معرفی و دانلود کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون

عکس جلد کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون

کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون، از مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان، شما را با اولین بازیکن سیاه پوست بیسبال آشنا می‌کند. این کتاب توسط انتشارات آموزشی Saddleback تهیه و تولید شده و سبک محتوای آن کمیک است.

درباره زندگینامه تصویری جکی رابینسون:

سال 1947 در استادیوم ایبت در بروکلین آمریکا، مردی سیاه پوست به نام جکی رابینسون (Jackie Robinson) در وسط زمین تنها ایستاده بود. وی اولین آفریقایی - آمریکایی‌ست که توانست با حضور در سطح اول بیسبال دنیا، سد عدم حضور سیاه پوستان در ورزش را بشکند و راه را برای سایر مردم سیاه پوست دنیا باز کند. جکی رابینسون در مدت ده سال در تیم بروکلین دادجرز، از مانع تبعیض نژادی برای رنگین پوستان گذشت و جهان ورزش را دستخوش تغییرات بزرگی نمود. این کتاب با تصاویری جذاب زندگینامه‌ی هیجان‌انگیز وی را شرح می‌هد.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های بیوگرافی تصویری بزرگان:

از ویژگی‌های این مجموعه می‌توان به سریع خواندن مطالب و درک راحت آن‌ها اشاره کرد. همچنین این مجموعه به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان ویژگی‌ها و وقایع تاریخی را آموزش می‌دهد. آثار بیوگرافی تصویری بزرگان، شما را به سمت مرزهای جدید هدایت می‌نماید، اکتشافات دانشمندان را شرح می‌دهد، با بی‌عدالتی‌ها و پیش داوری‌ها وارد جنگ می‌شود و مرزهای هنر و خلاقیت را در هم می‌شکند.

از دیگر ویژگی‌های برجسته این مجموعه استفاده از تصاویری با کیفیت بالا و شکل‌های کاملا رنگی است. همچنین گفتگوها و متن‌های غیرتخیلی و واقعی به همراه شخصیت‌های نام‌آور و مشهور جهان را در تمامی صفحات آن‌ها مشاهده خواهید نمود. بدون شک مطالعه این مجموعه همه‌ی شما به خصوص دانش‌آموزان را به علم و زندگی بزرگان علاقه‌مند خواهد کرد.

کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام نوجوانانی که به مطالعه‌ی زندگینامه‌ی مشاهیر و بزرگان جهان علاقه دارند، لذت‌بخش خواهد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون

برای دریافت کتاب زندگینامه تصویری جکی رابینسون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.