معرفی و دانلود کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی

عکس جلد کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی

کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی یکی از بهترین آثار جیم ران در رابطه با رشد فردی است که سعی دارد با ایجاد امید و انگیزه در زندگی‌تان، شما را به سوی موفقیتی بی‌پایان هدایت ‌نماید.

درباره کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی:

موفقیت ذاتی شگفت‌انگیز و زودگذر دارد و پاداش‌هایش را به ‌جز افراد کمی که به دنبال آن هستند از بقیه مردم دریغ می‌کند.

طراحی پیچیده‌ی طبیعت باعث می‌شود که موفقیت جذب‌ شدنی باشد نه دنبال‌ کردنی. شما با آن‌ چه می‌شوید پاداش می‌گیرید، نه با آن‌ چه طلب می‌کنید، زیرا در نهایت آن‌ چه هستید تعیین‌ کننده‌ی نتایجی است که جذب می‌کنید.

عبارت "برای بیشتر داشتن باید نخست بهتر شویم" اصل و خلاصه‌ی فلسفه‌ی رشد شخصی، موفقیت، و شادمانی‌ای است که جیم ران (Jim Rohn) در کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی (The Five major pieces to the life puzzle) به آن می‌پردازد.

اکثر کتاب‌های با این مضمون به منظور سرگرم‌سازی یا اطلاع‌رسانی نوشته می‌شوند. امّا این کتاب به گونه‌ای نوشته شده که ممکن است الهام‌بخش باشد. جیم ران در این کتاب می‌کوشد تا با روش بی‌مانند خود نظرات و بینش‌هایی را مطرح ‌کند که ندای بی‌مانند امید و الهام را برای افرادی که در جست‌ و‌ جوی یک زندگی بهتر هستند، فراهم آورد.

پس اجازه دهید کلمات، شما را تحت تأثیر قرار دهند. بگذارید پیام جیم ران به شما الهام بخشد. بدون شک بعد از مطالعه و درک درست این کتاب، می‌توانید چنان توانی پیدا کنید که پیش‌تر هرگز در خود ندیده‌اید!

از دیدگاه جیم ران فرایند تغییر در زندگی چگونه آغاز می‌شود؟

تغییر از دو منبع نشأت می‌گیرد. نخست، امکان دارد شما از سر استیصال تغییر کنید. گاه اوضاع چنان غیر‌قابل کنترل است که دیگر به‌ دنبال جواب برای پرسش‌هایتان نیستید زیرا گمان می‌کنید زندگی شما پر از سؤالات حل نشدنی است. اما همین حس یأس شدید سبب می‌شود تا شما در پی راه‌حل باشید. در حقیقت یأس ماحصل غفلت طولانی مدت است که در آخر شما را وادار به یافتن جوابی سریع برای معضلات زندگی‌تان می‌کند.

منبعِ دیگر برای ایجاد تغییر در زندگی، الهام است، منبعی که شما به وسیله‌ی آن به دنبال استعدادها و توانایی‌هایتان می‌روید، موضوعی که جیم ران در این کتاب بر آن تمرکز دارد.

کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال این هستید تا زندگیتان را متحول کنید و خود را در شمار معدود افرادی قرار دهید که با تغییر درون، دنیای خود و دیگران را نیز تغییر داده‌اند، بدون شک این کتاب برای شما نوشته شده است.

با جیم ران بیشتر آشنا شویم:

به گفته‌ی بسیاری از صاخب نظران جیم ران استثنایی‌ترین شخصیت معاصر در آموزش رشد فردی و موفقیت است. تا جایی که افراد برجسته‌ای مثل برایان تریسی، آنتونی رابینز، دنیس ویتلی، اریک ووری و... از او با عنوان استاد استادان (Mentor of Masters) یاد می‌کنند و آموزه‌های او را مبنای اصلی درس‌های خود قرار می‌دهند.

در بخشی از کتاب پنج قطعه اصلی از پازل زندگی می‌خوانیم:

هیچ‌گاه نباید اجازه دهیم تا روزمان بی‌آن‌ که پاسخ فهرستی از پرسش‌های مهم را یافته باشیم سپری شود. پرسش‌هایی نظیر: در حرفه‌ی ما چه می‌گذرد؟ چه چالش‌های جدیدی در حالِ حاضر پیش روی دولت ما است؟ جامعه‌ی ما با چه چالش‌هایی رو به ‌رو است؟ محلّه‌ی ما چطور؟ چه پیشرفت‌ها، فرصت‌ها، ابزارها، و تکنیک‌های جدیدی به تازگی پا به عرصه گذاشته‌اند؟ شخصیّت‌های جدیدی که بر افکار عمومی جهانی و محلّی تأثیر می‌گذارند کیستند؟

ما باید مشاهده‌گران خوب و ارزیابان زیرک تمام چیزهایی باشیم که در اطراف‌مان می‌گذرد. تمام رویدادها ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، و آن‌چه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد بر آن‌ چه روزی خواهیم شد و خواهیم زیست تأثیری مهم می‌گذارد.

یکی از دلایل عمده‌ای که چرا مردم موفق نمی‌شوند این است که آن‌ها فقط می‌کوشند روز را سپری کنند. چالش شایسته‌تر این است که بکوشیم از روز بهره ببریم. ما باید به مشاهده و تأمّل نسبت به آن‌ چه در اطراف‌مان می‌گذرد حسّاس بشویم. هوشیار باشیم. آگاه باشیم. بگذاریم زندگی و تمامِ پیام‌های نافذ آن ما را تحتِ تأثیر قرار دهد. اغلب، ناب‌ترین فرصت‌ها در میانِ رویدادهای نه چندان مهمّ زندگی پنهان هستند. اگر به این رویدادها توجّه نکنیم، به راحتی این فرصت‌های گران‌مایه را از دست می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت مترجمان
درباره‌ی جیم ران
پیش‌درآمد
پیش‌گفتار
فصل 1: فلسفه
فصل 2: مَنِش
فصل 3: اقدام
فصل 4: نتایج
فصل 5: سبک زندگی
نتیجه‌گیری: ایجاد حسّ اضطرار
پیوست: دو مصاحبه با جیم ران

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی
نویسنده
مترجمتوحید فریدونی، رامین درگاهی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-118-219-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی

حسین ملهم
۱۴۰۰/۱/۱۰
خواندن این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم.
خوبه که افرادی که جوان هستند نیاز به خواندن این کتاب پیدا کنند
فاطمه عرب زاده تهرانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عالی بود باید حتما مرور شود تا ملکه ذهن گردد
Amir H
۱۴۰۰/۷/۹
شاهکاری دیگر از استاد جیم ران
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی

برای دریافت کتاب پنج تکه‌ی اصلی از پازل زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.