معرفی و دانلود کتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی شوی که می خواهی

عکس جلد کتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی شوی که می خواهی
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی شوی که می خواهی

کتاب پاسخ یک اثر روانشناسی موفق و پرطرفدار است که به شما می‌آموزد مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و تبدیل به فردی شوید که می خواهید. آلن پیز و باربارا پیز در این کتاب شما را اسلوب موفقیت افراد مطرح جهان همچون ناپلئون هیل آشنا می‌سازند.

درباره کتاب پاسخ:

چگونه می‌توان زندگی بهتری داشت؟

تمام آن‌چه در قالب پرسش بالا می‌توان مطرح کرد در کتاب پاسخ (The Answer: How to take charge of your life & become the person you want to be) درج شده است! شاید بتوان گفت ساده‌ترین هدف آلن پیز (Allan Pease) و باربارا پیز (Barbara Pease) از نوشتن کتاب حاضر، این است که چگونه تصمیم بگیرید و بفهمید که واقعا از زندگی چه می‌خواهید و به آن برسید.

در این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چگونه از جایگاهی که هم‌اکنون هستید به جایگاهی برسید که دوست دارید. نویسندگان این اثر اصول اثبات‌شدۀ موفقیت را که مردان و زنان بسیاری در طولِ تاریخ برای رسیدن به بزرگی و شکوه و بازیابی خود یا فائق آمدن بر مشکلات به کار بسته‌اند به شما نشان خواهند داد.

خواندن کتاب پاسخ، برداشتن نخستین گام در راهی‌ست که احتمالا پیش از این در آن قدم ننهاده بودید و از وجود چنین راهی اطلاع نداشته‌اید. زمانی که تقریبا نیمی از کتاب را بخوانید، درخواهید یافت که هم‌اکنون این جایگاه را در زندگی دارید و داشته‌های کنونی‌تان چرا و چگونه فراهم شده‌اند. برای این پرسش‌ها پاسخ‌هایی پیدا خواهی کرد که به شما کمک می‌کند تا به هر جایگاهی که توانایی رسیدن به آن را داشته باشید، دست یابید.

شما در این کتاب ارزشمند خواهید آموخت که چگونه ایده‌هایتان را اولویت‌بندی نمایید، زندگی‌تان را احیا کنید و با موانع کنار بیایید. نویسندگان این کتاب به شما کمک می‌کنند تا راه خودتان را در زندگی انتخاب کنید، نه آن راهی که شخصی دیگر تلاش می‌کند شما را به آن سوق دهد. آلن پیز و باربارا پیز به شما نشان می‌دهند که چگونه عنان زندگی خودتان را به دست بگیرید و تبدیل به آدمی شوید که واقعا می‌خواهید. با خواندن کتاب پاسخ شما قادر خواهید بود در برابر هر شرایطی که پیش می‌آید، بهترین واکنش را نشان دهید.

خواندن کتاب پاسخ به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تفاوتی ندارد که در چه سن و سالی باشید، در هر صورت اگر مایل به داشتن یک سبک زندگی سالم برای قدم گذاشتن در مسیر رشد فردی هستید، مطالعه کتاب پاسخ را به شما توصیه می‌کنیم.

باربارا پیز و آلن پیز را بیشتر بشناسیم:

آلن پیز متخصص زبان بدن و نویسنده پرفروش یازده کتاب در زمینه ارتباطات انسانی است. آلن و همسرش باربارا پیز تاکنون در 70 کشور دنیا سمینارهای مختلف برگزار کرده‌اند و کتاب‌هایشان در بیش از 100 کشور دنیا حدود 27 میلیون نسخه فروش داشته است. این زوج موفق خالق آثار محبوب و پرفروشی همچون «چقدر با همسرتان تفاهم دارید؟» و «کتاب جامع اسرار زبان بدن» هستند.

آن‌ها به طور منظم در رسانه‌های سراسر جهان حضور دارند و نوشته‌هایشان تاکنون موضوع یازده مجموعه تلویزیونی، چهار نمایش صحنه‌ای و یک فیلم بوده که بیش از 100 میلیون مخاطب را به خود جلب کرده است.

جملات برگزیده کتاب پاسخ:

- چیزی به نام خوب یا بد وجود ندارد، اما فکر باعث این تفکیک و دسته‌بندی می‌شود. (شکسپیر)
- هر آن چیزی که ذهن بتواند تصور کند و باور کند، جسم می‌تواند به دست آورد. (ناپلئون هیل)
- هر وقتی که توانستی، بخند. ارزان‌تر از دارو تمام می‌شود.
- دلشوره یا نگرانی مانند این است که شما برای چیزهایی که نمی‌خواهید دعا کنید.

در بخشی از کتاب پاسخ می‌خوانیم:

منشاء احساس‌های ترس و دلشوره، سیستم اعصابِ مرکزی شما است. خاطراتی در بخش‌های مشخصی از مغز نگهداری می‌شوند که می‌توانند توسطِ محرک‌هایی بیرونی در زندگیِ روزمره تحریک شوند. ما غالباً فکر می‌کنیم که خاطرات، همان تجربه‌ها، برداشت‌ها، وقایع یا جزئیاتی است که ما به میل و دِلخواهِ خود می‌توانیم به یاد آوریم. اما عصب‌شناسان کشف کرده‌اند که چندین نوعِ متفاوت از حافظه داریم که هر نوع مسیر و راهِ دسترسیِ عصبیِ جداگانه‌ای را در مغز دنبال می‌کند.

دکتر اِلیزابت فِلپس، استادِ روان‌شناس و علومِ عصبی در دانشگاهِ نیویورک، زندگیِ حرفه‌ایِ خود را وقفِ مطالعه بر چگونگیِ عملکردِ این سیستم‌های عصبی کرده است. او از علمِ عصب‌شناسیِ شناختی برای بررسیِ ارتباطِ بینِ احساس و حافظه استفاده کرده است. دکتر فِلپس متوجه شد که دو نوع حافظه وجود دارد حافظه‌ی آشکار و حافظه‌ی نهان. اولین نوع حافظه‌ی آشکار زمانی‌ست که شما وقایع، جزئیات و برداشت‌هایتان را به خاطر می‌آورید. این همان حافظه‌ای‌ست که وقتی شما مِنوی غذای رستوران را می‌خوانید باعثِ آب افتادنِ دهان‌تان می‌شود، یا هنگامی که آهنگی قدیمی را گوش می‌دهید احساساتی می‌شوید یا شاید حتا گریه کنید. قسمتِ هیپوکامپِ مغز محلِ نگهداری و بازیابیِ خاطراتِ آشکار را کنترل می‌کند و این خاطرات همان‌هایی هستند که ما به اختیارِ خود می‌توانیم آن‌ها را به یاد آوریم.

دومی که حافظه‌ی نهان است، شاملِ آن چیزهایی‌ست که یاد می‌گیریم. واکنش‌های ما نسبت به رویدادها و تجربه‌های احساسی گذشته در این بخش نگهداری می‌شوند که به واکنش‌های جسمانیِ اتوماتیک مرتبط می‌شود. مرکزِ هشدارِ مغز آمیگدال خاطراتِ نهان را در سطحِ نیمه‌هشیار ذخیره و نگهداری می‌کند. مثلاً ترس، در حافظه‌ی نهان نگهداری می‌شود چون به ما این امکان را می‌دهد که در صورتِ خطرِ جانی بتوانیم واکنشی سریع نشان دهیم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجم
پیش‌گفتار
فصل 1: پرده‌برداری از رازِ آر.اِی.اِس
فصل 2: تصمیم بگیر که چه می‌خواهی
فصل 3: اهدافی مشخص و  واضح تعیین کن
فصل 4: نقشه‌ای با مُهلتِ مُقرَر  طرح‌ریزی کن
فصل 5: آرزوهایت را تا رسیدن به نتیجه دنبال کن، علی‌رغمِ افکار، اَعمال و گفته‌های دیگران
فصل 6: مسئولیت زندگیِ خود را بپذیر
فصل 7: هنر تصویرسازی ذهنی
فصل 8: تأثیرِ تلقین
فصل 9: ایجاد عادت‌های جدید
فصل 10: بازی اعداد
فصل 11: غلبه بر اضطراب
فصل 12: غلبه به ترس و دلشوره
فصل 13: هرگز تسلیم نشو
فصل 14: از فرش تا عرش
فصل 15: به بدنت فرمان بده که  چه کاری انجام دهد
فصل 16: جمع‌بندی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پاسخ: چگونه عنان زندگی خود را به دست گیری و تبدیل به شخصی شوی که می خواهی
نویسنده،
مترجمتوحید فریدونی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-600-118-232-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پاسخ

مرضیه محمدیان
۱۴۰۲/۷/۲۹
کتاب واقعا عالی و حال خوب کن بود متن کتاب ساده و روان و دوست داشتنی بود ترجمه رو خیلی دوست داشتم کتاب‌های زیادی در این زمینه وجود دارند اما این کتاب واقعا فوق العاده بود طوری که بعد از تموم کردنش حس کردم به یک آدم دیگه‌ای تبدیل شدم هر راهکاری که نویسنده‌ها در کتاب ارائه داده بودند کاملا علمی بود و دلایل علمی و نتایج تحقیقات رو بیان کرده بودند کتاب مثال‌هایی داشت که درک مطلب و راحت تر می‌کرد و در کل کتاب زبان خیلی شیرینی داشت بهترین جمله کتاب از نظر من: 《کاری را که در زندگی انجام می‌دهی جدی بگیر اما هرگز خودت را بیش از حد جدی نگیر》.
عاطفه مفتوحی
۱۴۰۲/۸/۲۰
کتابی عالی با نثری روان و از سری کتاب‌های که راه درست فکر کردن و تاثیر ناخودآگاه رو توضیح میده
اکرمی
۱۴۰۲/۱/۷
عالی
بهتر از این کتاب ندیدم و نخوندم
masoud.p
۱۴۰۱/۱۲/۵
بسیار مفید در تصمیم گیری
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب پاسخ

برای دریافت کتاب پاسخ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.