معرفی و دانلود کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی

عکس جلد کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی
قیمت:
120000 تومان - 12.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی

یگانه مصححی در کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی، شیوه‌های بازاریابی اینترنتی را که خود بنابر پنج سال تجربه‌ی مداوم در این حوزه‌ کسب کرده است، به علاقه‌مندان این حوزه می‌آموزد. اگر می‌خواهید در بازاریابی اینترنتی محصولاتی که دارید خودکفا شوید، می‌توانید از این کتاب کمک بگیرید.

درباره‌ی کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی

دیجیتال مارکتینگ حوزه‌ای است که امروزه توجه افراد بسیاری در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. از افسانه‌هایی که درباره‌ی درآمدهای میلیاردی از طریق دیجیتال مارکتینگ ساخته‌اند گرفته تا راهکارهایی مفید برای فروش بهتر، در هر جمعی که وارد می‌شویم احتمال دارد که این بحث‌ها به گوشمان بخورد.

یگانه مصححی در کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی، تمام نکات مهم در ارتباط با راه‌اندازی سیستم فروش اتوماتیک در وب‌سایت را مطرح می‌کند. ضمناً او در این کتاب به فکر کسانی که فرصت زیادی برای مطالعه ندارند هم بوده است. در پایان کتاب چک‌لیست‌هایی آمده است که به کمک آن‌ها می‌توان مرور سریعی بر مباحث کتاب داشت.

کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی به ما می‌آموزد چطور می‌توانیم با ساخت یک وبلاگ برای وب‌سایتمان و طراحی و تولید محتوا برای آن، مشتری‌ها را جذب کنیم و فروش موفقی داشته باشیم. این کتاب تکنیک‌های بالا بردن بازدیدکنندگان وب‌سایت و بالا بردن ترافیک آن را بررسی می‌کند.

کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی را انتشارات دیباگران تهران با هدف فراهم کردن محتوای آموزشی تخصصی در زمینه‌ی بازاریابی منتشر کرده است.

کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی مناسب چه کسانی است؟

مخاطبان کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی، علاقه‌مندان به دیجیتال مارکتینگ و تمام کسانی هستند که قصد دارند با آموزش اصول این مباحث به سمت کسب درآمد از این حوزه حرکت کنند.

با یگانه مصححی بیشتر آشنا شویم

یگانه مصححی، متولد سال 1377، چندین سال است که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ و سئو فعال است. او مدیر آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرصت، مدرس و مؤلف کتاب در حوزه‌ی بازاریابی است. ازجمله دوره‌ها و وبینارهایی که یگانه مصححی در آن‌ها تدریس کرده است، می‌توان به این موارد اشاره کرد: تبلیغ‌نویسی در ویدئو (تکنیک‌های میلیاردی)، گوگل ادز و هشت استراتژی قدرتمند در سئو.

در بخشی از کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی می‌خوانیم

پیدا کردن ایده‌های جدید محتوای رسانه‌های اجتماعی هنگامی که مجبور هستید هر روز چیزی را در چندین سیستم عامل ارسال کنید، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ اما محتوای تازه و باکیفیت که توجه کاربران را به خود جلب کرده و آن‌ها را مطلع نگه دارد، مهم است.

مردم از دیدن مواردی که بعد ارسال می‌کنید بسیار هیجان‌زده خواهند شد، که این امر باعث می‌شود آن‌ها با پست‌های شما درگیر شوند و شاید حتی مشتری شما شوند. با این ایده‌تقلبی از ایده‌‌های محتوا برای هر یک از سیستم‌عامل‌های اصلی اجتماعی، از خط مقدم جلوتر خواهید بود و دیگر هرگز خود را در تقویم محتوای خالی خیره نمی‌بینید.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: فروش اتوماتیک با بلاگ‌سایت
فصل دوم: اصول بازاریابی محتوا برای بلاگ‌سایت
فصل سوم: هدف‌گیری مشتریان
فصل چهارم: ساخت بانک ایده محتوا
فصل پنجم: طراحی و تولید محتوای بلاگ
فصل ششم: تزریق بازاریابی درون محتوا
فصل هفتم: انتشار و رشد سیستم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-622-218-450-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
120000 ت - 12.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی

برای دریافت کتاب وبلاگ نویسی و تولید محتوی با هدف بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.