معرفی و دانلود کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید

عکس جلد کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید
قیمت:
۶۰۰۰ 3000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید

کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید نوشته‌ی بهجو مختاری، با ارائه‌ی نکاتی کلیدی به رهبران سازمان‌ها آموزش می‌دهد که با رعایت اصول صحیح محیط کاری خود را به بهترین شکل مدیریت نمایند و با مشتری‌مداری صحیح طعم شیرین موفقیت را بچشند.

درباره‌ی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید:

سازمان‌ها هیچ‌وقت نباید بعد از قرار گرفتن در مسیر موفقیت، عوامل کلیدی رسیدن به این عامل را فراموش کنند، چرا که این فراموشی پای عزرائیل را به سازمان باز خواهد کرد. یکی از مهمترین عوامل موفقیت که زمینه‌ساز ایجاد سایر عوامل به شمار می‌رود، نیروی انسانی است که می‌بایست به طور مستمر برای توسعه و نگهداشت آن برنامه‌ریزی کرد.

آیا تا به حال به این نکته فکر کرده‌اید که یکی از عوامل اصلی موفقیت یا شکست در سازمان‌ها به ساختارهای ارتباطی درون سازمانی برمی‌گردد نه ارتباطات برون سازمانی؟ همان‌طور که می‌دانید سازمان‌های مختلف برای تعیین استراتژی‌ها و دستورالعمل‌ها به دنبال شرکت‌های مشاور می‌گردند تا راه و مسیر رسیدن به موفقیت را به آن‌ها نشان دهند. اما گاهی این هزینه‌ها اضافی و گزاف هستند.

این کتاب راهکارهای فوق‌العاده‌ای جهت ارتباط با مشتریان، جلوگیری از شکست سازمان‌ها و حفظ موفقیت ارائه می‌دهد. هدف نویسنده در به نگارش درآوردن کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید این است که یاد بگیرید حداقل در زمینه‌ی چگونگی ارتباط و مدیریت مشتریان خود نیاز به مشاور نداشته باشید و این هزینه را صرف نوآوری، بهبود و ارتقاء سازمان و کارکنان خود نمایید. رهبران محترم فراموش نکنید که اولین مشتری سازمان شما کارکنانتان هستند و رضایت و حفظ آنان بسیار اهمیت دارد.

کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید برای چه کسانی مناسب است؟

اکر می‌خواهید همواره در کسب و کارتان موفق باشید، این کتاب راهکارهای ساده اما ارزشمندی را به شما می‌آموزد.

جملات برگزیده‌ی کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید:

- هرچه نیروهای شما بزرگ‌تر متخصص‌تر و بامهارت‌تر شوند سازمان شما در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن و ایده‌ای نو برای مطرح شدن دارد.
- به خاطر داشته باشید وقتی در حال ایجاد انگیزه برای پرسنل خود هستید با یک بی‌عدالتی ‌مالی تمام رشته‌های خود را پنبه نکنید.
- افرادی که از امنیت شغلی مناسبی برخوردار هستند با توان و انگیزه بیش‌تری کارکرده و در اکثر مواقع کارآمدتر هستند.
- اگر سازمانی عادت نداشته باشد قدر سرمایه‌های اصلی خود یعنی نیروی کارآمد و ماهر را بداند قطعا قدر مشتریان خوب و وفادار خود را نخواهد دانست و آن‌ها را از دست خواهد داد.

در بخشی از کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید می‌خوانیم:

یکی از واحدهایی که نقش کلیدی در برقراری پل ارتباطی سازمان با مشتری و جلب اعتماد و وفاداری مشتری دارد واحد مدیریت ارتباط با مشتریان است.

پرسنل این واحد از لحاظ مهارت‌های ارتباطی و فنی می‌بایست بسیار توانمند باشند تا بتوانند دز قبال مشتریان فعال بوده و منفعل نباشند.

سازمان‌های پیشرو جهان تمرکز و هزینه زیادی بر روی انتخاب و آموزش پرسنل این واحد انجام می‌دهند چون اگر این واحد بتواند به درستی وظایف خود را انجام دهد نتیجه آن چیزی جز وجود مشتریان‌ وفادار نخواهد بود که خود عامل اصلی حفظ و بقا سازمان است.

اگر در این واحد پرسنلی کارا و متعهد تربیت شده باشند قطعاً مشتریان وفادار و متعهد به سازمان ایجاد خواهند شد.

در این واحد باید دید 360 درجه به مشتری داشت یعنی مشتری را به عنوان محور و هسته مرکزی فعالیت‌های سازمان تلقی کنیم و از تمام اطراف و جوانب - یعنی 360 درجه محیط دایره - به او بنگریم. اما عملاً در محیط تجاری، اگر مشتری در جایگاه و مقام هسته مرکزی قرار گیرد، واحدهای اجرایی و عملیاتی روی خط محیط دایره قرار می‌گیرند و بدیهی است که تمام اطراف و جوانب به او توجه می‌کنند.

با این قیاس، می‌توان واحدهای وظیفه‌ای یا عملیاتی سازمان‌ها را شناسایی کرد و با نگرش مشتری مداری یا مشتری‌گرایی برای آنان شرح وظیفه نوشت.

ذیلاً برای این‌گونه واحدها، رئوس شرح وظایف با نگرش مشتری مداری بیان می‌گردد. اگر هر کدام از واحدها برابر با این شرح وظایف عمل کنند، مشتری مداری را از شعار به عمل تبدیل خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: تثبیت جایگاه کارکنان (چرخ جلو)
فصل دوم: تثبیت پایگاه مشتری (چرخ عقب)
فصل سوم: سازماندهی کانال‌های ارتباطی کارکنان با مشتریان (زنجیر چرخ)
فصل چهارم: جلوگیری از مرگ مشتری (سنگ‌ریزه‌های جاده موفقیت)
فصل پنجم: حرکت در مسیر موفقیت (مدیریت کارا و هدفمند)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات امید سخن
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-622-7224-90-0
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید

برای دریافت کتاب پای عزرائیل را به سازمان خود باز نکنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.