معرفی و دانلود کتاب وحشی

عکس جلد کتاب وحشی
قیمت:
55500 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وحشی

در کتابخانه‌ی عمو تیتو، کتاب‌ها نه تنها حرکت می‌کنند؛ بلکه خود تصمیم می‌گیرند که توسط چه کسی خوانده شوند. خوان بیورو در کتاب وحشی، داستان پسری را تعریف می‌کند که باید از راز این کتابخانه‌ی جادویی سردربیاورد و کتابی را پیدا کند که از همه‌ی کتاب‌های دیگر، سرکش‌تر و چموش‌تر است.

درباره‌ی کتاب وحشی

ما همیشه به کتاب‌هایی لقب جادویی می‌دهیم که برایمان جذاب بوده‌ و ما را در داستان خود غرق کرده‌اند؛ اما در داستان کتاب وحشی، واقعا با کتاب‌های جادویی سروکار داریم؛ کتاب‌هایی که حرکت می‌کنند، سرکشی و فرار می‌کنند و خود تصمیم می‌گیرند که چه کسی آن‌ها را بخواند.

در کتاب وحشی، تابستان از راه رسیده و خوان برنامه‌های مهیجی برای گذراندن آن ریخته است؛ اما ناگهان همه چیز تغییر می‌کند و اوضاع به خواست او پیش نمی‌رود. پدر و مادر خوان تصمیم می‌گیرند از یکدیگر جدا شوند و او مجبور می‌شود به خانه‌ی عمو تیتو نقل مکان کند؛ خانه‌ای با یک کتابخانه‌ی خیلی بزرگ. اوایل حضورش در کتابخانه‌ی عمو تیتو گم می‌شد و باید زنگی را به صدا درمی‌آورد تا عمو تیتو او را پیدا کند؛ اما با گذشت زمان، خوان کم کم به کتابخانه عادت کرد و با کتاب‌های آن جا دوست شد. حالا مأموریت خوان این است که کتاب وحشی را پیدا کند؛ کتابی که رازی مهم در لابلای صفحات آن پنهان شده؛ اما هیچ‌گاه دم به تله نداده و همیشه از پیدا شدن طفره رفته است.

خوان بیورو در کتاب وحشی (The Wild Book)، واقعیت را با تخیل می‌آمیزد و داستان جذابی را تعریف می‌کند که شاید روزی برای خود او رخ داده است؛ شاید او نیز روزی در این کتابخانه به دنبال کتاب وحشی گشته و از آن پس زندگی‌اش دچار تغییر شده است.

نکوداشت‌های کتاب وحشی

- این کتاب به اندازه‌ی خود تیتو، عجیب و غریب و سرشار از عشق به کتاب است. (The Wall Street Journal)
- من به خوانندگان جوانی که می‌خواهند این کتاب را مطالعه کنند، حسادت می‌کنم. (دیوید گونزالس، Skylight Books)
- این اثر یک نوشته‌ی جذاب درمورد جادوی کتاب‌ها و مطالعه است. (کلر فوستر، Foreword Reviews)
- این کتاب بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. اگر به کتاب‌ها علاقه دارید و اگر به کتاب‌هایی درمورد کتاب‌ها علاقه دارید، این کتاب برای شما، در هر سنی باشید، جذاب خواهد بود. (Book Riot's All the Books Podcast)

کتاب وحشی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب نوجوانان رده‌ی سنی بالای 12 سال است. همچنین کسانی که به خواندن داستان و رمان عجیب و معمایی علاقه دارند، این کتاب را جذاب خواهند یافت.

با خوان بیورو بیشتر آشنا شویم

خوان بیورو (Juan Villoro) نویسنده و روزنامه‌نگار مکزیکی است که از افراد شناخته شده در کشور‌های آمریکای لاتین به شمار می‌آید. بیورو، پس از دریافت جایزه‌ی هرالد به واسط‌ی رمان El testigo، به شهرتی بیش از پیش رسید. از آثار او می‌توان به «صخره»، «سرگیجه‌ی افقی» و «کتاب وحشی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب وحشی می‌خوانیم

آن شب دوباره یک قاشق آهن خوردم. نمی‌توانستم مامان را ناامید کنم. ماده‌ی سیاه‌رنگ مثل همیشه مزه‌ی حال‌به‌هم‌زنی داشت. خوشبختانه آب‌نبات‌های رازیانه‌ای کاتالینا را داشتم. مزه‌ی آبنبات‌ها باعث می‌شد به چیزهای خوب و آرامش‌بخش فکر کنم. چیزهایی که بهم یادآوری می‌کردند همه‌چیز می‌تواند روبه‌راه شود.

روز بعد آهن را یادم رفت بخورم، اما آب‌نبات رازیانه‌ای را نه.

عمو گفته بود کتاب‌ها حرکت می‌کنند اما حقیقت نداشت. اسم چندتا را حفظ کردم، دقت کردم جایشان کجاست و در طول چند روزی که بهشان سر زدم، دیدم همان جا مانده‌اند.

با این حال، وقتی خواستم دنبال چیزی بگردم که شاید کاتالینا خوشش بیاید، اتفاق عجیبی افتاد. قسمت «پرندگان بهشتی» سر جایش بود، اما کتاب مرغ دالماسی را که معمولاً اول همین‌ بخش بود، پیدا نکردم. در قسمت «هواپیماها و چتربازها» هم همین اتفاق افتاد؛ ساعت‌ها دنبال بمباران آدامس بادکنکی گشتم که قبلاً جایش را دقیق مشخص کرده بودم.

چه اتفاقی داشت می‌افتاد؟ عمو گفته بود قبلاً هم که آن جا آمده بودم، کتاب‌ها تکان خورده بودند. این‌دفعه فقط بعد از رفتنم به داروخانه چنین اتفاقی افتاد. یعنی کاتالینا آن‌قدر رویم تأثیر گذاشته بود که من هم روی کتاب‌ها تأثیر گذاشته بودم؟ چیزی از او بهم سرایت کرده بود یا نیرویی را در من بیدار کرده بود که به نظر می‌رسید از بین رفته؟

همه‌چیز خیلی عجیب و خیلی جالب بود.

فهرست مطالب کتاب

جدایی
بطری آهن
عمو تیتو
کتاب‌هایی که جایشان را عوض می‌کنند
دواهای داروخانه
نیرویت را کنترل کن
قصه‌ی یک کتاب همیشه یک‌جور باقی نمی‌ماند
کتاب‌های سایه
کتاب وحشی
قصه پاک می‌شود
دشمن
کتابِ دزد
شاهزاده دستور می‌دهد
تیتو رمان می‌پزد
کاتالینا در کتابخانه
زمان و بیسکویت‌ها
موتورهایی که صدا نمی‌دهند
اشعه‌ی زیگزاگی
باشگاه سایه‌
یک طعمه‌ی آبدارتر
چیزی که بعد از یک پایان شروع می‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وحشی
نویسنده
مترجمسارا یوسفی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات212
زبانفارسی
شابک978-600-462809-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
55500 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب وحشی

آنه
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتاب خیلی قشنگی بود عمو تیتو واقعا شخصیت دوست داشتنی داشت و پایان واقعا جالبی داشت
سهیل اسماعیلی
۱۴۰۱/۶/۱۶
داستان جالبیه برای کودکان و نوجوانان
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب وحشی

برای دریافت کتاب وحشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.