معرفی و دانلود کتاب طرفداران دو آتشه

عکس جلد کتاب طرفداران دو آتشه
قیمت:
۶۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طرفداران دو آتشه

کتاب طرفداران دو آتشه، اثر نویسنده‌ی پرفروش دنیای کسب‌وکار، پت فلین است. نویسنده در این کتاب پرده از رازهای موفقیت بازاریابی مجازی برداشته و با بیانی ساده و کاربردی، به فعالان کسب‌وکار‌های آنلاین کمک می‌کند تا مخاطبان خود را نه به یک مشتری ساده، بلکه به یک طرفدار دوآتشه تبدیل کنند!

درباره‌ی کتاب طرفداران دو آتشه

حتما بارها از تماشای تعداد بالای لایک‌های یک مطلب، یا واکنش و کامنت‌ها نسبت به یک پست اینستاگرامی، شگفت‌زده شده‌اید. ممکن است شما هم از خود پرسیده باشید راه به دست آوردن این‌همه طرفدار چیست؟ پت فلین (Pat Flynn) در کتاب محبوب خود یعنی طرفداران دو آتشه (Superfans)، از فنون محبوبیت و جذب طرفداران واقعی در کسب‌وکار مجازی می‌گوید.

شاید جلب نظر مثبت در شبکه‌های اجتماعی به‌ظاهر کار راحتی بیاید، اما حقیقت آن است که پشت هریک از این اعداد و ارقام، یک ‌کاربر واقعی نشسته است؛ یک مشتری یا یک مخاطب که به‌دست آوردن اعتماد او چندان هم کار راحتی نیست. حقیقت آن است که ورای جهان شبکه‌های اجتماعی نیز، مثل هر دنیای دیگری، مجموعه‌ای از قوانین یکسان نهفته هست؛ قوانینی که با به کارگیری آن‌ها، می‌توان هریک از کاربران را به یک طرفدار دوآتیشه تبدیل کرد! شاید فکر کنید داشتن طرفدار مختص به یک تیم ورزشی یا یک گروه موسیقی باشد، اما اشتباه نکنید، کسب‌وکار‌های موفق صاحبان بزرگ‌ترین طرفداران دوآتشه‌ی دنیا هستند! برای این‌کار، تنها کافی‌ست روش صحیح برخورد با جهان بازاریابی مجازی را به‌خوبی یادگرفته باشید. یادتان باشد این‌جا منظور از طرفدار دوآتشه، یک لایک‌کننده یا حتی یک‌مشتری معمولی نیست. طرفداران شما در فضای مجازی، مبلغان اصلی شما هستند. آن‌ها کالای شما را به دیگران نیز معرفی می‌کنند؛ با دوستان خود درمورد سایت شما گپ می‌زنند و برای شما ایمیل‌های دلگرم‌کننده می‌فرستند. برای این‌کار نیاز نیست سرمایه‌ی خود را در راه تبلیغات گران‌قیمت هدر دهید یا دنیا را به هم بریزید! تنها کافی‌ست با کالا یا خدمات خود، تغییری در زندگی حتی یک نفر ایجاد کنید، آن وقت است که مخاطب شما از یک‌مشتری ساده، به یک مشتری فعال تبدیل شده و طرفداران بعدی را به سمت شما سرازیر خواهد کرد. با همین روش به‌زودی شاهد اجتماع بزرگی از طرفداران دوآتشه‌ی کسب‌وکار خود خواهید بود. کافی‌ست تا سه‌مرحله‌ی اصلی تبدیل مخاطب به طرفدار دوآتشه را یاد بگیرید. به یاد داشته باشید، مهم نیست که یک‌تولید‌کننده‌ی تازه‌وارد هستید یا مدیر یک شرکت بزرگ، قوانین طرفداران دوآتشه، همه‌جا کار می‌کند. پس برای یادگیری فنون جالب بازاریابی مجازی، با کتاب طرفداران دوآتشه همراه باشید.

این کتاب اولین‌بار در سال 2019 وارد بازار نشر جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت نشر برآیند و با ترجمه‌ی صبا سیفی و محبوبه مسیحی در دسترس علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب طرفداران دو آتشه

  • چیزی که من همیشه از پَت فلین به یاد دارم این است که طرفدارانش به او وفادار هستند و من بسیار خوش‌حالم که او رازهای موفقیتش را در این کتاب به همه‌ی ما می‌آموزد و ما می‌توانیم از او یاد بگیریم. (LEWIS HOWES، مجری پادکست The School of Greatness)

  • همه‌ی کسب‌وکارها برای موفقیت به طرفداران نیاز دارند. پَت فلین توصیه‌هایی قدرتمند و قابل اجرا برای جلب‌توجه طرفداران به شما می‌دهد که علاقه، تحسین و احترام آن‌ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد. (MICHAEL HYATT، نویسنده)

  • در کتاب طرفداران دوآتشه، پت فلین نحوه‌ی تبدیل یک دنبال‌کننده به یک مشتری متعهد را نشانمان می‌دهد. من رویکرد سه مرحله‌ای او را دوست داشتم. هر صاحب کسب‌وکار کوچک و تقریباً هر کارآفرینی می‌تواند چنین توصیه‌های کاربردی‌ای را عملی کند. این کتاب پر از ایده‌هایی‌ست که در دنیای واقعی نیز جواب می‌دهند. (summaries.com)

  • به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، فکر کردن در مورد جذب طرفداران می تواند دلهره‌آور باشد، اما با تقسیم کردن این سفر به سه مرحله توسط پت فلین، حالا دسترسی به این هدف، راحت‌تر به‌نظر می‌رسد. (www.charellegriffith.com)

کتاب طرفداران دو آتشه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب پیشنهادی جذاب و آموزنده برای تمامی فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار آنلاین است. کتاب طرفداران دوآتشه همچنین هدیه‌ی ویژه‌ای‌ست به تمامی افرادی که می‌خواهد به‌تازگی فعالیت حرفه‌ای خود را در دنیای شبکه‌های اجتماعی آغاز کنند.

با پت فلین بیشتر آشنا شویم

پت فلین، نویسنده و مدرس شناخته‌شده در دنیای کسب‌وکار آنلاین است. او همچنین صاحب یک وبسایت و پادکست معروف به نام SmartPassiveIncome.com با هدف کمک به رونق کسب‌وکارهای اینترنتی‌ست. ویژگی اصلی فلین در فعالیت حرفه‌ای، کسب تجارب مختلف و آزمون و خطا در راه به‌دست آوردن بهترین نتایج از بازاریابی اینترنتی است؛ به همین دلیل است که او لقب آزمایش تصادف در کسب‌وکار آنلاین (The Crash Test Dummy of Online Business) را برای خود برگزیده. او در کنار چندین کسب‌وکار و تولید پادکست محبوب خود، صاحب کتاب پرفروش وال استریت ژورنال یعنی «آیا پرواز می‌کنه؟» نیز هست. پت فلین اکنون در سن دیگو زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب طرفداران دو آتشه می‌خوانیم

چند سال پیش که قرار بود کنفرانسی را در یک نشست ارائه دهم، همان‌طور که راهی صحنه بودم، پایم به چیزی گیر کرد و روی پله‌ها افتادم. اتفاق چندان بزرگی نیفتاد. اما من به‌جای این‌که تجدیدقوا کنم و مسیر خود را به‌سمت صحنه ادامه دهم، لحظۀ زمین‌ خوردن خود را مثل یک نوار کاست به عقب برگرداندم و قدم‌هایم را یک‌به‌یک به عقب برداشتم و پس از لحظه‌ای توقف، حرکت خود را بدون کوچک‌ترین خطایی از آغاز تکرار کردم و فارغ از هرگونه احساس ناخوشایندی، با هیجان بسیاری برای سخنرانی روی صحنه رفتم.

نکته‌ای که می‌خواستم با این کار نمایشیِ کوچک بیان کنم اگرچه ممکن است کلیشه‌ای به‌ نظر برسد، اما واقعیت دارد این است که در تجارت، شما فقط یک‌ بار فرصت دارید تا مؤثر واقع شوید و این همان نفوذ و تأثیرگذاری اولیه است. به‌طور مشابه، وقتی مخاطبانتان برای اولین‌بار پیدایتان می‌کنند، ممکن است فقط یک ‌بار شانس ارتباط با آن‌ها را پیدا کنید تا با خوشامدگویی گرم از آن‌ها استقبال کنید. قبل از این‌که بخواهند یک برند برتر را جایگزین برند شما کنند. این‌که در جواب سلام کسی به شما و برندتان، لکنت بگیرید یا حتی تپق بزنید، یک مسئله است، اما این‌که سلام آن‌ها را بی‌پاسخ بگذارید، مسئلۀ دیگری است.

برای مثال به دست‌دادن بیندیشید. رفتاری که در عین سادگی، در اغلب کشورها با فرهنگ‌های اجتماعی مختلف، متداول است. دست‌دادن از صمیمی‌ترین حرکاتی است که انسان‌ها هنگام سلام و احوال‌پرسی از خود نشان می‌دهند. حال تصور کنید که در اولین ملاقاتتان با شخصی ناآشنا، به او نزدیک می‌شوید و به نشانۀ احترام دستتان را به‌ سمتش دراز می‌کنید. اما اگر شخص مقابل، بدون هیچ‌گونه واکنشی، با دستانی در جیب و با ظاهری خشک و بی‌روح به شما نگاه ‌کند، چه احساسی خواهید داشت؟

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
در ستایش این کتاب
پیش‌گفتار
مقدمه
بخش 1: تبدیل مخاطبان معمولی به مخاطبان فعال
فصل اول: کلمات مناسب را یاد بگیرید
فصل دوم: ارتباط برقرار کنید
فصل سوم: پیروزی های سریع خلق کنید
فصل چهارم: دِلورین را حرکت دهید
فصل پنجم: به هر حرکتِ دست متقابلاً پاسخ دهید
بخش 2: تبدیل مخاطبان فعال به جامعه‌ای متحد
فصل ششم: اجازه دهید پرتاب کنند
فصل هفتم: بگذارید که تصمیم بگیرند
فصل هشتم: چالشی بسازید
فصل نهم: درهای کارخانه را باز کنید
فصل دهم: یک برنامه اجرا کنید
فصل یازدهم: به آن ها اسم دهید
فصل دوازدهم: آن‌ها را کنار هم جمع کنید
فصل سیزدهم: باعث درخشش آن ها شوید
بخش 3: تبدیل جامعۀ متحد به طرفداران واقعی
فصل چهاردهم: لیموها را به یاد داشته باشید
فصل پانزدهم: پیام های غیرمنتظره بفرستید
فصل شانزدهم: مخاطبانتان را درگیر کنید
فصل هفدهم: شانس پلاتینی بدهید
بخش ۴: بخش تاریکِ داشتن طرفداران واقعی
فصل هجدهم: شش تلۀ پنهانی داشتن طرفداران واقعی و چگونگی دوری از آن ها
فصل نوزدهم: پرهیز از شناخت ناخواسته و حفظ ایمنی
بخش ۵: طرفداران واقعی در انتظار شما هستند
فصل بیستم: دربارۀ درآمد منفعل هوشمند
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طرفداران دو آتشه
نویسنده
مترجمصبا سیفی، محبوبه مسیحی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-600-6466-81-1
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طرفداران دو آتشه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طرفداران دو آتشه

برای دریافت کتاب طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.