معرفی و دانلود کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

عکس جلد کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه
قیمت:
۵۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه داستانی معمایی و هیجان‌انگیز از سر آرتور کانن دویل است. هلمز و واتسون در این اثر سعی دارند رفتار عجیب یک لرد ثروتمند را رمزگشایی کنند... .

درباره‌ی کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

کارآگاه معروف انگلیسی و دستیارش در دفتر کار مشغول گفتگو بودند. البته اینکه بگوییم هلمز با شدت و حرارت درباره‌ی پرونده‌های گذشته سخنرانی می‌کرد و واتسون هم مانند یک شنونده‌ی صبور به سخنان او گوش می‌داد توصیف دقیق‌تری است. در صحبت با شرلوک هلمز شما هیچوقت نمی‌توانید حدس بزنید این گفتگو به کجا کشیده می‌شود و به همین دلیل جان واتسون از پرسش او راجع به مسابقه‌ی اسب‌دوانی تعجب نکرد. اما اگر موکل بعدی، خدمتکار لردی ثروتمند باشد که جنون برنده شدن در این مسابقه او را دیوانه کرده چطور؟ با تیم درخشان آرتور کانن دویل در کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه (The Adventure of Shoscombe Old Place) همراه شوید تا راز معمایی هیجان‌انگیز را کشف کنید.

آقای ماسون مردی بلندقامت، جدی و مربی پرورش اسب است که بعد از مراجعه به دفتر هلمز، ادعا می‌کند کارفرمای او لرد رابرتز نوربرتون در وضعیت روانی بدی به سر می‌برد. این مرد نجیب‌زاده و خواهرش ساکن املاک سرسبز و معروف شوس کومبه هستند. ماسون می‌گوید که اربابش تمام دارایی خود را بر اسب محبوبش شرط‌بندی کرده و در صورت باخت کاملا ورشکست می‌شود. او به دنبال راهی برای برنده شدن لرد نوربرتون است، اما شرلوک هلمز از پذیرفتن پرونده سرباز می‌زند چون او نه یک دکتر اعصاب، بلکه کارآگاهی جنایی است.

مرد مسن که برخلاف آرامش اولیه هر لحظه مضطرب‌تر می‌شود، فاش می‌کند که اربابش به عمل ناشایست نبش قبر دست زده است. قهرمان زیرک سر آرتور کانن دویل با این جمله به مشکلات لرد رابرتز نوربرتون علاقه‌مند می‌شود. او و واتسون تصمیم می‌گیرند این پرونده را قبول کنند و به این ترتیب معمای کتاب صوتی کتاب شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه آغاز می‌شود ... .

اقتباس از کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی مختلفی با اقتباس از ماجراهای این کارآگاه طعنه زن و شوس کومبه ساخته شده است که در اینجا به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

- درام رادیویی آمریکایی در سال 1931، 1941 و 1948، ساخته شده توسط ادیت مایزر
- سریالی تلویزیونی در سال 1990 با بازی جرمی برت
- قسمتی از مجموعه‌ی رادیویی BBC که از سال 1989 تا 1998 پخش می‌شد
- بخشی از سریال رادیویی آمریکا در سال 2006 ساخته شده توسط M. J. Elliott

کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی به نوجوانانی که از داستان‌های جنایی، معمایی و هیجان‌انگیز لذت می‌برند پیشنهاد می‌شود.

با سر آرتور کانن دویل بیشتر آشنا شویم

این نویسنده انگلیسی در سال 1859 در ادینبرگ اسکاتلند به دنیا آمد. او پزشکی خواند و دکتر شد، اما فقط مدت کوتاهی به شغل طبابت پرداخت. قسمتی از شخصیت کارآگاه باهوش هولمز از یکی از معلمان دویل برای استفاده دقیق او از دلایل و مشاهداتش شکل گرفت. هولمز، دستیار ناشی او، دکتر واتسون و دشمن شرورش، پروفسور موریاتی بعضی از شخصیت‌های معروف در تاریخ ادبیات هستند.

سرانجام سر آرتور کانن (Arthur Conan Doyle) دویل از نوشتن درباره هولمز خسته شد و یک داستان نوشت که کارآگاه در آن غرق شد. اما اعتراض مردم آن قدر زیاد بود که مجبور شد در یک داستان دیگر هولمز را زنده کند. جالب است بدانید او به خاطر فعالیت‌هایش در جنگ بویر در سال 1902 صاحب عنوان سِر شد.

در بخشی از کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه می‌شنویم

هلمز یک دفعه از جایش بلند شد و ایستاد. آقای ماسون هم با سرعت حرفش را ادامه داد: آقای هلمز! باور کنید دیروز بعد از اینکه براتون نامه رو فرستادم پیداش کردم. دیروز لرد رابرتز رفت لندن. من و استفان هم از موقعیت استفاده کرده و به مرداب رفتیم. به جز اون گوشه‌ای که جسد قرار داشت همه چیز مثل قبل بود.

- حتما سریع به پلیس خبر دادید، درسته؟

آقای ماسون پوزخندی زد و گفت: فکر نمی‌کنم این موضوعب رای پلیس جذابیتی داشته باشه. درواقع فقط یه جمجه وچند استخون مومیایی شده بود که حداقل هزار سال قدمت داشتنو. من قبلا به سرداب رفته بودم اما حاضرم قسمت بخورم هیچکدوم از اون استخون‌ها قبلا اونجا نبودن. استفان هم حاضره شهادت بده. استخون‌ها رو گوشه‌ی سرداب ول کرده بودن و روشون یه پارچه انداخته بودن... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ
51 دقیقه
شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه
نویسنده
مترجمامین توکلی
راوینوید نوروزی
ناشر چاپیانتشارات آبشن
ناشر صوتینشر صوتی کتاب‌های درگوشی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

نرمین صوفی
۱۴۰۱/۵/۲۳
نسبت به کاخ ابی گرنج. وعینک دورطلایی. دومین کله پیترسیاهسه چهارم گمشده. ضعیفتربودصدای راوی خوب بود ولی این حجم ازهیجان که تو صداشون بود بنظرم زیاد بامحتوای کتاب تناسب نداشت میتونست خیلی بهترباشه وخیلی خلاصه شده بود درکل برای‌ی بار گوش دادن خوبه اماطوری نیس که تو خاطر شنونده حک بشه من سری کارهایکه و بالااسم بردمو شنیدم باید بگم گروه ماه اوا کارشون حرف نداره من بعد ازشنیدن عینک دور طلایی بعد ازیک سال هنوز کل داستان با جزئیات تو ذهنم مونده و بارها و بارها همه رو گوش دادم
بهنوش خسروی مقدم
۱۴۰۲/۲/۹
صدا و لحن راوی مناسب نبود بیشتر روخوانی بود بدون احساس واقعی و در تمام مدت به جای شخصیت هلمز تصنعی و هیجان زده سخن می‌گفت بیشتر هولمز را یک آدم عجول نشان می‌داد که هر لحظه ذوق زده میشد. روایت ایشان خسته کننده و فاقد جذابیت بود...
لیدا دشتبان
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
شرلوک هلمز همیشه با داستان هایش من رو غافلگیر میکنه من که خیلی دوستش داشتم هم گوینده‌ها هم صداگذاری عالی بود ممنون از کتابراه
naghmeh sh
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
من امتیاز کامل دادم چون واقعا از شرلوک خوشم میاد و بسیار برام جذاب بود
سروش دامادی
۱۴۰۲/۱/۱۳
صدای گوینده خوب بود ولی کمی دیالوگ‌های شرلوک هلمز رو سریع میخوندن
آیدن ویسی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
صدای گوینده بسیار افتضاح بود مخصوصا موقع تغیر صدای خودش به بقیه کاراکترا
وخیلی سربع حرف میزنه
مریم زینی نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
به نسبت سایر کتابهای شرلوک هلمز که تو کتابراه خوندم ضعیفتر و بی هیجان تر بود
سورن سلیمی
۱۴۰۱/۸/۲۰
واقعا خیلی قشنگ و زیبا تهیه و تدوین شده و صداهای قوی و بجای روی شخصیتهاست
مجید محمدی
۱۴۰۱/۵/۲۹
کتاب جالب و خوبی بود، هر چند کوتاه بود ولی سرگرم کننده و لذت بخش بود.
سورن سلیم
۱۴۰۲/۹/۲۵
خیلی زیبا بود قبلا این کتاب رو خانده بودم زیبا بود
طاها
۱۴۰۲/۳/۲۷
شرلوک هلمز یکی از فیلم‌ها و یا کتاب‌های معمایی عالی هست
روشا شاه بیک
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
کتاب بسیار زیبایی بود ولی زیاد به درد بچه نمیخوره
سحر
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خب یه جوری بود انگار تلوزیون روشنه ولی فقط صداشو میشنوم.
امیر محمد شمس شکیبا
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
من دوست داشتم، زمانش هم مناسب بود
آناهید عظیمی
۱۴۰۱/۶/۲۳
توصیه می‌کنم گوش کنید اجرا خوب بود
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه

برای دریافت کتاب صوتی شرلوک هلمز: عمارت قدیمی شوس کومبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.