معرفی و دانلود کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی تألیف یوسف عباس نژادورزی و سعید عباس نژادورزی متشکل از صدها تست آموزشی است که بر مبنای جدیدترین سرفصل‌های درس‌های تجارت و بازاریابی الکترونیک تهیه شده‌اند. این کتاب آموزشی می‌تواند منبع مناسبی برای مطالعه‌ی داوطلبین کنکور و متقاضیان استخدام در شغل کارشناس رسمی دادگستری یا فناوری اطلاعات باشد.

درباره‌ی کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیک به هر نوع معامله و داد و ستدی که از طریق اینترنت و شبکه انجام گیرد، اطلاق می‌شود. این نوع تجارت عمری خیلی طولانی ندارد و به اوایل دهه‌ی 1990 میلادی بازمی‌گردد. در واقع از همان زمانی که اینترنت به شکل عمومی در دسترس گرفت، تجارت الکترونیک هم پایه‌گذاری شد. اوایل فقط چند کسب‌وکار مدرن در آمریکا شکل گرفت، اما به مرور و با توسعه‌ی اینترنت و بیشتر شدن امنیت شبکه، تعداد و تنوع‌شان بیشتر شد تا امروز که بی‌شمار کسب‌وکار اینترنتی و مبتنی بر شبکه در دنیا وجود دارد. با توجه به اهمیت این موضوع و ماهیت جدید آن، چند سالی است که رشته‌ی تجارت الکترونیکی و دروس مرتبط با آن هم شکل گرفته و در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی گردآوری یوسف عباس نژادورزی و سعید عباس نژادورزی، مطابق آخرین ویرایش‌ها و تغییرات وزارت علوم برای سرفصل‌های این رشته تدوین شده و سعی دارد تمام مباحث و مطالب مهم دروس تجارت الکترونیک را دربرگیرد. کتاب از هفت فصل تشکیل شده، در هر فصل به یکی از مفاهیم مرتبط با تجارت الکترونیک می پردازد و برای آن ده‌ها تست ارائه می‌کند:

فصل اول کتاب، تست‌هایی در مورد مدل‌ها و مزایا و معایب تجارت الکترونیکی است، در فصل دوم ده‌ها تست درباره‌ی خرده‌فروشی الکترونیکی و انواع آن مطرح شده و فصل سوم در مورد انواع بازار الکترونیکی است. در این فصل نزدیک به دویست پرسش چهارگزینه‌ای ارائه شده. فصل چهارم به تبلیغات اینترنتی و شیوه‌های آن اختصاص دارد. نویسندگان در فصل پنجم بیشتر از صد تست درباره‌ی روش‌های پرداخت‌های الکترونیک طراحی کرده‌اند. فصل ششم در مورد امنیت در تجارت الکترونیک است و پرسش‌های زیادی را در این خصوص مطرح کرده. و در نهایت، فصل آخر به تجارت سیار و مسائل مرتبط با آن پرداخته است.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی انتشارات فناوری نوین، به‌خاطر تست‌های زیاد و گستردگی مطالبش، منبعی مناسب برای کسانی است که قصد شرکت در آزمون‌های استخدامی یا کنکور را دارند. متقاضیان استخدام در مشاغل دولتی مثل فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری برای رشته‌ی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌توانند این کتاب را برای آمادگی بیشتر مطالعه نمایند. کتاب برای داوطلبین کنکور دکتری رشته‌ی فناوری اطلاعات هم منبع مناسبی تلقی می‌شود. ضمناً دانشجویان رشته‌های رایانش امن و تجارت الکترونیک هم می‌توانند کتاب پیش‌رو را در کنار دروس اصلی مطالعه نمایند تا درک بهتری از مباحث پیدا کنند.

کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به دانشجویان و داوطلبین کنکور رشته‌های فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک، و متقاضیان استخدام در مشاغل کارشناس رسمی دادگستری و فناوری اطلاعات توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم اولیه تجارت الکترونیکی
فصل دوم: خرده‌فروشی الکترونیکی
فصل سوم: بازارهای الکترونیکی
فصل چهارم: تبلیغات اینترنتی
فصل پنجم: سیستم‌های پرداخت الکترونیکی
فصل ششم: امنیت در تجارت الکترونیک
فصل هفتم: تجارت سیار
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فناوری نوین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-622-7393-71-2
موضوع کتابکتاب‌های تجارت الکترونیک، کتاب‌های آزمون‌های استخدامی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی

برای دریافت کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای تجارت الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.