معرفی و دانلود کتاب و عشق، تنها عشق

عکس جلد کتاب و عشق، تنها عشق
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب و عشق، تنها عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب و عشق، تنها عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب و عشق، تنها عشق

کتاب و عشق، تنها عشق رمانی عاشقانه به قلم لیلا احمدزاده توفیقی است. در این اثر خواندنی مخاطب ماجرای عاطفی جذابی خواهید بود که میان دختری به نام نازنین و مردی به اسم محمد، درمی‌گیرد.

درباره کتاب و عشق، تنها عشق

لیلا احمدزاده توفیقی در کتاب و عشق، تنها عشق به روایت داستان عاشقانه‌ی جذابی پرداخته که در بطن خود، حاوی بصیرت‌های جامعه‌شناختی و روانشناسانه‌ی درخور توجهی است. شخصیت مرکزی این رمان «نازنین شکیبا» نام دارد؛ دانشجویی جوان که در رشته‌ی ادبیاتِ دانشگاه تهران، در مقطع کارشناسی ارشد، تحصیل می‌کند. روایتِ کتاب در شب تولد این دختر روشنفکرِ امروزی آغاز می‌شود. در صحنه‌ی ابتدایی رمان نازنین و دوستانش، رؤیا و شقایق، را می‌بینیم که مقابل درب دانشکده جمع شده‌اند و درباره‌ی موضوعی به ظاهر خنده‌دار، سرگرم جرّوبحثند. ماجرا از این قرار است که این سه دوست، بناست به مناسبت تولد نازنین، دورهمی‌ای با حضور همکلاسی‌هایشان در دانشکده ترتیب دهند. در این میان، بین آن‌ها اختلاف می‌افتد که آیا باید برای این دورهمی از «هادیان»، پسر مذهبی کلاس، دعوت کنند یا نه. البته که در نهایت تصمیم به دعوت او می‌گیرند. اما همانطور که انتظار می‌رود، از او جواب رد می‌شنوند! باری، روز می‌گذرد و شب تولد نازنین فرا می‌رسد. دست بر قضا، درست در همین شب، نازنین دچار سانحه‌ی رانندگی شده، و به تبع آن، به عنوان مقصر، از سوی دادگستری محکوم به کار کردن به عنوان «جایگزین» در مدرسه‌ای دبستانی می‌شود. این حکم آشنایی نازنین با «محمد ستوده»، دیگر شخصیت اصلی کتاب را رقم می‌زند؛ آشنایی‌ای که به مرور زمان، منجر به شکل‌گیری عواطفی پیچیده در نازنین و محمد می‌شود.

اغلب حجم کتاب و عشق، تنها عشق به واکاوی رابطه‌ی دو شخصیت مرکزی رمان، محمد و نازنین، اختصاص یافته است. با این حال، این امر ابداً موجب ملال‌انگیزی اثر نشده. چرا که روایت و شرحِ این رابطه با چنان ظرافت و مهارتی صورت گرفته که خواننده را تا پایان با داستان همراه می‌کند.

کتاب و عشق، تنها عشق به همت نشر آئی‌سا به انتشار رسیده و در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار گرفته است.

کتاب و عشق، تنها عشق مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌ها و رمان‌های عاشقانه و دنبال‌کنندگان ادبیات امروز ایران مخاطبین اصلی کتاب و عشق، تنها عشق از لیلا احمدزاده توفیقی هستند.

در بخشی از کتاب و عشق، تنها عشق می‌خوانیم

محمد درحالی‌که به خاطر جابه‌جا کردن بسته‌‌های سنگین مواد غذایی در عضلاتش احساس کوفتگی می‌­کرد و به خاطر کم‌خوابی و یا بهتر بگویم بی‌خوابی چند روز اخیر خسته بود، پس از دور شدن وانت، از در سبز رنگ، وارد مسجد شد و بر روی سکوی کنار دیوار که با سقفی کوچک از تابش خورشید در امان مانده بود نشست و سرش را به دیوار تکیه داد و به رفت‌و‌آمدهای مقابلش چشم دوخت. دخترها و پسرهای جوانی که در آن وقت سال و نزدیک به امتحانات پایان ترم دل از فضای آرام و شاد دانشکده کنده بودند و خودشان را درگیر رسیدگی به مشکلات مردم محروم کرده بودند او را به یاد گذشته خودش می‌­انداخت.

خوب به یاد داشت که سومین سال دانشگاه برای دومین بار دقیقا در همین فصل وارد همین مسجد شده بود. طعم شیرین یاد دادن ریاضی به بچه‌هایی که استعدادشان سرکوب شده بود، برای یک دانشجوی سال سوم ریاضی چیزی نبود که بتواند آن را نادیده بگیرد. پس برای بار دوم به آنجا آمده بود تا هر کاری که از دستش برمی‌­آمد را برای ‌آن‌ها انجام دهد. هزاران ایده و فکر در سرش بود و دلش پر بود از شوق کمک. اما تمام فکرهایش یک روز پس از نماز مغرب و عشاء از سرش پرید. می‌­توانست شفاف و واضح آن روز را به خاطر بیاورد که پس از خواندن نماز عشاء با همان لباس‌‌های خاکی و صندل کهنه قهوه‌‌ای‌اش درحالی‌که چندین روز بود محاسنش را اصلاح نکرده بود از مسجد بیرون زده بود تا کلاس درس ریاضی را پس از نماز عشاء برای بچه‌ها برگزار کند که به ناگاه دختری ریز جثه با صورتی سفید و چشمانی خندان و چادری را دیده بود که وارد بخش زنانه می­‌شد با انبوهی از کاغذهای رنگی و چسب و وسایل کاردستی در دست.

محمد خوب به یاد داشت که پس از آن لحظه دیگر هیچ نفهمیده بود و دیگر هیچ چیز حتی خواندن و تدریس ریاضی و رفتن به دانشگاه هم خوشحالش نکرده بود. از آن لحظه به بعد تنها و تنها و تنها یک چیز را در ذهن می‌­پروراند و آن بودن در کنار لیلا دانشجوی سال دوم رشته علوم تربیتی دانشگاه خودشان بود. محمد چشمانش را بست و تصویر لیلا از هر زمان دیگری واضح تر مقابل دیدگانش نقش بست که کنار همان حوض وسط حیاط مسجد نشسته بود و با دلسوزی به حرف زنی که برای دریافت کمک به مسجد آمده بود گوش می­‌کرد. آن نگاه خندان و سرشار از مهر هنوز هم می‌­توانست قلب محمد را زیر و رو کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب و عشق، تنها عشق
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات371
زبانفارسی
شابک978-622-646282-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب و عشق، تنها عشق

F
۱۴۰۲/۲/۲۰
یه کتاب با حس و حال عالی و بی نظیر که توش هم تکی بیت‌های قشنگ داشت هم نشون دهنده ایمان به خدا بود و هم نشون دهنده نثری زیبا و روان، خیلی لذت بردم
سمیه پارسایی
۱۴۰۲/۷/۴
عالی بود. من واقعا دیدگاهم نسبت به بچه‌های کار عوض شد.
مریم صادقی
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داستان روان وزیبایی باپایانی زیباتر داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب و عشق، تنها عشق

برای دریافت کتاب و عشق، تنها عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.