معرفی و دانلود کتاب لیبی عاشق علم است

عکس جلد کتاب لیبی عاشق علم است
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لیبی عاشق علم است

کتاب لیبی عاشق علم است، مجلدی از مجموعه‌ی عاشقان علم و داستانی مصور از ماجراجویی‌های علمی لیبی کوچولو است! این اثر هیجان‌انگیز و خواندنی که به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ خلق شده است، پر از آزمایش‌های جالب، فرمول‌های شیمی و خلاقیت است که درهای یک آزمایشگاه اسرارآمیز و دیدنی را به روی خواننده‌اش باز می‌کند!

درباره‌ی کتاب لیبی عاشق علم است

کتاب لیبی عاشق علم است (Libby Loves Science: Mix and Measure)، نوشته‌ی شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) و کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting)، داستان لیبی کوچولوی کنجکاو را روایت می‌کند. در این داستان لیبی و دوستانش مسئول غرفه‌ی علمی در نمایشگاه مدرسه هستند؛ اما یک مشکل ناراحت‌کننده حسابی حال لیبی را گرفته است... غرفه‌ی آن‌ها هیچ بازدید کننده‌ای ندارد! آن‌ها نگران از این‌که همه علم را خسته‌کننده می‌بینند، با کار گروهی، خلاقیت و جرقه‌هایی از شیمی همه چیز را تغییر ‌می‌دهند و ثابت می‌کنند که علم برای همه جذاب است!

معرفی و دانلود کتاب لیبی عاشق علم است

این کتاب پرماجرا که شامل یک واژه‌نامه‌ و چهار آزمایش فوق العاده سرگرم‌کننده برای امتحان کردن در خانه است، یک انتخاب خواندنی برای هر کسی است که دوست دارد سؤال بپرسد و در مورد جهان بیاموزد! لیبی عاشق علم است در ایران توسط محبوبه نجف‌خانی به فارسی ترجمه و توسط انتشارات مهرسا به چاپ و انتشار رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی عاشقان علم

مجموعه‌ی عاشقان علم با نام اصلی The Loves Science، مجموعه‌ای چندجلدی به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ است که در هر جلد از آن، داستان بچه‌هایی را روایت می‌کنند که عاشق علم و اکتشاف‌اند و روی جذاب حقایق علمی را با ماجراجویی‌هایشان نشان می‌دهند!

نکوداشت‌های کتاب لیبی عاشق علم است

  • این کتاب یک ترکیب موفق از اطلاعات و سرگرمی است؛ آن‌گونه که خواننده را تشویق می‌کند تا کنجکاوی‌هایش را دنبال کنند و زوایای پنهان علم را کشف کند! (اسکول لایبرری ژورنال)
  • شخصیت اصلی این داستان به صف دختران قوی می‌پیوندد و چنان اشتیاقی را در خواننده برمی‌انگیزد که این کتاب را برای واحدهای علمی کلاس درس و استفاده در خانه بسیار مناسب و مفید فایده می‌کند. (بوک‌لیست)

کتاب لیبی عاشق علم است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر عاشق کشف و اختراع هستید و بین 6 تا 12 سال سن دارید، این کتاب مخصوص شماست! بالاخر علم شیمی کم از علم معجون‌سازی و دنیای سحرآمیز ندارد! اگر شما هم شیفته‌ی کیمیاگری در دنیای حقیقی هستید می‌توانید از این کتاب، حسابی لذت ببرید.

در بخشی از کتاب لیبی عاشق علم است می‌خوانیم

آقای داروین گفت: همه‌ی واکنش‌های شیمیایی با سرعت یکسان اتفاق نمی‌افتند.
لیبی گفت: ‌ای وای! انگار سرعت واکنش شیمیایی آزمایش ما خیلی زیاد بود!
آقای داروین گفت: یادتان باشد که اندازه‌های موادتان باید کاملاً دقیق باشد. اما اشکالی ندارد گاهی بعضی از اشتباهات باعث کشف چیزهای جدید می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لیبی عاشق علم است
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-336-003-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لیبی عاشق علم است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب لیبی عاشق علم است

برای دریافت کتاب لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.