معرفی و دانلود کتاب ویوی عاشق علم است

عکس جلد کتاب ویوی عاشق علم است
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ویوی عاشق علم است

کتاب ویوی عاشق علم است، کتابی مصور به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ و یکی از مجلدهای مجموعه‌ی «عاشقان علم» است که ماجراهای ویوی‌خانمِ ماجراجو را به تصویر کشیده! این بار شخصیت جدید این مجموعه کتاب، خواننده را با خود در یک سفر به‌یادماندنی به اقیانوس همراه می‌کند.

درباره‌ی کتاب ویوی عاشق علم است

ویوی عاشق علم است (Vivi Loves Science)، نوشته‌ی شلی ر. جوهانس (Shelli Johannes) و کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting)، بار دیگر روایت‌گر ماجراجویی‌های یکی دیگر از عاشقان علم است. دختر کنجکاو و دقیق قصه‌‌ی ما، ویوی، به همراه مدرسه به یک گردش میدانی به اقیانوس رفته تا راز جزر و مد، جانوران دریا، ساحل و کلی حقایق جذاب دیگر را پیدا کند!

معرفی و دانلود کتاب ویوی عاشق علم است

ویوی و همکلاسی‌هایش خاطرات هیجان‌انگیزی را در این اردو ثبت می‌کنند؛ مثل ساخت آکوااسکوپ به همراه نگهبان پارک و تازه کلی اطلاعات سرگرم‌کننده و جالب هم درباره‌ی موجودات دریایی، حفاظت از دریا و... یاد می‌گیرند. کتاب ویوی عاشق علم است که واژه‌نامه‌ی مخصوص خود و چند دستورالعمل در مورد نحوه‌ی ساخت استخر جزر و مد در خانه را به همراه دارد، خواندن و تجربه‌ی عملی مطالب کتاب را برای خواننده ممکن کرده است. این کتاب جالب و آموزنده با ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی خواندنی‌تر شده و با همکاری انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی عاشقان علم

مجموعه‌ی عاشقان علم، با نام اصلی The Loves Science، مجموعه‌ای چندجلدی به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ است که در هر جلد از آن داستان بچه‌هایی را روایت می‌کنند که عاشق علم و اکتشاف‌اند و روی جذاب حقایق علمی را با ماجراجویی‌های‌شان نشان می‌دهند!

در نکوداشت کتاب ویوی عاشق علم است

  • این کتاب مصور در جذابیت با انیمیشن‌های دیزنی رقابت می‌کنند و درعین‌حال اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که با روشی جالب به دانش آموزان کمک می‌کند تا دریا و ساحل را از دریچه‌ی علم ببینند! (Kirkus reviews)

کتاب ویوی عاشق علم است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوستدار محیط زیست و کشف‌ رازهای پنهان آن هستید و علاقه دارید که کتابی را بخوانید که از میان صفحاتش صدای موج‌های دریا و آواز پرنده‌های دریایی را می‌توان شنید‌، این کتاب مخصوص شماست! به خصوص اگر در رده‌ی سنی ب و ج باشید.

در بخشی از کتاب ویوی عاشق علم است می‌خوانیم

توی اتوبوس، ویوی کنار یار آزمایشگاهی‌اش، گراهام، نشست.
بعد، دفترش را درآورد و در آن فهرستی از چیزهایی نوشت که دوست داشت وقتی به ساحل رسیدند، درموردشان تحقیق کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ویوی عاشق علم است
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-336-002-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ویوی عاشق علم است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ویوی عاشق علم است

برای دریافت کتاب ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.