معرفی و دانلود کتاب صوتی طرفداران دو آتشه

عکس جلد کتاب صوتی طرفداران دو آتشه
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی طرفداران دو آتشه

مشتری‌هایتان را به طرفداران دو آتشه‌ی خود تبدیل کنید! پت فلین در کتاب صوتی طرفداران دو آتشه به علاقمندان کسب‌و‌کار آنلاین آموزش می‌دهد که چطور مخاطبان را جذب خود کرده و آن‌ها را به مشتریان پروپاقرص محصولات و خدمات خود بدل کنند. استراتژی‌های بازاریابی مجازی و جذب مشتری را به کمک این کتاب می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب صوتی طرفداران دو آتشه

حتماً برای همگی ما پیش آمده که با آنلاین‌شاپ‌ها یا فروشگاه‌های اینترنتی پرطرفداری برخورد کرده‌ایم یا ممکن است گاهی وسوسه هم شده باشیم که از آن‌ها خرید کنیم. کافی است نگاهی به برخی پیج‌های فروشگاهی اینستاگرام بیندازید یا سری به سایت‌های فروش بزنید. لایک‌های چندهزارتایی یا ده‌ها کامنت مثبتی که در این فروشگاه‌ها می‌بینید، نشان از محبوبیت حقیقی آن‌ها بین مشتریانشان دارد. اینجاست که از خودمان می‌پرسیم چه چیزی باعث موفقیت چشم‌گیر این فروشنده‌ها می‌شود؟ کیفیت محصول؟ تبلیغ؟ معرفی جذاب محصولات؟ همه‌ی این‌ها مهم و البته ضروری هستند اما دلیل اصلی موفقیت برخی فروشگاه‌ها و شکست برخی دیگر را می‌توانیم در یک مفهوم خلاصه کنیم: «مشتری‌مداری»! رکن اساسی و پایه‌ی هر کسب‌و‌کاری، جذب و حفظ مشتری است که پت فلین (Pat Flynn) در کتاب صوتی طرفداران دو آتشه (Superfans) شما را با راه و چاه آن آشنا می‌کند.

از دیدگاه نویسنده، برای رسیدن به سود حداکثری و فروش فوق‌العاده، داشتن مشتری کافی نیست. حتی داشتن مشتری‌های هرروزه هم کمکی به شما نمی‌کند. اساساً آن کسی که شما نیاز دارید، مشتری نیست؛ طرفداران دو آتشه است! کسانی که حتی اگر از طریق وب‌سایت‌ها، اینستاگرام یا سایر شبکه‌های مجازی به شما دسترسی نداشته باشند، باز هم راهی برای خرید محصولات شما پیدا می‌کنند.

چه به فروش سنتی یا حضوری اعتقاد داشته باشید و چه بازاریابی مجازی را بپسندید، همواره با مراحلی مانند تبلیغ محصول، جذب مشتری، اعتمادسازی و کسب اعتبار نزد مخاطب و... سروکار دارید. البته فراموش نکنید اجرای این مراحل در فروش مجازی و حضوری متفاوت هستند و هر یک قوانین خاص خود را دارند. در فروش آنلاین، مشتری به کالای مورد نظر دسترسی کامل ندارد، بنابراین، جلب اعتماد او چندان راحت نخواهد بود. با این وجود، فروشگاه‌های مجازی از مزیتی برخوردار هستند که در فروشگاه‌های حضوری نمی‌بینیم. در بازاریابی مجازی، خود مشتریان هم باعث جذب مشتری‌های جدید می‌شوند. چنین مخاطبانی که از آن‌ها به‌عنوان «مشتری فعال» یاد می‌کنیم همان افرادی هستند که پیش از این کالای شما را تهیه کرده‌اند و از آن راضی بوده‌اند. رضایت آن‌ها نسبت به محصولات شما، اعتباری به کسب‌و‌کارتان می‌بخشد که موجب می‌شود مشتریان دیگر هم به سوی شما روانه شوند.

اگر قصد دارید به زودی کسب‌و‌کار مجازی خود را آغاز کنید، اگر مدت‌هاست فروشندگی در فضای مجازی را آغاز کرده‌اید اما هنوز به موفقیت نرسیده‌اید، اگر از فروش محصولات خود راضی هستید اما به دنبال مشتری‌های بیشتری می‌گردید، پیشنهاد ما به شما شنیدن کتاب صوتی طرفداران دو آتشه است. پت فلین در این اثر به شما می‌آموزد از افراد معمولی که تنها برای گشت‌و‌گذار به سایت یا پیج شما سر زده‌اند، مشتری‌های واقعی بسازید. به کمک این کتاب می‌توانید از اصول روانشناختی، اقتصادی و بازاریابی برای رونق فروش خود بهره ببرید.

صبا سیفی و محبوبه مسیحی اثر حاضر را به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات برآیند نیز آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی طرفداران دو آتشه با صدای یاسین اروجی از سوی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر به شما تقدیم می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب طرفداران دو آتشه

  • چیزی که من همیشه از پَت فلین به یاد دارم این است که طرفدارانش به او وفادار هستند و من بسیار خوشحالم که او رازهای موفقیتش را در این کتاب به همه‌ی ما می‌آموزد و ما می‌توانیم از او یاد بگیریم. (لوئیس هاوس، مجری)

  • همه‌ی کسب‌وکارها برای موفقیت به طرفداران نیاز دارند. پَت فلین توصیه‌هایی قدرتمند و قابل‌اجرا برای جلب‌توجه طرفداران به شما می‌دهد که علاقه، تحسین و احترام آن‌ها را برایتان به ارمغان خواهد آورد. (مایکل هیات، نویسنده)

  • در کتاب طرفداران دو آتشه، پت فلین نحوه‌ی تبدیل یک دنبال‌کننده به یک مشتری متعهد را نشانمان می‌دهد. من رویکرد سه مرحله‌ای او را دوست داشتم. هر صاحب کسب‌وکار کوچک و تقریباً هر کارآفرینی می‌تواند چنین توصیه‌های کاربردی‌ای را عملی کند. این کتاب پر از ایده‌هایی‌ست که در دنیای واقعی نیز جواب می‌دهند. (summaries.com)

  • به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، فکر کردن در مورد جذب طرفداران می تواند دلهره‌آور باشد، اما با تقسیم کردن این سفر به سه مرحله توسط پت فلین، حالا دسترسی به این هدف، راحت‌تر به‌نظر می‌رسد. (www.charellegriffith.com)

کتاب طرفداران دو آتشه برای چه کسانی مناسب است؟

کسب‌و‌کار آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت، دغدغه‌ی شما هم هست؟ پس کتاب صوتی طرفداران دو آتشه را هرگز از دست ندهید. این کتاب شما را به سوی یک شغل پردرآمد و موفق در شبکه‌های اجتماعی راهنمایی می‌کند.

با پت فلین بیشتر آشنا شویم

پت فلین، نویسنده و مدرس شناخته‌شده در دنیای کسب‌وکار آنلاین است. او همچنین صاحب یک وبسایت و پادکست معروف به نام SmartPassiveIncome.com با هدف کمک به رونق کسب‌وکارهای اینترنتی‌ست. ویژگی اصلی فلین در فعالیت حرفه‌ای، کسب تجارب مختلف و آزمون و خطا در راه به‌ دست آوردن بهترین نتایج از بازاریابی اینترنتی است؛ به همین دلیل است که او لقب «آزمایش تصادف در کسب‌وکار آنلاین» را برای خود برگزیده. او در کنار چندین کسب‌وکار و تولید پادکست محبوب خود، صاحب کتاب پرفروش وال استریت ژورنال یعنی «آیا پرواز می‌کنه؟» نیز هست. پت فلین اکنون در سن دیگو زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی طرفداران دو آتشه می‌شنویم

ایجاد یک برند موفق و قوی، با حل مشکلات مردم سروکار دارد. گام اول، شناخت مشکلات است و گام دوم، که اغلب مورد غفلت و چشم‌پوشی قرار می‌گیرد، این است که بدانیم مخاطبان ما چگونه مشکلاتشان را مطرح می‌کنند. ادبیات مورد استفاده‌ی آن‌ها در بیان مشکلاتشان، باید محتوای برند ما را بسازد. جِی آبراهام، تاجر و نویسنده‌ای که در دهه‌ی 1970 بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی زودپاسخ را توسعه داد و ما هنوز آن‌ها را به‌کار می‌بریم، می‌گوید: «اگر شما بتوانید مسئله را بهتر از مشتریانتان تعریف کنید، در این صورت، آن‌ها فرض می‌کنند که شما پاسخی برای آن دارید.» وقتی یک مشتریِ پنهانی، دقیقاً درباره‌ی آنچه درگیرش است از شما می‌شنود، به‌نوعی که بتواند با آن ارتباط برقرار کند، با خود می‌گوید: «آن‌ها من را درک می‌کنند و می‌فهمند.» این یک اسلحه‌ی قدرتمند است تا شما را از سایر رقبایی که در انتظار توجه مشتریان پنهانی خود هستند، متمایز کند. متنی مناسب با جامعه‌ی مخاطب خود بخوانید؛ آن‌گاه مردم جذب و همراه شما می‌شوند، زیرا قرار است آن‌ها را فعال کنید.

اگر قصد دارید که از مخاطبانتان، طرفداران دوآتشه بسازید، متن انتخابی شما چیست؟ این متن باید شامل کلماتی باشد که شما برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می‌کنید؛ افرادی که علاوه ‌بر محاوره‌های تصادفی یا ملاقات‌های خیابانی باید در ایمیل‌ها، مقالات وبلاگ، ویدئوها، پست‌های فیسبوک، سخنرانی و کنفرانس‌های شما حضور داشته باشند. استفاده از ادبیات مناسب، نشانه‌ی بارز اهمیت ‌دادن شما به مخاطبانتان است تا حدی که به زبان آن‌ها سخن بگویید.

در کسب‌وکار من، صحبت ‌کردن به زبان مخاطبِ هدف، به‌شدت مهم است. من همیشه به ادبیات مورد استفاده‌ی مردم در دیدارهای حضوری، ایمیل‌ها، فیسبوک و اینستاگرام توجه خاصی دارم تا خودم بتوانم در پاسخ دادن از ادبیات آن‌ها استفاده کنم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
3 دقیقه
سخن ناشر
12 دقیقه
در ستایش این کتاب
14 دقیقه
پیش‌گفتار
41 دقیقه
مقدمه
4 دقیقه
بخش یک: تبدیل مخاطبان معمولی به مخاطبان فعال
18 دقیقه
فصل اول: کلمات مناسب را یاد بگیرید
22 دقیقه
فصل دوم: ارتباط برقرار کنید
17 دقیقه
فصل سوم: پیروزی های سریع خلق کنید
13 دقیقه
فصل چهارم: دِلورین را حرکت دهید
16 دقیقه
فصل پنجم: به هر حرکتِ دست متقابلاً پاسخ دهید
8 دقیقه
بخش دو: تبدیل مخاطبان فعال به جامعه‌ای متحد
11 دقیقه
فصل ششم: اجازه دهید پرتاب کنند
16 دقیقه
فصل هفتم: بگذارید که تصمیم بگیرند
14 دقیقه
فصل هشتم: چالشی بسازید
21 دقیقه
فصل نهم: درهای کارخانه را باز کنید
15 دقیقه
فصل دهم: یک برنامه اجرا کنید
13 دقیقه
فصل یازدهم: به آن‌ها اسم دهید
16 دقیقه
فصل دوازدهم: آن‌ها را کنار هم جمع کنید
26 دقیقه
فصل سیزدهم: باعث درخشش آن ها شوید
9 دقیقه
بخش سه: تبدیل جامعۀ متحد به طرفداران واقعی
14 دقیقه
فصل چهاردهم: لیموها را به یاد داشته باشید
17 دقیقه
فصل پانزدهم: پیام های غیرمنتظره بفرستید
23 دقیقه
فصل شانزدهم: مخاطبانتان را درگیر کنید
33 دقیقه
فصل هفدهم: شانس پلاتینی بدهید
3 دقیقه
بخش چهار: بخش تاریکِ داشتن طرفداران واقعی
29 دقیقه
فصل هجدهم: شش تلۀ پنهانی
21 دقیقه
فصل نوزدهم: پرهیز از شناخت
14 دقیقه
بخش پنج: طرفداران واقعی
3 دقیقه
فصل بیستم: دربارۀ درآمد منفعل هوشمند
2 دقیقه
دربارۀ نویسنده
1 دقیقه
پشت جلد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی طرفداران دو آتشه
نویسنده
مترجمصبا سیفی، محبوبه مسیحی
راوییاسین اروجی
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی طرفداران دو آتشه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی طرفداران دو آتشه

برای دریافت کتاب صوتی طرفداران دو آتشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.