهاره طاهری پور آن را ترجمه کرده‌اند و انتشارات ادیبان روز آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب هواداران دو آتشه

  • خواندن این کتاب برای افرادی که به دنبال ایجاد کسب‌وکارهایی هستند که به صورت مستمر جایگاه قابل‌توجهی در صنعت داشته باشند، توصیه می‌شود. قطعاً تحولات بسیاری رخ خواهد داد، اما چیزی که ثابت خواهد ماند این است که ارائه‌ی خدمات ارزشمند به مشتریان و ایجاد تعاملات درست با آن‌ها، باعث برد شما خواهد شد. پت فلین گزینه‌ی بسیار خوبی برای ارائه‌ی راهکارهایی در راستای ایجاد قبیله‌ی هواداران دو آتشه است. (Amy Porterfield، میزبان پادکست مشهور The Online Marketing Made Easy)
  • برای رونق در کسب‌وکارتان، به کتاب هواداران دو آتشه احتیاج دارید. این اثر را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید یک برنامه‌ی دقیق برای ادامه‌ی مسیر خود طراحی کنید. (Michael Stelzner، موسس Social Media Examiner World)
  • صحبت‌های زیادی در رابطه با جذب مخاطب مطرح می‌شوند، اما معمولاً راهکار دقیقی برای انجام این کار ارائه نمی‌شود. تحلیل این که خدمات خوب چگونه می‌توانند کلید اصلی جذب وفاداری مشتریان را در اختیار شما قرار دهد، از اهمیت بالایی برخوردار است. پت فلین راهنمای جامعی را در این زمینه در اختیار مخاطبان قرار داده و خواندن این راهنما حس انگیزه‌ی بالایی را برای ادامه‌ی فعالیت به افراد منتقل می‌کند. (Chris Guillebeau، نویسنده کتاب مشهور The $100 Startup)

کتاب هواداران دو آتشه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به تمامی صاحبان کسب‌وکارها که به دنبال رونق بیشتری هستند یا در ابتدای مسیر قرار دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب هواداران دو آتشه می‌خوانیم

تفکر در مورد اینکه اوضاع در آینده چگونه رقم خواهد خورد، چیزی است که ذهن هر فردی را به خود مشغول کرده است و هرچه بیشتر بتوانید تصویری از زندگی فرد را در صورت اقدام در مسیر پیشنهادی شما، ترسیم کنید، احتمال آن که هوادار شما شود، بیشتر است. این استراتژی دو جنبه دارد: ترسیم تصویری از این آینده که اگر مخاطبان در مسیر پیشنهادی شما حرکت کنند، زندگی برای آنان چگونه خواهد بود و در صورت عدم پذیرش پیشنهاد شما، زندگی‌شان به کدام سمت خواهد رفت.

شما می‌خواهید با گفتن داستانی از زندگی، به مخاطبانتان کمک کنید تا به «سفر در زمان» بپردازند و با به اشتراک گذاشتن داستان افرادی که در گذشته نه‌چندان دور در همین موقعیت بوده‌اند و اکنون پیشرفت کرده‌اند، نشان دهید که با همراهی شما چه دستاوردهایی ممکن است. با این موضوع شروع کنید که اگر مخاطبین در مسیر پیشنهادی شما حرکت نکنند چه می‌شود و تصویری از زندگی بدون وجود شما را برای آن‌ها ترسیم کنید.

برای ساختن آن تصویر نه‌چندان شیرین، اولین کاری که باید انجام دهید شناسایی مسئله‌ای است که برای آن شخص حل می‌کنید. شما به دنبال قضاوت کردن افراد نیستید بلکه تجربه‌ی کنونی مخاطبین را شناسایی کرده و به افراد کمک می‌کنید حتی بیشتر از قبل نسبت به شرایط خود آگاه شوند. برای انجام این کار به طور مؤثر، باید شدت و ضرورت مسئله‌شان را برای آن‌ها تقویت کنید. تقویت مسئله اساساً با این هدف صورت می‌گیرد که برای مخاطب شفاف‌سازی شود در صورت اقدام نکردن چه اتفاقی می‌افتد...

فهرست مطالب کتاب

در ستایش کتاب هواداران دوآتشه
پیشگفتار مترجمان
هدیه‌ی کتاب برای شما
درباره‌ی نویسنده
مقدمه
معرفی: پارادایم هوادار دوآتشه
بخش اول: تبدیل مخاطبین عادی به مخاطبین فعال
فصل اول: Lyrics مخاطبین را بیاموزید!
فصل دوم: یخ‌شکنی کنید!
فصل سوم: بردهای سریع ایجاد کنید
فصل چهارم: دلورین را برانید!
فصل پنجم: هر دست دادنی را پاسخ دهید (برای پاسخگویی به مخاطبین، متعهد باشید)
بخش دوم: تبدیل مخاطبین فعال به جامعه دارای تعامل
فصل ششم: اجازه دهید فرصت پرتاب داشته باشند!
فصل هفتم: اجازه دهید تصمیم بگیرند
فصل هشتم: چالش ایجاد کنید
فصل نهم: درب‌های کارخانه را باز کنید
فصل ده: یک رویداد زنده اجرا کنید
فصل یازده: به جامعه‌ی هواداران خود نام و هویت بدهید
فصل دوازده: هواداران خود را دور هم جمع کنید
فصل سیزده: مخاطبین خود را برجسته کنید
بخش سوم: تبدیل جامعه‌ی طرفداران به قبیله هواداران دوآتشه
فصل چهاردهم: لیموترش‌ها را به خاطر بسپارید! (با مخاطبان خود رابطه شخصی‌سازی‌شده داشته باشید)
فصل پانزدهم: پیام‌های غیرمنتظره بفرستید
فصل شانزدهم: هوادارانتان را درگیر برند خود کنید
فصل هفدهم: دسترسی پلاتینیوم (VIP) پیشنهاد دهید
بخش چهارم: نیمه‌ی تاریک هواداران دوآتشه!
فصل هجدهم: شش تله‌ی پنهان در مسیر خلق هواداران دوآتشه
فصل نوزدهم: اجتناب از جلب‌توجه ناخواسته (حفظ امنیت و آرامش خود و عزیزانتان)
کلام آخر: هواداران دوآتشه، منتظر شما هستند

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هواداران دو آتشه
نویسنده
مترجممجید مجیدی، بهاره طاهری پور
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات310
زبانفارسی
شابک978-622-7592-51-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هواداران دو آتشه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هواداران دو آتشه

برای دریافت کتاب هواداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.